Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Kai tämäkin on jonkin sortin verkko-ongelma:

Eli laitoin Eliminaattorille ystäväkutsun ja hän hyväksyi sen. Tähän asti kaikki sujui normaalisti. Sitten kun kirjauduin seuraavan kerran PSN:ään, niin alhaalla luki edelleen "odottaa vastausta ystävänlisäyspyyntöön", eikä Ellua näkynyt muuten ystävälistassa... Mistä on kyse, ja mikä neuvoksi.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Huudellaanpa vieraisiin pöytiin:

Määrittelin uuden uutukaiseen TW-EA510 (ver3) purkkiin nuo tarvittavat? porttiohjaukset ja DMZ:n päälle. Tämän jälkeen PS3:n verkkomäärittelyt automaagiselle ja tuloksena kaikki testit läpi ja NAT1.

Aiemmin yhteys katkesi 5min välein, nyt tuntuu toimivan.

Noniin, kesälomalla tuntuu olevan aikaa... :)

Tässä pieni ohjeistus liittyen tuohon Telewell EA-510 (ver.3) purkkiin:

http://www.turkusoft.info/hill/PS3/tw-ea510.pdf

Lopputuloksena toimiva yhteys ja NAT1. Samassa modeemissa on myös muutama kannettava kiinni WLAN:in kautta.

disclaimer, ko. tekstissä esiintyvät termit ja tiedot saattavat olla koomisia, amatöörimäisiä tai jopa vääriä? mutta noilla asetuksilla minä sain PS3:n ja tuon TW-EA510 (ver.3) purkin toimimaan saumattomasti.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Onko muilla ongelmia kirjautua PSN:ään? Minulle pleikkari heittää aina että "virhe on tapahtunut, sinut on kirjattu ulos..." Muuten pleikkarilla pääsee nettiin.

Eihän siellä kai mitään huoltokatkoa pitäisi olla? Vai alkaako minunkin kone bugaamaan 2.4:n takia?

E: Pikkuveli pystyy kirjautumaan sisään, mutta itse en edelleenkään pääse PSN:ään. Mitä hemmettiä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Onko muilla ongelmia kirjautua PSN:ään? Minulle pleikkari heittää aina että "virhe on tapahtunut, sinut on kirjattu ulos..." Muuten pleikkarilla pääsee nettiin.

Eihän siellä kai mitään huoltokatkoa pitäisi olla? Vai alkaako minunkin kone bugaamaan 2.4:n takia?

Sama ongelma täällä, varmaankin huoltokatkos (toivottavasti :D).
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Onko muilla ongelmia kirjautua PSN:ään? Minulle pleikkari heittää aina että "virhe on tapahtunut, sinut on kirjattu ulos..." Muuten pleikkarilla pääsee nettiin.

Saman ongelman kohtasin itsekin, oman laitteen firmis on vielä v2.36. Kun kirjauduin US tilille ja sitten taas EU tilille, onnistui myös PSN:ään kirjaantuminen.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Jeps. Nyt pääsin itsekin sisään, kun laitoin automaattisen sisäänkirjautumisen päälle. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Minä en pääse euro tunnuksilla kirjautumaan ollenkaan psn networkkiin, ilmeisesti siis jotain katkoksia muillakin tänään ollut?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Minä en pääse euro tunnuksilla kirjautumaan ollenkaan psn networkkiin, ilmeisesti siis jotain katkoksia muillakin tänään ollut?
Nettifoorumien pulinasta päätellen PSN:ssä on tänään todellakin jotain häikkää. Mutta ei paniikkia, ilmiö katoaa itsekseen aikaa myöten. Pysykää rauhallisina ja kuunnelkaa radiosta väestönsuojeluraportteja. ;)
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Nettifoorumien pulinasta päätellen PSN:ssä on tänään todellakin jotain häikkää. Mutta ei paniikkia, ilmiö katoaa itsekseen aikaa myöten. Pysykää rauhallisina ja kuunnelkaa radiosta väestönsuojeluraportteja. ;)
kiitos rauhoittelusta :) hinku vaan niin kova päästä kirjautumaan ;)
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

On se hyvä tietää, että muillakin on ongelmia PSN:n kanssa.
Meinas mennä äsken jo hermot:mad:

Saas nähdä kauanko kestää.:(
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Ei toimi...Vika on varmasti Trophyissä sillä muilla accounteilla joissa ei ole aukaistu palkintoja toimii psn ihan hyvin. Muutenkin tuo 2.40 on ihan buginen tekele.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Täällä myös ongelmia verkkoon kirjautumisessa, netti toimii muuten kyllä.

Onneksi on muutakin pelattavaa [ottaa asemasta COD4:n pois ja laittaa tilalle DMC4:n]

:cool:
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Kyllä tuo nyt tuossa näyttää kirjautuneen ihan sujuvasti verkkoon ja profiilissa trophytkin näkyy.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Noniin olen uusi täällä ja tarvitsisin vähän apua ps3:n kanssa. N. viikko sitten latasin 2.36 päivityksen pleikkaan ja tämän jälkeen alkoi verkko ongelmat. Ps3 sanoo kokoajan että ethernet kaapelia ei ole kytketty ja välillä tulee tuota DNS virhettäkin. Pleikka mulla on ollut siitä asti kun se julkaistiin eli 60gb:n mallilla mennään. Aikaisemmin ei mitään ongelmia ole ollut. Adsl boxina on Zyxel prestige 660hw-61 . Nyt sitten pc:kin sanoo että verkkokaapelia ei ole kytketty 1-2 minuutin välein. DSL valo palaa normaalisti ja soitin elisalle että ja tarkistin yhteyden se on kunnossa. ALussa PS3 Lan valo paloi 1-2 minuuttia jonka jälkeen se katkesi ja samalla menee myös netti, mutta nyt se sanoo kokoajan että ethernet kaapelia ei ole kytketty. Nämä ongelmat tosiaankin alkoi juuri sen 2.36 päivityksen lataamisen jälkeen, mutta en tiedä sitten johtuuko tämä siitä vai onko tuo Zyxelin p**** sanonut sopimuksen irti, koska se herjaa nyt myös pc:ssä tätä verkkokaapelia.. Mutta jos joku osaisi auttaa tähän jollain tavoilla olisin erittäin kiitollinen.

Edittiä: Sen verran lisään vielä, että kun koitan tarkistaa yhteyden ja se tarkistaa ne ip:eek:soitteet, internet yhteyden ja playstation networkin. Internet yhteys tai playstation network kohdasa tulee ilmoitus tästä DNS virheestä...
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Nämä ongelmat tosiaankin alkoi juuri sen 2.36 päivityksen lataamisen jälkeen, mutta en tiedä sitten johtuuko tämä siitä vai onko tuo Zyxelin p**** sanonut sopimuksen irti, koska se herjaa nyt myös pc:ssä tätä verkkokaapelia..
Oireet indikoivat aika vahvasti nimenomaan modeemisi suuntaan. Jos mahdollista, hommaa jostain toinen ADSL-modeemi.

PS. Jos olet muuten ollut tyytyväinen tuohon Zyxeliin, meikulta löytyy vastaava laite joutavana hyllystä.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Ei varsinainen ongelma, mutta minun oletusyhdyskäytävä ei enää toimi. Kun katson esim. tietokoneelta komentorivillä ipconfig, niin se näyttää sen oletusyhdyskäytävän ja se ei toimi. Se ei vaan vie modeemin asetuksiin. Olen ollut vähän aikaa poissa kotoa ja sillä välillä nämä kaikki osoitteet olivat vaihtuneet ihan ihmeellisiksi. Eihän noitten osoitteiden pitäisi itsestään noin vain vaihtua?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom