Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkkotunnukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ArTTu83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Kuulehan Rakas Oliver, sitä mää vaa lährin kertomahan, että muutahan se mun verkko tunnukseni, koska olin näköjään unohtanu ton ilmoitamani tunnuksen salasan niin jouduin tekemään uuden rohviilin ihtellenei, Voitmassa oleva on Timppa1978
Sori Muutos!!!:o

Oliver sanoi:
Kyllä mä pienemmälläkin fontilla ja ilman boldia ymmärrän. :p
No ketutuksen takia mä sen nimeni laitoin isolla, en sen takia ettetkö huomaisi pienempänäkin:D

Timppa78 sanoi:
No ketutuksen takia mä sen nimeni laitoin isolla, en sen takia ettetkö huomaisi pienempänäkin:D
:p
En uskalla mitään luvata, mutta laita viestiä osoitteeseen fi-hotline<at>nordiskfilm.com (ihan suomeksi), jos vaikka osaisivat auttaa tuon toisen tunnuksen salasanan kanssa.

Vesku vois kns ilmotella omaa nickiään, niin saa lisäiltyä tonne kaverilistalle?!

Kuka meistä ?
No joka tapauksessa mä hylkäsin sen alkuperäisen kun musta tuli Lontoon puhujien
keskuudessa Viiiissa tai Visa :)
Uusi (tai jo vuoden käytössä ollut) on Tarantul
Joskus harvoin myös Pimps inc

Mä pelaan Zetor nimellä et lisätkää mut kaverilistalle jos haluutte peliseuraa!

mi164 sanoi:
Kuka meistä ?
No joka tapauksessa mä hylkäsin sen alkuperäisen kun musta tuli Lontoon puhujien
keskuudessa Viiiissa tai Visa :)
Uusi (tai jo vuoden käytössä ollut) on Tarantul
Joskus harvoin myös Pimps inc
Että niinku millä nimellä sut tunnetaan PS Networkissa?:confused:

PGN-1, todennäköisesti hyvin passiivinen kommuunissa. Kiinnostus ainoastaan GT sarjassa.

Viper7
nimellä kuljen tuollakin, tuon kun varasin heti kun oli mahdollisuus. Saa aivan vapaasti lisätä kaverilistoille.

usb näppis ja hiiri löytyy sekä headsetti ja myös eyetoy kamera joten kommunikoinnin kanssa tuskin tulee ainakaan laitepuolella ongelmia.

Peleinä Motorstorm sekä Resistance tietysti ;)

Wiegraf nimel niin täälläkin kuin ps3 networkis. Voitte lisäillä vapaasti , varsinkin jos cod 3 pelailette netissä. Näppis ja hiiri pitäs käydä ostaa ens viikol...

Tunnustani ei listasta vielä löydy, vaikka tänne sen jo kirjoittelin

eli Sir_Linque

Joo, aikasemmin varaamani Foxi ei toiminu, joten nyt oon sit Foxix

Ylös Bottom