Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkkotunnukset

Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Online-nimeä ei pysty muuttamaan tietääkseni, muuta kuin tekemällä uuden tilin, jossa käyttää eri sähköpostiosoitetta.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Öhöm, siis tein VIELÄ uuden tunnuksen, ja lopullinen PSN ID on siis SnakeQ, että sen voi siis lisätä tuonne listaan...
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

rOnkku :) +COD4:sta lähinnä pelailen.. Lisäilkää jos peliseura kelpaa. :p
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Kaljuapina on nickini ja Guitar Hero kolmosta pelailen ja mieluiten expertillä. NHL 08 tulee myös pelattua.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Enpä ole tänne tainnut mölistä vielä. Eli PSN = Wilhu.
Kaikenlaista pelaillaan, mutta pääasiassa CoD4, NHL 08, GH3 ja PES 2008. Saa lisäillä listoille niin otetaan matsia.

Mikkiä ei ole (vielä) joten älkää odotelko löpinöihin vastakaikua :eek:
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Uusi PSN tagi on: RewoltFIN. Lisäilkää listoille. Ekalle sivulle voi vaihtaa kanssa mun kohdalle uuden.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

joo iD on stiibu
lisäilkää rauhassa. Pelailen CoD4, Fifa08, Assassins Creed ja Guitar Hero 3
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

CarmineGallante

Saa lisäillä vapaasti. Pelikokoelma päivittyy jatkuvasti, mutta tällä hetkellä pelaan GT5 Prologueta ja CoD 4:stä, mutta satunnaisesti muutakin.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Poistelen tänään omalta kaverilistaltani tunnuksia, jotta saan tilaa CoD4 turnausta varten. Poistelussa ei ole mitään henkilökohtaista, vaan koska minulle on kaverilistalla KFIn ylläpitäjät + FL klaanin porukka, niin ylimääräisiä paikkoja on vähän. Ja nyt joudun sitten muita poistamaan, että saan turnauksen porukan kaverilistalle.

Pahoitteluni.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Mun tunnus on Pirate_fin ja saa lisäillä kaveriks.

Mikkiä ei löydy, mutta hommaan sen maaliskuussa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

leFroid

CoDia enimmäkseen nykyään pelaan, vaikka hyllystä löytyy moninpeleistä myös oranssi loota. Täällä olen varmaan melko tuntematon, mutta jotkut PP:stä saattavat tunnistaa.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

MincoZ on tunnus, lisäilkää vaan jos haluatte. NHL08 ja CoD4 löytyy tällä hetkellä.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

ID: miikuli

pelaan codia warhawkia ja resistancea, lisäkkää vaan jos haluatte pelata :)
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Joo elikkä mun PSN ID on: JANTSU

Pelailen tällä hetkellä Call Of Duty 4:ää ja Gran Turismo 5 Prologueta.
 
Ylös Bottom