Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 vuonna 2005!?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täytyy sanoa että aika pettymykseltä kuulostaa. Ainakin tuo polygoniteho. 5000 (yhden hahmon polygonit) * 100 = 500 000. Sitten jos leikitään että siinä on tosi hieno tausta mukana niin 100 000 lisää. Siinä on jo 600 000. Sitten kun se pyörii 60 FPS niin 60 * 600 000. Pikaisella laskutoimituksella luvuksi tulee vain 36 miljoonaa polygonia sekunnissa. PS2:n piti pystyä pyörittämään ennakkotietojen mukaan 75 miljoonaa polygonia sekunnissa. Tämä tarkoittaa sitä, että PS2 on PS3:sta tehokkaampi! Huh, tässäkö ainekset uudelle superflopille?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Täytyy sanoa että aika pettymykseltä kuulostaa. Ainakin tuo polygoniteho. 5000 (yhden hahmon polygonit) * 100 = 500 000. Sitten jos leikitään että siinä on tosi hieno tausta mukana niin 100 000 lisää. Siinä on jo 600 000. Sitten kun se pyörii 60 FPS niin 60 * 600 000. Pikaisella laskutoimituksella luvuksi tulee vain 36 miljoonaa polygonia sekunnissa. PS2:n piti pystyä pyörittämään ennakkotietojen mukaan 75 miljoonaa polygonia sekunnissa. Tämä tarkoittaa sitä, että PS2 on PS3:sta tehokkaampi! Huh, tässäkö ainekset uudelle superflopille?

Tuo on aivan riittävästi. Tulevaisuudessa polygonien määrä ei enää juurikaan vaikuta grafikan näyttävyyteen vaan esim. resoluutio, valaistus ja tekstureiden laatu.
 
PS3 varmasti syö toiset koneet yöllä kun nukkuu...

Nämä hype jutut on kummiski sellasta nakitusta.
Kummiski alkavat myymään Nintendo 8-bittisät PS3-nimellä
 
Hmm, jos tuo on totta niin jopas on. Minua ainakin kiinnostaa tuo backward-compatibility temppu saada PS2 pelit näyttämään paremmilta. Ja mikäköhän tuon maailmanlopunkoneen hinta sitten tulee olemaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Hmm, jos tuo on totta niin jopas on. Minua ainakin kiinnostaa tuo backward-compatibility temppu saada PS2 pelit näyttämään paremmilta. Ja mikäköhän tuon maailmanlopunkoneen hinta sitten tulee olemaan?



Eikös se tule maksamaan 3000 vanhaa rahaa ja Suomeen niitä tulee 3 ja puol tuhatta. Kannattaa varata jo nyt. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Nojoo... halpa ja halpa... Linux serveriä pyörittäisi kyllä halvemmallakin koneella kuin Xboxilla. :)

Ei kylla noilla prosessoritehoilla, naytonohjaimella ja kiintolevylla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu


Mulla on XboXia lukuunottamatta kaikki konsolit joten voin vaihtaa puolta jos käy tylsäks ;)

Ei varmaan ole!

Onkos sinulla esim?:

Bandai Pippin
SuperVision 8000
Visicom 100
Interton VC4000
Acetronic MPU-1000
Creativision
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Ei varmaan ole!

Onkos sinulla esim?:

Bandai Pippin
SuperVision 8000
Visicom 100
Interton VC4000
Acetronic MPU-1000
Creativision
Hohhoijaa.

Kävitkö ihan PelikonePeijoonien sivuilla, kun nuin hieno listan "harvinaisista" koneista teit?

Mulla on muutes Bandai Pippin. Paska laite, btw.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Minullakin. Kappas vain.
Jep, oikeastaan minä ja keiu olemme sama henkilö.

Noh, nyt sekin tuli paljastettua. Hmm, kummallakohan käyttäjänimellä pitäisi nyt oikein jatkaa... ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Jep, oikeastaan minä ja keiu olemme sama henkilö.

Noh, nyt sekin tuli paljastettua. Hmm, kummallakohan käyttäjänimellä pitäisi nyt oikein jatkaa... ;)


EHDOTTOMASTI "Nem" .... siksi koska myyrä ei ääntele!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Jep, oikeastaan minä ja keiu olemme sama henkilö.

Noh, nyt sekin tuli paljastettua. Hmm, kummallakohan käyttäjänimellä pitäisi nyt oikein jatkaa... ;)

Parempi että jatkan kummankin käyttämistä, vähän skitsofreeninen kun olen. Itselleni tässä vastailen taas.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia


Ei kylla noilla prosessoritehoilla, naytonohjaimella ja kiintolevylla.
Huoh.
Inertia se jaksaa aina yllättää. Linuxin serveriä pyöritetään nimenomaan ilman ikkunoita...hus hus kouluun takas..;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

Huoh.
Inertia se jaksaa aina yllättää. Linuxin serveriä pyöritetään nimenomaan ilman ikkunoita...hus hus kouluun takas..;)

Entas sitten? Kysymys ei ollutkaan siita, etta Linuxin serveria pyoritetaan ilman Window manageria vaan laitteen/komponenttien hinnoista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia


Entas sitten? Kysymys ei ollutkaan siita, etta Linuxin serveria pyoritetaan ilman Window manageria vaan laitteen/komponenttien hinnoista.
Joten.
Jos Pentium tai 486 tasoisella PC:llä pystyy (hoitamalla tarvittavasti muistia ja kovalevyä) rakentamaan toimivan serverin, niin mihin siinä tarvitaan nopeaa näytönohjainta?
Kyseisten laitteiden hinta lienee "hieman" alempi kuin Xboxin.
Xboxin kapasiteetistä kyseiseen hommaan olet kyllä täysin oikeassa. Sitä riittää. Olen pahoillani jos ymmärsin asian väärin.

ps. jokos keiulla/nemillä helpottaa...? ;)
 
Ylös Bottom