Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Eiköhän jokainen valmistajan ohjain ole tietoisesti tehty juuri semmoiseksi kuin valmistaja on itse halunnut. MS:nkin tapauksessa he kävivät tuhansien pelaajien kanssa testausta, ja muotoilivat ohjaimen heiltä saamien palautteiden mukaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Jep, ja silti puolet potentiaalisista asiakkaista oli tyytymätön ohjaimeen ja joutuivat tekemään toisen. Muistaako muuten kukaan Sonyn Analogista ohjainta mikä ensinnä suomeen rantautui, ilman tärinää? Se oli aivan perhanan huono. Tai Segan alkuperäistä MD:n padia? 3 nappia hei? Vaikka mitä tekisi niin aina ei voi kaikkia tyydyttää. SNESin padia voisi pitää parhaana perusdesignina, se kuitenkin on kaikkien nykypadien isä. Siitä on kopioitu Sonynkin kokolailla loistavat padit.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Jep! Ensin Sony matki Nintendoa ja sitten Nintendo Sonya. Kun näin tuon GC:n ohjaimen ensimmäistä kertaa ajattelin, että voiko tuommoisella pelatakkaan? Kun sain sen käteeni, se tuntui todella loistavalta. Sama oli DC:n ohjaimen kanssa.
No joo, mutta ottaen huomioon, että kaikissa MD:tä edeltävissä konsoleissa oli kaksi näppäintä* (NES, Master System, PC Engine), niin kyllähän jonkilaista edistystä sentään tehtiinLainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Tai Segan alkuperäistä MD:n padia? 3 nappia hei?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
No joo, mutta ottaen huomioon, että kaikissa MD:tä edeltävissä konsoleissa oli kaksi näppäintä* (NES, Master System, PC Engine), niin kyllähän jonkilaista edistystä sentään tehtiin
*start & select nappeja ei lasketa mukaan.
Mulla taitaa sitten olla samanlaiset!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mulla on tavallisen kokoiset kädet. Ei mitkään isot, muttei isotkaan.
Niin. Muistaakseni Playstation 3:ssa tulee olemaan vakiovarusteena aikakone, jolla pääsee pelaamaan Playstation 4:ää. Kertokaa nyt minulle onko tämä vain huhu! Ei kyllä muut konsolit mahda tälle mitään!!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jamaan98
Aika hissuu et noi spekuloinnit tulee pitämään läheskään paikkansa![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Niin. Muistaakseni Playstation 3:ssa tulee olemaan vakiovarusteena aikakone, jolla pääsee pelaamaan Playstation 4:ää. Kertokaa nyt minulle onko tämä vain huhu! Ei kyllä muut konsolit mahda tälle mitään!!
Kuvitelkaa kun tulisi työpäivän jälkeen kotiin eikä Pleikkaria näykyisikään missään. Tilalla olisi vain lappu jossa lukisi: "Hai, rakensin itselleni jalat ja lähdin tyttöystäväsi kanssa terassille. Palaan varmaan aamulla. terveisin PS-kolmonen"Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Koska jo PS2:n emotion engine luo realistisia tunteita niin PS3 on jo huippuälykäs ja luo itse pelinsä. Tai loisi jos ei silkkaa laiskuuttaan näin toimisi. Eihän mikään luontokappale turhia yleensä rehki.
heh, ei vaan siinä lapussa lukis:"Hai, rakensin itselleni jalat ja lähdin tyttöystäväsi kanssa terassille. Palaan varmaan aamulla.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Kuvitelkaa kun tulisi työpäivän jälkeen kotiin eikä Pleikkaria näykyisikään missään. Tilalla olisi vain lappu jossa lukisi: "Hai, rakensin itselleni jalat ja lähdin tyttöystäväsi kanssa terassille. Palaan varmaan aamulla. terveisin PS-kolmonen"