Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Täällä on kyllä kovin moni ymmärtänyt näitä PS3 -verkkojuttuja hieman väärin. Aikaisemmin samassa ketjussa on ollut järkeväpääkin läppää tästä - kehotankin kaikkia joita edes vähän kiinnostaa järkevästi aiheesta keskustella tutkimaan ensin niitä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Phoenix
Mutta kuten sanoin spekuloin huhuja enkä ole mistään varma saatan olla tietämätön asioista mutta jos asiat ovat niin kuin huhutaan, niin spekulointini saattaa osua hyvinkin oikeaan.
Tuskin... Microsoft törsää varmasti vielä suuren omaisuuden, ennen kuin luopuu hankkeesta, jos luopuu...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Minäkin spekuloin hieman: XBox Live floppaa ja XBox kuopataan ennen vuotta 2004.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Selevä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Selevä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Koala
Tässä toinen Ps3. Sivuilla väitetään, että ohjaimeen tulee näppäimiä 83. Ei tosin kauas heitä, koska jos minä saisin päättää, niin niitä olisi vähän yli 60.
Joku disco-versio?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Koala
Tässä toinen Ps3. Sivuilla väitetään, että ohjaimeen tulee näppäimiä 83. Ei tosin kauas heitä, koska jos minä saisin päättää, niin niitä olisi vähän yli 60.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
PS5
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Vai tähän suuntaan on konsolipelien tulevaisuus menossa?Jotenkin ei ole yllä mainittu juttu allekirjoittaneen mieleen...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Jos minä ostan pelin joka maksaa n.60 nin haluan kyllä enemmän jotain kouriintuntuvaa kuin yhden mahdollisuuden imuroida peli netistä. Kun pelit on levyillä, saa kone vaikka kuinka käydä huollossa tms. eikä pelit häviä mihinkään. Jos muisti tyhjenee koneesta, häviää vain edistyminen pelissä, ei koko peli.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan soralapio
Voi jessus maaria von tötterpäri sentään. Näin siinä sitten käy. IP-osoitteet ovat formaatissa xxx.xxx.xxx.xxx ja lukujen raja on 1-255. Voit tuosta nopeasti laskea, montako mahdollista yhdistelmää saadaan aikaan. Tuohon EI voi "tulla vaikkapa 20 numeroa" koska sillä helvetinkoneella ei olisi mitään asiaa nettiin. Koska se ei toimisi. Voit toki sitten ketjuttaa nämä koneesi omaan verkkoosi ja vetää omat kaapelit, mutta siihen ei ole Sonyllakaan rahaa.