Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

Valtaosa PS3:n peleistä (ainakin näin olen ymmärtänyt) tarjoaa vapaavalintaista asennusta koneen kovalevylle ja usemmitin parantaa pelin toimintaa (nopeuttaa latausaikoja) jossain määrin. Tämä mielestäni kertoo siitä että koneen kanssa on joko hätiköity tai sitten jossain (kehitystyökalut?) on pahasti jotain kesken.

Tuleeko sulle yllätyksenä, että kovalevyltä on nopeampaa lukea dataa kuin CD:ltä?
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

Tuleeko sulle yllätyksenä, että kovalevyltä on nopeampaa lukea dataa kuin CD:ltä?

Ei, minua vaan kiinnostaisi tietää miksi suuri ja mahtava PLAYSTATION 3 tarvitsee niin paljon kovalevyä. Eteenkin kun se heikkolaatuisempi ja kaikinpuolin huonompi Xbox 360 pyörii ilman turhia asennuksia ja odotteluja, ns. "suoraan paketista". Mä en usko että pelikehittäjien "laiskuus" yksin selittää asiaa (eikä koneen BD-asema ole ratkaisevasti hitaampi kuin boksin DVD-asema).

Muuten, Capcomilla taitaa olla jotain ongelmia pelimoottorinsa kanssa PS3:lla, sillä tuleva XO porttaus Lost Planet vaatii myös pakollisen asennuksen (toivotaan että saavat asiat kuntoon ennen Resident Eviliä. Tosin ei Capcom yksin ole ongelmiensa kanssa, sillä Minna No Golf 5 vaatii myös pakollisen 5 gigatavun asennuksen.
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

Ei, minua vaan kiinnostaisi tietää miksi suuri ja mahtava PLAYSTATION 3 tarvitsee niin paljon kovalevyä. Eteenkin kun se heikkolaatuisempi ja kaikinpuolin huonompi Xbox 360 pyörii ilman turhia asennuksia ja odotteluja, ns. "suoraan paketista". Mä en usko että pelikehittäjien "laiskuus" yksin selittää asiaa (eikä koneen BD-asema ole ratkaisevasti hitaampi kuin boksin DVD-asema).

Muuten, Capcomilla taitaa olla jotain ongelmia pelimoottorinsa kanssa PS3:lla, sillä tuleva XO porttaus Lost Planet vaatii myös pakollisen asennuksen (toivotaan että saavat asiat kuntoon ennen Resident Eviliä. Tosin ei Capcom yksin ole ongelmiensa kanssa, sillä Minna No Golf 5 vaatii myös pakollisen 5 gigatavun asennuksen.

Kyse ei ole niinkään tarvitsemisesta vaan siitä että kun devaajila on sitä mahdollisuus käyttää, niin myös käyttävät sitä.Xolla on pakko tulla ilman sitä toimeen ja kuitenkin voit olla varma, että jos XOssa vakiona kovo olisi, niin sitä käytettäisiin aivan yhtä paljon kuin PS3ssa.
Poikkeuksia toki on jotkakertovat omaa kieltään siitä kuinka hyvin jotkut osaavat PS3 hyväksi käyttää, tämän hetkinen parahaimman näköisen pelin(Uncharted) ei tarvitse asentaa kovolle mitään, mutta käyttää sitä kuitenkin välimuistina.
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

Muuten, Capcomilla taitaa olla jotain ongelmia pelimoottorinsa kanssa PS3:lla, sillä tuleva XO porttaus Lost Planet vaatii myös pakollisen asennuksen (toivotaan että saavat asiat kuntoon ennen Resident Eviliä. Tosin ei Capcom yksin ole ongelmiensa kanssa, sillä Minna No Golf 5 vaatii myös pakollisen 5 gigatavun asennuksen.

Joku tuolla Capcomilla kyllä mättää noitten PS3 pelien kanssa. Otetaan esimerkiksi vaikka 2 peliä. Ensimmäisenä täällä jo mainittu Uncharted, joka on yksi Ps3:n hienoimpia pelejä tällä hetkellä. Ei tarvitse asentaa mitään kovalevylle.

Toisena esimerkkinä Heavenly Sword, asetnaa noin 2 gigaa tietoa kovalevylle, asennus kesti alle 10minuuttia.

Ja sitten Capcomin DMC4 joka tuuttaa levylle 5gigaa ja ilmeisesti sitten kestää yli 20minuuttia tuo asennus.

Olisi kyllä mukava tietää mistä nuo johtuu, jos kerran Unchartedin tapainen peli voidaan pelata suoraan levyltä, mutta DMC:tä ei...
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

Kyse ei ole niinkään tarvitsemisesta vaan siitä että kun devaajila on sitä mahdollisuus käyttää, niin myös käyttävät sitä.Xolla on pakko tulla ilman sitä toimeen ja kuitenkin voit olla varma, että jos XOssa vakiona kovo olisi, niin sitä käytettäisiin aivan yhtä paljon kuin PS3ssa.

Käsittääkseni Xbox 360 cachettaa pelien tiedostoja kovolleen, mikäli sellainen on boksiin kiinnitetty. Ihan samaan tapaan kuin alkuperäinen Xboxikin.
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

Käsittääkseni Xbox 360 cachettaa pelien tiedostoja kovolleen, mikäli sellainen on boksiin kiinnitetty. Ihan samaan tapaan kuin alkuperäinen Xboxikin.

Edelleen, jos se käyttää sen 5gigaa, eiköhän siinä ole menty "aita on matalin" kohdasta pelintekijöiden suhteen. Ja vieläkään ei sellaista kaveria taida löytyä tältäkään forumilta jolla kovotila loppuu kesken asennusten takia. Ottaisin 20gigan boksimalliin saman tallennusmahdollisuuden enkä olisi kovinkaan huolissani kovotilan loppumisesta siinäkään tapauksessa. Taikka sitten pelaan liian pientä määrää pelejä samanaikaisesti. En tiedä miksi pelintekijät upottaa noin paljon tavaraa kovolle pelin pyörittämiseen kun paljon vaativammat pelit sitä eivät tee (ilmeisesti homma ei ole vielä hallussa?), mutta eipä se edelleenkään haittaa ja miksipä haittaisi. Taitaa ainoastaan olla haittatekijä niille jotka konetta ei omista.

Uncharted on yhtälailla Dude Raider kuin Halo on pelkkä Timesplitters, eli ei ollenkaan. Hyvin aliarvoit yhtä viime vuoden hauskinta peliä, Bioshockin oli vain putkijuoksu vai mitä?
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

http://xbox360.ign.com/articles/849/849927p3.html

Varmasti laadukas tekele genren ystäville, mutta neljän levyn pelissä arvostelulause "loading screens never seem to stop" saisi ainakin meikäläisen kaipaamaan tuota kovomahdollisuutta.

Nyt takerrutaan ihan syytta suotta pelin kimppuun, joka ei sita turhanpaivaista sonnanjauhantaa ansaitse. Toki peli tulee neljalla DVD:lla, mutta mikahan siina mahtaa olla ongelmana? En nahnyt neljaa levya ongelmana PS1-aikoinakaan, vai onko aika laiskistuttanut ihmisia niin paljon, ettei jaksa persetta nostaa 10-15 tunnin valein levya vaihtamaan? Latausruutuja vilisee jokaisessa pelissa, se etta ropessa tulee latausruutu aina kun alue vaihtuu, ei pitaisi olla kenellekaan yllatys. Jos 1-3 sekunnin lataustauot nakertaa ropeissa, milta tuntuu 10-30 minuutin pelin asennukset plegella?

Hyva peli, btw, kannattaa tsekkailla.
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

Samalla logiikalla Uncharted saapuisi boksille 5-6 levyn voimin. Puujalkavitsit on aina yhtä huonoja.

Itseasiassa minulla oli ihan pointtikin tuossa (ainakin mieleistäni). Ilmeisesti DMC4 on suurin osa pelidataa asennettu kovolle. Videot varmaan pyöräytetään suoraan BD:ltä. Mutta mitäs sitten kun pelidataa on sen esimerkiksi 4 kertaa enemmän?

Ja muuten jos puujalkavitseistä puhutaan, niin ei nämä kuva vertailut paskasta sovi oikein näin varhaiseen aamuun...
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

DMC4:n on siksi huonompi versio, että asennuksessa kestää noin 20 minuuttia ja kovotilaa (jota ei PS3:ssa kovin paljoa ole koneen kovon käyttöön nähden) 5 gigaa ihan vaan sen takia että se toimisi yhtä hyvin kuin "huonomman" koneen versio.

DMC4 on PS3:lla ja XO:lla niin identtisen näköisiä graafisesti ja muutenkin että eroja on käytännössä vain yksi: XO:lla saat superhienosta combostasi "Achievement unlocked":in jolla voit todistaa taitosi ja kasvattaa virtuaalikikkelin kokoa verkkoyhteisöissä. PS3-pelaajan joutuu näkemään vaivaa ja kuvamaan kombonsa youtubeen, ja silti joku ei uskoisi, että kombo meni täysin kuten piti :9

Edit: olen nyt pelannut Earth Defense Force 2017 nimistä peliä poksilla ja voi jumalauta! Jos tuommonen äijäpeli on jollain koneella, niin johan se voittaa konsolisodan, se on selvää! Ja XboxFIN:ssä ei ollut ko. pelille edes ketjua, hävetkää xbotit! :D
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

Edit: olen nyt pelannut Earth Defense Force 2017 nimistä peliä poksilla ja voi jumalauta! Jos tuommonen äijäpeli on jollain koneella, niin johan se voittaa konsolisodan, se on selvää! Ja XboxFIN:ssä ei ollut ko. pelille edes ketjua, hävetkää xbotit! :D
OT: Onko se oikeasti hyvä? Arvosteluista sai kuvan, että se on normaali-rahat-pois-fps. :confused:
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

Nyt takerrutaan ihan syytta suotta pelin kimppuun, joka ei sita turhanpaivaista sonnanjauhantaa ansaitse. Toki peli tulee neljalla DVD:lla, mutta mikahan siina mahtaa olla ongelmana? En nahnyt neljaa levya ongelmana PS1-aikoinakaan, vai onko aika laiskistuttanut ihmisia niin paljon, ettei jaksa persetta nostaa 10-15 tunnin valein levya vaihtamaan? Latausruutuja vilisee jokaisessa pelissa, se etta ropessa tulee latausruutu aina kun alue vaihtuu, ei pitaisi olla kenellekaan yllatys. Jos 1-3 sekunnin lataustauot nakertaa ropeissa, milta tuntuu 10-30 minuutin pelin asennukset plegella?

Hyva peli, btw, kannattaa tsekkailla.
Jep, ei paljon monta DVD:tä haittaa tämän pelin kohdalla, eikä paljoa yleensäkään roolipeleissä itketä jos levyä pitää vaihtaa. Latausruuduissa silti ollaan sentään hieman oikeassa. Latausruutu on kuitenkin koko ajan ruudulla ja aika pitkään. Onneksi se ei silti haittaa pelielämystä (ja elämys LO onkin!)

Ja todellakin loistava peli, kannattaa tutkailla jos ei ole vielä ostanut.
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

OT: Onko se oikeasti hyvä? Arvosteluista sai kuvan, että se on normaali-rahat-pois-fps. :confused:

Jos tykkää Bad Tastesta, varmasti tykkää tästäkin (edit: vertaan BT:hen siksi, kun tämä peli on yhtä älytön/älyvapaa), eikä voi puhua edes rahastuksesta jos ostaa 20 euron pintaan play.com:sta. /end of ot
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

DMC4 on PS3:lla ja XO:lla niin identtisen näköisiä graafisesti ja muutenkin että eroja on käytännössä vain yksi: XO:lla saat superhienosta combostasi "Achievement unlocked":in jolla voit todistaa taitosi ja kasvattaa virtuaalikikkelin kokoa verkkoyhteisöissä. PS3-pelaajan joutuu näkemään vaivaa ja kuvamaan kombonsa youtubeen, ja silti joku ei uskoisi, että kombo meni täysin kuten piti :9

Edit: olen nyt pelannut Earth Defense Force 2017 nimistä peliä poksilla ja voi jumalauta! Jos tuommonen äijäpeli on jollain koneella, niin johan se voittaa konsolisodan, se on selvää! Ja XboxFIN:ssä ei ollut ko. pelille edes ketjua, hävetkää xbotit! :D

niin hauskalta kuin se kuulostaa Devil may cry4 Ps3 versio omaa myös achievementit (ihan XMB ilmoittus!) . Tiedä sitten liittyykö nuo jotenkin Homen pokaalivalikoimaan kenties tulevaisuudessa vaiko Ps3 versioon jäänyt koodin pätkä boxin achievementeista jotka saavat käyttöjärjestelmän (XMB) vain huutamaan "achievement unlocked" teksti pätkän. Myös kaverin achievementit voi katsoa hänen DMC4 profiilistaan.

Ainakin S ja SS sekä SSS tyylitason saavuttaessa saa tuollaisen sekä muutamasta kymmenestä muusta saavutuksesta saa myös.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Japanimyynnit.

01./00. [WII] Super Smash Bros. Brawl (Nintendo) - 820,000 / NEW
02./00. [PS3] Devil May Cry 4 (Capcom) - 205,000 / NEW
03./00. [PS2] Tales of Destiny: Director's Cut (Bandai-Namco) - 117,000 / NEW
04./00. [PS2] Haruhi Suzumiya's Wonderment (Banpresto) - 114,000 / NEW
05./01. [WII] Wii Fit (Nintendo) - 73,000 / 1,356,000
06./00. [PS3] Disgaea 3 (Nippon Ichi Software) - 55,000 / NEW
07./00. [360] Devil May Cry 4 (Capcom) - 40,000 / NEW
08./04. [NDS] Mario and Sonic at the Olympic Games (Nintendo) - 34,000 / 175,000
09./00. [PS3] Assassin's Creed (Ubi Soft) - 28,000 / NEW
10./02. [PSP] World Soccer Winning Eleven: Ubiquitous Evolution 2008 (Konami) - 26,000 / 102,000

It begins.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hirvittävää vääntöä näköjään tuosta DMC4:stä. Mielestäni sillä ei juuri ole haittaa jos boxin versio vie monta levyä tai PS3 asentaa tavaraa kovolle. Mitä väliä sillä on? PS3:lla on etu, että kaikissa on kovo latausajat lyhenee hienoa, mutta onko niistä latausajoista sitten jotain haittaa, jos ne eivät tule juuri kesken taistelun, niinkuin mass effectissa jonkun kerran kävi. Onko kovalevyn käytöstä jotain muuta hyötyä, en tiedä, mutta tulevan GTA:n kohdalla puhuttiin ongelmasta, joka oli boxin kovalevyn puute ja rajoittunut tila DVD:llä.
Boxin kohdalla kovo asennus voisi olla hyväksi, jos tuo DVD asema ei aina huutaisi niin helkkaristi, mutta kärsittävä on kun kaikilla ei kovoa ole. PS3:lla ei ole niin merkitystä lukeeko kone levyä, koska asemakin on hiljainen.

UE3 pelimoottori tuottaa ongelmia PS3:n kohdalla, no ainakin Epic on osoittanut, että moottorilla pystyy tekemään hyvää jälkeä. Ehkä Epicin tuki moottorin käytössä muille firmoille on heikkoa. No onneksi tulee kuitenkin muitakin pelimoottoreita, jotka ehkä aiheuttavat vähän vähemmän harmaita hiuksia pelitekijöille. Ja onhan todettu mm. Sonyn taholta, että PS3 ei ole ohjelmoinnin kannalta niin "helppo" kuin Xbox 360 -sama vika oli myöskin PS2:n kohdalla.

Onneksi omistan molemmat laatikot, joten voin valita kummalle pelini hankin. Tällä hetkellä paino on Boxin suunnalla, mutta mitä tulevaisuus tuo tullessaan, sen näyttää aika. ;)
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

Frontlines ja UT ovat sitten ilmeisesti ainoat moottoria käyttävät pelit...

Niinpä, PS-fanien olisi tietysti syytä rukoilla kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että Unreal Engine -moottoria ei käytettäisi tulevissa peleissä juuri lainkaan - tarkoittaisihan se suurella todennäköisyydellä sitä, että PS3-porttaukset olisivat hamaan loppuun saakka kilpailevaa konsolia selvästi surkeampia esityksiä.

Mutta ah ja voi sentään, tuota auvoa ei vain taideta PS3:lla pelaamaan erehtyneille suoda, voi voi:

Due to aggressive licensing, this current iteration has garnered a great deal of support from several big licensees, including Atari, Activision, Capcom, Disney, Konami, Koei, 2K Games, Midway, THQ, Ubisoft, Sega, Sony, Electronic Arts, Square Enix and more. UE3 has also seen adoption by many non-gaming projects including construction simulation and design, training simulation, driving simulation, virtual reality shopping malls, movie storyboards, continuity, pre-visual, etc., in spite of the fact that the toolset and source code are meant for games.

Unreal Engine 3

* A4 (sequel to A3) - (2009) AniPark
* Aliens (2009) Gearbox Software
* America's Army 3.0 (2008) US Army
* American Mcgee's Grimm - (2008) Spicy Horse
* APB (2008) Webzen
* Army of Two - (2008) Electronic Arts
* Alliance of Valiant Arms - (2007) Pmang
* Black College Football: BCFX: The Xperience - (2007) Nerjyzed Entertainment
* Black Powder Red Earth - (2007) Echelon Software
* Brothers In Arms: Hell's Highway (2008) Gearbox Software[41]
* BioShock - (2007) 2K Boston/2K Australia
* BlackSite: Area 51 (2007) Midway Austin
* Blitz - (2008) CJIG
* Borderlands - (2008) Gearbox Software
* Command and Conquer: Tiberium - (2008) EA Los Angeles
* Crimecraft - (2008) Vogster Entertainment
* Damnation - (2008) Blue Omega / Point of View
* DC Comics MMO (TBA) Sony Online Entertainment
* Earth No More (2009) Recoil Games / 3D Realms
* Empire - (TBA) Chair Entertainment
* Ender's Game (TBA) Chair Entertainment
* Elveon (2007) 10tacle Studios[42]
* End - (TBA) Faramix Enterprises[43]
* Fatal Inertia (2007) Koei[44]
* Free Realm - (TBA) Sony Online Entertainment
* Frontlines: Fuel of War (2008) Kaos Studios
* Fury (2007) Auran[45]
* Gears of War (2006) Epic Games
* Global Agenda (TBA) Hi-Rez Studios[46]
* Hail to the Chimp (2008) Wideload Games [47]
* Halo Wars (TBA 2008) Ensemble Studios
* Highlander: The Game (TBA 2008) TBA
* Hei$t - (2007) inXile Entertainment
* Hour of Victory (2007) Midway Games
* Huxley (2008) Webzen Games[48]
* Interstellar Marines - (2008) Zero Point Software [49]
* Lost Odyssey (2007) Mistwalker[50]
* Mass Effect (2007) BioWare[51]
* Magna Carta 2 - (TBA) Softmax
* Medal of Honor: Airborne (2007) Electronic Arts[52]
* Monster Madness: Battle for Suburbia (2007) Artificial Studios[53]
* Mortal Kombat 8 - (2008) Midway
* Parabellum - (2008) Acony
* Project Georgia - (TBA) Obsidian Entertainment
* Project M - (TBA) NC Soft
* Red Steel sequel - (TBA) Ubisoft
* Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy - (2008) High Moon Studios
* RoboBlitz (2006) Naked Sky Entertainment[54]
* Rogue Warrior: Black Razor - (2007) Bethesda Softworks
* Section 8 (2009) Timegate Studios
* Sephiroth 2 - (TBA) IMagic Entertainment
* Sin City - (TBA) Transmission Games / RedMile Entertainment[55]
* Stargate Worlds (2007) Cheyenne Mountain Entertainment[56]
* Stranglehold (2007) Midway Chicago[57]
* The Agency - (2008) Sony Online Entertainment
* The Last Remnant (2008) Square Enix
* The Scourge Project (N/A) Tragnarion Studios
* Tiberium (TBA) Electronic Arts[58]
* TNA iMPACT! - (2008) Midway Games / Point of View
* To End All Wars (2008) Kuju Entertainment [59] [60]
* Tom Clancy's EndWar (2008) Ubisoft
* Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas - (2006) Ubisoft
* Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 - (2008) Ubisoft
* Turning Point: Fall of Liberty (2008) Spark Unlimited
* Turok (2008) Propaganda Games
* Undertow (2007) Chair Entertainment
* Unreal Tournament 3 (2007) Epic Games
* The Wheelman (2008) Midway Games
* Warmonger - (2008) NetDevil
* project M (codename by NC Soft new MMORPG) - (2009) NC Soft[citation needed]
* project M (codename by Red Duck new MMORPG) - (2010) Red Duck[citation needed]
* MU2 (2010) - Webzen[citation needed]
* collaborated with People Can Fly on design of a new IP for Epic - Epic Games and People Can Fly[citation needed]

http://en.wikipedia.org/wiki/Unreal_engine

Sonyn UE-tukea lupailleista puheista huolimatta ongelmien vuo PS3-puolella vain jatkuu ja jatkuu:

Propaganda Games, the developer of dinosaur romp Turok have pointed the finger at the PlayStation 3 as the reason as to why the game was delayed. According to the developer the game was supposed to hit stores back in November of last year, but took longer than expected to fine tune the PlayStation 3 version up to standard.

http://www.consolemonster.com/newspost.php?id=0000003051

Toisaalta PS3-pelaajat voivat vielä lohduttautua sillä hartaalla toiveella, että diashow't tulisivat vielä jossakin vaiheessa takaisin muotiin.
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

Toisaalta PS3-pelaajat voivat vielä lohduttautua sillä hartaalla toiveella, että diashow't tulisivat vielä jossakin vaiheessa takaisin muotiin.

Mitkä diashow:t? Jos tarkotat jonkinliasta pelien nykimistä, niin ainoa peli jossa olen huomannut ruudunpäivityksessä ongelmia on The Darkness, muut ovat kyllä toimineet sulavasti.

UE3:sta täytyy kyllä sanoa että ei ole tainnut Epic hirveän hyvin hoitaa hommiaan tuon moottorin kanssa. Moni firma sen on kyllä lisensoinut, mutta Epicin tarjoama tuki on ollut olematonta -> johtanut moniin ongelmiin. Ja onhan se Epic nyt haastettu oikeuteenkin juuri tuon enginelle tarjottavan tuen puutteen takia.
 
Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3

Niinpä, PS-fanien olisi tietysti syytä rukoilla kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että Unreal Engine -moottoria ei käytettäisi tulevissa peleissä juuri lainkaan - tarkoittaisihan se suurella todennäköisyydellä sitä, että PS3-porttaukset olisivat hamaan loppuun saakka kilpailevaa konsolia selvästi surkeampia esityksiä.
Enpä tiedä, kyllähän kädettömämmät pajat onnistuvat sössimään pelinsä ilman UT-engineäkin. Splinter Cell Double Agent ainakin oli sellaista diashowta että silmät vuosivat verta. Toisaalta taas saman putiikin toinen tiimi onnistui vallan mainiosti Rainbow Six Vegasin kanssa.

Tietysti kaikki PS3-pelit ovat paskoja, jos lukuisia onnistuneita esimerkkejä ei lasketa. Mutta sehän ei olisikaan hah-hah-hauskaa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom