Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Niin mutta mistä olet saanut tietoosi, että PS3:ssa ei olisi noita samoja latauksia? IGN:n arvostelussa sanottiin suhteellisen epäselvästi tämäkin asia, mutta sitten sanottiin suoraan miten sen on XO:lla. Latauksia on molemmissa.
Minun ensiasennus juttuni on valitusta koska koen sen turhaksi, mutta kenenkään muun omat mielipiteet ovat normaalia keskustelua, vaikka käytetään suhteellisen voimakkaita ja ylikärkkäitä kommentteja? Parempi siis jatkaa pelaamista ja pitää vähän taukoa.
Mitä mä vinguin? Totesin vaan, että katselin tuota justintv:tä ja herra itsekkin sanoi, kun peli latasi, että "wow, this must be the longest loading time in this game". Mutta kuten sanottu, tuskin noita latauksia nyt kovin montaa tulee pelissä ja tuskin ne ketään häiritsee, on sitä VC:ssä ja SA:ssakin kestetty. Mutta jos on mahdollisuus saada ne pois, niin ilman muuta sen käytän. Järkyttävän pitkä latausaika... nojoo ehkä hieman ylimitoitettu tuo kommentti.
Niin mutta mistä olet saanut tietoosi, että PS3:ssa ei olisi noita samoja latauksia? IGN:n arvostelussa sanottiin suhteellisen epäselvästi tämäkin asia, mutta sitten sanottiin suoraan miten sen on XO:lla. Latauksia on molemmissa.
Minun ensiasennus juttuni on valitusta koska koen sen turhaksi, mutta kenenkään muun omat mielipiteet ovat normaalia keskustelua, vaikka käytetään suhteellisen voimakkaita ja ylikärkkäitä kommentteja? Parempi siis jatkaa pelaamista ja pitää vähän taukoa.