Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Itseäni lainaten:
beyond3d:ssa on nyt analysoitu molempien GTAIV-versioiden framebuffer kuvaa, näyttäisi siltä
että PS3-version pehmeys todellakin tulisi blurratusta ylösskaalauksesta, alkuperäisen
resoluution ollessa vain 1120x630 pikseliä.
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=46242&page=21
Tutkimukset jatkuvat.
Itseäni lainaten:
Taitaa muuten olla se R*:n jampan mainitsema PS3:n "pehmeämpi rendaus" sama ominaisuus
kuin tuossa Viking: Battle for Asgard -vertailussa mainittu " pahamaineinen PS3 vaseliiniefekti".
The first thing you'll notice is that the beautifully crisp levels of detail inherent in the Xbox 360 game are somewhat more blurred on PlayStation 3; yet another example of the infamous PS3 'Vaseline Effect'. There's definitely something rather odd about the rendering method - as far as we can tell, the two buffers used to create the anti-aliasing effect are being merged then blurred, the kicker being that each of those buffers appears to be based on a 960x720 resolution.
beyond3d:ssa on nyt analysoitu molempien GTAIV-versioiden framebuffer kuvaa, näyttäisi siltä
että PS3-version pehmeys todellakin tulisi blurratusta ylösskaalauksesta, alkuperäisen
resoluution ollessa vain 1120x630 pikseliä.
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=46242&page=21
Tutkimukset jatkuvat.
Viimeksi muokannut moderaattori: