Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
One almost incidental difference is in how the two versions let you view the TV programs from your apartment. In the Xbox 360 game you have a distant view and a view that shows Niko watching the tele, but on the PS3 there's an additional view that is nearly full-screen. Whether this is down to the PS3 offering higher quality video thanks to the Blu-ray disc's larger storage capacity isn't clear, but watching the in-game TV is certainly better on Sony's console.
http://www.videogamer.com/features/article/29-04-2008-389.html
Tuossa vertailussa yksi mielenkiintoinen detsku jota ei ole muualla taidettu manita:
P.S. Paololla tylsää töissä vappua odotellessa? Vai joko on simapullot auki?
Heh heh, no jotakin hyvää sitten PS3-versiossakin?
Alkoi oikeasti naurattamaan.
P.S. Paololla tylsää töissä vappua odotellessa? Vai joko on simapullot auki?
Ei oikein enää kye töihin keskittymään, kun suu vähän napsais.
Hyvää vappua joka tapauksessa kaikille konsolisotilaille! Ja muullekin KonsoliFINin käyttäjille!
Olisi pitänyt varmaan itsekkin testata tuota jo eilen, niin olisi edes jotain kirjoiteltavaa tässä korkkausta odotellessa.
Tärkeintä tietysti loppujenlopuksi on kaikki muu, mutta kyllä minä noilla arvosteluilla olisin odottanut pelin ulkonäöltä muuta, kuin bloomefektillä ja hiton rumilla sumennuksilla parannettua GTA:SA:ta
Älkääkä kukaan alkako selittämään, ettei GTA:ssa ole ikinä ollut kyse grafiikasta, koska jos peli sumea, pop-up loistaa ja ruudunpäivitys on paskaa, niin kyllä se huonontaa huomattavasti pelikokemusta.
Samaa mieltä. Itse en odottanut peliltä yhtään mitään, joten ei joutunut pettymään. Ja itseasiassa vaikka peli itsessään on vieläkin sitä "juokse tonne, tapa toi, aja karkuun ja toista 1000 kertaa"-meininkiä, juoni on sentään mukavaa seurattavaa. Mukava yllätys silti, mutta jos olisin ollut hypessä mukana 100%, olisin pettynyt peliin niin pahasti että olisin joutunut katkaisemaan levyn. Paras peli ikinä? No ei helvetissä. Ihan jees tapaus kuitenkin.Tai sitten vain porukka imi hypen kuin pesusienet. Aivan kuten jokaisen jeesuspelin kohdalla.
Itse en hypejunassa ollut mukana, joten minua tuo ulkokuori ei pelissä vaivaa pätkääkään. Ei ne koneet enää tuosta paljoa tässä genissä paranna valitettavasti.
Hyvää vappua joka tapauksessa kaikille konsolisotilaille! Ja muullekin KonsoliFINin käyttäjille!
Mutta siis kyllä mä neljän tunnin perusteella antaisin pelille koulu-arvosanana kympin. Voinee tippua ysiin, mutta so not.
No se on oma moka jos luulee, että jonkun IGN:n kymppi meinaa täydellistä
Mutta siis kyllä mä neljän tunnin perusteella antaisin pelille koulu-arvosanana kympin. Voinee tippua ysiin, mutta so not.
Meikäläisen mielestä tää ansaitsis pelinä noin 6,5. Onneksi juoni tuntuu sen verran mukavalta että tätä arvostaa noin arvosanaan 8,5 asti.