Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Tai sitten olen vain liian sinisilmäinen uskoessani, että koneelle tulevat hyvät pelit myyvät loppujen lopuksi paremmin kuin markkinointiin käytetyt miljoonat.
Gamecube nyt ei mikään varsinaisen menestynyt konsoli olekaan . Uskoisin kyllä että xbox360 myynti lähtee vielä nousuun kunhan pelituotanto saadaan tosissaan käyntiin. Eihän xbox360:lle ole vielä tullut oikeastaan yhtään oikein huikeaa yksinoikeuspeliä, ja tällä tarkoitan tässä yhteydessä nimenomaan sellaista peliä, joka käytännössä pakottaa ainakin kyseisen genren ystävät ostamaan laitteen. Pikkuhiljaahan Kalan pelivalikoiman laatu näyttäisi nousevan ja minä ainakin löydän XO:n tulevien pelien listalta enemmän hyviä pelejä kuin minkään muun konsolin vastaavalta.Coca Cola light sanoi:Kyllä se 10 000 000kpl vaan on paljon koska se on (etumatkaa) kun et näköjään aikisemmi n tajunnut ja jo se olsii paljon muutnekin koska se olisi puolet esim. Gamecuben koko myynniin määrästä.
Tai sitten olen vain liian sinisilmäinen uskoessani, että koneelle tulevat hyvät pelit myyvät loppujen lopuksi paremmin kuin markkinointiin käytetyt miljoonat.