Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No niin pojat, eiköhän porukalla todisteta MacDonaldin olevan oikeassa ja osteta ne Playstationit joka tapauksessa. Vai onko täällä muitakin kuin Tuomas_M joka äänestää jaloillaan ja ostaa suorilta kilpailevan tuotteen?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
No niin pojat, eiköhän porukalla todisteta MacDonaldin olevan oikeassa ja osteta ne Playstationit joka tapauksessa. Vai onko täällä muitakin kuin Tuomas_M joka äänestää jaloillaan ja ostaa suorilta kilpailevan tuotteen?

Itsekkin ajattelin kyllä skipata tuon PS3:n hankinnan. Tähän tosin ei liity viivästyminen, vaan hintapolitiikka. Lompakostani valuu kyyneleen näköisiä pisaroita aina, kun vain sanon ääneen PS3:n hinnan... :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
Vai onko täällä muitakin kuin Tuomas_M joka äänestää jaloillaan ja ostaa suorilta kilpailevan tuotteen?

_o/

Yhditettynä koneen hintaan ja myöhäiseen julkaisuun, XO tulee varmaan hankittua lähiviikkoina. PS3 sitten joskus myöhemin, ellei Wii yllätä (minua).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eiköhän tuo PS3 tule jossain vaiheessa hankittua, mutta kun intti alkaa iloisesti ensi kesänä, ei koneen hankinta ole ihan heti ajankohtainen, oli hinta mikä tahansa. Äänestin jaloillani jo viime vuoden joulukuussa. Heh, heh.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
Sonyn Euroopan toimiston varatoimitusjohtajan tuoreen lausunnon mukaan asia onkin kunnossa ja täysin OK, silllä todellisuudessa viivytys ei olekaan lainkaan pänninyt eurooppalaisia pelaajia
Eipä todella! Siksihän eurooppalaiset yrittivät tilailla PSP:itäkin niiltä markkina-alueilta, missä niitä oli tarjolla, kun Eurooppaan ei pelilaitteita tuotu. Ja Sony sitten leikkimielisesti oli haastamassa oikeuteen kaikkia "laittomia" maahantuojia. Ja ketään ei missään vaiheessa pänninyt lainkaan.

Go Sony!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ei prkl! Lähes tunnin imutus uuden Battlefieldin demoa, asennus ja kokeilu: ei toimi. Direct X on jotain väärää versiota tai mitä lie. Tälläistä se on PC:llä :mad:

Onneksi on konsoli. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mua adoptoittiin tänään IGN boardeilla :D
Varmaan mietitte miks mä sen teille kerron..no kerroin sitä sen takia etttä jos tarvitsette jotain tietoa mitä vain "insider" pystyy lukeen nii kertokaa mulle.. nii mä voin postata se tänne.. you know..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Ei prkl! Lähes tunnin imutus uuden Battlefieldin demoa, asennus ja kokeilu: ei toimi. Direct X on jotain väärää versiota tai mitä lie. Tälläistä se on PC:llä :mad:
Vinkki: päivitä DirectX. Ei pitäisi mikään kamala homma olla :D.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloope sanoi:
Vinkki: päivitä DirectX. Ei pitäisi mikään kamala homma olla :D.

Eipä ole ei, mutta kuitenkin :) Ihan oli Battlefieldiä vaikka nyt scifinä vuodessa 2142. Ei mikään polvet alta lyövä verkkopeli-kokemus, mutta sen verran kuitenkin että huomenna jatkuu taas demon jyystäminen. Jotta pysytään otsikossa, niin tätä ei taida tulla konsoleille. Kummallekaan niistä kahdesta :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

meita viedaan kuin sikaa sakissa ja sony fanit/fanaatikot tyytyy vain tammoseen :mad:


Eurooppalaiset ovat viileitä asiakkaita
perjantai 6.10.2006

Sony Computer Entertainment Worldwide Europen varapresidentti Jamie MacDonald teki kiinnostavan huomion Gamesindustry.bizille myöntämässään haastattelussa. Hänen mukaansa eurooppalaiset kuluttajat ovat oikeastaan ihan tyytyväisiä siihen, että Eurooppa jää lanseerausaikatauluissa aina viimeiseksi.

"Historiallisesti voidaan huomata, että eurooppalaiset ostavat ihan yhtä paljon - elleivät jopa enemmän - PlayStationeita kuin amerikkalaiset ja japanilaiset, vaikka he olisivatkin vuorossa viimeisinä", MacDonald sanoo. "En usko, että muistelemme enää viiden vuoden päästä sitä, että Eurooppa sai PlayStation 3:n neljä tai viisi kuukautta muita maanosia myöhemmin."

http://www.pelit.fi/uutiset/uutinen.asp?id=16790

PlayStation 3 lanseerataan Euroopassa ensi vuoden maaliskuussa. Pohjois-Amerikkaan ja Japaniin konsoli saapuu jo ensi kuussa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Myöhästyminen harmittaa, kyllä. Silti siinä on myös valoisia puolia. Euroopan julkaisu saattaa hyvinkin olla näistä kolmesta se paras. Meille on enemmän pelejä ja ehkä ne pahimmat lastentaudit ja pisimmät hyppylangat on jo korjattu. Myöhästyminen on kuitenkin näillä näkymin vain 4 kk, ehkä se kestetään :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Myöhästyminen harmittaa, kyllä. Silti siinä on myös valoisia puolia. Euroopan julkaisu saattaa hyvinkin olla näistä kolmesta se paras. Meille on enemmän pelejä ja ehkä ne pahimmat lastentaudit ja pisimmät hyppylangat on jo korjattu. Myöhästyminen on kuitenkin näillä näkymin vain 4 kk, ehkä se kestetään :)
Eiksö olisi hyvä, jos PSX julkaistaisiin Euroopassa vasta nyt? Sillehän olisi kaikki Final Fantasyt ja muut huippupelit heti julkaisussa saatavilla!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Joo oikeestaan, kyllä mä jätän PS3:n ostamatta noitten kommenttien perusteella. Paskat peleistä, PR-miesten kommentit painaa enemmän ja kun ne on tota tasoa, ei PS3:n ostaminen tule kuuloonkaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Joo oikeestaan, kyllä mä jätän PS3:n ostamatta noitten kommenttien perusteella. Paskat peleistä, PR-miesten kommentit painaa enemmän ja kun ne on tota tasoa, ei PS3:n ostaminen tule kuuloonkaan.

jaa etta euroopan varapresidentti hoitaa pr hommat sonylla
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Myöhästyminen harmittaa, kyllä. Silti siinä on myös valoisia puolia. Euroopan julkaisu saattaa hyvinkin olla näistä kolmesta se paras. Meille on enemmän pelejä ja ehkä ne pahimmat lastentaudit ja pisimmät hyppylangat on jo korjattu. Myöhästyminen on kuitenkin näillä näkymin vain 4 kk, ehkä se kestetään :)

Jos oikeasti haluat välttyä lastentaudeilta niin suosittelen ostamaan PS3:n aikaisintaan vuoden päästä.

PS3:ssa on niin paljon uutta tekniikkaa että en ihmettelisi jos ne kärsivät vielä pahemmista lastentaudeista kuin Xbox 360.

Wii:n voi varmasti ostaa turvallisin mielin, kun ottaa huomioon että Nintendon konsolit harvoin ovat hajonneet tuosta noin vaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Noh, se kiiltää. Se on ihan vi*un tehokas....
Minä haluan sen.
Aivan sama, mitä te sanotte. Pitäkää Wii, pitäkää XO. Kehukaa niitä taivaisiin. Kehukaa niitä, kuinka v*tun jeesus-ohjaus niissä on. Kehukaa kuinka s**tanan mullistava "muikkuverkko" niissä on. Kehukaa, kuinka v*tusti edellä ne ovat kaikkea.
Kehukaa, kuinka ne ovat taloudellisesti paremmalla pohjalla.
Kehukaa ne sellaisiin taivaisiin, että Moosekselle tulisi häpeänpuna kasvoille.
Ja silti... silti minä haaskaan vähät (niin hemmet*n vähät) rahani PS3:een.
Jotain Sonynkin täytyy tehdä oikein.



:p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Heh, tuo kuulostaa yhtä vakuuttavalta kuin monien puolustuspuheet jumalan olemassaololle: hällä väliä mitä perusteluita, mielipiteitä, väitteitä ja todisteita toisilla on, "itse sen tietää parhaiten" :) Minä en taas juuri tuosta asenteesta välitä yhtään, melkein kuin lukisi tyhjää. Tuollaiset puheet ovat kuin tulostaisi euroseteleitä mustesuihkulla ja väittäisi että niillä on jotain arvoa.


Mikäli nykypuheet nuorten uskonnollisuudesta pitävät paikkansa, onnistuin loukkaamaan 90% tämän viestin lukijoista.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Merri sanoi:
Heh, tuo kuulostaa yhtä vakuuttavalta kuin monien puolustuspuheet jumalan olemassaololle: hällä väliä mitä perusteluita, mielipiteitä, väitteitä ja todisteita toisilla on, "itse sen tietää parhaiten" :) Minä en taas juuri tuosta asenteesta välitä yhtään, melkein kuin lukisi tyhjää. Tuollaiset puheet ovat kuin tulostaisi euroseteleitä mustesuihkulla ja väittäisi että niillä on jotain arvoa.


Mikäli nykypuheet nuorten uskonnollisuudesta pitävät paikkansa, onnistuin loukkaamaan 90% tämän viestin lukijoista.

Kuitenkin, sinunkin puheissa on selkeitä mieltymyksiä (samoilla todellisuuspohjilla, kuin minunkin viestissä), tällä foorumilla, tietyn konsolin suuntaan. Ehkä et ilmaise itseäsi yhtä räikeästi, kuin minä, mutta kantasi on tullut aika selväksi tässä ketjussa.

Kirjoitukseni tarkoituksena ei ollutkaan messuta Sonyn konsolin puolesta(oho, näyttikö se siltä. :p), vaan esittää asiat juurikin niin, niin kuin moni muukin täällä ne esittävät; ilman korulauseita ja sivistyssanoja.
Ja mitäs jää käteen?
Ei paljon paskaakaan...
Ei siinä mitään, jatketaan... :p
Ihminen on itseään korjaava taukki


Ja sitten vielä: "Calling Elvis, is anybody home?"
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom