Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Niin, "vaihdoit leiriä", jolloin kaikki pelisarjat joihin olet tottunut Sonyn koneilla, ovatkin turhia. Sinua kiinnostaa enää 1 peli.

Nauroin ennen jutuillesi, enkä jaksanut lukea niitä koskaan kokonaa, mielipiteeni on mennyt potenssiin 10 sen jälkeen kun ostit boxin. Ensimmäinen postaus sen jälkeen oli tyyliin "Sony ja sen bly röy sux" :D

Anyways to the topic, konsolit rulaa.

Huomasin että maailmassa on muitakin pelejä kuin Gran Turismo ja Metal Gear Solid.

Mutta siinäpähän winetät, eipä noita sinunkaan juttujasi tahdo jaksaa lukea kun niiden päätarkoitus on lietsoa sotaa. Ellet ole huomannut niin juttuni ovat olleet nyt varsin neutraaleja, mutta ehkä olet Wii-fani jota kyrsii kun lauoin totuuden Wiistä jokunen aika sitten?

Editos: kerrottakoon etten miksikään Microsoft faniksi ole ryhtynyt, ainoa asia minkä mikkisofta on osannut tehdä oikein on tuo itse XBox pelikoneena. Mutta jokapaikasta paistaa Microsoftin rahavainu, aina maksullisista latauksista ulkoisiin asemiin ja WLAN sovittimiin, kaiken huippuna nuo Media Center hömpötykset. En tasan ole työntämässä Microsoftille rahojani joka saatanan pierusta, wlan sovitin on must, muut rahastuskeinot saavat häipyä nurkkaan häpeämään. Alan Microsoft faniksi sitten kun se alkaa tukemaan Linuxia, eli en koskaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jos tuohon vielä palaan, niin eihän Pleikkarin alkutaipaleella olekaan kun jokunen todella kiinnostava peli. Kyse on siitä mitä on tulossa tulevaisuudessa. Ja sori en ohittanut Oblivionia tarkoituksella, kiva peli mutta en hanki sitä pleikallekaan. Ei vaan ollut mun juttuni. Kuten ei formulatkaan yleensä ole ollut. Mutta kun tuossa otettiin kantaa tuohon pelikirjastoon että pleikalla se on surkein, kannattaisi katsoa noita vanhoja pelikirjastoja ps1 ja ps2 ajalta. Tokkopa peleistä tulee puutetta kun kone on vähän aikaa markkinoilla, vaikka kuinka luulisi että historialla ei ole merkitystä. Ja mitä tulee nettitukeen, sen uskon olevan ongelma vain muutaman julkaisupelin aikana koska pelintekijöillä ei ole hajuakaan Sonyn online systeemistä. Eihän siitä liven veroista tule ikinä, mutta niin kauan kun saan pelata pelejä netissä ilman maksua se riittää mulle. Jos sitten jää Toni Haukasta nettituki julkaisussa pois, ei paljoa meikäläistä haittaa ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas_M sanoi:
ehkä olet Wii-fani jota kyrsii kun lauoin totuuden Wiistä jokunen aika sitten?

Suuri totuuden pasuuna Tuomas_M on julistanut totuuksia Wiistä? Ehkä arvon Tuomas_M kuitenkin voisi odottaa ko. konsolin julkaisuun asti, ennen kuin 'laukoo' lisää 'totuuksia'?

Ja en nyt tiedä kuinka neutraaleja noi sun juttusi oikein ovat, ainkaan, jos on kyseessä Nintendon laitteet. Ehkä niitä neutraaleja kommenttejakin on sinunkin kynästäsi/näppiksestäsi tullut, mutta harvassa ne tuntuvat olevan. Ainakin näin lyhyen muistelutyön ja threadinselailun jälkeen.

Sanottakoon, että itse en kannata mitään konsolia/valmistajaa ylitse muiden, mutta arvon Tuomas_Mllä tuntuu olevan paha asenneongelma, jonka takia tämän threadin lueskelu on välillä yhtä tuskaa.

Vaikka luulenkin, että arvon Tuomas_Mmmällä onkin mahdollisesti tarkoituksenaan vain ärsyttää/provosoida, en voinut olla tarttumatta näppikseeni ja pistää palautetta.

Ja kiitos, että se teikäläisen avatar on jäänyt pois. Ja pahoittelen, jos joku kokee viestin asiattomaksi. Minä en. :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ulukai sanoi:
Suuri totuuden pasuuna Tuomas_M on julistanut totuuksia Wiistä? Ehkä arvon Tuomas_M kuitenkin voisi odottaa ko. konsolin julkaisuun asti, ennen kuin 'laukoo' lisää 'totuuksia'?

Ja en nyt tiedä kuinka neutraaleja noi sun juttusi oikein ovat, ainkaan, jos on kyseessä Nintendon laitteet. Ehkä niitä neutraaleja kommenttejakin on sinunkin kynästäsi/näppiksestäsi tullut, mutta harvassa ne tuntuvat olevan. Ainakin näin lyhyen muistelutyön ja threadinselailun jälkeen.

Sanottakoon, että itse en kannata mitään konsolia/valmistajaa ylitse muiden, mutta arvon Tuomas_Mllä tuntuu olevan paha asenneongelma, jonka takia tämän threadin lueskelu on välillä yhtä tuskaa.

Vaikka luulenkin, että arvon Tuomas_Mmmällä onkin mahdollisesti tarkoituksenaan vain ärsyttää/provosoida, en voinut olla tarttumatta näppikseeni ja pistää palautetta.

Ja kiitos, että se teikäläisen avatar on jäänyt pois. Ja pahoittelen, jos joku kokee viestin asiattomaksi. Minä en. :D

Tarkoitinkin näitä juttuja about kolmen viikon sisältä. En ole tietääkseni sanonut enää sanaakaan Wiistä, mutta eihän täällä auta parantaa tapoja kun kuitenkin kaadetaan jo kuivunutta paskaa niskaan. Se on vain ikävä asia että ihmiset (myös minä) ovat kovin halukkaita osoittamaan omaa paremmuuttaan, vaikka sitten konsolilla, ja jos joku sanoo pahan sanan lempikonsolistaan niin jutut muistetaan kymmenenkin vuoden päästä ja nokka on täynnä herneitä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas_M sanoi:
Mutta siinäpähän winetät, eipä noita sinunkaan juttujasi tahdo jaksaa lukea kun niiden päätarkoitus on lietsoa sotaa. Ellet ole huomannut niin juttuni ovat olleet nyt varsin neutraaleja, mutta ehkä olet Wii-fani jota kyrsii kun lauoin totuuden Wiistä jokunen aika sitten?
En itseasiassa yleensä ihmeemmin lietso sotaa, vaan tuon hieman neutraalimpaa kantaa. Ja en tod. ota mistään Wiihaukuista kiehuja, Wii on itseasiassa ainut kone josta en atm pidä.

Pitäisiköhän lisätä kuoteksi sigiin:
Tuomas_M sanoi:
Itselläni ainoa peli joka ps3 puolella kiinnostaa on Formula One 06, muuten ei ole mitään järin kiinnostavia.

:)
Tuomas_M sanoi:
Se on vain ikävä asia että ihmiset (myös minä) ovat kovin halukkaita osoittamaan omaa paremmuuttaan, vaikka sitten konsolilla, ja jos joku sanoo pahan sanan lempikonsolistaan niin jutut muistetaan kymmenenkin vuoden päästä ja nokka on täynnä herneitä.
Se on vaan vaikeaa kun omistaa edelliseltä sukupolvelta kaikki konsolit ja tulee omistamaan seuraavalta sukupolvelta kaikki konsolit. ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nyt täytyy avautua, että yksi asia mihin tässä konsolisukupolvessa on pettynyt on se ettei vieläkään ole fps-peleissä kunnolla hajoavia ympäristöjä ja vapaampaa maailmaa. Kaikki tehonlisäys käytetty pelkästään graffoihin. Tylsää. Parasta tällä saralla uusista peleissä taitaa olla red steel ja call of duty. Harmittaa vaan että wiin codista taitaa puuttua moninpeli täysin :mad:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tähän threadiin on tullut reilun 2,5 vuoden ajan keskimäärin 5 viestiä päivässä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
Nyt täytyy avautua, että yksi asia mihin tässä konsolisukupolvessa on pettynyt on se ettei vieläkään ole fps-peleissä kunnolla hajoavia ympäristöjä ja vapaampaa maailmaa. Kaikki tehonlisäys käytetty pelkästään graffoihin. Tylsää. Parasta tällä saralla uusista peleissä taitaa olla red steel ja call of duty. Harmittaa vaan että wiin codista taitaa puuttua moninpeli täysin :mad:
Oletkos katsonut Resistancen videoita? Siinä sattuu ja tapahtuu koko ajan enemmän kuin missään muussa pelissä. Crysis on tulevista kanssa aika pirun mojovan oloinen peli.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
...Crysis on tulevista kanssa aika pirun mojovan oloinen peli...

Ikävää vain, että ko. peli ei tule lainkaan konsoleille... ainakaan vielä.:(
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Oletkos katsonut Resistancen videoita? Siinä sattuu ja tapahtuu koko ajan enemmän kuin missään muussa pelissä. Crysis on tulevista kanssa aika pirun mojovan oloinen peli.


No mulla onjonkinlainen käsitys minkälainen se on, ja itseäni ei nuo ötökkähipat välttämättä enää kiinnosta. Mutta onhan se mielenkiintoinen peli tällä hetkellä, sanoisinko että mielenkiintoisin ps3:sen peleistä nyt. Mutta onko siinä hajoavat ympäristöt ja onko päästy putkijuoksusta pois?

Kyllähän muuten call of dutyssa sattuu ja tapahtuu koko ajan, ja onpa aina sillöin tällöin vaihtoehtoreittejäkin olemassa. Ja ainakin red steelissä näyttää ympäristö menevän aika hyvin palasiksi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Sisäpiirin tietoa?

Löytyy myös konsolifinin uutisista. Peliä ei ole missään vaiheessa julkistettu konsoleille - ainoa viittaus konsoleihin on siinä kun joku jannu sanoo että se voitaisiin ehkä jopa kääntää konsoleille mahdollisesti jopa paljoa karsimatta, jos sitä siis käännettäisiin konsoleille, mitä ei tällä hetkellä kuitenkaan olla tekemässä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
Löytyy myös konsolifinin uutisista. Peliä ei ole missään vaiheessa julkistettu konsoleille - ainoa viittaus konsoleihin on siinä kun joku jannu sanoo että se voitaisiin ehkä jopa kääntää konsoleille mahdollisesti jopa paljoa karsimatta, jos sitä siis käännettäisiin konsoleille, mitä ei tällä hetkellä kuitenkaan olla tekemässä.

Uusimmassa Pelit-lehdessä sanotaan, että Crysiksen pääsuunnittelija Bernd Diemerin mukaan Playstation 3:sta ja Xbox 360:stä ei löydy riittävästi vääntöä pyörittämään Crysistä pelikelvollisella nopeudella.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Salmari sanoi:
Uusimmassa Pelit-lehdessä sanotaan, että Crysiksen pääsuunnittelija Bernd Diemerin mukaan Playstation 3:sta ja Xbox 360:stä ei löydy riittävästi vääntöä pyörittämään Crysistä pelikelvollisella nopeudella.

Tämä on kyllä aikamoista kusetusta. Todellinen syyhän on se, että Microsoft saa myytyä pelaajille uutta Vista käyttöjärjestelmäänsä tämän Crysis pelin avulla. Windows XP:hän ei Crysistä pyöritä, koska DX10 tulee vaan Vistalle.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mutta muualla tuon jälkeen on sanottu, että pelin tekeminen olisi mahdollista myös konsoleille. En muista missä, mutta näillä foorumeillakin on mainittu siitä.

Onhan tuo epätodennäköistä että tulisi konsoleille, mutta voi se tapahtua silti.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kanattanee vähän varauksella vetää johtopäätöksiä julkaisemattoman konsolin suorituskyvystä jonkun random-PC-kehittäjäjantterin lausahduksista. Iskekää eteen tämän random-jantterin tarkempaa tutkimusta ja perusteita, miksi PS3:n teho ei riittäisi pelin pyörittämiseen.

Joitakuita ei vain kiinnosta todellisuus. Mutta mikäs konsolisodassa on köllötteleminen...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas_M sanoi:
Tarkoitinkin näitä juttuja about kolmen viikon sisältä. En ole tietääkseni sanonut enää sanaakaan Wiistä, mutta eihän täällä auta parantaa tapoja kun kuitenkin kaadetaan jo kuivunutta paskaa niskaan. Se on vain ikävä asia että ihmiset (myös minä) ovat kovin halukkaita osoittamaan omaa paremmuuttaan, vaikka sitten konsolilla, ja jos joku sanoo pahan sanan lempikonsolistaan niin jutut muistetaan kymmenenkin vuoden päästä ja nokka on täynnä herneitä.

Rauhoittele Tuomas sitä tyyliäsi. Kyllä se siitä taas lähtee. Jos jaksat välttää tuollaista turhan provosiovaa sävyä teksteissäsi, niin luulen, ettei kukaan muukaan parjaa sinua. Maltilla. :)

Muuten tuosta tämän alueen keskustelusta:
Itse arvostan enemmän sitä, kun joku hehkuttaa omaa/tulevaa konsoliaan. Se on ihan ok meininkiä.
Toisten koneiden mollaaminen ja maahan painaminen, on taas aika ala-arvoista ja jotenkin masentavaa lukea.

Tiedän varmaksi, että osa täällä kirjoittavista ihmisistä on, jollain tavalla, pelibisneksessä mukana, ja että tämä porukka yleensä tietää, mistä puhuu. Aika moni rääpii päätään, tukenaan ties miltä nettisivustolta revittyä, materiaalia.
Itseäni on välillä kismittänyt, kun ihmisiä, jotka todella tietävät näistä asioista, vastaan on alettu käymään hölmöjä "juupas-eipäs"-väittelyjä.

En nyt sano, että kenenkään tarvitsisi alkaa muuttumaan, mutta kehittävä keskustelu on ollut usein aika kaukana tältä foorumilta. Lisäksi olen huomannut (johtuuko tämä nyt sitten tuosta edellä mainitusta asiasta?), että jokunen asioista perillä oleva ihminen ei enää kommentoi tänne. Ihmiset, joiden tekstejä ainakin minä tykkäsin lukea.

Tiedän, että tämä on konsolisota-alue, mutta minun mielestä sitä sotaakin, voi hoitaa monella eri tavalla. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mikä tuossa Ryysiksessä on erikoista? IGN:n juonikuvauksen perusteella kyseessä on taas-vain-yksi-sotapeli-lisää.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom