Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Ok, olin ilmeisesti hieman epäselvä, tarkoitin siis että ainakin itse tulkitsin keiun viestin mihin kommentoit sarkasmiksi. Olisi pitänyt ottaa quoteen tuo keiunkin viesti mutta laiskuuttani en jaksanut.
Tuo kirjoittamani ps3 peleihin liityvä juttu ei liittynyt sinun kirjoitukseesi, vaan pohdiskelin tuossa asiaa iahn yleisellä tasolla.
Mäksä sanoi:siis en tarkoittanut ps3 pelejä, koska en ole koko konsolia tutkinut edes siinä mielessä et mitä pelejä ilmestyy, koska ps3 ei ole missään vaiheessa ollut edes vaihtoehto hintansa takia..nyt sain kahdet ohjaimet, konsolin ja 6 peliä alta 600euron, vaan tarkoitin lähinnä sitä lausetta että wiillä on vain ohjain, ei pelejä..johon totesin että minulle wii on ensimmäinen konsoli jolta tosiaan löytyy pelejä mulle.
Ok, olin ilmeisesti hieman epäselvä, tarkoitin siis että ainakin itse tulkitsin keiun viestin mihin kommentoit sarkasmiksi. Olisi pitänyt ottaa quoteen tuo keiunkin viesti mutta laiskuuttani en jaksanut.
Tuo kirjoittamani ps3 peleihin liityvä juttu ei liittynyt sinun kirjoitukseesi, vaan pohdiskelin tuossa asiaa iahn yleisellä tasolla.