Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
keiu sanoi:
Kyllä se on ihan varmaa että kun ihmiset kyllästyvät Wiin ohjaimeen he vaihtavat PS3een koska Wiillähän on vain ohjain, ei suinkaan pelejä.
aijaa? konsolipuolella mulla on aina ollut suuria ongelmia et minkä pelin ostan ku ei tunnu löytyvän mitään kiinnostavaa...nyt wiin kohdalla joutuu oikeen karsimaan parhaat päältä (tätä ei oo mulla tapahtunut edes nintendon konsoleilla ennen)
et kyl se on ihan henk koht mielipiteistä kiinni et onko niitä pelejä vai ei. ja miksi ihmiset sit vaihtaisivat wiistä just ps3:een eikä vaikka xboxiin?
lisäksi kuten olen monesti todennut mitä nintendo on itse sanonut..he eivät kilpaile ps3:n tai xboxin kanssa.
monethan ostavat Wiin nimenomaan kakkos konsoliksi uuden ohjaustapansa takia, ja sitten ykkös konsoliksi mahdollisesti xboxin...kaks konsolia yhden ps3:n hinnalla
toiset ostaa pelkän ohjaustavan perusteella kun ei halua enää padillä pelata...itse olin ainakin kyllästynyt pelaamiseen täysin kunnes kehitettiin jotain uutta, eli wiimote..ja kun julkaisupelit, sekä tulevat ovat sitä luokkaa että joutuu osan jättämään jopa kauppaan vaikka ei haluis niin wii on selvä vaihtoehto.
mut toisia kiinnostaa toi ohjaustapa ja toisia ei kiinnosta...mut jos toiset on sitä mieltä ettei kiinnosta niin miksi se tekee sit wiistä maailmanlaajuisesti huonon konsolin?
itsekkin epäilin tota ohjausta ennen digiexpoa (vaikka konsoli oli siin vaihees jo 2,5kk ollu tilauksessa) ja ajattelin et jos se on ihan susi ni perun tilauksen...kuitenkin testin jälkeen ostettavat pelit vain lisääntyi sillä sehän oli aivan mahtava keksintö.
ja mitä tuohon liikkumiseen tulee niin jos haluaa uppoutua sinne sohvankulmaan homehtumaan niin ei wiissä ole missään pelissä pakko tehdä edes suuria liikkeitä, itse tulen ainakin heilumaan ihan vain tunnelman ja hauskuuden takia...yksi hyvä esimerkki on ainakin red steel jossa ihan asetuksista määritellään haluaako tehdä pitkiä vai lyhyitä liikkeitä
PS3:ssa ei oo ainakaan mulle mitään, kuten ei oo koskaan ollut aikaisemmissakaan pleikkareissa, se ohjain ei saa mulle kuin kädet kipeiksi joten miksi ostaisin ps3:n? xboxissa on padi ohjaimista ehdottomasti paras ohjain, pelejä oli kohtuullisesti mitkä kiinnosti..mutta siltin ei jaksanut koskaan edes konsolia käynnistää kun ei innostanut....nyt saa vihdoin pelata niitä mitä tulee itse harrastettua, eli keilausta, tennistä, golffia esim just niin kuin oikeasti pelaisin...sitten lisäksi räiskintää olen pc:llä pelaillut, mutta padillä se on aivan kauheaa...wiissä tuntuis olevan sekin kohdillaan
mutta jokaisella on omat mielipiteensä..toiset ostaa ps3:n vaikka se maksais 2000tonnia ja se on sit tietysti paras..mulle ei ainakaan wiin rinnalla ole ps3 tai xbox360 edes kilpaillut missään vaiheessa, kuten sen ei kuuluiskaan kilpailla. kaks jälkimmäistä kilpailevat varmasti keskenään pitkään, kun taas wii on joko kakkos konsoli, tai se ainut vaihtoehto ykkös konsoliksi