Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ps3:n julkaisu on kyllä aika floppi jos nuo USA:n konsolimäärät pitää paikkansa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Psyko sanoi:
Odotan innolla XO-fanien vankkoja todisteita, joiden mukaan tuo väite on täyttä puppua ja suoranainen valhe :p
...ja sitä paitsi, viimeksi kun XO:n hintaa tarkastelin (eli äsken mbnetin hintaseurannasta) niin XO:n ja kovalevyn saa yhteishintaan 378. (mukana taitaa tulla vielä jonkinalaista Live-aikaa?)

Mihis hintaan se ps3 irtoaa kaupan hyllyltä, kunhan joskus tänne eksyy?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Psyko sanoi:
Odotan innolla XO-fanien vankkoja todisteita, joiden mukaan tuo väite on täyttä puppua ja suoranainen valhe :p

Lahjaksi Core paketti muistikortilla + 1 pelillä, hintaa tuli kaiken kaikkiaan 299 euroa. Kenenkään muun kun omasta puolestani en voi puhua, mutta Coren idea on se, että on vaihtoehto valita. Premiumin ostajankaan ei ole mikään pakko hankkia hd-asemaa tai live goldia. Turhaa vääristelyä tuommoiset, tuo kuva on varmasti ihan täysin totuudenmukainen olettaen että kaikki nuo lirpakkeet pitäisi hankkia että kone toimii, mutta kun ei tarvitse. Kuva on siis vääristelevä = valheellinen eikä kerro totuutta. Missään ei ole mainintaa, että laitteeseen ei ole pakko hankkia noita osia. Todista nyt tämä itse vääräksi? Ja samalla logiikalla odotan todisteita siitä, että miksi PS3 olisi yhtään mitään jos ei sijoita 1080p telkkariin [retorista odottelua].

Edit: kerronpa vielä yhden henk. kohtaisen mielipiteen - jos PS3:sta saisi 200 euroa halvemmalla mallin jossa ei ole B-R asemaa, kone tulisi tähän kotiin välittömästi. Varmasti on niitä PS3-fanejakin, jotka ovat tässä asiassa samaa mieltä kanssani, kuluttajan valinnanvapaus ei ole yleensä huono asia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eihän siitä PELIKONSOLISTA ole pakko maksaa kuin 379 . Loput on sitten ostettavissa jos niille on tarvetta kun joskus sattuu omistamaan HDTV:n. :cool: Kyllä minua ainakin vituttaisi maksaa Blu-Raysta jos omistaisin normitelkun ja voihan koko Blu-ray vielä flopatakin leffaosastolla... :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Niinpä niin, lisää tuohon hintaan sitten PS3:lle se paljon hypetetty 1080p televisio - ilman sitähän PS3 ei ole mitään.
En ymmärrä tätä. Voisitko hieman valottaa?:confused:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pziuz sanoi:
En ymmärrä tätä. Voisitko hieman valottaa?:confused:
No ainakin jos noihin Ridge Racer ja WhatEverEAGolf -kuviin on luottaminen niin paskemmat
tekstuurit ja simpplelimmät geometriat voi sitten kompensoida suuremmalla resoluutiolla. ;)

Huoh, nyt menee taas ala-arvoiseksi. :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pziuz sanoi:
En ymmärrä tätä. Voisitko hieman valottaa?:confused:

Tätähän katsos koko blurayllä ja next-genillä ja muilla hienoilla sanoilla ja mainos- ja markkinalupauksilla tähdätään. Mitä teet B-R:llä jos sulla on tavallinen töllö? Mitä teet 1080p peleillä jos sulla on tavallinen töllö? Kutaragi itse on sanonut, että PS3 on tehoiltaan ja visuaalisesti ylivertainen kilpailijoihinsa nähden. Mitenhän sen näkee jos on tavallinen töllö, koska olen jo moneen kertaan kuullu HD-asiantuntijoilta totuuksia näistä resoista ja siitä miten isot ruudut pitää olla ennen kun HD *todellakin* pääsee oikeuksiinsa.... ?

Eli se oli vitsinä heitetty kommentti tuohon kuvaan, sonyn markkinapuheisiin ja yleensä koko konsolisotaan liittyen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
Kyllä se on ihan varmaa että kun ihmiset kyllästyvät Wiin ohjaimeen he vaihtavat PS3een koska Wiillähän on vain ohjain, ei suinkaan pelejä.

aijaa? konsolipuolella mulla on aina ollut suuria ongelmia et minkä pelin ostan ku ei tunnu löytyvän mitään kiinnostavaa...nyt wiin kohdalla joutuu oikeen karsimaan parhaat päältä (tätä ei oo mulla tapahtunut edes nintendon konsoleilla ennen)

et kyl se on ihan henk koht mielipiteistä kiinni et onko niitä pelejä vai ei. ja miksi ihmiset sit vaihtaisivat wiistä just ps3:een eikä vaikka xboxiin?

lisäksi kuten olen monesti todennut mitä nintendo on itse sanonut..he eivät kilpaile ps3:n tai xboxin kanssa.

monethan ostavat Wiin nimenomaan kakkos konsoliksi uuden ohjaustapansa takia, ja sitten ykkös konsoliksi mahdollisesti xboxin...kaks konsolia yhden ps3:n hinnalla

toiset ostaa pelkän ohjaustavan perusteella kun ei halua enää padillä pelata...itse olin ainakin kyllästynyt pelaamiseen täysin kunnes kehitettiin jotain uutta, eli wiimote..ja kun julkaisupelit, sekä tulevat ovat sitä luokkaa että joutuu osan jättämään jopa kauppaan vaikka ei haluis niin wii on selvä vaihtoehto.

mut toisia kiinnostaa toi ohjaustapa ja toisia ei kiinnosta...mut jos toiset on sitä mieltä ettei kiinnosta niin miksi se tekee sit wiistä maailmanlaajuisesti huonon konsolin?

itsekkin epäilin tota ohjausta ennen digiexpoa (vaikka konsoli oli siin vaihees jo 2,5kk ollu tilauksessa) ja ajattelin et jos se on ihan susi ni perun tilauksen...kuitenkin testin jälkeen ostettavat pelit vain lisääntyi sillä sehän oli aivan mahtava keksintö.

ja mitä tuohon liikkumiseen tulee niin jos haluaa uppoutua sinne sohvankulmaan homehtumaan niin ei wiissä ole missään pelissä pakko tehdä edes suuria liikkeitä, itse tulen ainakin heilumaan ihan vain tunnelman ja hauskuuden takia...yksi hyvä esimerkki on ainakin red steel jossa ihan asetuksista määritellään haluaako tehdä pitkiä vai lyhyitä liikkeitä

PS3:ssa ei oo ainakaan mulle mitään, kuten ei oo koskaan ollut aikaisemmissakaan pleikkareissa, se ohjain ei saa mulle kuin kädet kipeiksi joten miksi ostaisin ps3:n? xboxissa on padi ohjaimista ehdottomasti paras ohjain, pelejä oli kohtuullisesti mitkä kiinnosti..mutta siltin ei jaksanut koskaan edes konsolia käynnistää kun ei innostanut....nyt saa vihdoin pelata niitä mitä tulee itse harrastettua, eli keilausta, tennistä, golffia esim just niin kuin oikeasti pelaisin...sitten lisäksi räiskintää olen pc:llä pelaillut, mutta padillä se on aivan kauheaa...wiissä tuntuis olevan sekin kohdillaan

mutta jokaisella on omat mielipiteensä..toiset ostaa ps3:n vaikka se maksais 2000tonnia ja se on sit tietysti paras..mulle ei ainakaan wiin rinnalla ole ps3 tai xbox360 edes kilpaillut missään vaiheessa, kuten sen ei kuuluiskaan kilpailla. kaks jälkimmäistä kilpailevat varmasti keskenään pitkään, kun taas wii on joko kakkos konsoli, tai se ainut vaihtoehto ykkös konsoliksi
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Kutaragi itse on sanonut, että PS3 on tehoiltaan ja visuaalisesti ylivertainen kilpailijoihinsa nähden. Mitenhän sen näkee jos on tavallinen töllö

Toisaalta, nyt kun PS3:n näytöt ovat vaihtuneet Sonyn hypestä karuksi todellisuudeksi, voidaan yhtä hyvin kysyä:

Mitenhän sen näkee jos on HD-töllö?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
No vastaushan on jo saatu, pitää odottaa vähintään vuosi, että devaajat osaavat ottaa kaikki tehot koneesta irti.
Ja tuohan siis koskee ihan kaikkia alustoja mitä maa päällään kantaa. Pelit kehittyvät ajan myötä,
ei kukaan saa mistään koneesta samantien rutistettuja tehoja irti. Tai siis saahan ne prosessorit
polvilleen ja laulamaan hoosiannaa, mutta kaiken aikaa koodi ja algoritmit kehittyvät, ja jokainen
prosessorisykli saadaan parempaan käyttöön. Ei se ps3 ole mikään sähkösampo joka tahkoaa
lisätehoja ajan myötä... :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
No vastaushan on jo saatu, pitää odottaa vähintään vuosi, että devaajat osaavat ottaa kaikki tehot koneesta irti.

Niinpä - tosin silloinkin XO-kehittäjillä on ollut taas vuosi lisäaikaa oppia vielä paremmin koneen saloja (ja heillä on silloinkin täysin epäreilusti edelleen käytössään myös monien kehittäjien mielestä täysin ylivertaiset kehitystyökalut), joten vertailu ei ole vielä silloinkaan reilua.

Kyllä todellisuus on sitten karu paikka PS-faneille... (Tästäkö se tulee se Sonyn mainostama "third placen" tarve?) ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No niin, saatiinpas tähän keskusteluun taas vähän lämpöä, ja ihan konsoliaiheesta :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Tätähän katsos koko blurayllä ja next-genillä ja muilla hienoilla sanoilla ja mainos- ja markkinalupauksilla tähdätään. Mitä teet B-R:llä jos sulla on tavallinen töllö? Mitä teet 1080p peleillä jos sulla on tavallinen töllö? Kutaragi itse on sanonut, että PS3 on tehoiltaan ja visuaalisesti ylivertainen kilpailijoihinsa nähden. Mitenhän sen näkee jos on tavallinen töllö, koska olen jo moneen kertaan kuullu HD-asiantuntijoilta totuuksia näistä resoista ja siitä miten isot ruudut pitää olla ennen kun HD *todellakin* pääsee oikeuksiinsa.... ?

Eli se oli vitsinä heitetty kommentti tuohon kuvaan, sonyn markkinapuheisiin ja yleensä koko konsolisotaan liittyen.
Mutta onhan sinullakin X360, eikö? Eikös siinäkin ole HD-kuva? En nyt aivan käsitä, että miksi PS3 olisi yhtäkkiä jotenkin huonompi vaihtoehto putkitelkkarista pelaavalle. Koska ei pääse katsomaan Blu-rayta, niinkö?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mäksä sanoi:
aijaa? konsolipuolella mulla on aina ollut suuria ongelmia et minkä pelin ostan ku ei tunnu löytyvän mitään kiinnostavaa...nyt wiin kohdalla joutuu oikeen karsimaan parhaat päältä (tätä ei oo mulla tapahtunut edes nintendon konsoleilla ennen).....

Ettei nyt vaan mennyt sarkasmi ohitse...

En lähtisi hätiköidysti tuomitsemaan joidenkin ensimmäisten PS3 pelien arvosteluiden perusteella koko konetta, vaikka pakko on sanoa että ei ole kovin hyvää mainosta koneelle (ps3) nuo juosten kustut versiot peleistä. Tämä tuntuu tosin olevan valitettavan yleistä koko next gen meiningeissä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
Kyllä todellisuus on sitten karu paikka PS-faneille... (Tästäkö se tulee se Sonyn mainostama "third placen" tarve?) ;)
Vaikka en ole minkään alustan fanipoika, toteanpa vaan että se todellisuus määrittyy myyntilukujen mukaan muutaman vuoden päästä. Sitten toiset fanipojat nauravat ja toiset itkevät. Nähtäväksi jää, ketkä tekevät mitäkin. Itse vaan toivon, että kaikki konsolit olisivat mahdollisimman hyviä, jotta kilpailu tiivistyisi ja pelaajat voittaisivat.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Oksennus sanoi:
Ettei nyt vaan mennyt sarkasmi ohitse...

En lähtisi hätiköidysti tuomitsemaan joidenkin ensimmäisten PS3 pelien arvosteluiden perusteella koko konetta, vaikka pakko on sanoa että ei ole kovin hyvää mainosta koneelle (ps3) nuo juosten kustut versiot peleistä. Tämä tuntuu tosin olevan valitettavan yleistä koko next gen meiningeissä.

siis en tarkoittanut ps3 pelejä, koska en ole koko konsolia tutkinut edes siinä mielessä et mitä pelejä ilmestyy, koska ps3 ei ole missään vaiheessa ollut edes vaihtoehto hintansa takia..nyt sain kahdet ohjaimet, konsolin ja 6 peliä alta 600euron, vaan tarkoitin lähinnä sitä lausetta että wiillä on vain ohjain, ei pelejä..johon totesin että minulle wii on ensimmäinen konsoli jolta tosiaan löytyy pelejä mulle.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom