Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

BadMF sanoi:
Ei tainnut nintendo lähteä teho-kisaan mukaan.. mut peleistähän he sitä muutosta hakevatkin.
http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/6441.cfm

IGN:n tietojen mukaan Revolution tulee olemaan noin 2-3 kertaa tehokkaampi kuin edeltäjänsä GameCube. Tehonlisäys on lievästi sanottuna vaatimaton verrattuna Xbox 360:een ja PlayStation 3:een nähden. Xbox 360 on ennakkotietojen perusteella n. 13-15 kertaa edeltäjäänsä nopeampi ja Sony PlayStation 3 jopa 35 kertaa nopeampi kuin PlayStation 2. Toisaalta Nintendon filosofiassa itse pelit ovat aina olleet laitetta suuremmassa roolissa. On kuitenkin olemassa riski, että sekä Xbox 360 että PlayStation 3 vetävät massoja puoleensa sekä teknisellä ylivertaisuudellaan, että laajoilla käyttömahdollisuuksillaan mm. kodin mediakeskuksena.

Just... ammattitaitoista jengiä taas kirjottelemassa.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuota Revolutionin taaksepäin yhteensopivuutta varmasti on vaikea tajuta ,mutta eikös esim. tässä kuvassa. Kun tuossa vasemmalla on tuollainen kenties pienen levyaseman näköinen "liuska", ehkäpä se cuben levyille?

Tuosta PS3:n ulkonäöstä ei kyllä suoranaisesti ole valittamista, ihan kelpo silmälle. Voisi määritellä kuperaksi PS2:ksi. Spiderman fontti kyllä ehkä ärsyttää vaikka "sopiikin" joten kuten tuohon.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Solid Snake sanoi:
Nintendo.comin streami toimi kuulemma viime vuonna kuin unelma jota sitä suosittelisin käyttämään.

Nintendon sivun laskuri saavuttaa ainakin nollan 20:00, mutta näkeekö tuon streamin tosiaankin suoraan Nintendon sivuilta? Nyt tuo "check it out"-linkki siellä johtaa Gamespotiin, jossa livestreami taasen on maksullinen palvelu.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Samppa sanoi:
Nintendon sivun laskuri saavuttaa ainakin nollan 20:00, mutta näkeekö tuon streamin tosiaankin suoraan Nintendon sivuilta? Nyt tuo "check it out"-linkki siellä johtaa Gamespotiin, jossa livestreami taasen on maksullinen palvelu.

Huomasin ja olin juuri tulossa ilmoittamaan asiasta. Itse käytän siis GCCafea nyt kun Nintendo.com ei toimikaan ilmaiseksi.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Jos onni suo, näkee täältä Nintendon julkkaribileet suorana. Lähetys alkaa nyt tunnin sisään. Tällä hetkellä taukomusaa.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Ulkonäkönsä puolesta:

Revo > Xbox 360 > PS3

Tosin Revon ohjain on vielä näkemättä. Kahden muun konsolin ulkonäössä otin myös sen mukaan (sillä saa laskettua PS3:n pisteitä.) ;)

Noista tehojutuista sen verran, että Sony on kyllä näyttänyt enemmän vaikuttavaa pelikuvaa kuin Microsoft, mutta ovatko videot todella itse pelitilanteesta? Yllättävän hyvin pelit nimittäin näyttäisivät pyörivän. Microsoftillahan pelit ovat vielä selkeästi kesken ja pahasti ne nykivät vajaatehoisella kehitysyksiköllä (paitsi pelikuntoon väännetty PD0:n demo). Microsoft ei ole myöskään turvautunut tekniikkademoihin, mikä hieman ihmetyttää. Ehkä he haluavat todella vaikuttaa naispelaajiin ja vähemmän itse tekniikasta kiinnostuneisiin... puhumalla palveluista? "Okei sä et välttämättä tykkää tästä pelistä, mutta sä voit suunnitella T-paitoja ja myydä niitä Livessä HC-pelaajille." Tsiis...

Kuvia katsomalla PS3-pelien kärki ei näytä saavuttamattomalta verrattuna X360-pelien kärkeen. Molemmilla alustoilla on myös tavallisen PC-pelin näköisiä tuotoksia. Kuten on todettu, tehoerot ovat yhä vaikeammin havaittavissa pelkkää kuvaa katsomalla, koska grafiikka rupeaa rajoittamaan jo se, miten paljon kehittäjä pystyy siihen panostamaan. Kaikki eivät välttämättä halua palkata 50 uutta graafikkoa, jotta joka nippeli saataisiin peliin mukaan.

Uskon, että tehokilvassa jokainen uutuuskonsoli on kilpailukykyinen ja näkyvät erot jäävät peleissä pieniksi. Nintendo varmasti yllättää - onhan GameCubekin spekseiltään kilpailijoitaan heikompi, mutta ihme kyllä se vääntää konsolipelien kärkeen kuuluvaa grafiikkaa.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Hakkiz sanoi:
onhan GameCubekin spekseiltään kilpailijoitaan heikompi, mutta ihme kyllä se vääntää konsolipelien kärkeen kuuluvaa grafiikkaa.

Ei muuten ole.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Ei niin, että ulkonäöllä juurikaan väliä olisi.

Eipä juuri, mutta yhden asian olen huomannut: voittava kone on aina kaunis.

PS2:n designia haukuttiin oikein urakalla koneen julkistamisen aikoihin, murtta kummasti se alkoi varsinaisen julkaisun lähestyessä hivelemään silmää.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

nakkerton sanoi:
PS2:n designia haukuttiin oikein urakalla koneen julkistamisen aikoihin, murtta kummasti se alkoi varsinaisen julkaisun lähestyessä hivelemään silmää.

Eipäs alkanut. :)
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Teppo_Holmqvist sanoi:
Eipäs alkanut. :)

Ei niin! Kyllä me voitettas sut, nakkerton, jos tapeltais, eli älä sä tuu mussuuttaa, tai mä näytän sulle kieltä. Ja kerron äitil!

PS2:n look oli ihan hyvällä linjalla, lopputulos vain oli kamala möykky vailla tyylin häivääkään. Koko tekee paljon, samoin muotoilu.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

nakkerton sanoi:
Eipä juuri, mutta yhden asian olen huomannut: voittava kone on aina kaunis.

PS2:n designia haukuttiin oikein urakalla koneen julkistamisen aikoihin, murtta kummasti se alkoi varsinaisen julkaisun lähestyessä hivelemään silmää.
Kauneus on katsojan silmässä. ;)

En muista kyllä PS2:n ulkonäön haukkumista (muisti voi kyllä pätkiä), vaan oma muistikuvani on vain, että promokuvien pystyyn asetettu PS2 näytti hienolta. Omassa hyllyssä vaakatasossa ja vähän pölyä rakosiinsa keränneenä vaikutelma oli ihan muuta. Tosin kyllä esim. valkoinen pystyssä oleva PS2 on silmää miellyttävä. Oma suosikkini nykykoneista on Cube.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Valokuvat olivat oikeasta Nintendo Revolutionista, tosin prototyyppi vielä kuitenkin.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Aika hieno tuo Micro.

Ja hienoa, että tulee ostettua kolmas malli GBA:sta. :(
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuo video pitää kyllä saada ladattua jostain. Kuva ei yksinkertaisesti näy, ja jos näkyykin, ei ääni kuulu.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Revolutionilla voi imeä netistä kaikki vanhat Nintendon pelit. Heh on ainakin taaksepäin yhteensopiva...


edit: Pitää kyllä imeä myöhemmin toi pätkä, pätkii ihan helvetisti, äänet mulla kuuluu koko ajan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom