Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Aiemmat Metroid Primethan oli GC:n mini-dvd:llä, joten kapasiteettia on pelkästään monta kertaa enemmän. Ei riitä? Sääli. Jätä sitte ostamatta, ei kai siinä muuta. Ei se ole helppoa ku tarjotaan halvalla hyvää konsolia ja hyviä pelejä.
Moi Eli sullekki vissiin sitte??
Totta puhuen, jos kehitys jatkuu nykyisellään, niin viien vuojen kuluttua on helkkarin vähän pelitaloja olemassa korkeitten kehityskustannusten takia. Montaakaan heikosti myyvää peliä ei ole varaa mennä tekemään.
Siis uus ohjaustyyli aiheuttaa sen että peli polkee paikallaan? Ja mitä tuosta Kingdom Heartsista sanoit aiemmin, niin sehän oli PS2-yksinoikeus. Jos se sattuu tulemaan Wiille, niin tarjolla olis noin 3x tehokkaampi kone + erilainen ohjaustyyli. Ei riitä? Pitää saaha pulittaa vähintään 600 uuesta konsolista?Cyrus1 sanoi:Entäs se, että kirosin varmaan puoli vuotta sitten jo sitä, kuinka yksi suosikkipeleistäni koskaan, Metroid Prime 1 saa nyt odottaa seuraavat 6 vuotta arvoistansa jatkoa, kuinka se polkee seuraavat kuusi vuotta paikallaan? Mulle ei oo paskan väliä meneekö Nintendolla hyvin vai huonosti, tai millään valmistajalla. Haluaisin vaan parhaita mahdollisia pelejä ja elämyksiä ja nyt Nintendon uusi linja vähentää niitä. Metroid next-genissä oli yksi suurimpia odotuksen aiheitani pelien saralla ja Nintendon halpailut sen esti.
Ja moi Eli. Muutaman viestin jouduin miettimään, nyt tajusin..
Aiemmat Metroid Primethan oli GC:n mini-dvd:llä, joten kapasiteettia on pelkästään monta kertaa enemmän. Ei riitä? Sääli. Jätä sitte ostamatta, ei kai siinä muuta. Ei se ole helppoa ku tarjotaan halvalla hyvää konsolia ja hyviä pelejä.
Moi Eli sullekki vissiin sitte??
[sarkasmia] Siis etkö sie tajua että pelien kehittäminen pitää olla kallista ja aikaa vievää puuhaa? Näin ollen saahan kaikki (kenties lahjakkaat) pikkukehittäjät tehokkaasti piettyä ulkona markkinoilta. [/sarkasmia]SOJ sanoi:Hitto kun tulee koko ajan semmonen kuva, että Baronin mielestä se on huonoa, että DSlle on halpaa kehittää pelejä ja että niistä saa hyvin voittoa. Tämä tarkottaa vain enemmän pelejä DSlle. Ja on myös tyhmää verrata käsikonsoli- ja kotikonsolipelejä keskenään syvyydessä ja valmistuskustannuksissa jne. Voisin myös melkein lyödä vetoa, että esim. Zelda: TPn kehittämiseen on mennyt varmaan enemmän rahaa kun 95% muista peleistä. Pitkä ja perusteellinen prosessihan se oli.
En oikeasti käsitä mitä haittaa siitä on, että pelien tekeminen maksaa vähemmän. Vaikka tommosia "epäpelejä" tulisikin enemmän, niin kunnon pelien määrä _tuskin_ vähenee verrattuna siihen, jos niiden tekeminen olisi kallista ja pelaajia olisi vähemmän. Vaikka uusia pelaajia tulee lisää, ei se pienennä hc-pelaajien määrää, joten on yhtä hyödyllistä tehdä "kunnon" pelejä hc-pelaajille kuin ennenkin, paitsi nyt se on halvempaa.
Selittäkää lisää niin tajuan ehkä jotain mikä on mennyt multa ohi.
Totta puhuen, jos kehitys jatkuu nykyisellään, niin viien vuojen kuluttua on helkkarin vähän pelitaloja olemassa korkeitten kehityskustannusten takia. Montaakaan heikosti myyvää peliä ei ole varaa mennä tekemään.