Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Miten mulla on semmonen mielikuva, että ps2:sen prossun piti kyvetä tuplasti samoille GFlops luvuille, ko Xboxin. Ehkä mun mieliqva on sitten vaan väärä...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Psyko sanoi:
Megasuuret killer-appit, kuten tiedämme, ovat PS3:lle vasta tulossa, kenties joku niistä voi yllättää puskista jo tämän vuoden puolella? Kuinka paljon GoW:n menestyksestä tiedettiin, kun XO oli juuri julkaistu? Kuinka paljon PS3:n tulevasta yllätyshitistä tiedetään juuri nyt?

Muistan lukeneeni Gears of Warista joskus 2005 keväällä, ja vaikka en ole lajityypistä kiinnostunut, niin jo silloin GeoWin konseptit ja graafinen suunnittelu jättivät vahvasti positiivisen vaikutelman, että siitä pelistä tulee tavallista merkittävämpi tapaus.

Jos lasketaan yllätyshittien varaan, niin PS3 on heikoilla. Ketä sattuma suosii? Millä konsolilla on parhaat edellytykset uudenlaisen, kansaa kääntävän hittipelin esilletuomiseen? Wii on juuri luotu tällaista potentiaalia varten. Täysin uudenlaisia mahdollisuuksia antava uusi ohjaus, halvat kehityskustannukset ja hintansa puolesta helposti kaupasta mukaan tarttuva konsoli tarjoaa paljon otollisemman maaperän uusien hittikonseptien luomiseen kuin samaan vanhaan pelityyliin luottava möhkäle, jonka hintakin jo rajoittaa alustan mahdollisuuksia laitteita pelien kanssa yksi yhteen myyvän menestyspelin synnyttämiseen, PlayStation 3.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hyviä puheenvuoroja, vaikka kovin kirkasotsaisia monella. Kun katto on korkealla ja seinät leveällä, mahtuu sinne yksi tälläinen Wiin tapainen häirikkökin mukaan.

Luin jostain ulkolaiselta sivustolta jutun tulevista kasvupaikoista pelimarkkinoille. Ne löytyvät idästä, Venäjä ja Kiina. Ei tarvitse välttämättä saada sitä mökin mummoa täällä pelaamaan, riittää kun löytää idästä ne 18-35 vuotiaat nuoret aikuiset.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

-WaLuigi- sanoi:
Sonylla näemmä joko sokeaa luottoa PS3:een tai sitten vain jakaa liian isot bonukset työntekijöilleen:

http://www.joystiq.com/2007/02/10/sonys-jack-tretton-and-the-1200-quote/

http://www.penny-arcade.com/comic

Täytyy sanoa, että tälle jaksoi naureskella. :D

Taitaa vain olla Sonyn johdolla hieman eri tiedot kuin meillä. eli Sonylla luullaan, ettei konsoleita VOI olla hyllyillä.
Mutta saakos tuolta nyt sitten rahaa jos todistaa, että PS3:sia olisi hyllyllä? Itselläni on kuvia amerikan serkulta jossa olisi noin. 35 PS3:sta tänä päivänä otettuna.
Ajattelin vain, että kelpaisi ilmainen raha minullekin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
Itselläni on kuvia amerikan serkulta jossa olisi noin. 35 PS3:sta tänä päivänä otettuna.
Mullakin ois sauna kaverin kaiman koirankusettajan pikkuveli ameriikasta ottanu myös 47 PS3:sta kuvan....ja tää vasta huomenna. Eiköhän lopeteta työnteko.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

-WaLuigi- sanoi:

Tämä jos mikä on viimeinen todistus siitä kosmisen typerryttävästä epätoivon suosta, johon Sonyn johto on PS3-haihattelussaan uppoamassa yhä syvemmälle ja syvemmälle!

Nyt SCEA-pomo Tretton on siis todellakin valmis maksamaan toistatuhatta taalaa jokaiselle, joka suostuu edes katsomaan PS3:sta kaupan hyllyssä. Pakettia ei tarvitse edes avata, ei tarvitse pelätä polttavansa sormia pöytägrillin vähemmän viileässä pinnassa, eikä todellakaan tarvitse tuskailla pitkällisten lataustaukojen ja pätkivän suorituskyvyn kanssa. Ei. Riittää, että kuluttaja suostuu olemaan hetken aikaa samassa myymälässä konsolin kanssa. "Tulkaa hei nyt pliis ihan totta katsomaan meidän konsoliamme, me kyllä maksamme teille siitä! Hei ihan totta. Joku edes..." :D

No toisaalta eihän toki ollut mikään yllätys, että Sonyn on pakko reagoida markkinatilanteeseen ja tarkistaa laitteensa hintaa. Ainoastaan muutoksen nopeus yllätti. Hintakisasta onkin tulossa tiukempi kuin koskaan. Sony toden totta teki uuden ennätyksen. Mitään pelikonsolia tätä ennen ei ole kaupiteltu jo ennen Euroopan julkaisua -1200 dollarilla.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Kun katto on korkealla ja seinät leveällä, mahtuu sinne yksi tälläinen Wiin tapainen häirikkökin mukaan.

Viimeksi kun konsolimarkkinoille tuli yhtä merkittävä "häirikkö", sen nimi oli PlayStation. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Novelle sanoi:
Hinnan alennus puolella auttaisi mutta se ei tee PS3:sta yhtä innovatiivista kuin Wii
Kertokaa nyt ihmeessä joku, että miten Wii on innovatiivisempi kuin PS3 (tai edes PS2) tai Xbox360? Ainoat innovatiiviset asiat, jotka olen Wiistä tähän mennessä itse bongannut, ovat Mii ja Virtual Console.

Ja samaan syssyyn voisi kertoa, että miksi innovatiivinen pelikone on edellytys hauskan pelin kehittämiselle? Ilmeisesti Wiin hauskuus on sitten jotain niin ylivertaista, että Motorstormia, Gears of Waria, Burnoutteja, Okamia ja Oblivionia ei yksinkertaisesti voi kehittää millekään muulle koneelle kuin Wiille, vai?

Jos kehityskustannuksista puhutaan, niin johan sekin on jo todetty, että Live Arcaden ja Playstation Storen vastaava pikkupelikauppa ovat huokeampia tapoja julkaista pelejä, kuin mihin Wii pystyy, joten edes pelikehittämisen kustannukset eivät toimi näillä epäinnovatiivisilla alustoilla hidasteena.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
Tämä jos mikä on viimeinen todistus siitä kosmisen typerryttävästä epätoivon suosta, johon Sonyn johto on PS3-haihattelussaan uppoamassa yhä syvemmälle ja syvemmälle!

Täähän on se paikka josta sä noita viestejäs kirjottelet, nytkin todella loukkaavaan sävyyn kirjoitettu, katkeran makuinen -mun vanhemmat ei osta mulle PS3 ja siksi vihaan sitä- viesti, joka todistaa vaan sen, että sun viestejä ei ole mitään syytä lukea.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Kertokaa nyt ihmeessä joku, että miten Wii on innovatiivisempi kuin PS3 (tai edes PS2) tai Xbox360? Ainoat innovatiiviset asiat, jotka olen Wiistä tähän mennessä itse bongannut, ovat Mii ja Virtual Console..

Ööh ainoat innovatiiviset asiat Mii ja Virtual Console? Ehkäpä sieltä löytyy vielä se tärkein eli liiketunnistus jonka takia itse ostin wiin. On aivan erilaista pelata kun saa miekkailla tai nyrkkeillä itse (tiedän että ne on kökköjä vielä mutta voittaa padiohjauksen silti). Kyllähän se on vähän tyhmän näköistä kun keskellä huonetta riehuu mutta eipä ainakaa kaverit oo mitään valittanu soittanu vaan seuraavana päivänä uudestaan ja kysynyt voiko tulla pelaamaan ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Kertokaa nyt ihmeessä joku, että miten Wii on innovatiivisempi kuin PS3 (tai edes PS2) tai Xbox360? Ainoat innovatiiviset asiat, jotka olen Wiistä tähän mennessä itse bongannut, ovat Mii ja Virtual Console.

Eikö sinulle ole kukaan kertonut? Siinä ohjaimessa on kiihtyvyysanturi ja sillä voi osoitella telkkaria!

Vaikka olen itsekin hiukan mietteliäs siitä, kauasko tuo hauska kantaa, niin olisit nyt kuitenkin voinut itse kirjoittaa tuonkin innovaation tuohon listaan. Ja kansa on puhunut: yhtään Wii-konsolia en ole koskaan nähnyt, vaikka joka viikko käyn pelikaupoissa ja supermarketeissa. Ei vaan tule vastaan; edes demostandillä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Kertokaa nyt ihmeessä joku, että miten Wii on innovatiivisempi kuin PS3 (tai edes PS2) tai Xbox360? Ainoat innovatiiviset asiat, jotka olen Wiistä tähän mennessä itse bongannut, ovat Mii ja Virtual Console.

Miten olisi innovatiivisin ohjaustapa sitten NES:n?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Taitaa jryi olla ihan oikeassa ja mies jatkaa samalla hienosti konsolifinin koko ajan paranevaa modejen linjaa.

Nostan hattua.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Kertokaa nyt ihmeessä joku, että miten Wii on innovatiivisempi kuin PS3 (tai edes PS2) tai Xbox360? Ainoat innovatiiviset asiat, jotka olen Wiistä tähän mennessä itse bongannut, ovat Mii ja Virtual Console.

Tää oli kyllä todella hyvä...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi taitaa tarkoittaa mikä Wiissä on innovatiivista kun sixaxis on paljon parempi kuin Nintendon version rumblen kanssa.
Wiin plussiin voidaan myös pistää se, ettei menty tähän HD-kulttiin mukaan. Tehtiin halvalla ja saadaan vielä voittoa. Ei huonoa suunnittelua ollenkaan.
Wiin koko, muotoilu ja moni muu puhuu puolestaan. Pistä Wii PS3:n rinnalle olohuoneessa niin näkee eron hyvän muotoilun ja grillin välillä. Sama asia 360 kanssa.
Tietenkin eihän meidän pitäisi puhua Wiistä ja muista samoissa lauseissa kun eihän se ole edes Sonyn mielestä kuin heräteostos. Puhumattakaan siitä, että edustaako se tätä uutta konsoli-sukupolvea.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
Wiin plussiin voidaan myös pistää se, ettei menty tähän HD-kulttiin mukaan. Tehtiin halvalla ja saadaan vielä voittoa.

Jes jes! Jokainen pelaaja kiittää, kun saa ostaa halvalla tehtyä kalliilla.

Tuo on aina yhtä ihana argumentti.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Jes jes! Jokainen pelaaja kiittää, kun saa ostaa halvalla tehtyä kalliilla.

Tuo on aina yhtä ihana argumentti.
En ihan tuota tarkoittanut. Pikemminkin sitä, että Nintendolla katsottiin Wiinkin riittävän vaikka vastassa on tehohirmut ja HD.
Kuka olisi uskonut, että Wii myy enemmän kuin PS3 Japanissa? Aika moni täälläkin ennusti Wiille kolmatta sijaa tässä genissä ja PS3:lle murskaavaa voittoa.

Ja miksi pelaaja ostaa PS3:n jos sen hinnalla saa Wiin ja monta peliä? Kuitenkaan PS3:n pelitarjonta on aika huonoa vielä nyt.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Jes jes! Jokainen pelaaja kiittää, kun saa ostaa halvalla tehtyä kalliilla.

Tuo on aina yhtä ihana argumentti.

Jos menet kauppaan ostamaan vaikka pesukonetta niin alatko miettimään että paljon tuon pesukoneen valmistaminen oikeasti maksoi? Tuolla logiikalla voi olla hankala nauttia mistään hankkimastaan tavarasta. :)

Itse sain 269:llä Eurolla pelikonsolin ja pelin (Wii Sports) jota on nyt pelattu taukoamatta kavereiden kanssa sitten Joulukuun, jokainen joka siihen on koskenut on täysin ihastunut siihen, ja nykyään jengiä ramppaa pelaamassa minulla ehkä jo hieman liikaakiin.

En voi sanoa että olisin maksanut mistään turhasta, varsinkin kun Wii:n vieressä pölyyntyy PS2 jolle on ostettu kasa pelejä joita ei ole ikinä edes jaksanut pelata loppuun.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom