Vastaus: PlayStation 3
Nii-in näinhän se on.
(Tämä ei ole mikään sodanjulistus sitten, sattui vaan niin sopivasti tuo viesti nokan eteen. hmm..olishan tuon quoten voinut tietysti siirtää konsolisodan puolelle ja vastata sinne.)
HC-, ja muutenkin runsaasti pelaavien näläntunteen se varmasti tyynnyttää enemmän kuin hyvin. Ellei heillä vaatimuksena ole jo täysimittainen qwerty
Huikeasti kasvava ryhmä: satunnaispelaajat, vasta-alkajat jne ne vasta sitten ovatkin pulassa kun toimintonappeja on enemmän kuin ehtii laskea ja toiminnan alkaessa unohtuu niistäkin puolet. Lopputuloksena eivät halua enää tarttua edes koko ohjaimeen...
Ohjaimen hallinnan vaikeudesta tulee aina heti mieleen simppeli esimerkki kultaiselta 90-luvulta. Jo aikanaan NESin SMB1 oli ylivoimaisen vaikea ohjattava suurimmalle osalle aikuisväestöä. Osattiin vain yksi toiminto kerrallaan: eteenpäin, pysähdys ja hyppy. Jo se, että hypyn aikana piti painaa samaan aikaan eteenpäin oli haastavaa, mutta että jos piti vielä juosta toisella napilla niin tilanne luokiteltiin mahdottomaksi ja peli tyssäsi siihen kohtaan. Niin ja koko peli oli tietenkin huono tämän takia. Monet taisivat haikailla sixxxasista jo siihen aikaan kun hypyn aikana koko ohjainta siirrettiin refleksinomaisesti hypyn suuntaan, että hahmon liito jatkuisi vielä muutaman tärkeän sentin kuopan yli.
jryi sanoi:Kun tuohon lisätään...Kun tuohon lisätään...Kun tuohon lisätään...Kun tuohon lisätään. Mitä enemmän voisi peliohjaimelta vaatia.
Nii-in näinhän se on.
(Tämä ei ole mikään sodanjulistus sitten, sattui vaan niin sopivasti tuo viesti nokan eteen. hmm..olishan tuon quoten voinut tietysti siirtää konsolisodan puolelle ja vastata sinne.)
HC-, ja muutenkin runsaasti pelaavien näläntunteen se varmasti tyynnyttää enemmän kuin hyvin. Ellei heillä vaatimuksena ole jo täysimittainen qwerty
Huikeasti kasvava ryhmä: satunnaispelaajat, vasta-alkajat jne ne vasta sitten ovatkin pulassa kun toimintonappeja on enemmän kuin ehtii laskea ja toiminnan alkaessa unohtuu niistäkin puolet. Lopputuloksena eivät halua enää tarttua edes koko ohjaimeen...
Ohjaimen hallinnan vaikeudesta tulee aina heti mieleen simppeli esimerkki kultaiselta 90-luvulta. Jo aikanaan NESin SMB1 oli ylivoimaisen vaikea ohjattava suurimmalle osalle aikuisväestöä. Osattiin vain yksi toiminto kerrallaan: eteenpäin, pysähdys ja hyppy. Jo se, että hypyn aikana piti painaa samaan aikaan eteenpäin oli haastavaa, mutta että jos piti vielä juosta toisella napilla niin tilanne luokiteltiin mahdottomaksi ja peli tyssäsi siihen kohtaan. Niin ja koko peli oli tietenkin huono tämän takia. Monet taisivat haikailla sixxxasista jo siihen aikaan kun hypyn aikana koko ohjainta siirrettiin refleksinomaisesti hypyn suuntaan, että hahmon liito jatkuisi vielä muutaman tärkeän sentin kuopan yli.
Viimeksi muokannut moderaattori: