Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation 3

jryi sanoi:
Kun tuohon lisätään...Kun tuohon lisätään...Kun tuohon lisätään...Kun tuohon lisätään. Mitä enemmän voisi peliohjaimelta vaatia.

Nii-in näinhän se on.
(Tämä ei ole mikään sodanjulistus sitten, sattui vaan niin sopivasti tuo viesti nokan eteen. hmm..olishan tuon quoten voinut tietysti siirtää konsolisodan puolelle ja vastata sinne.)

HC-, ja muutenkin runsaasti pelaavien näläntunteen se varmasti tyynnyttää enemmän kuin hyvin. Ellei heillä vaatimuksena ole jo täysimittainen qwerty :)

Huikeasti kasvava ryhmä: satunnaispelaajat, vasta-alkajat jne ne vasta sitten ovatkin pulassa kun toimintonappeja on enemmän kuin ehtii laskea ja toiminnan alkaessa unohtuu niistäkin puolet. Lopputuloksena eivät halua enää tarttua edes koko ohjaimeen...

Ohjaimen hallinnan vaikeudesta tulee aina heti mieleen simppeli esimerkki kultaiselta 90-luvulta. Jo aikanaan NESin SMB1 oli ylivoimaisen vaikea ohjattava suurimmalle osalle aikuisväestöä. Osattiin vain yksi toiminto kerrallaan: eteenpäin, pysähdys ja hyppy. Jo se, että hypyn aikana piti painaa samaan aikaan eteenpäin oli haastavaa, mutta että jos piti vielä juosta toisella napilla niin tilanne luokiteltiin mahdottomaksi ja peli tyssäsi siihen kohtaan. Niin ja koko peli oli tietenkin huono tämän takia. Monet taisivat haikailla sixxxasista jo siihen aikaan kun hypyn aikana koko ohjainta siirrettiin refleksinomaisesti hypyn suuntaan, että hahmon liito jatkuisi vielä muutaman tärkeän sentin kuopan yli. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nyt jumalauta loppuu se toisten henkilökohtainen nälviminen kaikilta osapuolilta.

Jos vielä tulee jotain vastaavaa, se on viikon bannit ilman selittelyjä, oli kysessä sitten ihan kuka tahansa.

Isot miehet, *kele...:mad:

Niin, ja valitukset privaan eikä tänne.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Gamespotissa .

Jotenkin en enää arvosta tuota sivustoa ollenkaan. Monet arvostelut on liian paljon ristiriidassa muitten seuraamieni sivustojen kanssa. Siinä olen yhtä mieltänoiden toimittajien sekä jryin kanssa että taaksepäin sopimattomuus on iso ongelma/haitta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Ja Baron, en nyt oikein ymmärrä mitä sä haet takaa että minkälainen sen ohjauksen pitäisi olla? ?? ja ? Eli ihan vaan mielenkiinnosta.
Otetaan perus FPS.

Mörkö juoksee käytävää pitkin vastaan suoraan tähtäimen kohdalla: "PAM PAM", mörkö kuoli

Toinen kurkistaa nurkan takana kuvaruudulla vaaksan (noin 20 cm) verran oikealle tähtäimestä. Perstuntuma sanoo, että ohajaimen tulisi liikkua noin 5 cm oikealle ja "PAM PAM". Mutta wii:llä tuon siirtoon tarvitaan vain se sentti tai kaksi ranteen liikettä.

Korostetummin: mörkö kurkistaa ruudun yläreunasta kolmannen kerroksen parvekkeelta. Luonnollinen liike sinne tähtäämiseen olisi reilu kapulakäden kohotus ylöspäin (aivan kuin osoitaisitte sormella lentokonetta taivaalla), eikä se parin sentin ranteen liikautus (ettehän tekään osoita lentokonetta taivaalla kevyellä ranneliikkeellä että tuollahan tuo lentelee)... Reilumman liikkeen jos teet, niin soppa on valmis kuvaruudulla...

Koska viisaammat (=Tautofonia) tuossa ylempänä selitti minulle, niin Wii:n tekniikka ei taida taipua tuohon yllä olevaan. Mut mut mut... Eikö tuo laite kuitenkin pysty ymmärtämään asentonsa ja etäisyytensä näytöstä jo pelkän oman sijaintinsa persuteella... Siis idea on helvatun hyvä, mutta onko toteutus kuitenkin puolitiessä ? Pahalta vaikuttaa, että joku muu (=Microsoft) tulee ja tyhjentää pajatson vielä tässä sukupolvessa. Sonyn oma versio on jo nähty ja se ei sitä tehnyt...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:

Hmm, okei. Eli liikkeet ovat sulle liian pienet?? No itselle ainakin sopii tosi hyvin. Tosin hiirenkin asetukset laitan aina ihan tappiin nopeiden ja pienten liikkeiden aikaan saamiseksi. Johtunee tuosta että mote soveltuu mulle hyvin!

Tää liikkeentunnistus on sellanen juttu että ei microsoftkaan vain tule ja puhdista pajatsoa tässä sukupolvessa koska siinä on ihan hillitön kehittäminen että se toimii. Niinkuin huomaa tässä nintendon tapauksessa. Itse laitteiston ideoimisessa ja kehittelemisessä menee helposti vuosia ja sitten on pelien kehittäjillä sama urakka edessa, eli saada kontrollit toimimaan softapuolella. Nintendolla on parin vuoden etumatka, ainakin. Siis liikkeentunnistuksessa.
 
Smirre (PS3-ketjussa) sanoi:
(Tämä ei ole mikään sodanjulistus sitten, sattui vaan niin sopivasti tuo viesti nokan eteen. hmm..olishan tuon quoten voinut tietysti siirtää konsolisodan puolelle ja vastata sinne.)
Ja minähän siirrän, kun osaan jo käyttää työkaluja... (Sanokaa sitten, kun menen administroinnissa turhan pitkälle.)

Huikeasti kasvava ryhmä: satunnaispelaajat, vasta-alkajat jne ne vasta sitten ovatkin pulassa kun toimintonappeja on enemmän kuin ehtii laskea ja toiminnan alkaessa unohtuu niistäkin puolet. Lopputuloksena eivät halua enää tarttua edes koko ohjaimeen...
Onneksi olen konsolipelien harrastajana sikäli onnellisessa asemassa, että en joudu ajattelemaan vasta-alkajia ideaaliohjainta speksatessani. Oma oppimiskäyräni Dualshockin kanssa oli sen verran jyrkkä, että ei ole tarvinnut pahemmin jäädä nyyhkimään, mutta olen kyllä vierestä seurannut, miten hankalaa voi koordinaatio-haasteisen peliuran alku olla.

Toisaalta olen myös antanut kuusivuotiaalle (vai olikohan tuossa vaiheessa viisi) tytölle Dualshockin kouraan, pannut Koiran elämän pleikkariin pyörimään ja katsonut, miten lapsi voi oppia ohjauksen noin minuutissa. Tämän seurauksena yhteen perheeseen jouduttiin sitten seuraavana jouluna ostamaan oma PS2, koska alle kouluikäisestä voi lähteä yllättävän kimeä ääni, kun jotain tosiaan haluaa.

Kontrollien yksinkertaistamiseksihan ainoa toimiva ratkaisu ei ole painikkeiden määrän raju leikkaaminen, esimerkkeinä yksinkertaisesta ohjauksesta vaikkapa Katamari Damacy tai Locoroco. Ensimmäisessä käytetään vain tatteja, toisessa vain olkapäänappeja (noin suunnilleen). Ja toisaalta yksinkertaisen näköinen ohjain ei takaa helposti opittavaa ohjausta, tästä esimerkkinä Wiille suunnitellut SSX Blur ja Mortal Kombat, joissa erikoisliikkeet suoritetaan kuvioita ilmaan piirtämällä. Onko Mortal Kombat aloittelijalle lähestyttävämpi kuin Katamari Damacy, koska sitä ohjataan Wiimotella?

Ja sanotaan nyt vielä tämäkin: kaikki lähtee peleistä. Olen oppinut pelaamaan suosikkipelejäni (Ratchet&Clankit, GTA:t, Prince of Persiat yms) Dualshockilla. En ihan oikeasti pysty kuvittelemaan, että noiden pelaaminen Wiimotella olisi helpompaa/hauskempaa, tai edes yhtä helppoa/hauskaa. Advance Wars, X Tycoonit, Sim Cityt, Civilizationit ja kaiken maailman RTS:t sen sijaan voisivat toimia Wiillä yhtä hyvin kuin PC:llä, ehkä jopa paremmin. Mutta varsinkin RTS:t kaipaisivat HD-näyttöä.

Aloittelijalle siis voi olla kivaa, että tennispalloa pystyy lyömään heilauttamalla kapulaa, mutta entä sitten kun konsolinoviisi tennisammattilainen huomaa, että sillä ei ole mitään merkitystä lyökö kämmenellä vai rystyllä? Siinä vaiheessa on ihan sama, tapahtuuko lyönti kapulaa mielivaltaisesti heiluttelemalla vai X-nappia hakkaamalla. Aitoa kokemusta kumpikaan ei vastaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Mörkö juoksee käytävää pitkin vastaan suoraan tähtäimen kohdalla: "PAM PAM", mörkö kuoli

Toinen kurkistaa nurkan takana kuvaruudulla vaaksan (noin 20 cm) verran oikealle tähtäimestä. Perstuntuma sanoo, että ohajaimen tulisi liikkua noin 5 cm oikealle ja "PAM PAM". Mutta wii:llä tuon siirtoon tarvitaan vain se sentti tai kaksi ranteen liikettä.

Eli haluaisitko, että sinun pitää tähdätä ohi örkistä, että osuisit örkkiin? Vai mitä oikein ajat takaa?

Korostetummin: mörkö kurkistaa ruudun yläreunasta kolmannen kerroksen parvekkeelta. Luonnollinen liike sinne tähtäämiseen olisi reilu kapulakäden kohotus ylöspäin (aivan kuin osoitaisitte sormella lentokonetta taivaalla), eikä se parin sentin ranteen liikautus (ettehän tekään osoita lentokonetta taivaalla kevyellä ranneliikkeellä että tuollahan tuo lentelee)... Reilumman liikkeen jos teet, niin soppa on valmis kuvaruudulla...

"Ongelma" on se, että koko se pelimaailma on tv-ruudulla, kolmannen kerroksen korkeuteen katsoessa näet huoneesi katon ja seinän välisen kulmauksen. Ennen virtuaalikypäröitä tai 360 asteen pallovalkokankaita, jonka sisällä seisot, ei tuollaiset jutut tule toimimaan.

Vrt "kun Sim Cityssä liikutan kursoria kaupungin reunalta toiselle, luonnollinen liike olisi liikuttaa hiirtä 5 kilometriä. Nyt kuitenkin muutaman sentin huitaisu riittää, tuntuu epäluonnolliselta".

Eikö tuo laite kuitenkin pysty ymmärtämään asentonsa ja etäisyytensä näytöstä jo pelkän oman sijaintinsa persuteella...

Etäisyyden mittaus perustuu nimen omaan sensor barin "valopisteiden" välisen kulman tulkintaan. Liiketunnistus taas perustuu kiihtyvyysantureihin, eli en ole varma ymmärtääkö ohjain edes asentoaan ellei sitä ole siihen asentoon "nollatilasta" liikutettu.
edit: kyllä siinä taitaa olla myös kallistuksentunnistus kiihtyvyysanturien lisäksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Aloittelijalle siis voi olla kivaa, että tennispalloa pystyy lyömään heilauttamalla kapulaa, mutta entä sitten kun konsolinoviisi tennisammattilainen huomaa, että sillä ei ole mitään merkitystä lyökö kämmenellä vai rystyllä? Siinä vaiheessa on ihan sama, tapahtuuko lyönti kapulaa mielivaltaisesti heiluttelemalla vai X-nappia hakkaamalla. Aitoa kokemusta kumpikaan ei vastaa.

jaa-a taidat olla todella huono wii:n tenniksessä. :D Mielvaltaisella (oikea-aikaisella) heiluttelulla häviät mulle 5-erän pelin saamatta palloakaan

Viestin lähetti alunperin Baron
Mörkö juoksee käytävää pitkin vastaan suoraan tähtäimen kohdalla: "PAM PAM", mörkö kuoli

Toinen kurkistaa nurkan takana kuvaruudulla vaaksan (noin 20 cm) verran oikealle tähtäimestä. Perstuntuma sanoo, että ohajaimen tulisi liikkua noin 5 cm oikealle ja "PAM PAM". Mutta wii:llä tuon siirtoon tarvitaan vain se sentti tai kaksi ranteen liikettä.

televisiokuva FPS peleissä on öbaut hahmon silmistä, mutta ongelma on se, että olet itse 3m päässä ruudusta. Sun pitäis siis mennä niin lähelle ruutua, että se täyttää koko näkökentän. Siitä sitten vaan tähtäilemään! pidä hauskaa.

Se wiimotehan on ikäänkuin hiiri. Ei välttämättä mikään pointteri...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:


Itselle on vieläkin hankala aloittaa uutta peliä esimerkiksi ps2:n pädillä. Ei siitä pääse mihinkään. Nhl:ääkin kun pelaan menee varmaan kolme ottelua ainakin että hommasta tulee edes yhtään mitään. Eli tuskin on pelkästään ei-pelaajien ongelma... Sama juttu mun kämppiksellä, ikänsä pelannut pc:llä. Ei sovi pädi kouraan yhtään.

Wiimote ainakin itselle sopii käteen samantien. Wii sportin tenniksessä oli jo monta hienoa hetkeä kun omalla ajoituksella sai pallon menemään siihen toiseen kulmaan missä vastustaja EI ollut. Ja se tuntuu siinä ohjaimessa kun lyönti osuu palloon. Ja kun muistetaan että kyseessä on "vain" kokoelma pikkupelejä niin on lupa odottaa tulevaisuudessa vielä parempia ja toimivimpia ratkaisuja. Jokatapauksessa itsellä ei ole enää paluuta pädi tennikseen eikä golffiin... Sen uskaltaa jo sanoa.

Ja mitä wiimote ollut markkinoilla, 4kk?? Pädi on ollut tässä muodossaan jo vuosikymmenen. Eikä aina onnistu kontrollit silläkään. Mm. lost planetista on sanottu että jossain kohti kontrollit mättää. Antakaa lisää aikaa pelinkehittelijöille, kyllä sieltä hyvä tulee.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vihdoinkin hyviä uutisia Plegen verkkopelituesta! Sonyhan on jo aikaisemmin ilmoittanut, että ryhtyy panostamaan verkkopelaamisen laatuun, ja tämänpäiväisen lyhyen tiedotteen perusteella Euroopassa vasta hiljattain (lokakuussa) suurella etukäteishypellä julkaistu Metal Gear Solid 3: Subsistence pääsee n. kuukauden päästä eroon kaikista verkkopelaamisen ongelmista. Ei enää huonosti käyttäytyviä verkkopelaajia, ei enää yhteysongelmia, ei enää lägiä!

"The last day of online service for Metal Gear Solid 3: Subsistence in North America will be April 2nd. Konami sincerely thanks all of the Subsistence online community for their dedication to the game and support of the Metal Gear Solid series."

http://www.joystiq.com/2007/02/27/mgs3-subsistence-soon-to-be-offline-only/

Tiedotteen mukaan tämä onni lankeaa ainakin amerikkalaispelaajien auvoksi - kerrotaankohan eurooppalaisille asiasta vielä erikseen?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

sinappipipo sanoi:
jaa-a taidat olla todella huono wii:n tenniksessä. :D
Juu, niin olenkin. Pari päivää julkaisun jälkeen kokeiltiin Sportsia pikkuveljien kanssa, jolloin vein molempia kuin litran mittaa. Muutama viikko sitten kokeiltiin uudestaan, jolloin nuorempi (jolla on oma Wii) näytti meitsille närhen munat. En vain ole saanut kerättyä innostusta harjoitella yhtäkään Sportsin tai Playn lajeista. En edes tajunnut syytä, ennenkuin kaveri (myös Wiin julkaisupäivänä ostanut) totesi, että "sä et taida välittää mitalien keräämisestä". Ja sitähän se olikin.

En minä innostu pelistä, jossa tarkoituksena on hioa suoritusta hamaan maailman tappiin saakka. Siksi käytän Wiimotea vain valikoissa käynnistäessäni Ocarina of Timea. (Joka sekin on kyllä jäänyt vähän taka-alalle, kun innostuin pelaamaan Canis Canem Editiä toiseen kertaan. Tarttis kyllä pelata loppuun, ja sitten käydä lainaamassa joltain kaverilta Twilight Princess; olen tuttavapiirissä about ainoa, joka ei sitä julkaisupäivänä konsolin mukaan hankkinut.)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

phanatic sanoi:
Eli haluaisitko, että sinun pitää tähdätä ohi örkistä, että osuisit örkkiin? Vai mitä oikein ajat takaa?
Taidan ajaa takaa vain sitä, että minä haluaisin isompia liikkeitä ohjaukseen... Onnistuisiko se useammalla sensor barilla ? Ei tarvitse vastata... Menee jo next next geniin...
phanatic sanoi:
"Ongelma" on se, että koko se pelimaailma on tv-ruudulla, kolmannen kerroksen korkeuteen katsoessa näet huoneesi katon ja seinän välisen kulmauksen. Ennen virtuaalikypäröitä tai 360 asteen pallovalkokankaita, jonka sisällä seisot, ei tuollaiset jutut tule toimimaan.
Ensimmäiset huhut revolutionista
Että näin :rolleyes:

Edit: luupää kun olen, niin jatkan inttämistä vielä kerran. Koska koko pelimaailma on siellä tv:n kuvaruudulla, niin kolmannen kerroksen korkeudella oikeasti katsottuna tosiaan on seinän ja katon välinen kulma. Mutta jos motella tähtää sinne suuntaan (seinän ja katon väliseen kulmaan), niin ruudulla näkisi tapahtuvan sen suuntaisen liikkeen. Aivan kuten sanoit: Sim Cityssä ei voida vaatia liikuttamaan hiirtä 5 km siirryttäessä kaupungin toiselle laidalle vaan vähempikin riittää... Miksi suhteellisuus ei toimisi toiseen suuntaan ? Ai niin... Sensor Barin luomat rajoitukset... Luupää :) Tai pikemminkin puupää
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
En minä innostu pelistä, jossa tarkoituksena on hioa suoritusta hamaan maailman tappiin saakka.

Hehheeh et taida olla tony hawkien (hookien) verkkopelin ystävä :D Mulle se kehittyminen ja taidon kasvattaminen on se juttu.
Esim. zelda ei loppua kohden ollutkaan enää niin älyttömän siisti, koska nintyä ei huvittanut tehdä pelistä(puzzle ja combat) haastavaa. Juoni pelasti kyllä helvetin paljon.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:

Kyllä sitä hiomista jaksaa jos SE on MIELEKESTÄ. SIksi itsekkin pelailen vielä GP3 ja GP4 pelejä. Wii sport teki itseeni kyllä vaikutuksen :)

Ja tuo servereitten nurin laitto, tuo on aina ikävää puuhaa. Jotenkin tuntuu että nykästään pelaajien jalkojen alta matto poikkeen. Onneksi peecee puolella ei pääse noin käymään. Eikä kaiketi xboxinkaan puolella? Wiistähän ei ole tietoo :o
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Taidan ajaa takaa vain sitä, että minä haluaisin isompia liikkeitä ohjaukseen... Onnistuisiko se useammalla sensor barilla ? Ei tarvitse vastata... Menee jo next next geniin...
Ensimmäiset huhut revolutionista
Että näin :rolleyes:

Edit: luupää kun olen, niin jatkan inttämistä vielä kerran. Koska koko pelimaailma on siellä tv:n kuvaruudulla, niin kolmannen kerroksen korkeudella oikeasti katsottuna tosiaan on seinän ja katon välinen kulma. Mutta jos motella tähtää sinne suuntaan (seinän ja katon väliseen kulmaan), niin ruudulla näkisi tapahtuvan sen suuntaisen liikkeen. Aivan kuten sanoit: Sim Cityssä ei voida vaatia liikuttamaan hiirtä 5 km siirryttäessä kaupungin toiselle laidalle vaan vähempikin riittää... Miksi suhteellisuus ei toimisi toiseen suuntaan ? Ai niin... Sensor Barin luomat rajoitukset... Luupää :) Tai pikemminkin puupää


Tuli vaan mieleen että kun ammut pistoolilla (vaikka radalla) niin ei sinun tarvitse isoja korjausliikkeitä tehdä sielläkään. Jos haluat ampua vaikka naapurintauluun. Eli ei minusta ihan hukassa olla. Lähietäisyydellä isommat liikkeet tietysti , mutta ei siinäkään mitään 50 cm liikeratoja tarvitse tehdä. Siis jos tämä oli sinun mielessä??
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
Vihdoinkin hyviä uutisia Plegen verkkopelituesta! Sonyhan on jo aikaisemmin ilmoittanut, että ryhtyy panostamaan verkkopelaamisen laatuun, ja tämänpäiväisen lyhyen tiedotteen perusteella Euroopassa vasta hiljattain (lokakuussa) suurella etukäteishypellä julkaistu Metal Gear Solid 3: Subsistence pääsee n. kuukauden päästä eroon kaikista verkkopelaamisen ongelmista. Ei enää huonosti käyttäytyviä verkkopelaajia, ei enää yhteysongelmia, ei enää lägiä!



http://www.joystiq.com/2007/02/27/mgs3-subsistence-soon-to-be-offline-only/

Tiedotteen mukaan tämä onni lankeaa ainakin amerikkalaispelaajien auvoksi - kerrotaankohan eurooppalaisille asiasta vielä erikseen?
Ja tämähän ei liittynyt ketjun aiheeseen mitenkään.
MGS3-Euroliiga käynnistyi vasta joitakin viikkoja sitten, joten eiköhän tuota vielä ainakin tämä kevät jatku: http://www.mgs3league.com/

PS. Siivoa sigusi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Tuli vaan mieleen että kun ammut pistoolilla (vaikka radalla) niin ei sinun tarvitse isoja korjausliikkeitä tehdä sielläkään. Jos haluat ampua vaikka naapurintauluun. Eli ei minusta ihan hukassa olla. Lähietäisyydellä isommat liikkeet tietysti , mutta ei siinäkään mitään 50 cm liikeratoja tarvitse tehdä. Siis jos tämä oli sinun mielessä??
No joo... Noinkin... Mutta hyvä että muistit mainita lähietäisyyden... Ehkä suurin shokki minulla vain oli se, että kuinka helposti mote "tippuu" pois kuvaruudulta... Miten muuten tv:n koko vaikuttaa kapulan liikeratoihin ?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
No joo... Noinkin... Mutta hyvä että muistit mainita lähietäisyyden... Ehkä suurin shokki minulla vain oli se, että kuinka helposti mote "tippuu" pois kuvaruudulta... Miten muuten tv:n koko vaikuttaa kapulan liikeratoihin ?

Mitä isompi ruutu, sen herkempi ohjaus. Koska saman suuruinen liike liikuttaa kursorin ruudun laidasta laitaan, oli ruudun koko mikä tahansa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ilmeisesti tämä konsolisota keskustelu on niin hyvä aihe, että sitä kanttaa ihan lehdissäkin mainostaa. Noh, toivottavasti värväys onnistuu ja tänne ryntää lisää fanipoikia. ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Slash80 sanoi:
Ilmeisesti tämä konsolisota keskustelu on niin hyvä aihe, että sitä kanttaa ihan lehdissäkin mainostaa. Noh, toivottavasti värväys onnistuu ja tänne ryntää lisää fanipoikia. ;)
:D
Hei, keskimäärin yli yhdeksän viestiä päivittäin jo kolmen vuoden ajan. Tarjotaan asiakkaille mitä he haluavat. ;)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom