Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

tätä täällä on monta sivua:

XO:sta vastaan sanovat iskevät konetta vyön alle:
- Naurettavan kestävyyden takia jolle Ms ei näytä tekevän mitään.
- Liven maksullisuuteen.

Wii:tä vastaan käyttävät hieman eri heikkouksia:
- Pelivalikoima on todella laiha ainakin jouluun asti ellei kauemminkin riippuen miten nintendo toivottaa 3rd partyt terve tulleeksi
- Nintendon omat pelit ovat edelleen sitä samaa vanhaa uusilla elementeillä.
- Lapselliset pelit (johtuen lähinnä hahmojen ulkomuodosta)

Ps3sta yllättävästi ei murjotakaan laitteen huonoilla puolilla vaan hintaan riippuvilla asioilla
- Kallis
- Pelit eivät ole laitteen hinnan väärttejä (lähes sama kuin ensimmäinen)
- Vanha ohjain

Wii pelaaja sanoo että Ps3 on kallis, Ps3 pelaaja sanoo että wiille ei ole pelejä, XO pelaaja haukkuu Ps3:sen pelien vähäistä määrää vaikka laitteelle näitä selvästi tulossa, Ps3 pelaaja iskee hajoamisilla ja tämä noidan kehä sitten pyörii monta sivua.

Oma valintani on PsWii ja pystyn vahvasti veikkaamaan etten tule niihin pettymään.

Hex sanoi:
Pitää katsoa kokonaisuutta, eikä pelkästään sitä, että kädessä heilutellaan palikkaa, jossa lukee Nintendo. Tarkan ja hienon grafiikan elitistinen vähättely ja tehojen muun merkityksen sivuttaminen ei tee pelaajasta sen syvällisempää. Battlefieldien paras paikka on nykykoneilla, ei Gamecubella.

Ja joka tapuksessa on niin, että hyvälle pädille (lue Xbox 360) hyvin tehty FPS-ohjaus toimii erittäin hyvin. Sen sijaan kapulaohjaus ei ole vielä osoittanut toimivuuttaan. Pelkkä osoittelu toimii melko hyvin, mutta kun pitäisi liikkua niin kuin FPS-peleissä liikutaan, menee homma kömpelöksi. Fiilisargumenttikin ontuu. Kakella osoittelu on tuntumaltaan uutta, mutta ei sylissä lepäävä himpula sen lähempänä ole aseella ampumista kuin pädikään.

Minun mielestäni on. Joudun ITSE tähtäämään kun ammun.

Oma mielipiteeni on se (enkä välttämättä ole ainut) että nykyään isoin pelejä rajoittava tekijä on se miten niitä ohjataan. Eli useimmissa tapauksissa pädi. Yli kymmeneen vuoteen ei tuolla saralla tullut parannusta, eikö olisi jo aika sinunkin mielestä?

(Mieti vaikka NHL-pelisarjaa siten että wiikake toimittaa mailan virkaa.Omasta mielestäni TÄMÄ olisi miellyttävämpi uudistus kuin pikkaisen parannetut grafiikat)

Pyramidhead sanoi:
Älä ymmärrä väärin. Tuo boksin luotettavuusongelma on ihan oikea ongelma ja siitä todella pitääkin puhua. Ja niin ovat nuo muutkin mitä mainitsin tiettyyn pisteeseen saakka paitsi tuo Wiin kohderyhmäjuttu ja lastenkonsolijuttu nyt on ihan huuhaata. En myöskään pidä siitä kun muutama boksipoju vähättelee tuota ongelmaa. Tosin kyllä sitä PS3 puolelta liioitellaankin.

Idea oli se, että PS3 miehet ovat hyvin läpinäkyvästi yrittäneet kääntää keskustelua noihin aiheisiin. On ne sitten totta tai ei. Juttu on ollut tasoa: "Ai PS3 myy huonosti? No XO hajoaa käsiin ja Wiillä on paska pelivalikoima" (Aivan kun PS3:lla ei olisi tällä hetkellä myöskin heikko pelivalikoima :rolleyes:). Myöskin on mainittu, että myynnit eivät merkkaa mitään. Kas kun sattui kun oma konsoli ei myy. Tosin tuo asenne on ihan hyväkin, mutta rajan kuuluisi tulla vastaan siinä vaiheessa kun myynnit ovat niin heikkoja että ne todennäköisesti vaikuttavat tulevaan pelivalikoimaankin ja pelaamiseen laitteella siten yleensä.

Mutta siis nämä aiheet mitkä mainitsin ovat ihan oikeita ongelmia. Niistä vain on jo keskusteltu iät ja ajat. Nyt ne nostettiin esiin peittämään sitä tosiasiaa, että PS3 myy huonosti. Ja se oli tuon juttuni pointti. Olisi kiva jos ne saataisiin päätökseen ja palattaisiin asiaan myöhemmin, jos tilanne muuttuu suuntaan tai toiseen tai ei ole korjaantunut siihen mennessä mihin sopii olettaa. PS3:n kohdalla ongelma on vielä uusi siinä mielessä, että sen myynti on nyt huonontunut kokoajan, joten siitä on siksi vielä ihan aiheellistakin keskustella. Tosin sama pätee siihenkin, jos nuo myynnit nyt vakiintuvat yhtään. Ne myynnit voisi jo kohta unohtaa hetkeksi ja hyväksyä tilanne. Pätee muuten erityisesti Sony miehiin.

Olen kanssasi samaa mieltä joka kohdasta, paitsi siitä että itse en ole "Sony-mies", on jopa Samsungin telkku eikä Sonyn ;) Korjataan sen verran, että myynneillä on merkitystä ehkä pitkällä aikavälillä, ja se voi todellakin vaikuttaa peleihin ja mitä markkinoille tulee, jos myynnit eivät tulevaisuudessa nouse. Mutta kuten sanoin, niihin peleihin mitä on jo ilmotettu ne eivät tule vaikuttamaan, ja siksi en koskaan myyntilukuja seuraakaan enkä ole seurannut. Ainoastaan tulevia pelejä. Näiden perusteella Sony oli minulle oikea ratkaisu, kuitenkin on mahdollista että omistan kaikki konsolit tulevaisuudessa. Hetkittäin on Gears of war-ikävää ilmassa mutta se unohtuu aika nopsaan kun muistelee tuskaa mitä tuo konsoli itsellekin aiheutti. PS3 itsessään on myös liian kallis, itsenikin mielestä, mutta jos tulevaisuuden pelit joita odotan vesi kielellä lunastaa lupauksensa (olet oikeassa myös että hyviä pelejä tällä hetkellä on PS-puolella myös hyvin vähän, Motorstorm on kerrassaan loistava nettipelinä jos kysytään minun mielipidettäni, ja ladattavat pelit ovat olleet positiivinen yllätys kautta linjan) niin olen tyytyväinen. Kone itsessään on loistava paketti, hiljainen ja mukavan kompakti verrattuna Boksiin esim. (tietty Wiitä huomattavasti suurempi), ei halkomuuntajaa lattialla. Ei mitään negatiivista sanottavaa konsolista tällä hetkellä, peliteollisuudesta kylläkin kun kaikki konsolit tuntuu tunkevan läjän pelejä ulos syksyllä ja joulun aikaan, jolloin kesä jää lähes täysin tyhjäksi ja peliaikaakin kesällä riittäisi enemmän. Varmasti jää joku hyvä peli syksyllä kokematta juuri tästä syystä, kun ei peliaikaa riitä.

Foxi sanoi:
Ja aina olen(poikkeuksena oli legendaarinen sinko, joka taisi olla Super Nintendolla:D ) -pelannut Dual ohjaimella. Sillä se homma hoituu baby.. Ja jos et usko, tervetuloa vastaan mua vaikka Resistancessa..;)

Jeh, vastapainoksi voit tulla haastamaan mua red steelissä.

Köpösti käy molemmille :cool:

Jooseppi sanoi:
Minun mielestäni on. Joudun ITSE tähtäämään kun ammun.

Oma mielipiteeni on se (enkä välttämättä ole ainut) että nykyään isoin pelejä rajoittava tekijä on se miten niitä ohjataan. Eli useimmissa tapauksissa pädi. Yli kymmeneen vuoteen ei tuolla saralla tullut parannusta, eikö olisi jo aika sinunkin mielestä?

(Mieti vaikka NHL-pelisarjaa siten että wiikake toimittaa mailan virkaa.Omasta mielestäni TÄMÄ olisi miellyttävämpi uudistus kuin pikkaisen parannetut grafiikat)

Ja mitenköhän tuo realistisesti toteutetaan?Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Käytätkö mailaa koko ajan vai vain laukaisuun? Ammutko Rightilla vai Leftillä, entäpä one-timerit (syötät ja vedät samantein??) miten voiman kanssa, tarkkuuden, jne jne jne. Niin monta kysymystä, niin vähän vastauksia. Ja toteutusta odottaessa (hyvää sellaista) voi mennä tovi.
Ja pädillä pystyy tekemään loistavan ohjauksen, ja jos se ohjaus on loistava ja grafiikka myös, aika paljon saa ohjauksella edelleen toteuttaa että päästään samalle tasolle. Ja paljonko parannusta tarvitaan jos ohjaus on erinomainen...? En kertaakaan esim. Gearsia pelatessa tullut ajatelleeksi että perhana kun on hyvä peli, voi kun saisi vielä kunnon ohjauksen.

samuel6 sanoi:
Olen kanssasi samaa mieltä joka kohdasta, paitsi siitä että itse en ole "Sony-mies"

Enhän minä tuohon ole kommentoinutkaan. Tosin nyt en muista mitä komentteja sinulta oli tuossa aiemmin ja liittyikö ne noihin mainitsemiini asioihin. Olethan sinä selvästi eniten Sony painotteinen, mutta eihän se ole mikään synti, jos muuten katsoo asioita järkevästi eikä fanipoika laseilla. kyllähän minäkin tällä hetkellä Nintendosta eniten pidän ja siten siitä eniten kommentoin, mutta en ole mikään fani. Enkä ainoastaan nintendopelaaja. Se ero mielestäni näkyy siinä kommenttien järkevyydessä ja todellisuuspohjassa ja siinä että ne on perusteltu.

samuel6 sanoi:
Ja mitenköhän tuo realistisesti toteutetaan?Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Käytätkö mailaa koko ajan vai vain laukaisuun? Ammutko Rightilla vai Leftillä, entäpä one-timerit (syötät ja vedät samantein??) miten voiman kanssa, tarkkuuden, jne jne jne. Niin monta kysymystä, niin vähän vastauksia. Ja toteutusta odottaessa (hyvää sellaista) voi mennä tovi.
Ja pädillä pystyy tekemään loistavan ohjauksen, ja jos se ohjaus on loistava ja grafiikka myös, aika paljon saa ohjauksella edelleen toteuttaa että päästään samalle tasolle. Ja paljonko parannusta tarvitaan jos ohjaus on erinomainen...? En kertaakaan esim. Gearsia pelatessa tullut ajatelleeksi että perhana kun on hyvä peli, voi kun saisi vielä kunnon ohjauksen.

Kait se hyvä on jos ei ole parempaa kokeillut. (Enkä nyt tarkoita että gearssissa olisi paska vaan sitä että et vielä ole hyvää wiikaken fps-ohjausta kokeillut. )

Ja mitä tulee tuohon sinun ylempään tekstiin niin pelinkehittäjät saavat palkkaa siitä että he ratkaisevat nuo ongelmat. Ei tarvitse joosepin eikä samuelin päätään niillä vaivata.

Hex sanoi:
Pitää katsoa kokonaisuutta, eikä pelkästään sitä, että kädessä heilutellaan palikkaa, jossa lukee Nintendo.

Yhtä hyvin siinä kapulassa voisi lukea Sony. Wii on lunastanut odotuksensa ja asemansa toteutuksellaan, ei valmistajan nimellä. Eikä Nintendon nimellä pari vuotta sitten mitään olisi lunastettukaan. Vaikka sinä et Wiistä pitäisikään, niin menestys johtuu ihan oikeasti tuotteen laadusta ja nopeasti leviävästä positiivisesta maineesta ostajien parissa, ja tämä menestys vuorostaan parantaa Nintendonkin mainetta ja asemaa, ei suinkaan toisin päin. Wii oikeasti vastaa monien pelaajien toiveisiin ja odotuksiin, ja ihmiset ostavat konsolin, koska se nimenomaan tarjoaa niitä kokemuksia ja niitä pelejä, joita he haluavat. Tähän nähden erinomaiset myyntiluvut ovat vain positiivista, sillä se kertoo että monet muut ihmiset ovat samaa mieltä, ja että alustalla on edessään vahva ja pelikylläinen tulevaisuus, niin kuin PlayStation 2:lla aikoinaan.

Mitä olisi tapahtunut, jos se olisikin ollut Sony, joka olisi muuttanut pelaamista? Heillä oli liiketunnistuspatentit, selvästi siis asiaa oli ainakin harkittu jossain välissä. PlayStation 2:lla alkoi jo näkyä casual-pelien kuten Singstarin, EyeToyn ja Buzzin suosio. PlayStation 3:n suunnitelmia tehdessään he olisivat saattaneet huomata, kuinka kalliiksi koneen suunnittelu tulee, kuinka kalliiksi itse laitteisto tulee ja miten se nostaa myyntihintaa, että HD-levyformaattien suunnittelu ja toteutus etenee ajateltua hitaammin, ja HD-televisioden levinneisyys on oletettua hitaampaa. EyeToyn mielenkiintoisesta mutta kameratunnistukseen perustuvasta pelaamisesta olisi voitu tehdä loikkaus liiketunnistukseen ohjaimen kautta. Jos Sony olisikin julkistanut tämän "Sony Revolutionin", vaikka sillä PlayStation 3 -nimellä, olisivat toiset olleet kilvan ylistämässä markkinajohtajan nerokkuutta ja rohkeutta, kun taas toiset olisivat epäilleet tämän radikaalin muutoksen suistavan entisen jätin kolmannelle sijalle tai jopa pois konsolikisasta. Tässä vaihtoehtotulevaisuudessa Nintendo olisi tietenkin julkaissut "Gamecube 2:n", tehokkaan HD-konsolin joka luottaa Nintendon perinteisiin sarjoihin, ja joutunut lopulta luopumaan konsolikisasta kuluvalla sukupolvella. Sonyn vallankumouksellinen, liiketunnistukseen perustuva, noin 2 kertaa PlayStation 2:n tehoinen, standardiresoluutioille suunniteltu juuri sopivaan hintaluokkaan asemoitu konsoli olisi sen sijaan julkaistu jo vuonna 2005 rinta rinnan ylikuumenevan ja hajoilevan tehosyöppö Xbox 360:n kanssa, ja Sony olisi voittanut kolmannen konsolikisan peräjälkeen sekä säilyttänyt markkinajohtajuutensa.

Tämä vaihtoehtotulevaisuus olisi voinut olla itse asiassa minulle mieluisampi. Ajatella, PlayStationin laatukokemukset kahdesta edellisestä sukupolvesta Wiin innovaatiolla! Asiat olisivat monelta kannalta helpompia, ei tarvitsisi puolustella Nintendoa ja "PlayStation Wiillä" olisi valmiiksi vahvempi pelituki kuin Nintendon Wiillä nyt. Mutta asiat menivät toisin. Sony teki konsolin, jonka suunnittelufilosofia ja pelifilosofia eivät vetoa minuun eivätkä moneen muuhun, etenkään hintansa kanssa. Tässä todellisuudessa Nintendo teki sen konsolipelaamisen uuden menestystuotteen ja suunnannäyttäjän, ja vaikka voisikin toivoa että se olisi ollut joku muu, niin tästä tarkkanäköisyydestä ja rohkeudesta heidät on nyt palkittu uudella suosiolla.

Jooseppi sanoi:
Kait se hyvä on jos ei ole parempaa kokeillut. (Enkä nyt tarkoita että gearssissa olisi paska vaan sitä että et vielä ole hyvää wiikaken fps-ohjausta kokeillut. )

Ja mitä tulee tuohon sinun ylempään tekstiin niin pelinkehittäjät saavat palkkaa siitä että he ratkaisevat nuo ongelmat. Ei tarvitse joosepin eikä samuelin päätään niillä vaivata.

Red Steeleä olen, onko se hyvä Wiikake ohjaus? Jos on, pysyn padissa. Aivan samahan mitä sinulle sanoo, tulet kuitenkin olemaan hautaan asti eri mieltä. Tässä sulle raaka veikkaus : Wiin elinkaaren aikana ei Wiille tule yhtään niin hyvää FPS/3rd person shootteria myyntiin kuin Gears. Saa nähdä olenko väärässä. Luulenpa että en ole.

Pyra, firma jonka konsoleita olen omistanut eniten on oma suosikkisi, Wii on itseasiassa ensimmäinen kotikonsoli mikä on Nipalta jäänyt hankkimatta, toistaiseksi. :)

samuel6 sanoi:
Red Steeleä olen, onko se hyvä Wiikake ohjaus? Jos on, pysyn padissa. Aivan samahan mitä sinulle sanoo, tulet kuitenkin olemaan hautaan asti eri mieltä. Tässä sulle raaka veikkaus : Wiin elinkaaren aikana ei Wiille tule yhtään niin hyvää FPS/3rd person shootteria myyntiin kuin Gears. Saa nähdä olenko väärässä. Luulenpa että en ole.

Pyra, firma jonka konsoleita olen omistanut eniten on oma suosikkisi, Wii on itseasiassa ensimmäinen kotikonsoli mikä on Nipalta jäänyt hankkimatta, toistaiseksi. :)

Ei, red steel ei ole hyvä. Ampuminen ookoo, kääntyminen liian hankalaa. Vähänpä väitän että metroid on aika likelle/parempi kuin gears. Vaikkakaan ei puhdasverinen räiskintä olekkaan. Ja RE4 voi olla yllättävän kova myös.

Jooseppi sanoi:
Ei, red steel ei ole hyvä. Ampuminen ookoo, kääntyminen liian hankalaa. Vähänpä väitän että metroid on aika likelle/parempi kuin gears. Vaikkakaan ei puhdasverinen räiskintä olekkaan. Ja RE4 voi olla yllättävän kova myös.

Metroid?really now. Noh se nähdään kohta, itse veikkaan että ei päästä edes lähelle jos katsotaan peliä kokonaisuutena. Toivotaan että UT parantaisi vielä Gearsista, sama firma kun on asialla. Jätetään tämä siis poikimaan pelin julkaisuun asti.

samuel6 sanoi:
Metroid?really now. Noh se nähdään kohta, itse veikkaan että ei päästä edes lähelle jos katsotaan peliä kokonaisuutena. Toivotaan että UT parantaisi vielä Gearsista, sama firma kun on asialla. Jätetään tämä siis poikimaan pelin julkaisuun asti.

Niin, tuli tuon postauksen jälkeen heti mieleen että on typerä edes verrata pelejä, ovat kumminkin ihan erilaisia. On tuossa metroidissa sitä räiskintääkin mutta pääpaino toivottavasti on puzzleilla ja tutkimisella.

Jätetään poikimaan :)

samuel6 sanoi:
Miksi ei pääsisi? Minusta ainakin jo ensimmäinen Metroid Prime on kokonaisuutena parempi peli kuin Gears, vaikka graafisesti jääkin kauas taakse. Kyllä se MP3 tulee sen kaapin paikan näyttämään noissa Wiin kakeräiskyttelypeleissä. Ja täytynee lisätä, että Gears on mielestäni XO:n viihdyttävimpiä pelejä, jota on suunnitelmissa pelata tänäänkin, kunhan töistä pääsen.

Jooseppi sanoi:

Jaa-a, kait sitä osaat itse hieman päätellä, kerta koneen omistat ja kapulaa osaat käyttää. Tämä on vähän samanlainen väittely, kuin sinulla ja minulla Madden-PES:p wiillä.

Tällä hetkellä, emme ole nähneet vielä mitään merkittäviä pelinkehityksen keskeytyksiä, joten miksi vielä pitäisi paniikkia syntyä? Uusi PES lunastaa maailman parhaimman urheilupelin tittelin pois wii sportsilta ja on ohjaimen takia XO:lla selvästi paskempi, kuin PS3:lla.Unchartedista tulee maailman paras seikkailupeli. Heavenly Swordista tulee parempi, kuin God of Warista ja Ninja Gaiden on jo varma huippupeli niille, jotka sitä eivät ole pelanneet aikaisemmin(count me in). Warhawkista tulee suosittu nettiräiskintä ja LTP:stä tulee uusi pelaajien välisten tekemien matskujen pelitaivas.:cool: Siinä muutama hakuammunta tulevaisuuteen:p
Ja vaikka myynnit nyt jatkuisivat PS3:n hautaan menoon asti surkeina, niin pitäisikö niitä nyt jo surkutella täällä kokoajan?"Voi hitsiläisen hitsi kun pleikkari ei myy, mitä mie nyt teen?" Harvemmin kukaan haluaa surkutella ostostaan jossain konsolisodassa, vaan se tehdään muissa threadeissa, kun siihen on todellista aihetta.

Sitäpaitsi, se olisi tappion myöntämistä, ja eihän se käy:D Mutta voi ihmisten elämää, ku miun kone ei myy hyvin!Tulen siis tänne sitä suremaan. Jepsjeps, vakavasti ottaen Sony on todella syvällä suossa, jos jotain ei tapahdu. Ja silloin se myös alkaa näkymään pelien alustoissa...

Oliver asia tiedossa, mutta: esim. PS2<----God of War II----- PS3

Zanis Dust sanoi:
Miksi ei pääsisi? Minusta ainakin jo ensimmäinen Metroid Prime on kokonaisuutena parempi peli kuin Gears, vaikka graafisesti jääkin kauas taakse. Kyllä se MP3 tulee sen kaapin paikan näyttämään noissa Wiin kakeräiskyttelypeleissä. Ja täytynee lisätä, että Gears on mielestäni XO:n viihdyttävimpiä pelejä, jota on suunnitelmissa pelata tänäänkin, kunhan töistä pääsen.

Joo turhahan näistä sinäänsä kinata, vaikka mitä pelejä tulisi markkinoille GTA IIIsta ei mun kirjoissa voita mikään...ikinä :D Joten varmasti löytyy Metroidista enemmän pitäviä. Kinataan sitten kun peli julkaistaan että juupas-eipäs täällä parin sivun verran :)

Jooseppi sanoi:
Ja RE4 voi olla yllättävän kova myös.

Itseltäni on mennyt ohi se että mitä uutta Wii tuo RE4:seen. Onkos siinä ne samat lisät kuin PS2 versiossa (jossa siis oli enemmän pelattavaa kuin Cubella), uudenlainen ohjaus varmaankin mutta minkälainen? Aika Waaaanha peli kuitenkin tuo RE4, ja niinhän kaikki sanoi PS3:sen Oblivionista. :p Itselleni ei ole merkitystä kuinka vanha peli on kunhan sitä on hauska pelata.

Aleksi sanoi:
Itseltäni on mennyt ohi se että mitä uutta Wii tuo RE4:seen. Onkos siinä ne samat lisät kuin PS2 versiossa (jossa siis oli enemmän pelattavaa kuin Cubella), uudenlainen ohjaus varmaankin mutta minkälainen? Aika Waaaanha peli kuitenkin tuo RE4, ja niinhän kaikki sanoi PS3:sen Oblivionista. :p Itselleni ei ole merkitystä kuinka vanha peli on kunhan sitä on hauska pelata.

Eipä sitä kukaan ole minään uutena Wiin messiaana pitänytkään vaan hyvänä käännöksenä, joka saattaa toimia Wiillä ohjauksen ansiosta todella hyvin.

Mutta siis pelissä on PS2:sen extrat, mutta myös muuta extraa. Ohjaus toimii siten, että tähtäys suoritetaan motella. Muuten noin periaatteessa melko samanlainen ohjaus kuin ennenkin mitä nyt joitain liikkeentunnistuksella toimivia toimintakohtauksia. Niin ja puukkoakin käytetään itse huitomalla. Ulkoasultaan peli on myös hieman parempi kuin ennen. En nyt muista oliko muuta mainitsemisen arvoista. Vaikuttaisi sieltä paras versio pelistä tulevan. Tuota tähtäystä kun ei oikein voi ryssiä, kun kontrolli muuten on periaatteessa sama.

Mahewcoro sanoi:
Nintendo olisi tietenkin julkaissut "Gamecube 2:n", tehokkaan HD-konsolin joka luottaa Nintendon perinteisiin sarjoihin, ja joutunut lopulta luopumaan konsolikisasta kuluvalla sukupolvella.
Kunpa nintendo tajuaisi vielä jättää kaikki sen vanhat hahmot jo rauhaan... siis miksi ei voisi jo ihan suoraan olla mii soccer, mii party? vaikka smash mii brawl?(no viimeinen melko huono esimerkki)

Kummahomma XO pelaajat on näemmä vähiten valittavaa kansaa sekä suvaitsevampia muita kohtaan noin yleisesti(johtuisikohan osaksi siitä syystä, että ainakin osa xloota kansasta teki siirtymän puuceen puolelta huomattuaan että useammat uudet pelit tosiaan käännettiin konsolilta pc:lle, eikä toisinpäin) eli tarkoittaa sitä että pahimmillaan käännös ryssittiin totaalisesti ja nimenomaan ne kontrollit myös joissakin tapauksissa kovat konevaatimukset ihmetytti(noo siinä syynä PS2 -> pc laiska porttaus, eli jätettiin osa tehtävistä todellakin sinne CPU:n hoidettavaksi)

Ei tässä ps3:a kannata vielä todellakaan hautaamaan ruveta. Tällä hetkellä sitä ei vaan ole järkevää hommata(tietty joku saa kicksit siitä kun se siinä uuden fullHD telkkarin vieressä hiljaa humisee).

PS. Onneksi ei ole enää Fanboyta.......... ne on korvattu pahemmilla: HATE-BOY

Danekky sanoi:
Kummahomma XO pelaajat on näemmä vähiten valittavaa kansaa sekä suvaitsevampia muita kohtaan noin yleisesti

No minä en kyllä hommaa ihan noin näe. Minusta Xo puolelta tulee kuitenkin sen verran kuittia Sony puolelle. ja Nintendon suuntaan nyt tulee tasaisesti sitä myös. Minusta tuntuu, että Nintendo pelaajat olisivat se suvaitsevaisin porukka, mutta he taas pistävät heti vastaan jos joku heidän konettaan pilkkaa. (Toisaalta eikö ole syytä jos pilkka on aiheetonta? ainakin se on yleensä liioiteltua). PS3 porukka ainakin täällä tuntuu olevan se vähiten suvaitsevainen ainakin mitä edellisiä sivuja katsoo. Siihen verrattuna XO puolellakin ollaan todella suvaitsevaisia. Mutta tämähän on yleistystä ja koskee vain suurimpia faneja.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom