Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
tätä täällä on monta sivua:
XO:sta vastaan sanovat iskevät konetta vyön alle:
- Naurettavan kestävyyden takia jolle Ms ei näytä tekevän mitään.
- Liven maksullisuuteen.
Wii:tä vastaan käyttävät hieman eri heikkouksia:
- Pelivalikoima on todella laiha ainakin jouluun asti ellei kauemminkin riippuen miten nintendo toivottaa 3rd partyt terve tulleeksi
- Nintendon omat pelit ovat edelleen sitä samaa vanhaa uusilla elementeillä.
- Lapselliset pelit (johtuen lähinnä hahmojen ulkomuodosta)
Ps3sta yllättävästi ei murjotakaan laitteen huonoilla puolilla vaan hintaan riippuvilla asioilla
- Kallis
- Pelit eivät ole laitteen hinnan väärttejä (lähes sama kuin ensimmäinen)
- Vanha ohjain
Wii pelaaja sanoo että Ps3 on kallis, Ps3 pelaaja sanoo että wiille ei ole pelejä, XO pelaaja haukkuu Ps3:sen pelien vähäistä määrää vaikka laitteelle näitä selvästi tulossa, Ps3 pelaaja iskee hajoamisilla ja tämä noidan kehä sitten pyörii monta sivua.
Oma valintani on PsWii ja pystyn vahvasti veikkaamaan etten tule niihin pettymään.

tätä täällä on monta sivua:
XO:sta vastaan sanovat iskevät konetta vyön alle:
- Naurettavan kestävyyden takia jolle Ms ei näytä tekevän mitään.
- Liven maksullisuuteen.
Wii:tä vastaan käyttävät hieman eri heikkouksia:
- Pelivalikoima on todella laiha ainakin jouluun asti ellei kauemminkin riippuen miten nintendo toivottaa 3rd partyt terve tulleeksi
- Nintendon omat pelit ovat edelleen sitä samaa vanhaa uusilla elementeillä.
- Lapselliset pelit (johtuen lähinnä hahmojen ulkomuodosta)
Ps3sta yllättävästi ei murjotakaan laitteen huonoilla puolilla vaan hintaan riippuvilla asioilla
- Kallis
- Pelit eivät ole laitteen hinnan väärttejä (lähes sama kuin ensimmäinen)
- Vanha ohjain
Wii pelaaja sanoo että Ps3 on kallis, Ps3 pelaaja sanoo että wiille ei ole pelejä, XO pelaaja haukkuu Ps3:sen pelien vähäistä määrää vaikka laitteelle näitä selvästi tulossa, Ps3 pelaaja iskee hajoamisilla ja tämä noidan kehä sitten pyörii monta sivua.
Oma valintani on PsWii ja pystyn vahvasti veikkaamaan etten tule niihin pettymään.

). Myöskin on mainittu, että myynnit eivät merkkaa mitään. Kas kun sattui kun oma konsoli ei myy. Tosin tuo asenne on ihan hyväkin, mutta rajan kuuluisi tulla vastaan siinä vaiheessa kun myynnit ovat niin heikkoja että ne todennäköisesti vaikuttavat tulevaan pelivalikoimaankin ja pelaamiseen laitteella siten yleensä.
). Myöskin on mainittu, että myynnit eivät merkkaa mitään. Kas kun sattui kun oma konsoli ei myy. Tosin tuo asenne on ihan hyväkin, mutta rajan kuuluisi tulla vastaan siinä vaiheessa kun myynnit ovat niin heikkoja että ne todennäköisesti vaikuttavat tulevaan pelivalikoimaankin ja pelaamiseen laitteella siten yleensä. Korjataan sen verran, että myynneillä on merkitystä ehkä pitkällä aikavälillä, ja se voi todellakin vaikuttaa peleihin ja mitä markkinoille tulee, jos myynnit eivät tulevaisuudessa nouse. Mutta kuten sanoin, niihin peleihin mitä on jo ilmotettu ne eivät tule vaikuttamaan, ja siksi en koskaan myyntilukuja seuraakaan enkä ole seurannut. Ainoastaan tulevia pelejä. Näiden perusteella Sony oli minulle oikea ratkaisu, kuitenkin on mahdollista että omistan kaikki konsolit tulevaisuudessa. Hetkittäin on Gears of war-ikävää ilmassa mutta se unohtuu aika nopsaan kun muistelee tuskaa mitä tuo konsoli itsellekin aiheutti. PS3 itsessään on myös liian kallis, itsenikin mielestä, mutta jos tulevaisuuden pelit joita odotan vesi kielellä lunastaa lupauksensa (olet oikeassa myös että hyviä pelejä tällä hetkellä on PS-puolella myös hyvin vähän, Motorstorm on kerrassaan loistava nettipelinä jos kysytään minun mielipidettäni, ja ladattavat pelit ovat olleet positiivinen yllätys kautta linjan) niin olen tyytyväinen. Kone itsessään on loistava paketti, hiljainen ja mukavan kompakti verrattuna Boksiin esim. (tietty Wiitä huomattavasti suurempi), ei halkomuuntajaa lattialla. Ei mitään negatiivista sanottavaa konsolista tällä hetkellä, peliteollisuudesta kylläkin kun kaikki konsolit tuntuu tunkevan läjän pelejä ulos syksyllä ja joulun aikaan, jolloin kesä jää lähes täysin tyhjäksi  ja peliaikaakin kesällä riittäisi enemmän. Varmasti jää joku hyvä peli syksyllä kokematta juuri tästä syystä, kun ei peliaikaa riitä.
 Korjataan sen verran, että myynneillä on merkitystä ehkä pitkällä aikavälillä, ja se voi todellakin vaikuttaa peleihin ja mitä markkinoille tulee, jos myynnit eivät tulevaisuudessa nouse. Mutta kuten sanoin, niihin peleihin mitä on jo ilmotettu ne eivät tule vaikuttamaan, ja siksi en koskaan myyntilukuja seuraakaan enkä ole seurannut. Ainoastaan tulevia pelejä. Näiden perusteella Sony oli minulle oikea ratkaisu, kuitenkin on mahdollista että omistan kaikki konsolit tulevaisuudessa. Hetkittäin on Gears of war-ikävää ilmassa mutta se unohtuu aika nopsaan kun muistelee tuskaa mitä tuo konsoli itsellekin aiheutti. PS3 itsessään on myös liian kallis, itsenikin mielestä, mutta jos tulevaisuuden pelit joita odotan vesi kielellä lunastaa lupauksensa (olet oikeassa myös että hyviä pelejä tällä hetkellä on PS-puolella myös hyvin vähän, Motorstorm on kerrassaan loistava nettipelinä jos kysytään minun mielipidettäni, ja ladattavat pelit ovat olleet positiivinen yllätys kautta linjan) niin olen tyytyväinen. Kone itsessään on loistava paketti, hiljainen ja mukavan kompakti verrattuna Boksiin esim. (tietty Wiitä huomattavasti suurempi), ei halkomuuntajaa lattialla. Ei mitään negatiivista sanottavaa konsolista tällä hetkellä, peliteollisuudesta kylläkin kun kaikki konsolit tuntuu tunkevan läjän pelejä ulos syksyllä ja joulun aikaan, jolloin kesä jää lähes täysin tyhjäksi  ja peliaikaakin kesällä riittäisi enemmän. Varmasti jää joku hyvä peli syksyllä kokematta juuri tästä syystä, kun ei peliaikaa riitä. ) -pelannut Dual ohjaimella. Sillä se homma hoituu baby.. Ja jos et usko, tervetuloa vastaan mua vaikka Resistancessa..
 ) -pelannut Dual ohjaimella. Sillä se homma hoituu baby.. Ja jos et usko, tervetuloa vastaan mua vaikka Resistancessa..

wiillä.
 wiillä.