Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Ja kyllähän se näyttäisi siltä että ei se hisame taida aivan täysin tietää mistä hän puhuu, kuten en näköjään minäkään Nyt olen tullut takaisin taas maan pinnalle Elämä jatkuu ja kuten jo aiemin totesin kaikilla koneilla tulee olemaan hienoja pelejä niin graafisesti kuin pelillisesti.
Jos muistan oikein Julian Eggebrecht on hehkuttaneet juuri tuon Progressive Meshin käyttöä, joten kai sen täytyy tehdä jotain erikoista Lairissa En onnistunut löytämään haastattelua jossa hän puhuisi tuosta.Paolo sanoi:...ja progressive mesh taas tarkoittaa 3d-mallista lennossa luotuja pelkistettyjä versioita, joita voidaan käyttää kun malli on kaukana -> ei tarvitse näyttää yksityiskohtia.
On ollut ihan peruskauraa suurin piirtein ensimmäisistä 3d-peleistä lähtien.
Yritin ottaa selvää noista graafisista ominaisuuksita hieman paremmalta foorumilta eli Beyond3d.stä, josta sainkin linkin topikkiin jossa cpiasminc, beyond3d foorumeilla ShootMyMonkey nimeä käyttävä pelinkehittäjä, vertailee Celliä+RSX ja Xenosia NDA:n sallimissa rajoissa.Paolo sanoi:
Ja kyllähän se näyttäisi siltä että ei se hisame taida aivan täysin tietää mistä hän puhuu, kuten en näköjään minäkään Nyt olen tullut takaisin taas maan pinnalle Elämä jatkuu ja kuten jo aiemin totesin kaikilla koneilla tulee olemaan hienoja pelejä niin graafisesti kuin pelillisesti.