Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Näinkin päin välillä eli GS arvosteli uusimman tiikerin. Eli PS3 versio uusimmasta tiikeristä sai 7.0 ja XO versio 6.5, lähinnä siksi, että XO versioon on jäänyt pelin läpäisemisen(tiger challenge) estävä bugi ja ohjaus oli liian herkkä. Jotenkin nuo kontrollit on kustu, koska viime vuoden versiota sanottiin paremmaksi, vaikka perinteisesti on tullut kaikkea uutta ja lisää. Sanottiin suoraan, että pitäydy viime vuoden versiossa. :(
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

tsinivuo sanoi:
Näinkin päin välillä eli GS arvosteli uusimman tiikerin. Eli PS3 versio uusimmasta tiikeristä sai 7.0 ja XO versio 6.5
Nyt ratkesi sodan voittaja. :cool:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jaappanin pelimyynnit:

01. [PS2] Sengoku Musou 2: Moushouden (Koei) - 182,000 / NEW
02. [NDS] Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring of Fates (Square-Enix) - 178,000 / NEW
03. [NDS] Phoenix Wright 3 (Capcom) - 57,000 / NEW
04. [WII] Mario Party 8 (Nintendo) - 49,000 / 665,000
05. [NDS] My Housekeeping Diary (Nintendo) - 24,000 / 146,000
06. [PSP] Dragoneer's Aria (Nippon Ichi Software) - 24,000 / NEW
07. [NDS] SD Gundam: G Generation Cross Drive (Bandai-Namco) - 20,000 / 206,000
08. [PS2] J-League Winning Eleven 2007: Club Championship (Konami) - 19,000 / 246,000
09. [NDS] Donkey Kong: Jungle Climber (Nintendo) - 19,000 / 112,000
10. [WII] Wii Sports (Nintendo) - 18,000 / 2,053,000

11. [NDS] New Super Mario Bros. (Nintendo)
12. [WII] Wii Play (Nintendo)
13. [NDS] Bikkuriman Encyclopedia (3 O'Clock)
14. [NDS] Hayate the Combat Butler: I am Romeo, and Romeo is I (Konami)
15. [NDS] Flash Focus: Vision Training in Minutes a Day (Nintendo)
16. [NDS] The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (Nintendo)
17. [PS3] Hot Shots Golf 5 (Sony)
18. [NDS] Mario Kart DS (Nintendo)
19. [NDS] More Brain Age (Nintendo)
20. [NDS] Animal Crossing Wild World (Nintendo)
21. [PS2] Final Fantasy XII: International Edition (Square-Enix)
22. [NDS] It's a Wonderful World (Square-Enix)
23. [PS2] Jikkyou Powerful Pro Baseball 14 (Konami)
24. [NDS] More English Training (Nintendo)
25. [NDS] Brain Age (Nintendo)
26. [NDS] Itadaki Street DS (Square-Enix)
27. [NDS] Face Training DS (Nintendo)
28. [NDS] Otoda Master (Hudson)
29. [NDS] Pokémon Diamond (Pokémon)
30. [WII] Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors (Square-Enix)

NDS - 20
PS2 - 4
WII - 4
PSP - 1
PS3 - 1
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eikös hardwaret tule yöllä?

Famitsun lukujen mukaan PS3 oli tippunut 15 tuhanteen. Tosin jonkun verran heittoja on ollut Famitsun ja MC:n välillä silloin tällöin.. Wiikin oli tippunut 50k:hon, eli jos pitävät paikkansa niin Nintendo ilmeisesti jakanut viime kuussa tosiaan enemmän jenkkilään koneita ja Japanissa ollut pienemmät toimitukset.

Hot Shots Golf osoittaa, että PS3-peleilläkin on mahdollisuus jopa silloin tällöin Japanissa kestää listalla kauemminkin kuin viikko tai kaksi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Eikös hardwaret tule yöllä?

Famitsun lukujen mukaan PS3 oli tippunut 15 tuhanteen. Tosin jonkun verran heittoja on ollut Famitsun ja MC:n välillä silloin tällöin.. Wiikin oli tippunut 50k:hon, eli jos pitävät paikkansa niin Nintendo ilmeisesti jakanut viime kuussa tosiaan enemmän jenkkilään koneita ja Japanissa ollut pienemmät toimitukset.

Hot Shots Golf osoittaa, että PS3-peleilläkin on mahdollisuus jopa silloin tällöin Japanissa kestää listalla kauemminkin kuin viikko tai kaksi.

Jep, yöllä tulee. Tosiaan Famitsun lukujen mukaan kaikkien konsolien myynnit olisi tippunut kovasti edellisviikosta (mutta eikös se ollutkin joku paikallinen lomakausi).

Golffi tosiaan on jo nyt ylivoimaisesti ps3'n parhaiten myynyt peli kuten odotettavissa olikin. Jotkut ovatkin sanoneet, että Sony tekee (teki?) pahan virheen japanissa, kun on ehkä enemmän keskittynyt 'länsimaisiin' ampumispeleihin kun tuollaisiin Japanilaisiin paremmin pureviin juttuihin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lainattu Lair ketjusta:

Tuomas sanoi:
Tämä on nimenomaan yksi syy mikse pelaajat osta PS3:sta.naurettavaa kokoajan tuo konsolisodan puolellakin että "ei ole 600 sadan arvoinen"jne jne.Kone on jo todistanut moneen otteeseen että se on hintansa arvoinen.Ei se Lairista jää kiinni.

Selitä nyt ihmeessä missä vaiheessa kone on tämän todistanut ja vielä ehkä tärkeämpänä miten se sen on tehnyt? Vai pitääkö sitä olla ne siniset lasit silmillä, että tälläistä huomaa?

Voin ainakin vilpittömästi sanoa, että jos kokisin koneen olevan 600 arvoinen olisi se jo kotiin kannettu, mutta kun ei niin ei...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Japanin konsolimyynti:

Hardware - This Week | Last Week | YTD | LTD
1. NDS - 100,460 | 153,834 | 5,095,177 | 19,100,856
2. WII - 46,283 | 73,938 | 2,550,779 | 3,470,422
3. PSP - 26,089 | 33,715 | 1,347,470 | 5,879,599
4. PS3 - 16,393 | 21,720 | 643,854 | 1,101,412
5. PS2 - 15,139 | 15,240 | 531,794 | 20,686,653
6. 360 - 2,044 | 2,445 | 139,723 | 404,425
7. GBA - 651 | 654 | 45,296 | 15,343,375
8. NGC - 116 | 145 | 9,392 | 4,178,860
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nothing sanoi:
Voin ainakin vilpittömästi sanoa, että jos kokisin koneen olevan 600 arvoinen olisi se jo kotiin kannettu, mutta kun ei niin ei...
Sama. Jos nykyaikana maksaisin yli 300 viihdelaitteesta, niin sen pitäisi olla käytössä melkein kaikki vapaa-aika, kuten telkkarin. 600 on liikaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nyt kun hintasotasilla ollaan niin voinen myös vilpittömästi ilmoittaa että jos pitäisin Boksia edes sen 300 arvoisena niin olisin sen jo hankkinut... mutta kun ei niin ei. Riskit ovat vaan liian suuret oli pelattavia pelejä (tällä hetkellä vain Bioshock minulle) kuinka paljon hyvänsä.. Kuka muuten väittää että PS3 on 600? Minä maksoin omastani (kahdella pelillä ja kahdella ohjaimella) vähän yli 400 ja taisipa Tuomas maksaa saman verran. ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aleksi sanoi:
Nyt kun hintasotasilla ollaan niin voinen myös vilpittömästi ilmoittaa että jos pitäisin Boksia edes sen 300 arvoisena niin olisin sen jo hankkinut... mutta kun ei niin ei. Riskit ovat vaan liian suuret oli pelattavia pelejä (tällä hetkellä vain Bioshock minulle) kuinka paljon hyvänsä.. Kuka muuten väittää että PS3 on 600? Minä maksoin omastani (kahdella pelillä ja kahdella ohjaimella) vähän yli 400 ja taisipa Tuomas maksaa saman verran. ;)

Juu tämä onkin paras pointti aina vetää hintakeskusteluun. Ostaa velipojan kanssa kaikki puoliks, niin eihän sen laitteen hinta olekkaan silloin kuin puolet. (Eikös boksin hintakin ole silloin 150. Ei edes sen arvoinen?)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nothing sanoi:
Juu tämä onkin paras pointti aina vetää hintakeskusteluun. Ostaa velipojan kanssa kaikki puoliks, niin eihän sen laitteen hinta olekkaan silloin kuin puolet. (Eikös boksin hintakin ole silloin 150. Ei edes sen arvoinen?)

Laskupäässäsi ei ole vikaa, huumorintajussasi ehkä... ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aleksi sanoi:
Nyt kun hintasotasilla ollaan niin voinen myös vilpittömästi ilmoittaa että jos pitäisin Boksia edes sen 300 arvoisena niin olisin sen jo hankkinut... mutta kun ei niin ei. Riskit ovat vaan liian suuret oli pelattavia pelejä (tällä hetkellä vain Bioshock minulle) kuinka paljon hyvänsä..

3 vuoden takuun luulisi riittävän riskienhallintaan, ellei sitten riskinä ole se, että pelitarjontaan ihastutaan ja kullanarvoiset Sony-lasit menevät samalla rikki?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
3 vuoden takuun luulisi riittävän riskienhallintaan, ellei sitten riskinä ole se, että pelitarjontaan ihastutaan ja kullanarvoiset Sony-lasit menevät samalla rikki?

Eh, sehän siinä onkin. Heti Boksin oston yhteydessä puhutaan takuista ja "kun se menee rikki" tyyliin. Eipähän ole tarvinnut tuommoisesta huolehtia kun on PS3:sen hankkinut. Eiköhän tuo lasi homma ole sinullakin ongelmana.... Et vaan kehtaa myöntää. "Mutta kun voi rahansa käyttää paljon paremminkin..." Kerran se vain kirpaisee ja ei kirpaise sen jälkeen...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eh? Ei Dr kylläkään fanita mitään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Eh? Ei Dr kylläkään fanita mitään.

Eivätköhän kaikki, joilla on vain yhden koneen tunnukset fanita sitä jollain asteella. Toiset vain kärkkäämin kuin toiset.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aleksi sanoi:
Eh, sehän siinä onkin. Heti Boksin oston yhteydessä puhutaan takuista ja "kun se menee rikki" tyyliin. Eipähän ole tarvinnut tuommoisesta huolehtia kun on PS3:sen hankkinut. Eiköhän tuo lasi homma ole sinullakin ongelmana.... Et vaan kehtaa myöntää, että ei rahat riitä, se on voi voi... "Mutta kun voi rahansa käyttää paljon paremminkin..." Kerran se vain kirpaisee ja ei kirpaise sen jälkeen...


Kyllä mun mielestä konsoli pelaamisessa suurin kuluerä tulisi koostua peleistä, eikä itse konsolista. Ellei tietysti halua ostaa 600 euron konsolia ja hommata vuodessa kaksi peliä.Itse en ymmärrä tätä. Mieluummin minä laitan rahani lisälaitteisiin ja peleihin kuin itse konsoliin.

Nimim. saman verran nyt jo mennyt rahaa peleihin ja lisälaitteisiin mitä itse wii on maksanut. Ja edelleen halvempi kuin pelkkä pleikkari 3.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Eh? Ei Dr kylläkään fanita mitään.

Juu ei, muuten vaan on Sony vastainen... :rolleyes: Sori kun erehdyin häntä väittämään fanboyksi... Nyt on koko foorumin Boksaajat tulossa puolustamaan...?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Kyllä mun mielestä konsoli pelaamisessa suurin kuluerä tulisi koostua peleistä, eikä itse konsolista. Ellei tietysti halua ostaa 600 euron konsolia ja hommata vuodessa kaksi peliä.Itse en ymmärrä tätä. Mieluummin minä laitan rahani lisälaitteisiin ja peleihin kuin itse konsoliin.

Nimim. saman verran nyt jo mennyt rahaa peleihin ja lisälaitteisiin mitä itse wii on maksanut. Ja edelleen halvempi kuin pelkkä pleikkari 3.
Minä ostan mieluiten konsoleita, lisätarvikkeita ja pelejä. Nimim. _useiden_ Wii-konsoleiden rahat menneet PS3:een, XO:hon, niiden lisätarvikkeisiin ja _moniin_ peleihin + HD-töllöön ja kotiteatteriin ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aleksi sanoi:
Juu ei, muuten vaan on Sony vastainen... :rolleyes: Sori kun erehdyin häntä väittämään fanboyksi... Nyt on koko foorumin Boksaajat tulossa puolustamaan...?

Pibekin varsinainen superboksaaja... Pitääkö minunkin lisätä wiinumeroni tuohon, ettei nyt ihan läpimädäksi xbotiksi tuomita?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom