Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jep, osta halvalla Wii ja voit sanoa että alustalla ei ole väliä ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aleksi sanoi:
Nyt kun hintasotasilla ollaan niin voinen myös vilpittömästi ilmoittaa että jos pitäisin Boksia edes sen 300 arvoisena niin olisin sen jo hankkinut... mutta kun ei niin ei. Riskit ovat vaan liian suuret oli pelattavia pelejä (tällä hetkellä vain Bioshock minulle) kuinka paljon hyvänsä..

Mikähän ois sopiva hinta että boksin hankkisit jos saa kysyä? Minä maksaisin juuri nyt tällä hetkellä mieluusti PS3:sta sen 600 euroakin kun saa pari peliäkin ja toisen ohjaimen mukaan, mutta ainoa este miksi en nyt niin tee, on tuo HD DVD vs Blu-ray sota, johon odotan selvyyttä. Tänä vuonna boksin peleihin on mennyt n. 1600 euroa. Jos minulla olisi PS3 (pelkästään) niin summa ois ehkä jotain 1200. Sen verran on eroa huippupelitarjonnassa mulle - tai sanotaanko itseäni kiinnostavassa pelitarjonnassa. Molempia koneita ei taas IMO pelkkien pelien takia minun laseillani kannata omistaa, kun multiplattarit pyörivät suurimmaksi osaksi paremmin XO:lla ja nähtävästi tulevat myös (demojen kera) aiemmin myyntiin ja mitä tulee yksinoikeuksiin, siinä boksi vie muita koneita tällä hetkellä ja varmaan vielä pitkän ajan aika selkeästi. Jos boksin hajoamiset 3 vuoden takuulla on omalle peliharrastukselle taas noin suuri este, sillepä en voi mitään. Toisille se piisaa ja toisille ei.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Jep, osta halvalla Wii ja voit sanoa että alustalla ei ole väliä ;)

Ei kyllähän se tuossa telkkarin vieressä on julkaisusta asti ollut pääosin pölyttymässä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nothing sanoi:
Ei kyllähän se tuossa telkkarin vieressä on julkaisusta asti ollut pääosin pölyttymässä.
Jeh, kahdella konsolilla pelaamiseen löytyy aikaa, kun on antaumuksellinen pelaaja, mutta kolmas alkaa olla jo vähän liikaa. Boxille ja PS3:lle on yksinkertaisesti sen verran (parempia) pelejä, ettei tuota Nintendon valkoista rasiaa ole jaksanut potkaista edes käyntiin viime aikoina. Patteritkin varmaan ohjaimista taas kuluneet loppuun, kun se onnistuu niitäkin jotenkin syömään vaikkei yhtään käyttäisi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nothing sanoi:
Pibekin varsinainen superboksaaja... Pitääkö minunkin lisätä wiinumeroni tuohon, ettei nyt ihan läpimädäksi xbotiksi tuomita?

Jos mitenkään viitsisit..? No ei vaan... mitäs vikaa siinä on jos omistaa kaksi konsolia? Se on vähän vaan turha molempia teho konsoleita omistaa... Ja sekin riippuu vähän omasta näkökulmasta. Eihän tuo Boksi ole vielä pois laskettu... Totuuden nimissä oltiin ensin hankkimassa Boksia, mutta sitten kärsivällisyys vei voiton. Ja täytyy sanoa että hetkeäkään ei ole kaduttanut...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Mikähän ois sopiva hinta että boksin hankkisit jos saa kysyä? Minä maksaisin juuri nyt tällä hetkellä mieluusti PS3:sta sen 600 euroakin kun saa pari peliäkin ja toisen ohjaimen mukaan, mutta ainoa este miksi en nyt niin tee, on tuo HD DVD vs Blu-ray sota, johon odotan selvyyttä. Tänä vuonna boksin peleihin on mennyt n. 1600 euroa. Jos minulla olisi PS3 (pelkästään) niin summa ois ehkä jotain 1200. Sen verran on eroa huippupelitarjonnassa mulle - tai sanotaanko itseäni kiinnostavassa pelitarjonnassa. Molempia koneita ei taas IMO pelkkien pelien takia minun laseillani kannata omistaa, kun multiplattarit pyörivät suurimmaksi osaksi paremmin XO:lla ja nähtävästi tulevat myös (demojen kera) aiemmin myyntiin ja mitä tulee yksinoikeuksiin, siinä boksi vie muita koneita tällä hetkellä ja varmaan vielä pitkän ajan aika selkeästi. Jos boksin hajoamiset 3 vuoden takuulla on omalle peliharrastukselle taas noin suuri este, sillepä en voi mitään. Toisille se piisaa ja toisille ei.

Eli n.25peliä.. eli uusi peli lähes joka viikko.. täysihintaisena..?
Ootko tutustunut sivuston osto/myyntipalstaan - vois säästyä pitkä penni.. :eek:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aleksi sanoi:
hankkinut. Eiköhän tuo lasi homma ole sinullakin ongelmana.... Et vaan kehtaa myöntää. "Mutta kun voi rahansa käyttää paljon paremminkin..." Kerran se vain kirpaisee ja ei kirpaise sen jälkeen...

Noo on minulla nytkin kaksi Sonyn konetta ja saavat ihan käyttötuntejakin. PS3 myös ennen pitkää tulee löytymään, kyllä minä sen haluaisin jo nyt, pelirintamalla pitää vielä tapahtua hieman lisää, jotta kokisin ostoksen järkeväksi. PS3:lla on nyt kuitenkin kohtalona olla näistä uuden sukupolven laitteista se joka tuli myöhemmin ulos, Boxi hommattiin julkaisussa ja jotta olisin valmis sijoittamaan lisää rahaa toiseen muovilaatikkoon, pitää myös sen pelitarjonnan tarjota selvästi lisäarvoa...

Tekken6 voisi ehkä olla se peli tai Uncharted, Ratched kiinnostaa myös aika paljon, vaikka minun makuuni saisi olla enemmän platformer kuin räiskintää. Uutta God of Waria saa varmaan odotella vielä aika kauan, mutta kyllähän PS3:lle pikkuhiljaa tässä valuu ihan hyviä nimikkeitä.

Ei ole laseja kirjaimellisesti eikä kuvainnollisesti. Tai no on mulla aurinkolasit:cool:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

TeRm0z sanoi:
Eli n.25peliä.. eli uusi peli lähes joka viikko.. täysihintaisena..?
Ootko tutustunut sivuston osto/myyntipalstaan - vois säästyä pitkä penni.. :eek:

Mieluummin maksan 70 euroa anttilalle kun ostan käytetyn pelin jonka pitää olla VIRHEETÖN -> eli ei naarmuja. Kummastakaan paikallisesta liikeestä en ole löytänyt vielä koskaan naarmutonta peliä. Nykyään en jaksa enää edes kysyä levyä näytille, kun näyttävät pitävän niitä jossain paperiläpysköissä muutenkin tallessa. Netin kautta en tuosta syystä osta ikinä käytettyjä pelejä. Uusiakaan en yleensä, kun huonoja kokemuksia (nopeammin saa kun ostaa paikan päältä).

Edit: tuosta summasta on ehkä jotain toistasataa on menny MS:n live palveluunkin (siis arcadeen)..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Ihan hyvä kun tuo kuppanen atrac kuolee pois. Oli melkoinen pettymys kun vaimolle ostettu kallis Sonyn mp3-soitin olikin poropietari-atrac-soitin.

Edit: On ollut vähän huonoa karmaa muutenkin Sonyn omien formaattien kanssa; vintillä pölyttyy Minidisk-soitin, ja eipä tuo UMD:kaan oikein vakuuta. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aleksi sanoi:
Juu ei, muuten vaan on Sony vastainen... :rolleyes: Sori kun erehdyin häntä väittämään fanboyksi... Nyt on koko foorumin Boksaajat tulossa puolustamaan...?
Tuolla se minullakin PS2 on ja pidin senkin peleistä(GT:t, GTA:t, TT ja RE4). Nyt se nököttää kaapissa, ellei GoW2:sen jostain laarista löydä. Mutta PS3 tulee vasta sitten, kun jotain hyvää AAA tavaraa tulee PS3:lle, jota ei saa XO:lle. Sekä se 300 hinta. Näköpiirissä ei vielä ole mitään.
Onhan se totta, jos elämä kostuu siitä, että on PAKKO PELATA kaikki vapaa-aika, jolloin viikonkin tauko olisi elämän romahduttava asia, niin toki ymmärrän sitten XO:n hajoamispeikon siellä selässä.

Jos Wille tulisi joku Forza 2:sen tasoinen ajopeli tai GeoW:in tapainen räiskintä ja siinä olisi HD tuki, niin ostaisin sen ilomielin, jos hinta olisi sama mikä siinä on nyt. Nyt pidän senkin hintaa liian kalliina ominaisuuksiin nähden. Wiikin voi tarttua kainaloon, kun sitä saa nykyisen PS2:sen hinnalla. Se on minusta siitä sopivan hintainen sijoitus. XO:n 300e on taas minusta sen tasoisesta laitteesta aika passeli investointi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Ihan hyvä kun tuo kuppanen atrac kuolee pois. Oli melkoinen pettymys kun vaimolle ostettu kallis Sonyn mp3-soitin olikin poropietari-atrac-soitin.

Edit: On ollut vähän huonoa karmaa muutenkin Sonyn omien formaattien kanssa; vintillä pölyttyy Minidisk-soitin, ja eipä tuo UMD:kaan oikein vakuuta. :p
Jokaisesta Sonyn formaatista on jäänyt minulle rahastuksen maku suuhun. Ne ovat olleet AINA kalliimpia kuin kilpailijansa. Syyttäkööt itseään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Törmäsin tietokoneen uutisissa tämmöiseen:
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=31206&tyyppi=1

Ja heti ensimmäisenä tuli mieleen, että onko Sony koskaan vielä saanut tehtyä omaa formaattia, joka olisi lyönyt kunnolla läpi? PSP:n kanssa vissiin parhaiten onnistunut tähän saakka?
Sony ilmoitti Connectin sulkemisesta jo kesäkuussa ja syykin on selvä: http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=3555
Sony keskittää verkkopalvelujaan Pleikkareiden tukemiseen

Sony aikoo lähiaikoina sulkea videoita ja musiikkia tarjonneen Connect -verkkopalvelunsa keskittyäkseen PlayStationeille suunnattujen palveluiden kehittämiseen.

Järjestely vähentää parikymmentä työpaikkaa, mutta noin kahdeksaksankymmentä saa jatkaa hommiaan Pleikkareiden parissa. Sonyn elektronisten kirjojen palvelua tuottava yksikkö jatkaa entiseen malliin Sony Reader -laitteen tukemista.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
Uncharted, Ratched kiinnostaa myös aika paljon, vaikka minun makuuni saisi olla enemmän platformer kuin räiskintää. Uutta God of Waria saa varmaan odotella vielä aika kauan, mutta kyllähän PS3:lle pikkuhiljaa tässä valuu ihan hyviä nimikkeitä.

Jotenkin tuntuu että tuo Uncharted tekee "lairit" ... Mielestäni pelistä puuttuu se jokin. Jostain syystä Indiana Jones 2007 on alkanut kiinnostamaan jopa Unchartedia enemmän, mutta saapa taas nähdä miten käy...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Semmosta asiaa oon miettiny. että mikä lopulta saa ihmiset ostamaan tietyn konsolin? Onko se hype ja mielikuvat joissa erityisesti Sony on aina ollu hyvä? Vai sitten ne hyvät pelit joita löytyy boxilta paljon tällä hetkellä? Vai laitteen halpuus eli pääsee edullisesti aloittamaan pelaamisen Wii?

Itse olen omistanu Wiin ja nyt boxin tällä hetkellä. Pleikka on houkuttanut moneen kertaan. Mitään järkevää syytä en keksi pleikan ostoon. Onhan se mediaseksikäs laite ja muutenkin kaikki samassa paketissa. Toisaalta ne tärkeimmät minulle eli pelit sitten puuttuu... Ei pelkät lupaukset riitä.

Wiin taas ostin ihan vaan, kun kaikkialla kuulu kovasti puhuttavan likkeentunnistuksesta. Aluksi se oli kivaa porukassa ja muutenkin uutuuden viehätys. Sitten se jäi pölyttymänä kotia ja myin sen.

Boxin ostin riskillä. Pelkäsin sen hajoavan, mutta hyvät pelit houkutti. Toistaiseksi se on toiminu hyvin ja pelejä on enemmän kuin ehtii niitä ostella. Joten voin sanoa tehneeni hyvän valinnan. Pleikan osto voisi olla järjellä selitettynä hyvä juttu ehkä vuoden tai parin päästä.. Tällä hetkellä boxi jyrää ja Wii ei vaan ole mun juttu.

Täällä vaan tuntuu monet ostavan fanituksen takia konsolin mikä itsestäni tuntuu aika hullulta? Eikös kuitekin haluta eniten vastinetta rahoilleen? Noh, jokaisella on onneksi oikeus omaan mielipiteensä. Kaikilla on omansa mutta ne haisee muiden mielestä...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

lemmu sanoi:
Semmosta asiaa oon miettiny. että mikä lopulta saa ihmiset ostamaan tietyn konsolin? Onko se hype ja mielikuvat joissa erityisesti Sony on aina ollu hyvä? Vai sitten ne hyvät pelit joita löytyy boxilta paljon tällä hetkellä? Vai laitteen halpuus eli pääsee edullisesti aloittamaan pelaamisen Wii?
No, aikas lyhyestihän tuohon voi vastata: Pelit.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

ja nyt nekin, joita peljästyttää nuo boksien hajoamiset ja kova meteli,
kipin kapin kauppaan ostamaan oma kone ja uusin mikrobitti.

uusimmassa numerossa Tapio ja Matti vaimensivat konetta
onnistuneesti bitumilla ja uudella tuulettimella.

tulokset kertokoot puolestaan:

DVD-levyn luku 42,3 38,1 dB (A)
Käynti 35,5 30,7 dB (A)

Logaritmisella asteikolla viiden pykälän aleneminen tekee konsolista
huomattavasti salonkikelpoisemman, taustamelu on 21,4 dB (A)
lihavoituna alkuperäinen xbox360, kursivoituna bitumi+tuuletin-käsittelyn saanut xbox360.

huomautus: kaikenlainen laitteen avaaminen rikkoo konsolin takuuehtoja.

lämpötiloista artikkelissa ei puhuttu sanallakaan, olisi ollut mielenkiintoista saada niistäkin lukemia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

lemmu sanoi:
Semmosta asiaa oon miettiny. että mikä lopulta saa ihmiset ostamaan tietyn konsolin? Onko se hype ja mielikuvat joissa erityisesti Sony on aina ollu hyvä? Vai sitten ne hyvät pelit joita löytyy boxilta paljon tällä hetkellä? Vai laitteen halpuus eli pääsee edullisesti aloittamaan pelaamisen Wii?

Täällä vaan tuntuu monet ostavan fanituksen takia konsolin mikä itsestäni tuntuu aika hullulta? Eikös kuitekin haluta eniten vastinetta rahoilleen? Noh, jokaisella on onneksi oikeus omaan mielipiteensä. Kaikilla on omansa mutta ne haisee muiden mielestä...

Pääasia on olla tyytyväinen omaan ostokseensa. Itse omistan edellisestä sukupolvesta PS2:n ja X-boxin. Kumpaankin olen ollut tyytyväinen. X0:n olisin ostanut jollei netissä olisi ollut huhuja että sanoo poks. Tarve olisi ollut - Pelit, Median Stremaus, DVD-soitin joka skaalaa sekä HD-elokuvat.

Sen jälkeen tarkistin pitkään mitä ostan. Keskustelin kavereiden kanssa ja eräs jenkki-nais-ihminen sai lobattua hieman Ps3 ideaa. Pelit (x), Median Streamaus (x), DVD-soitin joka skaalaa ( ) sekä Hd-elokuvat (x). Kolme neljästä ei ollut paha saavutus. Lisäksi sisäänrakennettu W-lan ja HDMI-liitin ei ollut pahoja lisäominaisuuksia. DVD-skaalaus tuli päivityksellä. Pelejä on tällä hetkellä tarpeeksi (Tosin Motorstorm tulee jo korvista ulos). 12 Kiekkoa on ostettu/saatu*, mukana 1 paska peli ja yksi vielä paskempi. Suurinosa on OK mutta todella hyviä nolla. Elokuvia tullut hankittua/saatua* 32.

X0 on hankitalistalla kun Falcon tulee (ehkä kestävämpi ja HDMI-liitin). Yksi HD-DVD elokuva jo löytyy hyllystä. Wii ei saa viisaria mihinkään suuntaa. Laite on pelkkään pelaamiseen ja pelit ei oikein iske. Resident Evil on PuuSeellä ja sitten ne kiinnostavat onkin ööh... Kaikki kunnia Nintendolle hyvästä työstä mutte itse en koe kuuluvani kohderyhmään.

* lobbaukseen kuului "muutaman" levyn lahjoitus.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No itse asiassa päivittämällä PS3:n uusimpaan firmikseen saat sen myös skaalaamaan PS1 ja PS2 -pelit sekä DVD:t.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom