Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aleksi sanoi:Nyt kun hintasotasilla ollaan niin voinen myös vilpittömästi ilmoittaa että jos pitäisin Boksia edes sen 300 arvoisena niin olisin sen jo hankkinut... mutta kun ei niin ei. Riskit ovat vaan liian suuret oli pelattavia pelejä (tällä hetkellä vain Bioshock minulle) kuinka paljon hyvänsä..
Pibe sanoi:Jep, osta halvalla Wii ja voit sanoa että alustalla ei ole väliä
Jeh, kahdella konsolilla pelaamiseen löytyy aikaa, kun on antaumuksellinen pelaaja, mutta kolmas alkaa olla jo vähän liikaa. Boxille ja PS3:lle on yksinkertaisesti sen verran (parempia) pelejä, ettei tuota Nintendon valkoista rasiaa ole jaksanut potkaista edes käyntiin viime aikoina. Patteritkin varmaan ohjaimista taas kuluneet loppuun, kun se onnistuu niitäkin jotenkin syömään vaikkei yhtään käyttäisi.nothing sanoi:Ei kyllähän se tuossa telkkarin vieressä on julkaisusta asti ollut pääosin pölyttymässä.
nothing sanoi:Pibekin varsinainen superboksaaja... Pitääkö minunkin lisätä wiinumeroni tuohon, ettei nyt ihan läpimädäksi xbotiksi tuomita?
Scatterbrain XO sanoi:Mikähän ois sopiva hinta että boksin hankkisit jos saa kysyä? Minä maksaisin juuri nyt tällä hetkellä mieluusti PS3:sta sen 600 euroakin kun saa pari peliäkin ja toisen ohjaimen mukaan, mutta ainoa este miksi en nyt niin tee, on tuo HD DVD vs Blu-ray sota, johon odotan selvyyttä. Tänä vuonna boksin peleihin on mennyt n. 1600 euroa. Jos minulla olisi PS3 (pelkästään) niin summa ois ehkä jotain 1200. Sen verran on eroa huippupelitarjonnassa mulle - tai sanotaanko itseäni kiinnostavassa pelitarjonnassa. Molempia koneita ei taas IMO pelkkien pelien takia minun laseillani kannata omistaa, kun multiplattarit pyörivät suurimmaksi osaksi paremmin XO:lla ja nähtävästi tulevat myös (demojen kera) aiemmin myyntiin ja mitä tulee yksinoikeuksiin, siinä boksi vie muita koneita tällä hetkellä ja varmaan vielä pitkän ajan aika selkeästi. Jos boksin hajoamiset 3 vuoden takuulla on omalle peliharrastukselle taas noin suuri este, sillepä en voi mitään. Toisille se piisaa ja toisille ei.
Aleksi sanoi:hankkinut. Eiköhän tuo lasi homma ole sinullakin ongelmana.... Et vaan kehtaa myöntää. "Mutta kun voi rahansa käyttää paljon paremminkin..." Kerran se vain kirpaisee ja ei kirpaise sen jälkeen...
TeRm0z sanoi:Eli n.25peliä.. eli uusi peli lähes joka viikko.. täysihintaisena..?
Ootko tutustunut sivuston osto/myyntipalstaan - vois säästyä pitkä penni..
Ihan hyvä kun tuo kuppanen atrac kuolee pois. Oli melkoinen pettymys kun vaimolle ostettu kallis Sonyn mp3-soitin olikin poropietari-atrac-soitin.Scatterbrain XO sanoi:Törmäsin tietokoneen uutisissa tämmöiseen:
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=31206&tyyppi=1
Tuolla se minullakin PS2 on ja pidin senkin peleistä(GT:t, GTA:t, TT ja RE4). Nyt se nököttää kaapissa, ellei GoW2:sen jostain laarista löydä. Mutta PS3 tulee vasta sitten, kun jotain hyvää AAA tavaraa tulee PS3:lle, jota ei saa XO:lle. Sekä se 300 hinta. Näköpiirissä ei vielä ole mitään.Aleksi sanoi:Juu ei, muuten vaan on Sony vastainen... Sori kun erehdyin häntä väittämään fanboyksi... Nyt on koko foorumin Boksaajat tulossa puolustamaan...?
Jokaisesta Sonyn formaatista on jäänyt minulle rahastuksen maku suuhun. Ne ovat olleet AINA kalliimpia kuin kilpailijansa. Syyttäkööt itseään.Paolo sanoi:Ihan hyvä kun tuo kuppanen atrac kuolee pois. Oli melkoinen pettymys kun vaimolle ostettu kallis Sonyn mp3-soitin olikin poropietari-atrac-soitin.
Edit: On ollut vähän huonoa karmaa muutenkin Sonyn omien formaattien kanssa; vintillä pölyttyy Minidisk-soitin, ja eipä tuo UMD:kaan oikein vakuuta.
Sony ilmoitti Connectin sulkemisesta jo kesäkuussa ja syykin on selvä: http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=3555Scatterbrain XO sanoi:Törmäsin tietokoneen uutisissa tämmöiseen:
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=31206&tyyppi=1
Ja heti ensimmäisenä tuli mieleen, että onko Sony koskaan vielä saanut tehtyä omaa formaattia, joka olisi lyönyt kunnolla läpi? PSP:n kanssa vissiin parhaiten onnistunut tähän saakka?
Sony keskittää verkkopalvelujaan Pleikkareiden tukemiseen
Sony aikoo lähiaikoina sulkea videoita ja musiikkia tarjonneen Connect -verkkopalvelunsa keskittyäkseen PlayStationeille suunnattujen palveluiden kehittämiseen.
Järjestely vähentää parikymmentä työpaikkaa, mutta noin kahdeksaksankymmentä saa jatkaa hommiaan Pleikkareiden parissa. Sonyn elektronisten kirjojen palvelua tuottava yksikkö jatkaa entiseen malliin Sony Reader -laitteen tukemista.
Dr Evil sanoi:Uncharted, Ratched kiinnostaa myös aika paljon, vaikka minun makuuni saisi olla enemmän platformer kuin räiskintää. Uutta God of Waria saa varmaan odotella vielä aika kauan, mutta kyllähän PS3:lle pikkuhiljaa tässä valuu ihan hyviä nimikkeitä.
No, aikas lyhyestihän tuohon voi vastata: Pelit.lemmu sanoi:Semmosta asiaa oon miettiny. että mikä lopulta saa ihmiset ostamaan tietyn konsolin? Onko se hype ja mielikuvat joissa erityisesti Sony on aina ollu hyvä? Vai sitten ne hyvät pelit joita löytyy boxilta paljon tällä hetkellä? Vai laitteen halpuus eli pääsee edullisesti aloittamaan pelaamisen Wii?
lihavoituna alkuperäinen xbox360, kursivoituna bitumi+tuuletin-käsittelyn saanut xbox360.DVD-levyn luku 42,3 38,1 dB (A)
Käynti 35,5 30,7 dB (A)
Logaritmisella asteikolla viiden pykälän aleneminen tekee konsolista
huomattavasti salonkikelpoisemman, taustamelu on 21,4 dB (A)
lemmu sanoi:Semmosta asiaa oon miettiny. että mikä lopulta saa ihmiset ostamaan tietyn konsolin? Onko se hype ja mielikuvat joissa erityisesti Sony on aina ollu hyvä? Vai sitten ne hyvät pelit joita löytyy boxilta paljon tällä hetkellä? Vai laitteen halpuus eli pääsee edullisesti aloittamaan pelaamisen Wii?
Täällä vaan tuntuu monet ostavan fanituksen takia konsolin mikä itsestäni tuntuu aika hullulta? Eikös kuitekin haluta eniten vastinetta rahoilleen? Noh, jokaisella on onneksi oikeus omaan mielipiteensä. Kaikilla on omansa mutta ne haisee muiden mielestä...