Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Sony esittelee jälleen kilpailevan konsolin pelikuvia ominaan: Kotaku.

Onko oma versio niin ruma ettei kehtaa edes weppisivulle laittaa? :p

(alkuperäinen saitti kakutettuna)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Sony esittelee jälleen kilpailevan konsolin pelikuvia ominaan: Kotaku.

Onko oma versio niin ruma ettei kehtaa edes weppisivulle laittaa? :p

(alkuperäinen saitti kakutettuna)

Koitas lopettaa taas se toisen konsolin turha mollaaminen! Etkö sä Paolo muuten tykkää pelata sitä omaa pelilootaasi, kun oot jatkuvasti täällä ilkkumassa PS3:a milloin mistäkin asiasta?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Sony esittelee jälleen kilpailevan konsolin pelikuvia ominaan: Kotaku.

Onko oma versio niin ruma ettei kehtaa edes weppisivulle laittaa? :p

(alkuperäinen saitti kakutettuna)

Mä vaadin tästä Paololle vähintään kuukauden jäähyt, koska tämä kommentti on niin alta riman ja täysin provokaatioksi tarkoitettu. Jos samantyylisestä kommentista, joka koskee X360:a saa jäähyt, on tästäkin saatava!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vai kannattaisiko pysyä ulkona konsolisodasta jos riipii hermoa?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mä vaadin tästä Paololle vähintään kuukauden jäähyt, koska tämä kommentti on niin alta riman ja täysin provokaatioksi tarkoitettu. Jos samantyylisestä kommentista, joka koskee X360:a saa jäähyt, on tästäkin saatava!

Heh jos tuo on provokatiivista sinun mielestäsi niin pysy oikeasti poissa tästä triidistä. Et ole nähnyt vielä mitään...

Tai sitten parempana vaihtoehtona pysy ja opi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vai kannattaisiko pysyä ulkona konsolisodasta jos riipii hermoa?

Meinaako konsolisota nykyään täällä sitä, että sinä provoat milloin milläkin kommentilla ja haukut PS3:a ja kun joku vastaa takaisin mainitsemalla jotakin X360:n huonoja puolia/ongelmia, niin hän saa bannit?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tällekin alueelle on olemassa säännöt, jonka puitteissa pelataan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Meinaako konsolisota nykyään täällä sitä, että sinä provoat milloin milläkin kommentilla ja haukut PS3:a ja kun joku vastaa takaisin mainitsemalla jotakin X360:n huonoja puolia/ongelmia, niin hän saa bannit?

Bännit sinä tarviit. Mieluummin IP sellaiset niin näkisi tippuuko useampikin heppu pois :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Heh jos tuo on provokatiivista sinun mielestäsi niin pysy oikeasti poissa tästä triidistä. Et ole nähnyt vielä mitään...

Tai sitten parempana vaihtoehtona pysy ja opi.

Mitäs mun pitäis oppia? Haukkumaan toisia/toisten konsolia sillä tavalla, ettei moderointi voi antaa siitä jäähyä vai?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tällekin alueelle on olemassa säännöt, jonka puitteissa pelataan.

En olisi koskaan uskonut sinun sanovan tuota! :D Mutta olkoon, mun kirjoittelu loppuu tähän topickiin nyt, koska ei tässä ketjussa ole ollut aikoihin edes mitään lukemisen arvoista. Lapsellista toisten haukkumista ja "juupas-eipäs"-väittelyä "aikuisten ihmisten" kesken. Mutta jos se teidän päivänne pelastaa, että saatte käydä täällä purkamassa huonoa oloanne kilpailevan konsolin omistajiin, niin be my guest then :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mitäs mun pitäis oppia? Haukkumaan toisia/toisten konsolia sillä tavalla, ettei moderointi voi antaa siitä jäähyä vai?

On aivan eri asia haukkua esinettä kuin toista foorumin käyttäjää.

Ensiksi mainittu on konsolisotaa, ainakin jos keksii tuoreita argumentteja, jälkimmäinen taas ainoastaan typerää.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

On aivan eri asia haukkua esinettä kuin toista foorumin käyttäjää.

Ensiksi mainittu on konsolisotaa, ainakin jos keksii tuoreita argumentteja, jälkimmäinen taas ainoastaan typerää.

Ai minä kun luulin, ettei täällä saa kilpailevaa konsolia edes haukkua. Ainakin jossakin on mainittu, ettei esimerkiksi sinun ihannoimasi X360:n ongelmista ja vioista saa sanoa halaistua sanaa. Noudatetaanko sinun kohdallasi siis jotain erikoisjärjestelyä, että sinä saat haukkua muita konsoleita kuitenkin? Vai ovatko säännöt muuttuneet niin, että X360 ja sen huonot puolet/ongelmat ovat tabu, mutta PS3:a saa mustamaalata ja haukkua niin paljon kuin haluaa? Tähän haluaisin nyt sitten ihan kunnon vastauksen, kun olen selvästikin ulalla tässä asiassa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom