Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas_M sanoi:
Minua potuttaa nuo vanhojen viestin kaivelut. ^-^

No, ei vaan tuo nyt on joku minun vanha peeloiluviesti, siltä ajalta kun en jaksanut täällä ainaisen haukkumisen keskellä järkevämpiäkään kirjoitella.

Heh taidat elää aika nopeassa syklissä kun puhut noista viesteistä ihan kuin ne olisivat jotain vuosia sitten heitettyjä juttuja, tosiasiassa kuitenkin rekisteröidyit tänne viime kuussa:D :rolleyes: . Noh ei tossa mitään nauratti vain hieman, pidän peukkuja uudestisyntymisesi puolesta...:)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Wii Your Way to Health
Nintendo reportedly developing diet software for the Wii.
by Anoop Gantayat

August 15, 2006 - Just as the DS was the answer for the lazy brain, Wii may be the answer for the lazy body. A report from Bloomberg today made mention of a new form of "game" in development at Nintendo: Wii-based diet software.

The Bloomberg report, issued following recent strong performance of Nintendo's Japanese stock, made mention of the new software in passing. Nintendo is developing diet-related and other forms of software for the Wii, the report said. The report noted that such titles, specifically Brain Age for the DS, have been able to target new users who aren't used to standard game controllers. Details were not given beyond this.

Nintendo is expected to reveal more on the Wii in September, or possibly before that at the upcoming Games Convention. Our first look at whatever new Touch Generations games Nintendo has in store, diet games and more, could be coming soon.

Taisi ratketa tämä konsolisota ennenkuin se ehti edes alkaa. Uskoisin että Wii rikkoo kaikki aikaisemmat konsolien myynti ennätykset.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Coca Cola light sanoi:
Ennemminhän DC:llä oli mahdollisuus ja enemmän pelaajiakin eli en ymmärrä nyt tuosta GC:n verkkopelistä vouhottamista kun kaikki sen tietää että Xbox verkkopelaamisen toi ensimmäisenä konsoleille käytännössä.

Missä sitten lie menee raja että milloin verkkopelaaminen on tuotu "käytännössä" konsoleille. Minä pelasin käytännössä ihan sujuvasti useampaakin peliä DC:llä verkossa, ilman mitään ongelmia ja vieläpä ihan nautin siitä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Novelle sanoi:
Taisi ratketa tämä konsolisota ennenkuin se ehti edes alkaa. Uskoisin että Wii rikkoo kaikki aikaisemmat konsolien myynti ennätykset.
Painonvartijoitten viralliseksi konsoliksi kun pääsisi, niin voisi olla aika huoletta kilpailijoista. Niille voisi myydä vielä ekstrakallista laihdutusversiota, jossa on mukana sykemittari ja muuta turhaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Koska muita konsoleita ei ole vielä edes markkinoilla on mahdotonta sanoa, kuka vetää pisimmän korren. Tällä hetkellä Microsoftin vekotin jyrää kaikki 100 - 0 . Näin se vain on. Tulevaisuuden ennustaminen on hyvin vaikeaa. Uskon kuitenkin, että jonkin aikaa menee, ennenkin kuin muut edes saavat kiinni Microsoftin vekottimen myyntiluvuissa. Se onkin asia erikseen, minkä konsolin pelejä tullaan myymään eniten tulevaisuudessa. Toinen seikka on sekin, missä laitteita myydään eniten. En näe hirveäksi hyödyksi jos esim PS3 myy Japanissa paljon, koska kyseinen peliseura ei netin välityksellä satu oikein samaan aikaan linjoille. Esimerkiksi Euroopassa veikkaan myyntilukujen olevan hyvin tasaisia pitkässä juoksussa eri konsoleilla - ja eurooppalaisten kanssa sitä tulee suurimmaksi osaksi netissä pelattuakin - niin PC:llä kuin x360:llä tällä hetkellä. USA:sta on paha sanoa mitään...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Coca Cola light sanoi:
Puhut kyllä itsesi pussiin ja pahasti.

Xbox on näin maalaisjärjellä ensimmäinen konsoli jolla pelattiin kunnolla verkkopelejä.

GC:llä verkossa pelaaminen ei todellakaan suomessa ollut yleistä kutne ei ollut DC:lläkään tai muilla vasta Xbox toi verkkopelaamisen konsoleihin ihan oikeasti kun aika oli kypsä ja palvelu tarpeeksi laadukas..

Ööh, jos luit minun kommenttini kokonaan, niin en oikein ymmärrä, mitä tässä ajat takaa? Mikäli haluat viitata siihen, että Xboxilla on paras verkkopalvelu, niin kyllähän se sitä tällä hetkellä on. Se, millä konsolilla ensimmäisenä pelattiin "kunnolla", on minun mielestäni hieman vaikeata määrittää. Mikäli standardina on se, että Xboxilla, kun siinä kerran on paras verkkopalvelu, niin sehän tulee muuttumaan. Tulevaisuudessa joku tekee vielä paremman verkkopalvelun. Aivan varmasti, koska aina on parantamisen varaa. Siinä voidaan sitten taas ajatella, että nyt sitä vasta KUNNOLLA päästään verkkoon pelaamaan. Eli nyt se ei enää olekaan, se Xbox, millä oli ensimmäinen "kunnon" verkkopelipalvelu. Outoa logiikkaa... ihmettelen kovasti, ihan maalaisjärjelläkin.

GC:llä verkkopelaaminen oli sen verran yleistä, että siihen annettiin täällä Suomessakin mahdollisuus laitteilla, jotka saattoi/saattaa ostaa kotimaisesta kaupasta. Niitä ei tarvitse tuottaa ulkomailta. DC:tä en kommentoi, koska se on hieman väliinputoaja, enkä sitä tuolla aikaisemmin maininnutkaan. Mainitsin vain kolme konsolia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Ei kun jätetään antiikkivehkeet vaan väliin, mutta sormi pystyssä totean, että mainitsemastasi sukupolvesta nettipelaamiseen pystyi ekana Dreamcast. Vaikka pelaaminen ei ollut hääppöistä nykystandardeilla, oli pelattavia pelejä useita ja ne toimivat ihan ok. Ja Dreamcastiltahan se Cubenkin ainoa nettipeli käännettiin.

Dreamcastin motu oli julkaisun yhteydessä muistaakseni vain V.34 (33.600 bps) tai jotain sinnepäin, kun jo muuten mentiin jo ihan reippahasti V.90 (56.600 bps). Silti esimerkiksi Phantasy Star Online näytti pyörivän ihan upeasti ja taisi siihen muutama suomalainen koukkuunkin jäädä. Vahinko, ettei Segasta kuitenkaan kasvanut kolmatta jättiläistä Nintendon ja Sonyn kiusaksi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Dreamcastin motu oli julkaisun yhteydessä muistaakseni vain V.34 (33.600 bps) tai jotain sinnepäin, kun jo muuten mentiin jo ihan reippahasti V.90 (56.600 bps). Silti esimerkiksi Phantasy Star Online näytti pyörivän ihan upeasti ja taisi siihen muutama suomalainen koukkuunkin jäädä. Vahinko, ettei Segasta kuitenkaan kasvanut kolmatta jättiläistä Nintendon ja Sonyn kiusaksi.


Tai, sanotaan että sega kuihtui siitä rinnalta "pikkaiseksi" pelitaloksi. Dreamcast on muutenkin kaikkien aikojen aliarvostetuin kone. Se on hyvä konsoli, pelattiin kaverin kanssa sillä pari viikkoa sitten.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Coca Cola light sanoi:
kaikki sen tietää että Xbox verkkopelaamisen toi ensimmäisenä konsoleille käytännössä.
En nyt ole aivan varma, mutta taidettiin pelata Socomia satojen suomalaisten kanssa ennen Liven tuloa. Live tuli vissiin 2002 loppupuolella (lokakuu?) ja sukkaa pelattiin jo sitä ennen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
En nyt ole aivan varma, mutta taidettiin pelata Socomia satojen suomalaisten kanssa ennen Liven tuloa. Live tuli vissiin 2002 loppupuolella (lokakuu?) ja sukkaa pelattiin jo sitä ennen.

Live tuli Suomeen vuoden 2003 lopussa. Itse olin paikalla sen virallisessa lanseeraustapahtumassa. Socomia oli räiskitty sitä ennen jo pleikkarilla monta kuukautta. Konsoleihin käytännössä verkkopelaamisen toi Sega Dreamcast, Sony toisena ja XBOX viimeisenä.

Liveä ylistetään turhan paljon. Kaiken ydin on peleistä riippumaton, yhteinen kaverilista. Ihan hieno työkalu löytää suomalaista peliseuraa, mutta ei kuitenkaan sekään välttämätön. Socom on näyttänyt miten ilman sitäkin pärjätään, kun pelistä löytyy erilliset Suomi-huoneet. Paljon tehokkaampi kotimaisen peliseuran löytämisessä: Hauki on kala! :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Argg... Olin väärässä vuodessa :eek:
Kyllähän Live on hieno systeemi ja se on kehittänyt nettipelaamista eteenpäin. Silti suuria puutteitakin on, kuten juuri eri maille aulat peleihin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Live tuli Suomeen vuoden 2003 lopussa. Itse olin paikalla sen virallisessa lanseeraustapahtumassa. Socomia oli räiskitty sitä ennen jo pleikkarilla monta kuukautta. Konsoleihin käytännössä verkkopelaamisen toi Sega Dreamcast, Sony toisena ja XBOX viimeisenä.
Milläs perusteella Gamecuben lasket pois noista? GC:n modeemi tuli markkinoille jouluksi 2002, ja vaikka se pelkkä kokeilu olemattomalla mainonnalla ja vähillä peleillä (Phantasy Star Online) olikin, niin kuitenkin se oli teknisesti samaa luokkaa kuin Sonyn vastaava viritys (erikseen ostettava modeemi jne.).

Liveä ylistetään turhan paljon. Kaiken ydin on peleistä riippumaton, yhteinen kaverilista. Ihan hieno työkalu löytää suomalaista peliseuraa, mutta ei kuitenkaan sekään välttämätön. Socom on näyttänyt miten ilman sitäkin pärjätään, kun pelistä löytyy erilliset Suomi-huoneet. Paljon tehokkaampi kotimaisen peliseuran löytämisessä: Hauki on kala! :)
No huh huh... Nyt menee jo aika paksuksi. Taitaa olla Socom-käyttäjien määrä ja Live-käyttäjien määrä muutenkin hieman eri lukemissa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Milläs perusteella Gamecuben lasket pois noista? GC:n modeemi tuli markkinoille jouluksi 2002, ja vaikka se pelkkä kokeilu olemattomalla mainonnalla ja vähillä peleillä (Phantasy Star Online) olikin, niin kuitenkin se oli teknisesti samaa luokkaa kuin Sonyn vastaava viritys (erikseen ostettava modeemi jne.).

No huh huh... Nyt menee jo aika paksuksi. Taitaa olla Socom-käyttäjien määrä ja Live-käyttäjien määrä muutenkin hieman eri lukemissa.

GC:stä ei itsellä tietoa, no laitetaan se tuohon samaan onnellisten porukkaan :)

Ennen Halo 2:n julkaisua, vuoden 2004 marraskuun 11. päivä. Pelasi pelkästään Socomissa enemmän kuin koko Livessä yhteensä. Siis yksi ainoa peli riitti peittoamaan koko maksullisen verkkopalvelun käyttäjämäärillä. Sittemmin tilanne on oletettavasti muuttunut, Socomin suosion hiipuessa ja tämän maksullisen verkkopalvelun kasvaessa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

http://pelaajalehti.com/2006/08/16/360-pelit-loikkaamassa-sittenkin-hd-dvdlle/

Xbox 360:n pelit saattavat sittenkin päätyä HD DVD-levyille, paljastaa arvostettu amerikkalainen viihde-elektroniikkajulkaisu Consumer Electronics Daily. Lehden haastattelussa Microsoftin pelistudion johtaja Dave Luehmann sanoo, ettei HD DVD-pelejä nähdä vielä tänä jouluna.

Voiko tämä olla oikeasti mahdollista? MS:n kannalta toivon että ei.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

En oikein ymmärrä, mitä hyötyä HD DVD:stä olisi peleille (kuluttajista, julkaisijoista, kehittäjistä ja kauppiaista puhumattakaan). On selvää, että valtaosa peleistä mahtuu DVD:lle. HD DVD kasvattaisi vain latausaikoja, sillä se on tuntuvasti hitaampi kuin Xbox 360:n DVD-asema. Microsoft-pomokin tiedosti ongelman.

Tietysti onhan siitä ollut huhuja, että Microsoft rupeaisi myymään Xbox 360:aa ulkoisen HD DVD -aseman kera nykyisellä hinnalla. Siinä tapauksessa - ja jos pelit siirtyisivät HD DVD:lle - heidän tulisi kuitenkin jollain tavalla korvata syntyvä ongelma konsolin jo ostaneille. Microsoftin tuntien se ei olisi mahdotonta (esim. Xbox hinnanalennuksen korvaaminen Euroopassa ja huhut iTunes-kirjaston vaihtamisesta Zune-yhteensopivaan musiikkiin), mutta kaikki pääsisivät helpommalla, jos vain pysyttäisiin DVD:ssä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ehkä hän tarkoittaa haastattelussa juuri näitä HD-DVD:itä, jotka ovat myös yhteensopivia tavallisten DVD-asemien kanssa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mielenkiinnolla voi myös odotella mitä jenkkien talous tuo mukanaan konsolien tilanteeseen. Sitähän nyt tilastojen valossa pelätään, että BKT kääntyy laskuun, vaikka suurempi osa ihmisistä onkin vielä toiveikkaita. Asuntojen hinnathan siellä romahtivatkin jo jokusen prosentin alaspäin. Jos siellä jotain laman tynkää tulee niin saattaa vaikuttaa negatiivisesti kaikkiin konsoleihin. Ei vain riitä rahaa peleihin samalla tavalla. Tuolla kuitenkin taitaa olla varsin suuret markkinat peleille. Toki tämä vaikuttaa samalla myös uusien levyformaattien menestykseen.

Kiinasta ei varmaan vielä tässä vaiheessa tule mitään ihmeellisiä ostomääriä, mutta muutaman vuoden kuluttua sielläkin saattaa olla ihmisillä enemmän rahaa...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hakkiz sanoi:
En oikein ymmärrä, mitä hyötyä HD DVD:stä olisi peleille (kuluttajista, julkaisijoista, kehittäjistä ja kauppiaista puhumattakaan).

Tuossa uutisessahan tuo mainitaan. "Ainoana erona olisivat välianimaatiot, jotka dvd-versiossa toteutetettaisiin matalammalla tarkkuudella." Eli ei mitään.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom