Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Saahan sitä nyt fanittaa, onhan noita autohöppänöitäkin :)

Fanitus ei kuitenkaan välttämättä tarkoita pysymistä vain siinä omassa, tarkoin rajatussa puhdasoppisen merkkifanaatikon raameissa. Ihan hienosti voi käydä hyppimässä vuoroin vieraissa ja hakea niitä viboja naapurilta. Jokaiselta fanilta löytyy ne omat syynsä näkemyksiinsä, eikä niiden tarvitse olla tästä maailmasta. Ehkä se ensimmäinen merkki silloin vain kolahti parhaiten ja siinä on sitten pysytty. Ei siinä tarvitse sen enempää syytä olla.

Jos Commodore vielä hengittäisi vahvasti ja olisi mukana next-gen -mittelöissä, löytyisi täältä eräs sen lipun vankimmista heiluttajista :D

Huumoriahan tämä on ja hauskaa vapaa-ajan viihdettä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Saahan sitä nyt fanittaa, onhan noita autohöppänöitäkin :)

Fanitus ei kuitenkaan välttämättä tarkoita pysymistä vain siinä omassa, tarkoin rajatussa puhdasoppisen merkkifanaatikon raameissa. Ihan hienosti voi käydä hyppimässä vuoroin vieraissa ja hakea niitä viboja naapurilta. Jokaiselta fanilta löytyy ne omat syynsä näkemyksiinsä, eikä niiden tarvitse olla tästä maailmasta. Ehkä se ensimmäinen merkki silloin vain kolahti parhaiten ja siinä on sitten pysytty. Ei siinä tarvitse sen enempää syytä olla.

Jos Commodore vielä hengittäisi vahvasti ja olisi mukana next-gen -mittelöissä, löytyisi täältä eräs sen lipun vankimmista heiluttajista :D

Huumoriahan tämä on ja hauskaa vapaa-ajan viihdettä.

Mä en kanssa ymmärrä miksei saisi olla fani? Varsinkin jos myöntää sen, eikä pidä sitä hirveänä vääryytenä, jos joku muu ostaa kilpailevan koneen. Ihan samoilla linjoilla Nisun kanssa.
Sama kai se on, jos ostat jonkun tuotteen ja pidät sitä parhaana tai olet ylpeä siitä. Yhtä typerää on alkaa selittämään kuinka fanboy (hitto, että tämä on mun mielestä tyhmä sana) joku on. Omia kommenttejaan voi toki miettiä, että mitäs kaikkea sitä taas tulikaan väitettyä. Toisen tai toisen fanituksen kohteen mollaaminen on typerää. Jopa silloin, vaikka olisit oikeassa. Asiat kannattaisi sanoa siten, ettei aiheuteta mielipahaa toiselle; ainakaan tarkoituksella.

En jaksa uskoa hetkeäkään, että täällä olisi oikeasti joku täysin objektiivinen kommentoija. ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Siis ja sen verran nyt vielä selvennän, ettei tarkoituksena ollut pröystäillä rahoilla tai mitään. Ymmärrän todella hyvin, ettei kaikilla ole rahaa pistää kalliisiin konsoleihin. Itse olen jo pitemmän aikaa pistänyt rahaa syrjään vuodenvaihdetta silmällä pitäen. Siinä joulun ja synttäreiten maastossa voisi uuden vuoden kunniaksi aloittaa köyhyyden :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aiheen otsikko on "PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?", mutta miten määritellään pisimmän korren vetäjä? Katsotaanko se myyntiluvuista, pelinkehittäjien tuesta, keräämästään palautteesta, vai mistä? Ainoat asiat joita voidaan miltei täysin huoletta vertailla keskenään on tekniset tiedot, kaikki muu on arvailua, spekulaatiota ja milloin mitäkin. Kaikilla on omat mielipiteensä hyvästä pelistä, hyvästä ohjaimesta, hyvästä ulkonäöstä ja hyvistä ominaisuuksista. Ja ketä oikeasti edes kiinnostaa, vaikka pisimmän korren vetäjän voisi kiistattomasti selvittää? Vaikka minulla on ps2, niin eipä se minua kummemmin ilahduttaisi vaikka se julistettaisiin toisen sukupolven voittajaksi. Ei ne pelit ja pelikokemukset siitä paremmaksi muutu, en kuitenkaan tapaa varsinaisesti leuhkia omistamillani esineillä, tai ainakaan en saa siitä mielihyvää vaikka vähän kehaisisin omaa pelikonettani/menopeliäni/asettani/milloin mitäkin.

Onkos muuten totta että mgs4 tulee ps3:n julkaisussa myyntiin? Puolenkuunpeleissä oli se myytävänä ja julkaisupäivänä 17.11.06. Haiskahtaa kusetukselle. :mad:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas_M sanoi:
Onkos muuten totta että mgs4 tulee ps3:n julkaisussa myyntiin? Puolenkuunpeleissä oli se myytävänä ja julkaisupäivänä 17.11.06. Haiskahtaa kusetukselle. :mad:

Väärä aika on. Yleisesti ei kannata luottaa millään tasolla verkkokauppojen puoleltaa annettuihin julkaisupäiviin, eteenkään pelipuolella. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Teppo_Holmqvist sanoi:
Väärä aika on. Yleisesti ei kannata luottaa millään tasolla verkkokauppojen puoleltaa annettuihin julkaisupäiviin, eteenkään pelipuolella. :)

Juuh, kusevat näemmä silmään minkä kerkiävät. Tuollaistahan ei varmaan saisi harrastaa, että antaa täysin vääriä tietoja mahdolliselle ostajalle, kuluttajansuojalaki tms yms jne kai kieltää tuommoisen jollain tapaa? Luulisi ainakin...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas_M sanoi:
Tuollaistahan ei varmaan saisi harrastaa, että antaa täysin vääriä tietoja mahdolliselle ostajalle, kuluttajansuojalaki tms yms jne kai kieltää tuommoisen jollain tapaa? Luulisi ainakin...

Väärät tiedot ovat hieman erikoinen tapaus kuluttajansuojalaissa. Jos tarjous ei ole kohdistettu juuri sinulle, kaupalla on oikeus perääntyä tarjouksestaan tai muuttaa sitä. Lisäksi tässä on myös tärkeää huomata, että ennakkotilaaminen ei aiheuta sinulle taloudellista tappiota, koska et joudu sijoittamaan rahaa siihen. Tästä taas seuraa se, että koska sinulle tai yhteiskunnalle ei tule minkäänlaista vahinkoa, myöskään rikosta ei synny. Varsinainen valehtelu onkin sitten eri juttu, mutta sitäkin on tässä tilanteessa vaikea todistaa, koska Puolenkuunpelit voi vedota virheeseen tai liian optimistiseen arvioon.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nothing sanoi:
Meikäläiselle ei mahdu kalloon niin mitenkään tämä yhden konsolin fanaattinen fanitus.
Miksi joku haluaisisi sitoutua yhteen ja ainoaan konsoliin? Omasta kämpästä löytyy jokaisen kolmen suuren valmistajan ainakin yksi kone. Ja sama tilanne tulee jatkumaan. Voi olla että PS3 osto menee alkuvuoteen 2007, mutta kyllä sekin tulee hommattua kovasta hinnasta huolimatta. Saa nähdä koska se ensimmäinen killer app ilmestyykään.

XO löytyy jo ja Wii tulee heti kun ilmestyy. Toivon, että kaikki 3 konsolia tulevat menestymään ja jokaiselle löytyy runsaasti hyviä pelejä.
Kuten tuossa jo muut totesivatkin, järkipuhetta. Pistän nyt kuitenkin pari tiukkaa vasta-argumenttia. :)

Kun olin pieni minulla ei olisi ollut varaa kuin yhteen konsoliin. Nyt kun minulla on rahaa (joka tosin menee talon rakentamiseen) minulla ei ole aikaa pelata, joten en tarvitse kuin yhden koneen. Muu perhe ei myöskään tajuaisi, miksi pitää olla kasa laatikoita olohuoneessa. Monilla ihmisillä on siis mahdollisuus vain yhteen koneeseen, ok?

Valitsen yhden koneen, olkoon se vaikka Wbox3. Se on minusta paras kone minulle. Tämän jälkeen haluan, että kaikki kaverini ostavat myös Wbox3:n jotta:
  1. voimme lainailla pelejä keskenämme,
  2. voimme jutella peleistä kaljaa juodessamme,
  3. kun pelaamme jotain moninpeliä kaljaajuodessamme, kaikilla on siitä kokemusta,
  4. minun ei tarvitse ostaa 4 ohjainta vaan moninpeleissä kavereilla on omia ohjaimia ja
  5. kun pelaan nettipelejä, siellä tulee tuttuja vastaan
Näin ollen siis minun jo ostamani tuotteen arvo minulle kasvaa, kun saan jonkun toisen ihmisen ostamaan saman tuotteen. Vastaavia esimerkkejä: jotkut teleoperaattorit (halvat puhelut samalla operaattorilla), word ja excel (kaverikin saa tiedoston auki) jne.

Ja siksi on olemassa konsolisota, jossa voi yrittää käännyttää kaikki ostamaan se sama konsoli, jonka itse haluaa!!!!!!!!!!!!11111111111:D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Se tuntuu olevan monen täällä vaikea tajuta, että myös tehojen kehittyminen voi kehittää pelejä, antaa niille pelintekijöille enemmän mahdollisuuksia toteuttaa visioitaan. :rolleyes:

Toki lisätehot _voi_ kehittää peliä, siitä ei epäilystäkään, mutta ei ole ehto kehittymiselle. Pelinkehittäjillä on enemmän varaa toteuttaa visioitaan toki, muttakun vanha paska pakattuna uuteen "HD-pakettiin" myy ihan yhtä hyvin, niin miksi kuluttaa resursseja "visioiden toteuttamiseen"?
Toki on erittäin mahdollista ja suotavaa että tulevaisuudessa tulisi pelejä jotka uusien konetehojen mahdollistamana toisivat jotain täysin uutta pelaamiseen ( muutakuin resoluutiot ), mutta tähän mennessä ei olla nähty kyllä juuri mitään mikä toisi painoa noille sanoille. Ja vielä vähemmän painoa väitteille kuten "Metroid Prime ei voi kehittyä enää ilman x360 ps3 kaltaisia laitetehoja" tms.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Se tuntuu olevan monen täällä vaikea tajuta, että myös tehojen kehittyminen voi kehittää pelejä, antaa niille pelintekijöille enemmän mahdollisuuksia toteuttaa visioitaan. :rolleyes:


Olihan se Zelda ykkönenkin aikoinaan käsittämättömän eeppinen ja mahtava peli. Voi miksei pysytty niissä ajoissa, kun oltiin päästy niin mahtavan eeppiselle tasolle? Ainiin.. Ocarina of Time oli aika käsittämättömän makee juttu. Onneksi kehityttiin. Mutta voivoi, miksei pysytty niissä ajoissa? Miksei Metroid Primeä tehty N64:lle? Olisi ollut niin helvetin hienoa seikkailla siellä maailmassa N64:n Memory Expansioneiden avulla, kun oltiin jo päästy niin hienolle ja mahtavalle tasolle, uusia ja mahtavampia maailmoja ei varmasti voisi toteuttaa. Mutta hei! Tulikin Cube, joka oli tehokkaampi. Ja vasta sille tuli Metroid Prime. Ja kuinka käsittämättömän mahtava se tunne olikaan, kun pääsi tuossa maailmassa seikkailemaan, ennenäkemättömän upea ja tunnelmallinen maailma! Siitä ei vaan voi enää tehdä mahtavampaa. Eeppisyyden ja fiiliksen rajat oli saavutettu. Enää ei tarvita lisää tehoja. Tästä eteenpäin kehitetään vain pelin hauskuustekijöitä ja ohjaustapoja. Tehoja ei enää tarvita lisää. Samannäköinen/kokoinen/tuntuinen/jne peli yhä uudelleen vain uusilla ohjausjipoilla on se, mitä enää tulevaisuudessa tarvitaan. Tällaiset pelit tulevat sykähdyttämään upealla ja ennennäkemättömällä maailmallaan yhä uudelleen ja uudelleen.

Tehot.. pyh. Turhaa paskaa. Metroid Prime on suosikkipelini kautta aikain (siis oikeasti). Onneksi Nintendo kertoi, ettei tehoilla tee mitään, niin munkaan ei tarvi haaveilla sen perään millanen maailma MP3:ssa olisi ollutkaan, jos niitä tehoja olisikin tullut huomattavasti lisää. :rolleyes: Ne tehot kun olisivat olleet vain markkinapuheisiin uusia termejä tyyliin "True HD 8.1" mahdollistavia juttuja ja itse pelinkehityksessä niistä olisi ollut apua vain jonkin seinätekstuurin tarkemmaksi tekemisessä.

Noh noh, elä nyt noin rankasti yli vedä. Ottakaa nyt se järki käteen että eise wii mikään nuhapumppu vekotin ole. Kukaan meistä ei edes tiedä sen speksejä. Varmaa vaan on että se on tehokkaampi kuin cube, ehkä pari kertaa cube ehkä enemmän. Se tiedetään että sama arkkitehtuuri kuin cubessa. Ja mikäs siinä, cube oli aika potka vehje "tehoihinsa" nähden... Eli entinen boksi jää taakse ja luulen että suht kirkkaasti. Eikai nintendo 5 vuotta jotain prosessoria tee ja lopputuloksena ihan pelkkää paskaa. Se vaan taitaa olla faktaa ettei niitä uuden sukupolven tehoja ole mihinkään muuhun tungettu kuin graffaan. Meinaan half life 2:nenhan tuli jo boksille, eikö? Siinä sitä monipuolisuutta ja juonta. Ja vanhoilla systeemeillä tehty mutta mikään uusi fps ei ole paremmaksi pistänyt :confused:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Niin niin, eli päästään siihen alkutilanteeseen. Tehoja ei tarvi, koska kaikki on jo saavutettu. Pelit ovat tarpeeksi viihdyttäviä. Lisäksi vaikka tehot ehkä antaisivatkin lisää mahdollisuuksia toteuttaa visioita, ei niitä kuitenkaan käytettäisi, koska ei se pelintekijöitä kiinnosta. Tehot siis todellakin olisivat vain markkinamiehille ja seinätekstuureihin.

Tehoja ei tarvita.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Niin niin, eli päästään siihen alkutilanteeseen. Tehoja ei tarvi, koska kaikki on jo saavutettu. Pelit ovat tarpeeksi viihdyttäviä. Lisäksi vaikka tehot ehkä antaisivatkin lisää mahdollisuuksia toteuttaa visioita, ei niitä kuitenkaan käytettäisi, koska ei se pelintekijöitä kiinnosta. Tehot siis todellakin olisivat vain markkinamiehille ja seinätekstuureihin.

Tehoja ei tarvita.


Ei, vaan tehoja on tullut lisää joka konsolille. Myönsit sen tai et! Typerä asenne. Nyt saa tulevaisuudessa näkyä se teholisä peleissä. Joka konsolilla.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
Ei, vaan tehoja on tullut lisää joka konsolille. Myönsit sen tai et! Typerä asenne. Nyt saa vaan tulevaisuudessa näkyä se teholisä peleissä. Joka konsolilla.

En ole sanonut ettei Wiille olisi tullut tehoja lisää, päinvastoin.
Tässä topicissa olen vain ottanut kantaa siihen kuinka niin monen mielestä tehot eivät vie pelejä käytännössä millään lailla eteenpäin.

Ja tuo viimeinen viestini oli tavallaan vastaus sinun ja xeviouksen viesteihin..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
En ole sanonut ettei Wiille olisi tullut tehoja lisää, päinvastoin.
Tässä topicissa olen vain ottanut kantaa siihen kuinka niin monen mielestä tehot eivät vie pelejä käytännössä millään lailla eteenpäin.

Ja tuo viimeinen viestini oli tavallaan vastaus sinun ja xeviouksen viesteihin..


Itse en ole mikään anti-teho-ihminen ja tehot on jees. Ja niitä kyllä löytyy joka koneesta. Mutta ne ei vaan näy peleissä vielä. Jokainen näistä uusista peleistä olisi varmasti voitu pikkasen huonommilla graffoilla tehdä vanhalla boxilla. Ei ehkä oblivionia. Missä se teho näkyy muualla kuin graffoissa? Pitäs se näkyä jossain muussakin, ainakin minun mielestä. Vaikka pirun hyvässä tekoälyssä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No jotta pointtini vielä selkiytyisi..

Minäkin pidän esim. Metroid Primeä (ja monia muita tuon sukupolven pelejä) paljon sykähdyttävämpinä kuin monia teknisesti huomattavasti kehittyneempiä (vaikkapa Xbox360 tai PC) pelejä. Mistä tämä johtuu, jos kerran sanon, että tehot kehittävät pelejä? Noh, siitä, että näillä pelintekijöillä on sitä visiota ja on sitä tyyliä. Jollekin tusinamaakareille annetaan 360:n tehot käyttöön ja nämä tusinamaakarit käyttää ne kaikki seinätekstuureihin ja markkinamiehet huutaa HD. Ei miellytä minua (kuten ei muitakaan, sehän on tullut jo todettua :D ). MUTTA, annetaanpa nuo tehot Retro Studiosille. Annetaanpa nuo tehot Naughty Dogille tai Kojima Productionsille, Ubisoftin tietyille kehittäjille tai Zeldojen luojille (jne jne jne, tietyille kehittäjille, en jaksa listata kaikkia) ja johan alkaa tulemaan sellaista tulosta josta jokainen ymmärtää, että kyllä ne tehot vaan mahdollistaa jotain mahtavia elämyksiä aina, kun ne isompia harppauksia ottavat (kuten siinä pätkässä totesin, jossa vertailin Zelda ykkösestä lähtien Metroid Primeen asti).

Kyllä niitä tehoja hyödyntäviä pelejä on tulossa. Se on varmaa.;) Ennenäkemättömiä pelimaailmoja on luvassa (noh, Oblivion tosin jo tällaista tarjosi), animoinnit (mielestäni todella tärkeät pelien yleisilmeen kannalta, siis todella tärkeät) nousevat täysin uudelle tasolle, tietenkin tekstuuritkin kehittyy vaikkei ne niin uber-tärkeitä olekaan, kaikki mikä luo peleistä "elävämpiä" ja enemmän sellaisia mihin vain uppoutuu, tulee kehittymään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ja muutenkin turha aihe just nyt. Jos jaksetaan muutama kuukausi odotella niin päästään ihan itse toteamaan mikä on parasta peleissä just nyt. Wiin laukaisupelilista näyttää vakuuttavalta. Monta mielenkiintoista nimikettä josta ainakin yksi fps-peli lähtee mulle mukaan. AInoa kysymysmerkki on se että onko niissä missään mitään vitun verkkopeliä?? Se verkkopelaaminen on nykyaikaa ja toivoa pitää ettei nipa ole ryssinyt sitä täysin :mad:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
No jotta pointtini vielä selkiytyisi..

Minäkin pidän esim. Metroid Primeä (ja monia muita tuon sukupolven pelejä) paljon sykähdyttävämpinä kuin monia teknisesti huomattavasti kehittyneempiä (vaikkapa Xbox360 tai PC) pelejä. Mistä tämä johtuu, jos kerran sanon, että tehot kehittävät pelejä? Noh, siitä, että näillä pelintekijöillä on sitä visiota ja on sitä tyyliä. Jollekin tusinamaakareille annetaan 360:n tehot käyttöön ja nämä tusinamaakarit käyttää ne kaikki seinätekstuureihin ja markkinamiehet huutaa HD. Ei miellytä minua (kuten ei muitakaan, sehän on tullut jo todettua :D ). MUTTA, annetaanpa nuo tehot Retro Studiosille. Annetaanpa nuo tehot Naughty Dogille tai Kojima Productionsille, Ubisoftin tietyille kehittäjille tai Zeldojen luojille (jne jne jne, tietyille kehittäjille, en jaksa listata kaikkia) ja johan alkaa tulemaan sellaista tulosta josta jokainen ymmärtää, että kyllä ne tehot vaan mahdollistaa jotain mahtavia elämyksiä aina, kun ne isompia harppauksia ottavat (kuten siinä pätkässä totesin, jossa vertailin Zelda ykkösestä lähtien Metroid Primeen asti).

Kyllä niitä tehoja hyödyntäviä pelejä on tulossa. Se on varmaa.;)


Varmasti myöskin näin :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
Missä se teho näkyy muualla kuin graffoissa? Pitäs se näkyä jossain muussakin, ainakin minun mielestä. Vaikka pirun hyvässä tekoälyssä.

Tekoälyyn ei välttämättä tarvita paljon tehoa, vaan pelintekijän ja suunnittelijan ammatitaitoa.

Teho voi näkyä kuitenkin esimerkiksi seuraavissa:
- Isot ja monimutkaiset kentät (periaateessa sama kuin pitkä piirtoetäisyys)
- Fysiikkamallinnus
- fps (tosin sivuaa grafiikoita)
- Paljon kamaa ruudulla (Kameossahan on niitä massataisteluita tai jtn.)
- Fysiikkamallinnus (Toisen kerran =P)

Ja jotta kaikki tämä saadaan tehtyä tarvitaan pelin tekemiseen enemmän työtunteja, joka taas tarkoittaa että peliin uppoaa rahaa. Ja sitten laketaan 1+1=2 eli teho näkyy myös pelien hinnoissa..

LUE: Tämä siis ihan mutu-tuntumalta, mihin tulee tosin hieman lisää painoarvoa, koska olen itsekin tehnyt pieniä pelejä. Korjatkaa kun olen väärässä kuitenkin joistain kohdista.

EDIT: Verkkopelaamiseen vaikuttaa enemmänkin nettiyhteyksien nopeudet sekä ulkopuoliset serverikoneet, jotka taas ei liity mitenkään itse konsoliin. Tosin jos nyt lähdetään kikkailemaan, niin eikös se ole niin, että jos on hidas netti niin tarvitsee olla tehokas pelikone, ja toisinpäin? Perustan väitteeni siihen, että netissä kulkevaa tietoa voi pakata, jolloin se kulkee netissä nopeammin, mutta silloin pelikoneen tarvitsee olla tehokas, koska järeän pakkauksen avaamisessa kestää taas pidempään. Yhäkin suosittelisin lukemaan tuon boldatun kohdan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
Se verkkopelaaminen on nykyaikaa

Myös verkkopelaamisessa tehot näkyvät. PC:llähän isot pelaajamäärät ovat olleet arkipäivää, vasta nyt päästään konsoleilla niistä nauttimaan. Myös fiilis peleissä tulee nousemaan fysiikoiden jne. astuessa yhä enemmän mukaan. Räiskinnöistä voi kehittää oikeaa sotaa, jossa oikeasti se likaisuus ja räjähtävyys jne. tulevat enemmän esille ja sodasta tulee isompaa. Motorstorm (tai joku sen tyylinen peli, kuitenkin uusilla tehoilla, Motorstorm ei tähän ainakaan tähän asti nähdyn perusteella yllä, vaikka onhan julkaisuun vielä aikaa) saattaa tarjoilla ensimmäistä kertaa todellista muta/romurallia. Siis sellaista agressiivista mättöä, parikymmentä kuskia radalla, mutaa lentää paljon, romua lentää paljon jne jne. Tähän asti tuollaiset pelit ovat voineet olla tyyliin 8 kuskia radalla, minimaalista mutaa, minimaaliset törmäys/hajoamisfysiikat. Tai sitten joku noista osa-alueista on ollut jo melko vaikuttavaa, mutta loput osa-alueet on unohdettu (tehojen puutteen vuoksi) kokonaan. Nämä kaikki kun saadaan kohdilleen, on kokemus jotain uutta. Oikeestaan seuraavan sukupolven Destruction Derby kävi himottamaan. :D

Kyllähän esimerkkejä voisi luetella vaikka kuinka paljon, mutta en jaksa enempää. Minulle (kuten varmasti kaikille..) kuitenkin tulee vaikka kuinka mieleen eri juttuja, joita voisi tulevaisuudessa kehittää vielä vaikka kuinka paljon tehojen avulla..
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom