Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Laitan listan wiin peleistä mitä nintendo julkaisee japanissa vuoden 2007 aikana. Päästään vertailemaan mille koneelle tulee mitäkin pelejä. Linkki:
http://wii.ign.com/articles/784/784665p1.html

Saas nähdä miten "hyvin" nintendo kohtelee wiin europelaajia, eli tuleeko näistä yksikään tänä vuonna tänne tai kerkeekö edes vuonna 2008 :mad:

Baron kirjoitti aikaisemmin:
Et ole varmaan XO:n NHL07:ää pelannut ollenkaan ? (Ja lisää perinteiseen ohjaimeen liiketunnistus ja mieti mitä sillä sitten saa aikaan, anyone ?)

No EA on siinä mielessä "vaarallinen" firma, että se voi joko tehdä kaiken erittäin hyvin tai sitten erittäin huonosti... Audiovisuaalisuus on yleensä aina kohdillaan, mutta se pelattavuus onkin sitten se toinen puoli... Jännityksellä jäädään odottamaan...

Tarkennetaan mun lausuntoa vielä sen verran että omasta mielestäni juurikin tämä versio on paras jääkiekkopeli ikinä.

Muokkaus:
Kysytäänpä vielä yksi juttu. Onko gundam peleistä ollut ikinä mihinkään? Tässä on yksi video wiille tulevasta gundamista ja näytti ihan hyvältä mähinältä. Suhteellisen suuri synti olisi jos ei tässä pelissä ole nettipeliä...
Linkki videoon:
http://b.bngi-channel.jp/wii-gundam/system/shooting.html
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

noose01 sanoi:
Alemman linkin kommenteissa:
"Funny, same website that posts fake elite 3 rings pic posts fake demand story."
En kyllä itse löytänyt mitään 3 rings of death kuvaa tuolta. Ainoastaan tuon videon, ja ei mun mielestä näytä kovin feikiltä.

No ei tossä kyllä näytetty, levy saattoi olla jo valmiiks paskana.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

sinappipipo sanoi:
mahtaa olla helvetin suppea (tai paska) pelimaku sulla jos ei miellytä.
No varmasti minulla onkin ihan paska pelimaku, mutta enhän ole missään vaiheessa todennut, etteivät pelit miellytä. Näille ei vaan vielä löydy sellaista peliä, joka olisi pakko hankkia ja juuri ko konsolille. Esim Oblivion on todellakin huippupeli, mutta PC:llä jo nähty ja vielä modattavissa. Resistance ja Gear of War ovat ihan hyviä pelejä, mutteivat mitään sellaista miksi kävelisin kauppaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
Odottaisit sinäkin vain vuoden loppuun ja PS3:n pelivalikoima on lyöty 1000-0 ikuisiksi ajoiksi.
JIIHAA!!! Legendakamaa Merrin listalle :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
No mitäs "huippupelejä" PS3:lle on tulossa? Siis TÄMÄN vuoden puolella? Ja eiköhän ne tulevatkin pelit vaikuta pelivalikoimaan vai eikö Sonyn fanipojat oikein halua myöntää vieläkään totuutta?

Ja totuushan on se että joka konsolille löytyy pelattavaa. Kaikki eivät vain pidä samoista peleistä... Onhan noita PS3:lle tullut jo pelejä joita pelaan mielelläni, ja PS2 pelejäkin on hylly pullollaan. Ja turha tulla sanomaan "ne ovat PS2 pelejä". Mitäpä sillä merkitystä minkä koneen pelejä kunhan itsellä on hauskaa pelatessa?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jarppa sanoi:
No varmasti minulla onkin ihan paska pelimaku, mutta enhän ole missään vaiheessa todennut, etteivät pelit miellytä. Näille ei vaan vielä löydy sellaista peliä, joka olisi pakko hankkia ja juuri ko konsolille. Esim Oblivion on todellakin huippupeli, mutta PC:llä jo nähty ja vielä modattavissa. Resistance ja Gear of War ovat ihan hyviä pelejä, mutteivat mitään sellaista miksi kävelisin kauppaan.

No en mäkään minkään yksittäisen pelin takia konsoliani osta? Jos konsolille on vain yksi pelaamisen arvoinen peli, niin ei sitä ostettaisi, vaikka peli olisi ämgeeäs exclusivena.

Uuden konsolin ostaminen on yksinkertaisesti päivittämistä uuteen rautaan, jotta pelaamista saa jatkettua uudella tenkniikalla. Ei mikään yksittäinen peli voi olla järkevälle ihmiselle syy ostaa konsoli, ellei se yksi peli ole ratkaiseva lisäpaino vaakakuppiin. Sillä tavalla mä nyt lähinnä miellän "must have" -pelin. Peli joka saa valitsemaan tietyn konsolin. ostopäätöksen laukaisija. Ei niinkään syy konsolin ostamiselle. Esim. Halo3 (ja ps3:n tahmea myynti) saattaa hyvinkin saada mut valitsemaan XO:n Toisaalta en tiedä haluanko edes XO.ta tai ps3:sta, vaikka haloa tekisi mieli räplätä niin perkeleesti.

pelisarjojen ultimate fanittajat sitten tietty erikseen...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ihme vinkumista PS3:n Oblivionista... "Se ku on puuceellä".. "Tää on jo nähty XO:lla"..

Hitto. Minä en ole pelannut kumpaakaan versioita, koska XO:ta en omista ja minun puuceeni on vuodelta nakki (kuolisi varmaan, jos yrittäisin sinne Oblivionia työntää), joten PS3:lla se on hankkimisen arvoinen peli, right? Voin tietysti olla väärässä...

Mielenkiintoista olisi, jos Oblivion saataisiin toimimaan Wiillä... Tämän minäkin olen valmis myöntämään...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Mielenkiintoista olisi, jos Oblivion saataisiin toimimaan Wiillä... Tämän minäkin olen valmis myöntämään...

Sen jopa pitäs onnistua, tosin muistin vähyydestä johtuen voipi latailla hiukkasen. Olen pelannut Oblivionia 2Ghz pc:llä jossa on Ati X600 näytönohjain. Wiin näytönohjain kepittää tuon, prosessoritehossa jää jälkeen jonkin verran. Luultavasti muistin määrä on se pullonkaula.

En kyllä henkeä pidättäen alkais odottaan tuota Wiille. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

On se Elder Scrolls tulossa muodossa tai toisessa psp:llekin :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hironobu Sakaguchi: Kutaragi on tyhmis!

Ei mitään järkee mut laitoin silti.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vanki sanoi:
Olen pelannut Oblivionia 2Ghz pc:llä jossa on Ati X600 näytönohjain. Wiin näytönohjain kepittää tuon.

Jaahas, tästä olisi kiva kuulla lisää.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Valaiseppas sinä meitä tästä asiasta.

No itsekin kyselin Vangilta lisätietoa asiasta, mutta se mitä Hollywoodista tiedetään niin ei mielestäni tue tuota hänen esittämäänsä väittämää. Hollywood on ilmeisesti sisuskaluiltaan noin 2x flipper nostetuilla kelloilla 243 vs 162, josta pystyy suht hyvin päättelemään kasvaneen tehon Ilmeisesti mitään kovin mullistavia uusia grafiikanpiirto-ominaisuuksia ei Hollywoodiin ole lisätty. X600 on kuitenkin varsinkin ominaisuuksiensa puolesta aika paljon modernimpi, ja en missään nimessä usko sen jäävän Hollywoodille jälkeen, jos kokonaisuorituskykyä mitataan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Ihme vinkumista PS3:n Oblivionista... "Se ku on puuceellä".. "Tää on jo nähty XO:lla"..

Hitto. Minä en ole pelannut kumpaakaan versioita, koska XO:ta en omista ja minun puuceeni on vuodelta nakki (kuolisi varmaan, jos yrittäisin sinne Oblivionia työntää), joten PS3:lla se on hankkimisen arvoinen peli, right? Voin tietysti olla väärässä...

Mielenkiintoista olisi, jos Oblivion saataisiin toimimaan Wiillä... Tämän minäkin olen valmis myöntämään...
Tästä olen tainnut ennenkin kommentoida.
Oblivion on PS3lle loistava uusi peli kun taasen kummisetä on "jo nähty" tai "vanhaa kamaa" kun se on Wiille :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

noose01 sanoi:
Tästä olen tainnut ennenkin kommentoida.
Oblivion on PS3lle loistava uusi peli kun taasen kummisetä on "jo nähty" tai "vanhaa kamaa" kun se on Wiille :D
:D Kummisetä ja Oblivion samassa lauseessa :D

Edit: Mutta joku Saints Row PS3:lle on kyllä niin turha julkaisu kun olla vaan voi. Se on sitä "vanhaa kamaa"... GTA IV kun on jo oven takana...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
No itsekin kyselin Vangilta lisätietoa asiasta, mutta se mitä Hollywoodista tiedetään niin ei mielestäni tue tuota hänen esittämäänsä väittämää. Hollywood on ilmeisesti sisuskaluiltaan noin 2x flipper nostetuilla kelloilla 243 vs 162, josta pystyy suht hyvin päättelemään kasvaneen tehon Ilmeisesti mitään kovin mullistavia uusia grafiikanpiirto-ominaisuuksia ei Hollywoodiin ole lisätty. X600 on kuitenkin varsinkin ominaisuuksiensa puolesta aika paljon modernimpi, ja en missään nimessä usko sen jäävän Hollywoodille jälkeen, jos kokonaisuorituskykyä mitataan.

No siinähän se on onkelma. Kukaan ulkopuolinen (ATI,Nipa+jotkut pelinkehittäjät) ei välttämättä tiedä miten tehokas se on. Itsekkin olen nähnyt monenlaisia arvioita netissä. Jotkut pitävät sitä 2xflipper, toiset huomattavasti tuota tehokkaampana. Aika näyttää mitä sillä saa aikaan, hyvälle nuo nipan omat pelit näyttää jokatapauksessa.

No joo, eipä tuo oblivionin kääntäminen wiille näyttikseen kaadu, haluun kylläkin. Oblivionia voi pelata ati radeon 9600:sella ja tuskin wiin näyttis tuota huonompi on :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuskin tämän suorempaa lausuntoa tulet saamaan. 9600 on muutaman sukupolven edellä myös Xboxin piiriä.

http://www.gamasutra.com/features/20070413/sheffield_02.shtml

GS: How different is the graphics chip in the Wii from the GameCube's chip, and why create a new one specifically for the Wii?

TS: Very generally speaking, people tend to expect somewhat of a linear progression in terms of the graphical and sound capability of machines like this, but the Wii really represents a departure in that way of thinking in this evolutionary line. One of the things that we have tended to consider in the development of this hardware is that we might consider producing games with lower processing needs, and so as we were thinking about that, that actually went into our hardware development. It wasn't so much that there was like a stall in progress between GameCube and Wii, but rather Wii is a totally different kind of system. We were just thinking of what the needs would be eventually in our development cycle. So, we approached it as a completely new platform with a very different scale.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
:D Kummisetä ja Oblivion samassa lauseessa :D

Edit: Mutta joku Saints Row PS3:lle on kyllä niin turha julkaisu kun olla vaan voi. Se on sitä "vanhaa kamaa"... GTA IV kun on jo oven takana...
Viestissänihän en verrannut pelejä keskenään.
Ihmettelin ainoastaan sitä että Oblivion on PS3lle jotain uutta ja ihmeellistä vaikka se on ollut saatavilla XO:lle ja PC:lle jo vuoden päivät. Ja samat jannut moittivat Wiin kummisetää pelkäksi porttaukseksi joka on jo muilla koneilla nähty :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

noose01 sanoi:
Viestissänihän en verrannut pelejä keskenään.
Ihmettelin ainoastaan sitä että Oblivion on PS3lle jotain uutta ja ihmeellistä vaikka se on ollut saatavilla XO:lle ja PC:lle jo vuoden päivät. Ja samat jannut moittivat Wiin kummisetää pelkäksi porttaukseksi joka on jo muilla koneilla nähty :rolleyes:
Ei kai kukaan täällä ole tosissaan väittänyt, että Oblivion on PS3:lla jotain uutta ja ihmeellistä. Kaikkihan ovat vaan tosenneet, että laatupeli mikä laatupeli. Kummisetä oli keskinkertainen jo PS2:lla ja XO:lla jne... Sitten kun se pomppasi Wiille, niin siitä tulikin jotenkin erikoinen, kiitos ohjauksensa... Näin varmaan onkin...

No tästä väännettiin kättä jo aiemmin useamman jäsenen voimin ja Nintendofanit taisivat silloinkin sanoa viimesen sanan, kuten yleensäkin... Joten sanotaan sitten niin, että Kummisetä oli mullistava Wiillä ja Oblivion on sitä samaa k(a)uraa PS3:lla, niin ei kenellekään tule paha mieli.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Ei kai kukaan täällä ole tosissaan väittänyt, että Oblivion on PS3:lla jotain uutta ja ihmeellistä. Kaikkihan ovat vaan tosenneet, että laatupeli mikä laatupeli. Kummisetä oli keskinkertainen jo PS2:lla ja XO:lla jne... Sitten kun se pomppasi Wiille, niin siitä tulikin jotenkin erikoinen, kiitos ohjauksensa... Näin varmaan onkin...

No tästä väännettiin kättä jo aiemmin useamman jäsenen voimin ja Nintendofanit taisivat silloinkin sanoa viimesen sanan, kuten yleensäkin... Joten sanotaan sitten niin, että Kummisetä oli mullistava Wiillä ja Oblivion on sitä samaa k(a)uraa PS3:lla, niin ei kenellekään tule paha mieli.

Pointtihan on se että PS3 fanit ovat lytänneet täällä kummisetää, SSX:sää ja kai muitakin kun ne on niin nähty jo muilla konsoleilla, mutta sama homma ei tietenkään päde PS3 peleihin. Pointtini ei ollut se että oblivion olisi huonompi PS3:lla kuin muilla tai että kummisetä olisi parempi Wiillä kuin muilla alustoilla.
Oblivion on loistava riippumatta alustasta
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom