Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 Wireless keypad -näppäimistö

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turbo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Turbo

New Member
Onkos tästä PS3 langattomasta keypad näppäimistöstä tarkempaa tietoa suomi julkaisusta ?

wireless-keypad-279x300.jpg


Pelaaja lehden mukaan pitäisi olla tammikuussa/helmikuussa:

http://pelaajalehti.com/2008/11/18/ps3n-nappaimisto-sai-julkaisupaivan/

Videon pätkää:
http://www.ps3attitude.com/new/2008/11/wireless-keypad-shown-off-in-new-video/

Mutta löytyykö mistään vielä tilattavaksi asti ?

Amazon.co.uk:sta kyllä löytyy uk version, mutta en sitä viitsisi tilata, jos FI/SWE versio sattuisi olemaan lähiaikoina kaupoissa.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad näppäimistö

Onkos tästä PS3 langattomasta keypad näppäimistöstä tarkempaa tietoa suomi julkaisusta ?
Maahantuojallakaan ei ollut sen parempaa tietoa kuin helmikuu. Tod.näk. nuo saattavat hiipiä kauppoihin ihan minä päivänä tahansa.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad näppäimistö

Verkkokauppa.com (mistä yleensäkin ostan paljon tavaraa) mukaan ilmestyisi Helmikuun aikana, mutta ei ole täyttä varmuutta.. Mutta kun saisi 40e hintaan niin saatan ostaakkin.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad näppäimistö

Maahantuojallakaan ei ollut sen parempaa tietoa kuin helmikuu. Tod.näk. nuo saattavat hiipiä kauppoihin ihan minä päivänä tahansa.

Eikös Prismalla olekkaan sama maahantuoja kuin muilla kivijalkakaupoilla? kun olin näkevinäni siellä ko. tuotteen :confused:
Tai sitten se oli Citymarketti :o
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad näppäimistö

Eikös Prismalla olekkaan sama maahantuoja kuin muilla kivijalkakaupoilla? kun olin näkevinäni siellä ko. tuotteen :confused:
Tai sitten se oli Citymarketti :o

Onkos tämä nyt varma tieto, mikä Prisma/Citymarket ?
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad näppäimistö

Onkos tämä nyt varma tieto, mikä Prisma/Citymarket ?

Lahdessa Launeella oli tuollainen yksi kappale, siinä sitten mietin, että pitäisikö ostaa... ja ajattelin, että kuitenkin TT-2k pistää infoa kun on käyttänyt sitä, niin jätin kaupanhyllylle värkin :o
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad näppäimistö

Lahdessa Launeella oli tuollainen yksi kappale, siinä sitten mietin, että pitäisikö ostaa... ja ajattelin, että kuitenkin TT-2k pistää infoa kun on käyttänyt sitä, niin jätin kaupanhyllylle värkin :o
Noiden oheislaitteiden ilmestyminen kauppoihin tapahtuu käytännössä melko lailla varkain ilman mitään erityisiä ilmoituksia ja fanfaareja. En nyt tarkalleen muista, miten asia käytännössä menee, mutta jotenkin ne kulkevat eri reittejä kuin pelit. Sen vuoksi Nordisk Filmilläkään ei ole aina tietoa tarkasta "julkaisupäivästä".

Täytyy tänään itse käydä katsomassa, näkyisikö Cittarissa taikka Anttilassa, ja jos näkyy niin mihin hintaan.

PS. Oma UK-versioni on viime ajat ollut todella vähällä käytöllä. Pitää tässä vielä kerran harkita, josko möisin sen jollekin halukkaalle pois.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad näppäimistö

Kätevä pikku vempele minun mielestäni tuo näppäimistö on ollut, en vain ole vieläkään oppinut sillä pimeässä kirjoittamaan...

En ole tämän oston jälkeen kertaakaan jaksanut käyttää USB-näppäimistöä: toki tuo ä:n ja ö:n (ja tietenkin å:n) puuttuminen harmittaa, mutta enpä tuota DS3:a osaisi enää käyttää edes ilman keypadin tuomaa lisäpainoa. Mukavasti tuo lisätuntumaa.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad näppäimistö

Täytyy tänään itse käydä katsomassa, näkyisikö Cittarissa taikka Anttilassa, ja jos näkyy niin mihin hintaan.

Kysyin Jumbon ja Sellon Cittareista ja ainakaan niistä ei PS3 keypadia löytynyt hyllystä/koneelta.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad näppäimistö

Verkkokauppa.com (mistä yleensäkin ostan paljon tavaraa) mukaan ilmestyisi Helmikuun aikana, mutta ei ole täyttä varmuutta.. Mutta kun saisi 40e hintaan niin saatan ostaakkin.

Nyt verkkokauppa.comissa lukee:

Alustava julkaisu maaliskuu 2009

Saa nähdä koska tulee oikeasti...
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad näppäimistö

Nyt verkkokauppa.comissa lukee:

Alustava julkaisu maaliskuu 2009

Saa nähdä koska tulee oikeasti...

Konsolinetissä lukee:
Saatavuus: Tilapäisesti loppu. Kysy saatavuutta.
Julkaisupäivä: 27.2.2009

Mutta epäilen, että noita on edes julkaistu vielä, kun tuo "Tilapäisesti loppu" -teksti tuli heti 27.2. klo 00.01.
Ellei sitten ennakkotilaukset vieneet kaikki?

Noh toivottavasti julkaistaan (oikeasti) piakkoin.
Toistaiseksi pitää vielä jaksaa käyttää tätä kömpelöä metrin johdolla varustettua tietokonenäppistä...
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad näppäimistö

Ainakin Tampereen Gamestopeista löytyy UK-näppiksiä hyllystä, hinta oli muistaakseni 49 euroa, mikä on kyllä aika ryöstöä. Olisihan tuo ihan kiva laite, mutta tuskinpa sille loppujen lopuksi hirveästi olisi käyttöä.
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad näppäimistö

Onkos kukaan saanut vielä tätä Nordisk-versioo käsiinsä?
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Jos jollain on kokemuksia niin kirjottakees jotain. Myös kiinnostaa miten tuo toimii nettisurfailussa.

Onko kellään tätä blu-ray kaukosäädintä mistä alta sujahtaa mininäppis esiin? Näin tälläsen tänään tiltissä. Makso jotain 55. Vaikutti aika hyvältä, kaukkis ja suhteellisen toimivan näköinen näppis tattien kera. Jos jollain on tästä kokemuksia tai tietää mistä saa halvalla niin vinkkejä kaivattas.

EDIT: Tällänenhän se oli: http://www.firstsing.com/Products/V...ontroller Remote for Playstation 3 PS3-A2.jpg
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad näppäimistö

Eli huomenna olis sit julkaisu. (Ainakin cdon.comin mukaan).. Päätän ostanko kyseisen tuotteen vasta sitten, kun tiedän muiden mielipiteet.

Julkaisupäivä: 2009-03-31

eli taas on viikolla-parilla siirretty cdon.fi mukaan...
 
Vastaus: PS3 Wireless keypad -näppäimistö

Jos jollain on kokemuksia niin kirjottakees jotain. Myös kiinnostaa miten tuo toimii nettisurfailussa.

Mulla on ollut tämä jo jonkin aikaa. Kyllä se ihan jees on, kyllä sillä kirjottelee ennen kuin selkäänsä ottaa. Mutta jotain erikoismerkkejä tulee ihme paikoista ja niitä saa sitten syynätä välillä ihan huolella, että mistä mahtaa tulla. Tätä ei auta myöskään se, että mitään taustavalaistusta ei ole.

Kyllä se silti ihan jees on ollut ja kätevä kun lähettelee viestejä. Kyllä sillä myös surffailee satunnaisesti, jos on pakko Pleikkarilla sitä jostain syystä tehdä.

Tilasin laitteen joskus vuodenvaihteen tienoilla täältä.
 
Ylös Bottom