Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kojo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

samuel6 sanoi:
Petekki, onko sulla tuo BH-100? Netissä on ollut paljon valituksia sen suhteen liittyen PS3n, siksi kysyin.

On edelleen ja en ole mitään moitittavaa löytänyt vielä....tosin en ole sitä aktiivisesti käyttänyt....lähinnä CoD4:ssa :rolleyes:
Edit: Jos laitteen kanssa tulee ongelmia...niin eipä se mun talous tuohon hintaan (18,9) kaadu jos ostan paremman version.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

petekki sanoi:
On edelleen ja en ole mitään moitittavaa löytänyt vielä....tosin en ole sitä aktiivisesti käyttänyt....lähinnä CoD4:ssa :rolleyes:
Edit: Jos laitteen kanssa tulee ongelmia...niin eipä se mun talous tuohon hintaan (18,9) kaadu jos ostan paremman version.

OK :) Katsoin vaan jenkkisivuilta noita pätkimisoireita mitä valittelivat, varsinkin Rainbown kanssa oli reistannut. Olin alunperin juuri tuota bh-100sta ostamassa kun Jabra levisi, mutta päädyin sitten tuohon bh-200 malliin kun näin nuo narinat. Mutta hyvä jos tuokin toimii.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Merkki: Jabra
Malli: BT 135
Toimiiko: Ei toimi.
Muuta infoa: Itselle kuuluu vaan kohinaa ja muiden puheesta saa kuulemma just js just selvää

Tuohan tulee Warhawkin mukana kun ostaa sen levyllä olevan version. Mitä nyt vähän kokeillut, niin on kyllä aika sukka.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

player_fin sanoi:
Merkki: Jabra
Malli: BT 135
Toimiiko: Ei toimi.
Muuta infoa: Itselle kuuluu vaan kohinaa ja muiden puheesta saa kuulemma just js just selvää

Tuohan tulee Warhawkin mukana kun ostaa sen levyllä olevan version. Mitä nyt vähän kokeillut, niin on kyllä aika sukka.

Taitaa kuule olla fiasko kappale sulla. Kaikista bt-mikeistä mitä olen ehtinyt kokeilemaan, Jabra on kyllä kärkipäästä. Mainio kuuluvuus ja selkeä äänentoisto. Akkukin kestää siedettävän pitkään. Suosittelen viemään vaihtoon ja kysymään että missä mättää. Oma kylläkin hajosi kun tapahtui pieni haaveri (lue: joku astui koko massalla tennarit jalassa kuulokkeen päälle).

EDIT olethan lisännyt sen kuulokkeen xmbn lisälaitevalikossa? Pairing pitää tehdä, muutenhan se ei toimi. Ajattelin että jos se on jäänyt tekemättä...
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

samuel6 sanoi:
Taitaa kuule olla fiasko kappale sulla. Kaikista bt-mikeistä mitä olen ehtinyt kokeilemaan, Jabra on kyllä kärkipäästä. Mainio kuuluvuus ja selkeä äänentoisto. Akkukin kestää siedettävän pitkään. Suosittelen viemään vaihtoon ja kysymään että missä mättää. Oma kylläkin hajosi kun tapahtui pieni haaveri (lue: joku astui koko massalla tennarit jalassa kuulokkeen päälle).

EDIT olethan lisännyt sen kuulokkeen xmbn lisälaitevalikossa? Pairing pitää tehdä, muutenhan se ei toimi. Ajattelin että jos se on jäänyt tekemättä...

Kyllä olen sieltä lisälaiteasetuksista yhdistänyt mikin pleikkariin. Mutta tuo oli aika pikainen kokeilu joten sen perusteella en siis voi vielä täysin surkeaksi haukkua ko. värkkiä. Jouduin kuuntelemaan jotain ruotsalaisten selitystä, joten saattaa johtua siitä että en saanut puheesta mitään selvää. :D Pitää kokeilla vielä suomiporukassa että miten toimii.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

player_fin sanoi:
Merkki: Jabra
Malli: BT 135
Toimiiko: Ei toimi.
Muuta infoa: Itselle kuuluu vaan kohinaa ja muiden puheesta saa kuulemma just js just selvää

Tuohan tulee Warhawkin mukana kun ostaa sen levyllä olevan version. Mitä nyt vähän kokeillut, niin on kyllä aika sukka.
Mullakin on viime päivityksen jälkeen ollut ko mikin kanssa onkelmia. Kuulen kyllä kirkkaasti mitä muut puhuu, mutta oma puhe kuulemma kuuluu muille todella hiljaa, hyvä jos ollenkaan.
Veikkaisin kuitenkin että tässä on vain tapahtunut hauska yhteensattuma päivityksen aikaan ja mikkiin tullut jokin vika...

Ja kyllä, mikin volyymit on täysillä sekä XMB:n, että CODin asetuksissa....
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Saanen liittyä teitin seuraan LuuTuutti kuulokkeen tuoreena omistajan, tosin ei hajuako että toimiiko se :D
se on nääs:

Nokia Bluetooth Headset BH-202
EDIT: Toimii, tai ainakin PS3 sekä Nokia N73 tunnistivat, en kerkeä vielä testaamaan COD:ssa että miten on muiden laita, että kuuleeko kuinka hyvin ja tälleen ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Jay Ar sanoi:
Onko kukaan kokeillut tätä Nokian Dj-kuuloketta Ps3:n kanssa? Saakohan peli-äänet kuulumaan puheiden ohella peleissä?

http://www.nokia.fi/lisalaitteet?s=BH-604
jaa ne on kahrelle korvalle pistettävät :eek:
No kaippa ne toimii ja kuulet puheäänet, mutta peliääniä et varmaanka kuule jos molemmilla lärpäkkeillä kuuntelet, meinaa peliäänet (KUULEMMA) ei kuulu kuulokkeista :confused:
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

bruce sanoi:
Oisko kenelläkään vastausta em kysymykseen? :rolleyes:
veikkaan että käy, onhan se Sony-konsernin tuotteita, tosin, eipä sitä ole enään saatavilla, nopealla googletuksella nääs sen huomasin :eek:
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Timppa78 sanoi:
veikkaan että käy, onhan se Sony-konsernin tuotteita, tosin, eipä sitä ole enään saatavilla, nopealla googletuksella nääs sen huomasin :eek:

Juu näin on. Pitäis siis käydä paikallisesta Gigantista katsomassa Jabran tuotteita :rolleyes:

EDIT: kävin ostamassa tuotteen nimeltä "insmat HS200" gigantista 25egellä. En oo vielä pelin aikana kokeilu, mut ainaki CoD4:n lobbyessä näytti että mulla on mikki ja puhuessa kuvaan tuli "ääniaallot", joka siis todistaa bluetoothin toimivan sekä pleikkaris, että sonyerikssonissa :rolleyes:

EDIT2:
Ablaze sanoi:
Malli: Insmat HS200
Hinta: 24.90
Mistä: Gigantti
Toimiiko: Toimii hyvin
Testattu: CoD4
Eli siis joo, olen toinen joka todistaa tuotteen toimivuuden :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Merkki: Insmat
Malli: Tp 1
Toimiiko: Kyl, testattu cod4:ssa.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Ablaze sanoi:
Malli: Insmat HS200
Hinta: 24.90
Mistä: Gigantti
Toimiiko: Toimii hyvin
Testattu: CoD4

Melkein melko nopeeta vois vastaus tulla joltakin, löysin tälläsen nyt netistä ja ajattelin tilata, mutta tuo lataus-juttu.. Pitääkö se autossa tosiaan ladata vai? :eek:
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Ede sanoi:
Melkein melko nopeeta vois vastaus tulla joltakin, löysin tälläsen nyt netistä ja ajattelin tilata, mutta tuo lataus-juttu.. Pitääkö se autossa tosiaan ladata vai? :eek:

Ei tarvitse ladata autossa, mukana tulee USB-piuha.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Lepi sanoi:
Ei tarvitse ladata autossa, mukana tulee USB-piuha.

Tarkotin nimenomaan tota Insmatin HS-200 mallia, minkä olin quotennu tohon mukaan ;)..
Mutta jos tarkotitki sitä niin hyvä :D
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Ainakin Rovaniemen Sonerapisteessä myivät Logitechin BT-mikkiä (BT 1.2 standardin mukainen) hintaan 9 kpl. Siitä hakemaan.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Ede sanoi:
Tarkotin nimenomaan tota Insmatin HS-200 mallia, minkä olin quotennu tohon mukaan ;)..
Mutta jos tarkotitki sitä niin hyvä :D

Jep, mulla on tuo sama headset. Hyvin toimii ja voi ladata USB:n kautta. Vähän ehkä rimpulan oloinen jos vertaa noihin Sonyn ja Nokian koneisiin mutta ihan ok tällaiseen satunnaiseen pelikäyttöön.

- Lepi
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Ede sanoi:
Tarkotin nimenomaan tota Insmatin HS-200 mallia, minkä olin quotennu tohon mukaan ;)..
Mutta jos tarkotitki sitä niin hyvä :D
Insmat HS200 mukana tulee siis ihan verkkovirralla toimiva laturi, itselläni ei kyllä tullut mitään USB-laturia siinä.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Ablaze sanoi:
Insmat HS200 mukana tulee siis ihan verkkovirralla toimiva laturi, itselläni ei kyllä tullut mitään USB-laturia siinä.

Siinä kyllä luki että matkalaturi :confused: "Paketti sisältää Insmat HS200 Bluetooth-kuulokkeen, matkalaturin (110 - 240v) ja suomenkielisen käyttöohjeen."
Saatan kyllä ymmärtää väärinki ton, älkää tappako jos oon turhaan vaivannu :D
 
Ylös Bottom