Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kojo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Laitoithan sä sen ps3 etsimään myös sitä headsettiä ? Pelkästään headsetin käynnistys ei riitä.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

joo kyllä laitoin etsimään ja 30min odotusta riitti!.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

kyllä mikki on päälä
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Nii toisiaa molempien pitää ettiä toisiaan. Mulla oli muistaakseen ekalla kerralla se ongelma että käynnistin eka headsetin ja se kerkes lopettaa ettimisen ja sen takia ps3 ei löytänyt sitä. Mietin että mikä hemmetti siinä nyt mättää.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

teitkö näin?
Jabraa ei kannata parittaa millekkään muulle laitteelle ennenkuin olet sen parittanut PlayStation 3-konsolin kanssa.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

nyt sain rekattua laitteen ja otin se käyttöökin mutta ei siittä ainakaa kuulunu toisten puheet kun kävin cod4 pelaamassa.. käynistin ps3 konsolin tunnistuksen jälkeen
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Niinkuin aiemmin todettu itsellä on tuo Insmatin halpis headset. Enkä ole tyytyväinen äänenlaatuun, toisaalta eipä varmaan kamalasti voi alta 20 euron hinnan perusteella odottaakaan.

Onko kukaan testannut tai tutkinut näitä vempeleitä? Eli onko noissa arvokkaammissa (laadukkaammissa) headseteissä parempi äänenlaatu?

Tässähän olis konsolifinille kattavan arvosteluartikkelin paikka :rolleyes:

Itselläni myös tuo Insmat (HS200) ja tyytyväinen oon ollu :p Kaveri osti tollasen Nokian BH200:n, jonka hinta näyttää keikkuvan 35-60.. Välillä kuulemma menettäny yhteyden pleikkaan ja ääni ei kuulu aina kunnolla, joskus ei ollenkaan..
Joten en tiiä sitte onko paljoa väliä onko "halpis" vai "kallis" headset :cool:
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Hieman offtopiccia, mutta sattuukohan kukaan tietämään onko olemassa sellaista laitetta joka osaisi vastaanottaa donglesta tulevan signaalin, ja jossa olisi liitin kuulokkeille? Eli jonkin asteinen "kuuloke hubi" bluetoothin avulla? Ois aika kätevä..
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Logitech Premium Notebook -kuulokemikrofoni



hinta 49,90



Menee pieneen tilaan!

Erityisesti kannettavien tietokoneiden käyttäjille suunniteltu Logitech Premium Notebook -kuulokemikrofoni on matalaprofiilinen ja säädettävä ja istuu mukavasti ja tukevasti käyttäjän takaraivolle. Kun kuulokemikrofonia ei käytetä, sen voi taittaa suojaavaan kuljetuskoteloon. Logitechissä on korkeatasoinen äänentoisto, taustamelua suodattava mikrofoni sekä johtoon sijoitettu äänenvoimakkuuden säädin ja mykistyskytkin. Kuulokemikrofoni soveltuu erinomaisesti PC-puheluihin, chattaukseen, pelaamiseen, elokuvien katseluun sekä musiikin kuunteluun (mukaan luettuna useimmat MP3-soittimet). Siinä on sekä digitaalinen USB-liitäntä että perinteinen analoginen liitäntä.

Tekniset tiedot »


Sylimikroille suunniteltu takaraivolla pidettävä kuulokemikrofoni
USB- ja analogiliitännällä
Säädettävät korvakiinnikkeet
Kääntyvä, säädettävä, melua suodattava mikrofoni
Kuljetuskotelo
Johdossa äänenvoimakkuuden säädin ja mykistyskytkin
USB-liitäntä ja analoginen liitäntä PC- ja Mac-koneisiin
sekä moniin MP3-soittimiin
2 VUODEN TAKUU.




HOBBY HALLIN NETISTÄ löytyis tämmönen. Mitä mieltä että kannattaako investoida? kellään kokemusta? Sitä en muuten ottanu huomioon että tää ei taida olla langaton??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

HOBBY HALLIN NETISTÄ löytyis tämmönen. Mitä mieltä että kannattaako investoida? kellään kokemusta? Sitä en muuten ottanu huomioon että tää ei taida olla langaton??

"Siinä on sekä digitaalinen USB-liitäntä että perinteinen analoginen liitäntä."

Juu ei ole langaton...
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Tällaiset kysymykset:

1. Pelaan Cod4:sta ja haluaisin ostaa langattomat kuulokkeet sitä varten. Kuulokkeiden pitäisi tulla molemmille korville ja siinä saisi olla mikki mukana. Onko tähän ehdotuksia?

2. Lueskelin tuossa noita viestejä ja siellä mainittiin etteivät peliäänet kuulu kuulokkeiden kautta, pitääkö paikkaansa. Oletin itse että esimerkiksi Cod4:ssa olisi kuulokkeilla helpompi kuulla mistä suunnasta vihollinen lähestyy yms. ??

Toivoisin kunnollista vastausta, enkä mitään sellaista että katso sieltä ja sieltä otsikosta tai selaa viestejä.

Kiitos
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Tällaiset kysymykset:

1. Pelaan Cod4:sta ja haluaisin ostaa langattomat kuulokkeet sitä varten. Kuulokkeiden pitäisi tulla molemmille korville ja siinä saisi olla mikki mukana. Onko tähän ehdotuksia?


Kiitos

Itsekkin mietin tuommoisia molemmille korville tulevia kuulokkeita, kun voisi sitten käyttää myös puhelimen kanssa musiikkia kuunnellessa. Käyttäjien kokemuksia en nyt hirveästi ole löytänyt, mutta esim Nokian BH-503 Stereo Bluetooth kuulokkeissa olisi myös tuo mikrofoni. Sitäpä en sitten tiedä että toimiiko tämä PS3:en kanssa.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=25813

Laittakaapas muita vaihtoehtoja jos tiedätte!

ps. ekalla sivulla olikin kerrottu että aikasempi malli BH-501 toimii niin varmasti toimii tämäkin
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Onko kellään tietoo tosta bilteman "Mini bluetooth headset"in toimivuudesta. Meinaan vaan että hinta (9,99e) on sitä luokkaa, että noita voi vaikka heitellä seinille.

Linkkiä en saa tohon mut mene bilteman sivulle ja hakuun "bluetooth" tai tuotenumero 24600.

edit. Niin ja vielä semmosta kysysin, että onko kellään kokemuksia Jabran BT2040 mallin toimivuudesta PS3:sen kanssa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Mulla on nokian BH-600, ja plege ei tunnu löytävän sitä millään. Tiedän tunnistenumerot, ja kait tuo on siin valmiustilassakin, se valo vilkkuu siinä sillee aika hitaasti. Mihin kohtaan tuo tunnistenumero pitäis laittaa? Ite en oo viel muuta tehny kun laittanu sen valmiustilaan ja laittanu plegen hakemaan bluethooth headsettiä. Mikä vikana?

Ja muuten BH.600 omistajat, pitääkö tuon valon vilkkua sil nopeemmalla tahdilla vai hitaammalla, vai olenko vain kuvitellut et toi välkkyis välil eri nopeuksilla?

Niin joo, ja on tuo BH-900 myös, tosin isällä käytössä se, mut kokeiltiin sillä eikä plege tuntunu löytävän sitäkään.

Eikö kukaan tosiaan tiiä?

TOIMII! Painoin nappia niin kauan, kunnes se valo paloi kokoajan, pleikkari löys sen, ja nyt testaamaan kuuleeko muut mun äänen, kerron sit tänne miten toimii...

Tuntuis toimivan, kuulin muitten puheet, välillä kuulin oman puheeni toisten mikkien kautta kaiun avulla, ja kerran kysyin "can u hear me" ni sieltä tuli jotain "yeh" tyylistä. Eli toimii BH-600.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Emäntä osti sony ericsson puhelimen ja mukana tuli bluetooth handsfree.. sitä ole nyt käyttäny ja laite löysi sen heti ja toimii moitteettomasti. Etäisyyttä on 5m... Mutta olen kyllä harkinnut ostaa "laadukkaamman".
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

mä ostin tänään tollasen isnmat hs-200 ja hyvin kuuluu ku oon codia pelaillu mutta kertokaa joku jolla samanlainen että saako herkkyyttä säädettyä ku tuntuu että vaikka olis hengittämättä niin mikin kuva välähtää.oon flunssassa ja kaljaa ottanu niin vähä voi olla raskas hengitys ja kuka tunnustaa tos tunti sitte pelanneensa tdm ja haukkui mua läähättäjäks nimimerkki meni ohi niinku mun melkeen kaikki laukaukset:D
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Onko olemassa langatonta oikeita kunnon kuulokemikki settiä ps3:n ??
Ei mitään toiseen korvaan tulevaa vermettä vaan molempiin kunnolliset kuulokkeet jossa mikki samassa.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Onko kellään tietoo tosta bilteman "Mini bluetooth headset"in toimivuudesta. Meinaan vaan että hinta (9,99e) on sitä luokkaa, että noita voi vaikka heitellä seinille.

Linkkiä en saa tohon mut mene bilteman sivulle ja hakuun "bluetooth" tai tuotenumero 24600.

edit. Niin ja vielä semmosta kysysin, että onko kellään kokemuksia Jabran BT2040 mallin toimivuudesta PS3:sen kanssa?

Bilteman bluetooth toimii. Kävin tänään omani hakemassa ja pleikka otti sen mukisematta käyttöön.

En kerinnyt kuin asetusvalikon kautta sitä testailla mutta tuntui ihan ok kuuluvan joko korvanapin tai sitten vahvarin kautta kaiuttimista. Hankalaa sanoa äänen laadusta vielä juuta eikä jaata mutta hintaansa nähden ihan käypä peli.

ps.Hyllyn kyljessä oli vielä vanha 32 euron hinta, mutta kassalla maksoi tosiaan tuon 9,99 euroa, eli alennus on ihan kohtuullinen. :)
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Itselläni myös tuo Insmat (HS200) ja tyytyväinen oon ollu :p Kaveri osti tollasen Nokian BH200:n, jonka hinta näyttää keikkuvan 35-60.. Välillä kuulemma menettäny yhteyden pleikkaan ja ääni ei kuulu aina kunnolla, joskus ei ollenkaan..
Joten en tiiä sitte onko paljoa väliä onko "halpis" vai "kallis" headset :cool:
Mulla on kans Nokian BH200 -bluetooth headset ja kyllä se ainakin mulla toimii hyvin. Ei ole vielä koskaan menettänyt yhteyttä ja kaverit kuulee mun äänen. Sain ilmaseksi sen kun se tuli Nokialta samaan aikaan kun mun äiti sai uuden puhelimen sieltä.
 
Ylös Bottom