Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
joo kyllä laitoin etsimään ja 30min odotusta riitti!.
Niinkuin aiemmin todettu itsellä on tuo Insmatin halpis headset. Enkä ole tyytyväinen äänenlaatuun, toisaalta eipä varmaan kamalasti voi alta 20 euron hinnan perusteella odottaakaan.
Onko kukaan testannut tai tutkinut näitä vempeleitä? Eli onko noissa arvokkaammissa (laadukkaammissa) headseteissä parempi äänenlaatu?
Tässähän olis konsolifinille kattavan arvosteluartikkelin paikka
HOBBY HALLIN NETISTÄ löytyis tämmönen. Mitä mieltä että kannattaako investoida? kellään kokemusta? Sitä en muuten ottanu huomioon että tää ei taida olla langaton??
Tällaiset kysymykset:
1. Pelaan Cod4:sta ja haluaisin ostaa langattomat kuulokkeet sitä varten. Kuulokkeiden pitäisi tulla molemmille korville ja siinä saisi olla mikki mukana. Onko tähän ehdotuksia?
Kiitos
Onko kellään tietoo tosta bilteman "Mini bluetooth headset"in toimivuudesta. Meinaan vaan että hinta (9,99e) on sitä luokkaa, että noita voi vaikka heitellä seinille.
Linkkiä en saa tohon mut mene bilteman sivulle ja hakuun "bluetooth" tai tuotenumero 24600.
edit. Niin ja vielä semmosta kysysin, että onko kellään kokemuksia Jabran BT2040 mallin toimivuudesta PS3:sen kanssa?
Mulla on kans Nokian BH200 -bluetooth headset ja kyllä se ainakin mulla toimii hyvin. Ei ole vielä koskaan menettänyt yhteyttä ja kaverit kuulee mun äänen. Sain ilmaseksi sen kun se tuli Nokialta samaan aikaan kun mun äiti sai uuden puhelimen sieltä.Itselläni myös tuo Insmat (HS200) ja tyytyväinen oon ollu Kaveri osti tollasen Nokian BH200:n, jonka hinta näyttää keikkuvan 35-60.. Välillä kuulemma menettäny yhteyden pleikkaan ja ääni ei kuulu aina kunnolla, joskus ei ollenkaan..
Joten en tiiä sitte onko paljoa väliä onko "halpis" vai "kallis" headset