Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Kiitos -Invincible- nopeasta vastauksesta. Laitoin heti Play.comista tilauksen vetämään. Tosin löysin Nokian BH-606 bluetooth kuulokkeen tuolta laatikosta ja täytyy sitä illalla testata. Ei foorumilta löytynyt infoa siitä että pelaako tuo 606.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Merkki: Nokia
Malli: BH-606
Toimiiko: Toimii

En tiedä oliko jossain jo vinkkailtu mut mulla ainakin täytyy muutaman kerran laittaa connectia sieltä "bluetooth manage" -kohdasta että saa ton toimimaan. Eli se näyttää jo että löytää bluetoothin muttei sitten kuitenkaan audio -kohdassa toimi. Kun connectaa uudelleen, lähtee sitten toimimaan.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Merkki: Nokia
Malli: BH-606
Toimiiko: Toimii

Toimiikos noi tollaset handsfreet yhtä hyvin kun ihan ne jotka on suunniteltu konsoleille? Ihan tarkotan, että onko kuuluvuus hyvä ja millanen ääni siitä lähtee eteenpäin kun puhuu?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Kun se on lataustelineessa, niin kaikki yhteydet katkaistaan. Otat sen mikin käteen ja painat käynnistysnappia niin kauan pohjassa että sen "mic mute" -napin ympärillä oleva punainen valo alkaa vilkkua, ja silloin mikki on siinä tilassa että sen löytää bluetooth -laitteilla. Sitten tietenkin kun se on kerran yhdistetty siihen pleikkariin, niin voit normaalisti sen mikin käynnistää

Se pyytää vielä jotain tunnistuskoodia??? mistä helvatista sellasen saa? joo tymä olen kaikki pitää kädestä pitäen näyttää.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Varsin hyvin toimi tuo Nokian bluetooth. Äänen laadusta on hankalaa sanoa kun sitä ei pelitilanteessa itse kuule, kukaan ei ainakaan ole valittanut kun sitä käytin.

Sain tuon Sonyn oman bluetoothin nyt ja kun vertaa audio asetuksissa sitä ja tuota Nokian omaa niin joudun laittamaan sen Sonyn hieman isommalle. Johtuu varmaan pitkälti siitä että tuon Nokian kuulokkeen saa näppärämmin lähemmäs suuta.

Joten lopputulos on että varsin hyvin ainakin tuo Nokian 606 toimii.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

nyt on mikki yhteydessä pelikkariin, mutta kun koittaa käyttää sitä niin mitään ei tapahdu (valot toimii ja kuuluu piippaus ääni) eli siis kuulen tv:stä muiden mikki keskustelut. ohjeet on muuton yhteydessä hävinneet. joutuuko tässä sitten hankkimaan uuden mikin?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

nyt on mikki yhteydessä pelikkariin, mutta kun koittaa käyttää sitä niin mitään ei tapahdu (valot toimii ja kuuluu piippaus ääni) eli siis kuulen tv:stä muiden mikki keskustelut.
Tarkista audioulostulon asetukset ja varmista, että se headset on valittu sekä syöttölaitteeksi että ulostulolaitteeksi.

PS. Isot kirjaimet olisi enemmän kuin pop.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Mistähän johtuu, että kuulen oman ääneni kun käytän Nokian bluetooth mikkiä. Eli siis kun sanon jotain, niin hetken päästä kuulen hiljalleen oman ääneni. Lisäksi viivettä tuntuu olevan aika paljon. Eli jos sanon kaverille jotain, niin hän kuulee puheeni vasta parin sekunnin kuluttua. Tulee ärsyttävää päälle puhumista sekä odottelua.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Mörjens

Olen ymmärtänyt tätä ketjua lukemalla, että tuo Sonyn oma BT Headsetti on toimiva kapistus. Itse olen hankkimassa headsettiä, joka kävisi niin PS3, puhelimeen kuin myös skypen käyttöön. Toisaalta, kannettavani on vanhempaa mallia eikä siinä ole BT-ominaisuutta. Tuo Sonyn oma herätti mielenkiintoni. Olisiko niihin tarkoituksiin sopiva?? Eikä hintakaan mikään paha tuossa Sonyn omassa ole. Kuuntelen tietävämpien mielipidettä asiaan.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Onko kellään kokemusta Nokia BH-904 yhteensopivuudesta ? Pikaisella haulla en löytänyt vastausta (Tai sitten evotan :p)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Seuraava Nokia bluetoothi kuuloke toimii ps3:sen kanssa, kun kytkee asetuksista yhteen ensin.
Nokia BH-200
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Langtonta aattelin

Halvin mahdollinen varmaan jos tilaat Ahvenanmaan varastosta VPD:ltä http://www.vpd.fi/tuote/16308/132/P.../Warhawk + Bluetooth Headset PS3 (Åland 1069)
kaveri tilas ton, mutta ei tykännyt pelistä -> palautti, sai 20€ takaisin. Jotkut ovat kuvailleet mikistä tullutta ääntä säriseväksi verrattuna
Pelikauppa VPD - Headset Bluetooth SONY PS3 - PS 3 : Playstation 3-peli - Konsolipeli - Pelikauppa VPD
, jota tosin ei taida saada enää pelin mukana? Ainakin tämän toisen headsetin tiedän toimivan erittäin hyvin. Ja saattaa toi toinenkin mikki olla ihan yhtä hyvä, pitää vaan asetuksia säätää. Jabrassa vielä se plussa, jos haluaa käyttää kuulokkeita, Jabra menee paremmin esim. kaulukseen roikkumaan kuin tuo toinen.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Jabrassa vielä se plussa, jos haluaa käyttää kuulokkeita, Jabra menee paremmin esim. kaulukseen roikkumaan kuin tuo toinen.

Mielestäni Sonyn saa erittäin hyvin paidankaulukseen, sitten vielä kääntää mikrofonia suuhun päin, niin kuuluu puhe paremmin :p
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Puhuin kanssa halvasta. :rolleyes: Mulle ei ole kovin paljon väliä merkistä kuhan on vaan halpa, toimiva ja langaton. Vai onko sellaisia?:D
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Puhuin kanssa halvasta. :rolleyes: Mulle ei ole kovin paljon väliä merkistä kuhan on vaan halpa, toimiva ja langaton. Vai onko sellaisia?:D

Tilaat Ahvenanmaalta, palautat pelin, 20€ takaisin: 39,5 - 20 = 19,5€ , todennäköisesti halvin minkä saat mistä ainakin ite oot varma että toimii. HUOM, ainakin VPD maksaa sen 20€(Warhawkista), mutta ainakin Gamestop tarjosi pelistä 3,5€. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Nyt kun rupesin asiaa miettimään, niin omalla kohdalla tuo äänikortti olisi kätevin :D
 
Ylös Bottom