Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]
Ja tuntuu että joka riivatun kisassa aina vikat kiekat Viltzun autoa saa tuijotella. Alkaa muodostua paha tapa tästä.
(...)
itelläki menee aina taistelutilanteissa sormi suuhun ja tuntuu että aivot jäätyy ja pelkään osumia. Siks yleensä löydän itteni hiekalta tai jostain kun pelkään että vien muut mennessäni. Vanha mummo - taktiikka.
Haha joo, hyvä taistelupari kehkeytynyt. Itsekin kuulun vähän tuohon "mielummin liian varovaisesti"-kategoriaan niin paikatkin vaihtuu normisti pariin otteeseen.
En tiiä mitä muut on mieltä, tahi Viltzu, mutta pitääkö meidän kehitellä joku penaltykortti tähän, eli jos saat vaikkapa 3 rankkuääntä tahi pojoa nii sitte rangaistuksena seuraavaan kisaan vika ruutu tai jotain? emt.
Varmaan jotain tällaista pitäisi suunnitella, vaikken ketään tahallisuudesta epäilekään. Jos Samadhillakin sattuu olemaan videota, niin lisäile tännekin. Vähän kuitenkin tuota Kiraihin mummo-tyyliä mukaan, niin ei mene ohitustilanteet liian riskialtiiksi.
Alla linkki kisaan mun kuvakulmasta alla. Koostetta en tällä kertaa tehnyt, kun oli vähän kysymysmerkkejä kerkeänkö sellaista edes väsäämään.
[video]https://youtu.be/4idBZeSYA6U?t=35m43s[/video]
Kisa meni jo alussa vähän uusiksi, kun ei valinnasta huolimatta primejä tyrkännyt alle kisaan. Ekalla kierroksella sitten vähän kummallinen osuma Zetorin kanssa (
https://youtu.be/4idBZeSYA6U?t=36m30s) ja paikalle yhdeksän, reilut 5sek muista jälkeen. Tuossa sitten pikkuhiljaa saavuteltiin ja jrantalasta mentiin ohikin ja 6.kierroksella pohdin, että joko vedellään kahdella stopilla tai sitten kokeillaan undercutia, jos kukaan muu ei tule varikolle. Siinä sitten kesken vikan mutkan nopea käännös varikolle ja rich mixillä paahtamaan. Melkein onnistui täydellisesti, mutta Thuto pääsi just ja just edelle varikolta tultuaan. Siinähän sitten ajelinkin pääasiassa yksin aina vikalle stintille asti (prime-stintin vedin tuossa välissä vielä) ja viimeisillä kierroksilla Jonttua ja Kiraihia metsästämään (ero joku 5-7sek). Jontusta pääsin rengashyödyn takia nopeasti ohi, mutta Kiraihin kanssa saatiin taas totutusti vääntää loppukierroksilla, kuten ylläkin puitu. Tällä kertaa pääsin ohikin ja lopussa vielä yritin Thutoa saavuttaa, kun ero pieneni aika radikaalisti (näytti olevan ~15sek 23.kierroksen lopussa, maalissa oli 2sek), mutta ei ihan riittänyt. Samadhi hyppäsi linjoilta pois siinä välillä vielä syystä X.
Muiden taktiikoista olin ihan ulkona koko kisan ajan. Ei ollut mitään käryä, oliko porukka kahdella vai kolmella stopilla ja oliko alla ollut primeja vai optioneja. Teki vähän hankalaksi omankin rengasstaregian.
¨
Varoituksista vielä loppuun sen verran, että ne karanneet taas vuorostaan käsistä näissä parissa ekassa kisassa (Melbournesta en tiedä, mutta kahdessa muussa ainakin). Nappi pohjassa selaamalla mulla meni eilen KAHDEKSAN (8!) sekuntia rullata lista ylhäältä alas, "pikanäpyttämisellä" järkyttävät 21 sekuntia... Koosteesta voi itse tarkastella.