Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 Pro

Vastaus: PS4 Pro

Niin tai ei halua tajuta sarkasmia jos se kohdistuu itseen. Liian helppoa vaan todeta, että en ymmärrä. Yleensä tämmöinen ihminen juuri ymmärtää sarkasmin ja se on juuri se ongelma, eikä se ettei tajuaisi.
 
Vastaus: PS4 Pro

Ketjun ongelma on se, että otsikossa lukee PS4 Pro eikä "Keskustelua sarkasmista".

Joten takaisin aiheeseen, kiitos.

PS. Mä teeskentelen usein sarkasmia.
 
Vastaus: PS4 Pro

Tämän boost ominaisuuden vuoksi, alkaa olemaan taas yksi syy mahdollisesti jossain vaiheessa hankkia vihdoin se PRO versio. Telkkari siihen tietenkin kylkeen, en nyt ala oottelemaan vuosia koska silloin tosiaan sais ootella vielä 30 vuotta koska silloin todennäköisesti sais samalla hinnalla vielä parempia vehkeitä.

Onko se boost ominaisuus sitten tosiaan semmonen että kaikki pelit saa siitä hyödyn irti? Vai onko sekin semmonen että tietty lista pelejä vaan tukee sitä ominaisuutta? Aattelin et jos tos keväämmällä, hieman vielä hintoja seuraamalla ja mahdollisesti jotkut pienet ale myynnit niin käydä hakemassa vähän leluja.
 
Vastaus: PS4 Pro

Onko se boost ominaisuus sitten tosiaan semmonen että kaikki pelit saa siitä hyödyn irti? Vai onko sekin semmonen että tietty lista pelejä vaan tukee sitä ominaisuutta?
Ei. Tavallaan kyllä. Valmiiksi Pro-optimoituihin peleihin se ei vaikuta yhtään mitenkään. Boost Modea käyttävät vain ne PS4-pelit, joissa ei ole erillistä Pro-tukea. Käytännössä koskee siis vuosina 2013-2016 julkaistuja pelejä, ja loppuvuonna 2016 julkaistuissa peleissä Pro-tuki oli useasti jo valmiina.

Ja jos peli on ollut tavallisellakin PS4:llä täysin vakaa ruudunpäivitykseltään - olipa se sit 30 tai 60 fps - Boost Mode ei sitä tilannetta muuta miksikään, mutta se saattaa nopeuttaa latausaikoja.
 
Vastaus: PS4 Pro

[video=youtube;ftBB3ffc5A8]https://www.youtube.com/watch?v=ftBB3ffc5A8&t=318s[/video]
 
Vastaus: PS4 Pro

Hyvin toimii Boost mode ainakin tossa testissä.. paitsi yhdessä pelissä nimeltä Knack :D tuntuu vähän ironiselta että PS4:n ja PS4 Pro:n oman "isän" tekele kärsii sitten Boost Modesta noin pahasti.
 
Hyvin toimii Boost mode ainakin tossa testissä.. paitsi yhdessä pelissä nimeltä Knack :D tuntuu vähän ironiselta että PS4:n ja PS4 Pro:n oman "isän" tekele kärsii sitten Boost Modesta noin pahasti.
Knackille on julkaistu erillinen Pro-päivitys, ja sen kanssa peli pyörii paremmin kuin päivittämätön peli Boost Modella. Syykin selitetään videolla: Boost Modessa ilmeisestikin käytetään vain 18 ACU:ta, kun Pron GPU-piirissä niitä on 36 kappaletta. 18 taas on juurikin alkuperäisen PS4:n ACU-lukema. Eli jos Knackia ei ole jostain syystä päivittänyt, toimii se Boost Modessa ikään kuin ylikellotetulla PS4:llä. Pro-päivitettynä se osaa sit hyödyntää Pron GPU:n koko arsenaalia.
 
Vastaus: PS4 Pro

Knackille on julkaistu erillinen Pro-päivitys, ja sen kanssa peli pyörii paremmin kuin päivittämätön peli Boost Modella. Syykin selitetään videolla: Boost Modessa ilmeisestikin käytetään vain 18 ACU:ta, kun Pron GPU-piirissä niitä on 36 kappaletta. 18 taas on juurikin alkuperäisen PS4:n ACU-lukema. Eli jos Knackia ei ole jostain syystä päivittänyt, toimii se Boost Modessa ikään kuin ylikellotetulla PS4:llä. Pro-päivitettynä se osaa sit hyödyntää Pron GPU:n koko arsenaalia.

Ahaa selvisi tämäkin, nyt vielä odotetaan että joku testaa no man sky:tä tällä boostilla ja eikös siihen ole pro päivitys tulossa myös?
 
Vastaus: PS4 Pro

Ahaa selvisi tämäkin, nyt vielä odotetaan että joku testaa no man sky:tä tällä boostilla ja eikös siihen ole pro päivitys tulossa myös?
Pro-päivityksestä levisi huhu joulukuussa, mutta sen koommin on ollutkin hiljaista.

YouTubesta löytyi yksi 22-minuuttinen NMS-video Boost Modella pelattuna. Siitä voi jokainen vetää omia johtopäätöksiään, onko vaikutusta vai ei.

[video=youtube_share;pDxmlRKvKBk]https://youtu.be/pDxmlRKvKBk[/video]
 
Vastaus: PS4 Pro

Pro-päivityksestä levisi huhu joulukuussa, mutta sen koommin on ollutkin hiljaista.

YouTubesta löytyi yksi 22-minuuttinen NMS-video Boost Modella pelattuna. Siitä voi jokainen vetää omia johtopäätöksiään, onko vaikutusta vai ei.

Vaikea kyllä tehdä johtopäätöksiä vielä kun framen ei mittailla noissa mutta odotellaan :)
 
Vastaus: PS4 Pro

Pitäskö mun ostaa ps4 pro vai normi ? Tarvis pikaisen vastauksen. Hinta ei minua haittaa, mutta en omista 4k tv:tä. Eli kumman ostan :) ?
 
Vastaus: PS4 Pro

Pitäskö mun ostaa ps4 pro vai normi ? Tarvis pikaisen vastauksen. Hinta ei minua haittaa, mutta en omista 4k tv:tä. Eli kumman ostan :) ?

Perusversiollakin pärjää, mutta...

-jos aiot ostaa vr-lasit -> pro
-jos aiot ostaa 4k telkkarin joskus -> pro
-jos haluat että pelit näyttävät paremmalta -> pro
 
Vastaus: PS4 Pro

Perusversiollakin pärjää, mutta...

-jos aiot ostaa vr-lasit -> pro
-jos aiot ostaa 4k telkkarin joskus -> pro
-jos haluat että pelit näyttävät paremmalta -> pro

Ja tulevan 4.50 päivityksen boost moden myötä kaikki pelit pyörii paremmin -> pro
 
Vastaus: PS4 Pro

Perusversiollakin pärjää, mutta...

-jos aiot ostaa vr-lasit -> pro
-jos aiot ostaa 4k telkkarin joskus -> pro
-jos haluat että pelit näyttävät paremmalta -> pro

Ja tulevan 4.50 päivityksen boost moden myötä kaikki pelit pyörii paremmin -> pro

ja jos ei hinnasta ole kiinni -> pro

+ 3 USB-porttia (joista yksi takakannessa)
+ Optinen lähtö äänelle
+ Pelitallennukset 1080p

Lisätehot tulevat myös ilmi pienissä suurissa asioissa, kuten käyttöliittymän eri vaiheissa.
 
Vastaus: PS4 Pro

Lyödään vielä jatkeeksi tohon 4k telkkarin perään että samalla tuki netflixin ja youtuben 4k sisältöön.
 
Vastaus: PS4 Pro

Pitäskö mun ostaa ps4 pro vai normi ? Tarvis pikaisen vastauksen. Hinta ei minua haittaa, mutta en omista 4k tv:tä. Eli kumman ostan :) ?

En tiedä pelimakuasi tai tuleeko esim naperolle, niin vaikea arvioida onko Prolle mitään tarvetta.

Useimmiten valinta on kuitenkin Pro jos sitä peruspleikkaria ei tosiaan taloudesta entuudestaan löydy.
 
Vastaus: PS4 Pro

Pitäskö mun ostaa ps4 pro vai normi ? Tarvis pikaisen vastauksen. Hinta ei minua haittaa, mutta en omista 4k tv:tä. Eli kumman ostan :) ?

Jos hinnalla ei ole väliä, niin ei kait tuota nyt tarvi edes miettiä. Parasta kehiin [emoji2]
 
Vastaus: PS4 Pro

Noni, nyt vaihtui amatööri pleikkari ammatti pleikkariin! 4K töllö seuraa perässä parin kk päästä, sit ei muuta kun uskottelemaan itselleen että perkele kun oli järkevä ostos... :D

Noh, kai sitä hieman smoothimpaa kokemusta saa varsinkin kun se boost ominaisuus saapuu, se oli oikeastaan mulle system seller. Parasta kokemusta en vielä tietenkään telkkarin puutteesta tule saamaan.

Edit: Nyt on tässä koko illan pelannut deus exää ja siitä olen kyllä erittäin positiivisesti yllättynyt miten hiljainen vehe, missään vaihees ei alkanut hyrisee, mä kun luulin että mun vanha ps4 oli hiljainen. Siis käytännössä ei kuule ollenkaan että onko se ees päällä paitsi kun laittaa korvan siihen ihan kiinni.

Pelissä muuten en huomannut tietenkään mitään eroa vanhaan, telkkari edelleen puuttuu ja kyllä niitä nykimisiä edelleen esiintyy, mutta olihan se arvattavissa, odotellaan sitä boost modea ja katotaa sitten.

Fallouttiin odotan eniten edes melkein sulavaa pyörimistä, kun aikoinaan peli jäi kesken kun ei vaan kestänyt sitä jatkuvaa nykimistä.

Noh, lisää uskottelua itselleen ja katotaa alkaako lähitulevaisuudessa tekijät ottamaan entistä enemmän hyötyä irti tästä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 Pro

Jos ja kun hommaan tuon ps4 pron niin tarviiko tehä mitään erikoisia kommervenkkejä että pelien tallennukset säilyy yms.pelitilin tiedot jne.? Ja joo,ite en ole pro,niin siksi kysyn :D
 
Ylös Bottom