Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 Pro

Vastaus: PS4 Pro

Eikös jokaisessa pelissä pitänyt olla Pro tuki?

Katselin vain, kun Sniper: Ghost Warrior 3 kotelossa lukee, että tuki löytyisi, mutta mitään parannuksia siinä ei ole

Vai tarkoittaako tuo "Pro support" sitä, että peli toimii kyseisellä konsolilla vaikka parannuksia ei löytyisikään?

Ohan tässä HDR ainakin:)
 
Vastaus: PS4 Pro

Ihan persiistä tuo systeemi, kun tuli ihan täpinöissä ostettua Pro helmikuussa ja nyt pelit jättävät tuen kokonaan pois, niin mitä tällä sitten tekee jos ei hyödy mitään (paitsi isomman sähkölaskun)

Itse sain paremman videokaapparin (vanha PS4 nauhoittaa 720p pätkää ja Pro 1080p) + suuremman kuvasuhteen screenshotit, isomman kovalevyn (sinnittelin lähes 4 vuotta 500 gigasella) sekä tietysti uuden takuun laitteelleni. Tuli tarpeeseen, koska vanha PS4 oli ostettu miltei julkaisun aikoihin. Omalla kohdallani em. asiat on ihan kivoja parannuksia silmäkarkin lisäksi, mutta ei tietenkään kaikille merkitse yhtä paljoa :D
 
Vastaus: PS4 Pro

Ps4 pron hinta tippunee alle viidessä vuodessa aika paljon. Kyllä nyt jo ps4:lle on mua kiinnostavia pelejä julkaistu. Ainakin Farmin simulatoria ja vissiin Minecraft story mode jne. Tekken 7 kanssa tulossa kivasti tän vuoden puolella varmaankin vielä.

En tiedä onko grafiikka juuri parempi ps4pron farming simulatorissa.
 
Vastaus: PS4 Pro

En tiedä onko grafiikka juuri parempi ps4pron farming simulatorissa.

Veikkaanpa, etteipä juurikaan
PS4 Pro:
Added PlayStation®4 Pro Option: Screen Resolution. Full HD (2K/1080p), Quad HD (3K/1440p) and Ultra HD (4K/2160p) are available.
Added PlayStation®4 Pro Option: Render Quality. “Enhanced” is only available in Full HD (2K/1080p) and enable a greater Draw Distance.
 
Vastaus: PS4 Pro

Kyllä se tarkempi on, lisäksi tasaisempi ruudunpäivitys. Pienemmällä resolla ruudunpäivitys 60fps, joten kyllä pro:sta on oikeasti iso hyöty tuossa.
 
Vastaus: PS4 Pro

Mun kolmisen vuotta vanha ps4 sano sopimuksen irti, ilmeisesti virtalähde hajos ku ei puhu mitää. Voinko pistää vanhan ps4 kovalevyn pakasta vedettyyn pro:hon, tallentaa kovalevyn tiedot ulkoselle, sit pro:n oma kovalevy takasi kiinni ja ladata tiedot pro:n kovalevylle?
 
Vastaus: PS4 Pro

Mun kolmisen vuotta vanha ps4 sano sopimuksen irti, ilmeisesti virtalähde hajos ku ei puhu mitää. Voinko pistää vanhan ps4 kovalevyn pakasta vedettyyn pro:hon, tallentaa kovalevyn tiedot ulkoselle, sit pro:n oma kovalevy takasi kiinni ja ladata tiedot pro:n kovalevylle?
Et voi, koska PS4 formatoi aina automaattisesti uuden kovalevyn.
 
Vastaus: PS4 Pro

Mun kolmisen vuotta vanha ps4 sano sopimuksen irti, ilmeisesti virtalähde hajos ku ei puhu mitää. Voinko pistää vanhan ps4 kovalevyn pakasta vedettyyn pro:hon, tallentaa kovalevyn tiedot ulkoselle, sit pro:n oma kovalevy takasi kiinni ja ladata tiedot pro:n kovalevylle?

Et voi, koska PS4 formatoi aina automaattisesti uuden kovalevyn.


Saiskohan vanhan ps4 tietoja mitenkää pelastettua?
 
Vastaus: PS4 Pro

Pilvitallennus auttaa jos plus palvelu ollut käytössä. Tikulle niitä ei enää oikein saa jos pleikka ei käynnisty.
 
Vastaus: PS4 Pro

Saat pelitallennukset pilveen tai USB-tikulle. Kuten myös kuvakaappaukset ja pelivideot. Pelit voit imuroida uudestaan sitä mukaa kun käyttöä löytyy.

Luitko edes koko aikaisempaa kysymysta vai veteletkö vastauksia ihan hatusta [emoji23][emoji23]
 
Vastaus: PS4 Pro

Tyylikäs video E3 esitellyillä sisällöillä:

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 Pro

Ilmeisesti myös jokainen PS4 peli jota sonyn pressissä esiteltiin pyöri PS4 Pro:lla? ainakin olin aina näkevinään sen pienen tekstin. Erikoista muuten tossa videossa oli se että eikös tuo God of War pätkä ollut E3 2016 materiaalia?
 
Vastaus: PS4 Pro

Ilmeisesti myös jokainen PS4 peli jota sonyn pressissä esiteltiin pyöri PS4 Pro:lla? ainakin olin aina näkevinään sen pienen tekstin. Erikoista muuten tossa videossa oli se että eikös tuo God of War pätkä ollut E3 2016 materiaalia?

Mielestäni jossain sanottiin että ainakin god of war oli perus ps4.
 
Vastaus: PS4 Pro

Tulossa Destiny 2:n kanssa yhteen bundlattu valkoinen PlayStation 4 Pro!

DEZ4OfsU0AIksDn
 
Vastaus: PS4 Pro

Olis tarkotus päivittää vanha ps3 uuteen ps4,itselläni full hd telkka niin hyödynkö paljon mittään jos ostan PS4 PRO?
Pelaan siis BF1,GTA,COD, jne:rolleyes:
 
Ylös Bottom