Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia
Heh, en minä mitenkään "tosissaan" täällä juttuja ota. Minun mielestä keskustelupalstoilla vaan voi käydä kehittyneempääkin keskustelua, kun etsiä toisten viesteistä porsaan reikiä - "pääsinpäs sanomaan"- mentaliteetillä ja heittää hymiötä perään. Ehkä olen ymmärtänyt sitten väärin, jos Internet on vain tätä keskustelua varten.
Mitä sinä oikein höpötät. Minä kirjoitin, ettei 400e saa tietokonetta, joka pesee mennen tullen PS4:n grafiikkassa/resoluutiossa /fps:ssä. Jos sinä haluat tätä keskustelua nyt jatkaa, niin laita se linkki, missä on se uusi tietokone hintaan 399e, joka niin tekee. Sitten voidaan palata asiaan ja rueta vertailemaan, että näinköhän on.
Sun pitäis pysyä poissa internetistä, jos sä otat asiat näin tosissaan.
Heh, en minä mitenkään "tosissaan" täällä juttuja ota. Minun mielestä keskustelupalstoilla vaan voi käydä kehittyneempääkin keskustelua, kun etsiä toisten viesteistä porsaan reikiä - "pääsinpäs sanomaan"- mentaliteetillä ja heittää hymiötä perään. Ehkä olen ymmärtänyt sitten väärin, jos Internet on vain tätä keskustelua varten.
Omasta mielestä muutenkin "hinta/laatu"-suhteesta puhuminen on vähän kyseenalaista, kun laadun määrittäminen on vähän enemmänkin pelaajasta kiinni. PC:llä voi edelleenkin tehdä enemmän asioita, jolloin se ei ole rajoitettu pelkästään pelikäyttöön. Tällöin kalliimpi hinta on ihan ymmärrettävää. Monia pelaajia ei myöskään kiinnosta "hinta-laatu"-suhde vaan he haluavat parempaa laatua, maksoi se sitten "normaalia" enemmän.
Sun 400e:n laitteeseen myöskin pitää melko varmasti hankkia maksullisia palveluita, joita ei välttämättä pc-puolella tarvita. PC-puolella pelit ja lisälaitteetkin ovat halvempia.
Konsolien suurin etu on tuotteistus. Laite on tuotteistettu sellaiseksi, ettei käyttäjän tarvitse käyttää omaa aikaansa laitteen fiksailuun, kun taas tietokone on selvästi monipuolisempi eikä ole rajoitettu esim. yhden valmistajan nettipalveluun.
Hauskinta tässä "väittelyssä" on se, ettei itselläni ole mitään kunnon pelitietokonetta, vaan pelailen himassa juuri 90% pelikonsoleilla ja 10% jakautuu sitten tietokoneen ja mobiililaitteiden välillä.
...joten,
Kerro toki kuinka pitkälle siipeni kantoivat... by all means.
Mitä sinä oikein höpötät. Minä kirjoitin, ettei 400e saa tietokonetta, joka pesee mennen tullen PS4:n grafiikkassa/resoluutiossa /fps:ssä. Jos sinä haluat tätä keskustelua nyt jatkaa, niin laita se linkki, missä on se uusi tietokone hintaan 399e, joka niin tekee. Sitten voidaan palata asiaan ja rueta vertailemaan, että näinköhän on.