Vastaus: PS4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Tuo 100e:n kysymys oli kyllä tavallaan ihan "oikea" kysymys, mutta ilmeisesti monikaan pelaaja ei olisi valmis maksamaan peleistä nykyistä enemmän?Itse en ole ainakaan. Millä se voitto peleistä tehdään jos peli on ilmainen? Vai maksetaanko siinä vain itse pelatuista minuuteista vai pelin edetessä maksamalla saa aina pari lisäkenttää?
Kunhan veikkailen(ja muutaman lähipiiriläisen fiiliksiä tiedustelleena), eli laske nyt vaan se keula alasMistä sinä nämä faktatiedot vedät ? Onko sinulla jotain linkkejä tutkimuksiin, jossa suurin osa konsolinhankkijoista katsoo asian "eri" tavalla tai yli 90% ihmisistä sanoo nykyisen grafiikan olevan tarpeeksi hyvää ? Tarkoitatko sinä tällä prosentilla ihmisiä kokonaisuutena, vai sitä segmenttiä ihmisistä, jota voidaan pitää potenttiaalisena konsolin/pelin ostajana?
Mistä tämä 100 euroa nyt tuli ? Onko tämäkin nyt vain päästä heitetty mutuluku vai onko tälle jotain lähdettä. Erilaisia bisnesmalleja on jo syntynyt kasvaneisiin kustannuksiin. Näistä yksi on F2P (joka pitää yleensä sisällään Pay-2-win), johon muun muassa CryTek on sanonut siirtyvänsä kokonaan 5 vuoden aikavälillä [1]. Eli suunta näyttää olevan täysin päin vastainen, ilmaiseksi pääsee pelaamaan, kukkaroa saa sitten jokainen avata sen verran kun katsoo tarpeelliseksi / pakolliseksi. Toinen uusi bisnesmalli on vaikkapa Kickstarter

Tuo 100e:n kysymys oli kyllä tavallaan ihan "oikea" kysymys, mutta ilmeisesti monikaan pelaaja ei olisi valmis maksamaan peleistä nykyistä enemmän?Itse en ole ainakaan. Millä se voitto peleistä tehdään jos peli on ilmainen? Vai maksetaanko siinä vain itse pelatuista minuuteista vai pelin edetessä maksamalla saa aina pari lisäkenttää?