Mahewcoro
Active Member
Vastaus: PS4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia
Toki hinnanalennukset, uudet mallit ja kasvanut pelivalikoima ovat auttaneet PS3:a. Mutta osa tästä kasvaneesta pelivalikoimasta on Moven ansiota. HD-konsolien liiketunnistusratkaisut myös vaikuttivat Wiin myyntiin, ja antoivat HD-konsoleille piristysruiskeen samalla kun ne vähensivät Wiin myyntiä. Kinect ja Move oikeasti toivat niitä liiketunnistuspelaajia pelaamaan uutta sisältöä, jota HD-grafiikat ja online-palvelut eivät olleet saaneet mukaan.
Sehän auttoikin Gamecubea niin hirveästi, kun laite maksoi 149 tai 99 euroa Mario Kartin kanssa. 3DS:n Mario Kart myy huonommin kuin Wiin ja DS:n. Myös alusta vaikuttaa, ja heikosti menestyvä alusta heikentää myös pelien myyntiä. Yksittäinen Mario Kart, Wind Waker HD tai 3D-Mario ei ole Wii U:n pelastus, ja erityisesti epäilen näiden pelien potentiaalia demonstroida Gamepadin hyötykäyttöä. Wii U tarvitsee sen laajan skaalan erilaisia pelejä, jotka käyttävät laitteen tekniikkaa eri tavoilla hyödykseen.
Wiillä third party -pelit myivät poikkeuksellisen hyvin muihin Nintendo-alustoihin verrattuna, jopa menestyvään DS:ään. Vuonna 2010 Wiillä oli 54 miljoonamyynteihin yltänyttä third party -peliä, verrattuna 22 Nintendon omaan peliin. Kuluneiden kolmen vuoden aikana nämä luvut ovat vielä kasvaneet, mutta ei nyt löytynyt tähän hätään tuoreempia lukuja.
PS3:n hyvät myynnit ovat tulleet erinomaisten pelien ja hinnanalennuksien yhdistelmällä. Eikä minkään Moven voimalla... Voi hyvänen aika mitä pas.. ... ... ...
Toki hinnanalennukset, uudet mallit ja kasvanut pelivalikoima ovat auttaneet PS3:a. Mutta osa tästä kasvaneesta pelivalikoimasta on Moven ansiota. HD-konsolien liiketunnistusratkaisut myös vaikuttivat Wiin myyntiin, ja antoivat HD-konsoleille piristysruiskeen samalla kun ne vähensivät Wiin myyntiä. Kinect ja Move oikeasti toivat niitä liiketunnistuspelaajia pelaamaan uutta sisältöä, jota HD-grafiikat ja online-palvelut eivät olleet saaneet mukaan.
WiiU:n huono menestys johtuu Mario Kartin (ja vastaavien pelien puutteesta) puutteesta ja liian kovasta hinnasta. 199€ ja Mario Kart kylkeen, niin johan kauppa käy (3DS anyone?).
Sehän auttoikin Gamecubea niin hirveästi, kun laite maksoi 149 tai 99 euroa Mario Kartin kanssa. 3DS:n Mario Kart myy huonommin kuin Wiin ja DS:n. Myös alusta vaikuttaa, ja heikosti menestyvä alusta heikentää myös pelien myyntiä. Yksittäinen Mario Kart, Wind Waker HD tai 3D-Mario ei ole Wii U:n pelastus, ja erityisesti epäilen näiden pelien potentiaalia demonstroida Gamepadin hyötykäyttöä. Wii U tarvitsee sen laajan skaalan erilaisia pelejä, jotka käyttävät laitteen tekniikkaa eri tavoilla hyödykseen.
3rd partyn tukeen on ihan turha luottaa. Nintendon ostajakunta kun ei näitä pelejä isossa kuvassa ihan hirveästi osta, joten niitä ei sitten tulekaan. Varsinkaan jos käytännön ero tehoissa tulee olemaan seuraavassa sukupolvessa moninkertainen.
Wiillä third party -pelit myivät poikkeuksellisen hyvin muihin Nintendo-alustoihin verrattuna, jopa menestyvään DS:ään. Vuonna 2010 Wiillä oli 54 miljoonamyynteihin yltänyttä third party -peliä, verrattuna 22 Nintendon omaan peliin. Kuluneiden kolmen vuoden aikana nämä luvut ovat vielä kasvaneet, mutta ei nyt löytynyt tähän hätään tuoreempia lukuja.