Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia
DDDDD
Tässä Bill Gates kertoo vuonna 2001 että Xboxin tarkoitus on tuoda Microsoft olohuoneisiin.
Gates Hopes Xbox Is Key to the Living Room - Los Angeles Times
Tässä Bill Gates vuonna 2007 kertoo samaa tarinaa
Bill Gates and Steve Jobs at D5 (Full Session) | Videos - AllThingsD
Et ollu aiemmin kuullut tästä ovelasta juonesta? Muakin kamalasti harmittaa että Halo oli oikeasti kavala juoni. Ai mutta, mulla on edelleen vapaa mieli ja voin minä päivänä tahansa valita kilpailevan systeemin. Ah joo, mulla on tossa muutaman metrin päässä kaikki myynnissä olevat kilpailevat systeemit joita Suomessa pystyy käyttämään. Mutta Microsoft on ahne, jonka todistit millä tavalla?
Voi juku mikä salaliittotarinaMicrosoft pomppaa esille äärimmäisenä esimerkkinä. Siihen on helppo tarttua. Kukaan kolmesta tähtimerkistä ei ole niin ahne kuin tämä firma. Pelit eivät olleet muu kuin keino päästä television alle. Nyt on lyöty pöytään todelliset kortit ja kansa on ihmeissään.

Tässä Bill Gates kertoo vuonna 2001 että Xboxin tarkoitus on tuoda Microsoft olohuoneisiin.
Gates Hopes Xbox Is Key to the Living Room - Los Angeles Times
Tässä Bill Gates vuonna 2007 kertoo samaa tarinaa
Bill Gates and Steve Jobs at D5 (Full Session) | Videos - AllThingsD
Et ollu aiemmin kuullut tästä ovelasta juonesta? Muakin kamalasti harmittaa että Halo oli oikeasti kavala juoni. Ai mutta, mulla on edelleen vapaa mieli ja voin minä päivänä tahansa valita kilpailevan systeemin. Ah joo, mulla on tossa muutaman metrin päässä kaikki myynnissä olevat kilpailevat systeemit joita Suomessa pystyy käyttämään. Mutta Microsoft on ahne, jonka todistit millä tavalla?