Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5-konsolitilausten seurantaketju

Melkeen jo vähän harmittaa että nyt sitten loppuu tämä uusien myyntierien kyttäily ja siihen liittyvä jännitys :D
Reilussa 3kk:ssa oli jo tottunut tähänkin hommaan niin naurettavalta kuin se kuulostaakin. Se odotteluhan on aina kuitenkin puolet ilosta ja tässä tapauksessa odotteluaspekti oli saatavuusongelmien takia omalla tasollaan.

Astro onkin tullut ehdittyä pelailtua omalla DE:llä jo, malttamaton kun olen, mutta Miles odottelee hyllyssä levyversion muodossa. Sen jälkeen se onkin sitten odottelua Rachetin julkaisuun. Jos siinä välissä Controllin pelailisi uusiksi DLC:n kanssa ja Horizonin vihdoin läpi. FF7RE rantautuminen plussaan myös mukava yllätys vaikka PS5 versiota ei tuon version mukana tulekkaan joten kyllä tässä pelattavaa on ennen kesäkuuta.
Kieltämättä hieman erilainen kokemus ollut kuin että olisi vain kävellyt kauppaan konsolia ostamaan kuin mitä tahansa kaurapuuropakettia tai näkkileipää. Nyt oli yhteisöllisyyttä ja jännitystä kuin jossain urheilutapahtumassa ikään.

Mukavastihan siellä on myös pelattavaa heti vaikkei ole laittanut varsinaisesti edes rahaa peleihin: Astro, Bugsnax, FF7RE, Control Ultimate...

Olen miettinyt että kyllähän se pitää Bugsnaxilla aloittaa uusi sukupolvi. Okei, Series X löytyy ja on ollut jo viikkoja käytössä mutta ei siellä The Mediumin lisäksi ole ollut mitään nextgeniksi miellettävää pelauksessa. Sekään ei varsinaisesti tunnu nextgeniltä ja yhtään oikeaa Series X -versiota en ole peleistä pelannut.
 
Omassa gigantin yksilössä oli kyllä ihan asianmukainen pakkaus. Tuskin on kuljetusfirmasta kiinni, että onko tuplaboksia vai ei? :eek:
 
Omassa gigantin yksilössä oli kyllä ihan asianmukainen pakkaus. Tuskin on kuljetusfirmasta kiinni, että onko tuplaboksia vai ei? :eek:
Yleensä se lähettäjä pakkaa lähettämänsä tuotteen. Nykyisin kyllä ymmärtääkseni on myös mahdollista ulkoistaa nämä lähettämiset (varasto) myös suoraan Postille, joten sen kautta voi olla myös kuljetusfirmasta kiinni. Tuskin kuitenkaan Gigantilla sekä Matkahuollon että Postin kautta varastoivat paketteja, jos siis ovat ulkoistaneet varastoja ollenkaan.
 
Oonko ainut viime viikon gigantin erästä konsolin saanut joka ei ole vielä saanut lähetystunnusta? Vähän meinaa jänskättää, kun monella lähtenyt konsolit jo pikkuhiljaa kuljetukseen ja oman tila yhä gigantin sivuilla ”tilaus vastaanotettu”. Kyllä sieltä kuitti maksusta yms tuli viime viikolla, että pitäis kait olla kaiken kunnossa...
 
Oonko ainut viime viikon gigantin erästä konsolin saanut joka ei ole vielä saanut lähetystunnusta? Vähän meinaa jänskättää, kun monella lähtenyt konsolit jo pikkuhiljaa kuljetukseen ja oman tila yhä gigantin sivuilla ”tilaus vastaanotettu”. Kyllä sieltä kuitti maksusta yms tuli viime viikolla, että pitäis kait olla kaiken kunnossa...
Mihin aikaan sait tilausvahvistuksen? Itse sain sen 10:19 ja voihan se olla et lähettelevät eri aikoihin koneita menemään
 
6.37 aamulla tullu viesti et matkahuolto odottaa pakettia, ei oo vielä kuulunu, joten oon hieman skeptinen et ennättää keskiviikoksi
 
6.37 aamulla tullu viesti et matkahuolto odottaa pakettia, ei oo vielä kuulunu, joten oon hieman skeptinen et ennättää keskiviikoksi
Näin varastoheebona siellä on eri ajat kun eri firmat noutaa tavaraa. Eiköhän se tänään illalla vielä napsahda kuljetukseen.
 
Mistä tilasit: Gigantti
Milloin tilasit: 25.2.2021 10:35
Milloin sait konsolin: 2.3.2021. 12:39
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom