Hyvä homma. Menikö takuuseen tai virhevastuuseen vai pitikö ite maksaa?Ongelmat selätetty ja taas Ps5 toimii kylläpä piristää
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyvä homma. Menikö takuuseen tai virhevastuuseen vai pitikö ite maksaa?Ongelmat selätetty ja taas Ps5 toimii kylläpä piristää
Itse piti maksaa kun ukkonen särki.Hyvä homma. Menikö takuuseen tai virhevastuuseen vai pitikö ite maksaa?
Eikö vakuutus korvaa tossa tilanteessa?Itse piti maksaa kun ukkonen särki.
vakuutuksen oma vastuu on suurempi kuin meidän laskuEikö vakuutus korvaa tossa tilanteessa?
Riippuen taloudesta, mutta varsinkin haja-asutusalueella ja vähän vanhemmissa taloissa välttämäti ole suojat ihan kunnossa virtapiikkien osalta. Jos asut kuivailemassani paikassa niin johdot irti ukkosella tai vaihtoehtoisesti hankit jonkun UPS ratkaisun kaiken elektroniikan eteenItse piti maksaa kun ukkonen särki.
Ei, ellei se ole sellainen malli, jossa on jokin tiedossa oleva vakava bugi, ja tiedät, että tarjolla on korjaava firmware-päivitys.Pitääkö se ssd2 jotenkin päivittää tai jotain?
Ei, ellei se ole sellainen malli, jossa on jokin tiedossa oleva vakava bugi, ja tiedät, että tarjolla on korjaava firmware-päivitys.
Sonyn vastuulla on päivittää PS5:n käyttöjärjestelmää niin, ettei se menisi noin juntturaan tuollaisissa tapauksissa.
Sanoisin, että ajallinen yhteys on todennäköisesti silkkaa sattumaa. PS5:n tiedostonhallinta on ollut ihmeellisen bugista aivan konsolin alusta asti.Voiko nämä ps5 päivitykset jotenkin sit sekottaa ssd2 muistia tai jotain? koska tosiaan näitä ongelmia ei ollut pitkään vasta näiden parin päivityksen jälkeen.
Se on oikein hyvä, eikä vaadi mitään tietokoneella tehtäviä firmispäivityksiä.Mulla on corshair jossa paketissa lukee "yhteensopiva ps5 kanssa" tjsp.
Oletkos sen jatkojohdon vaihtanut, kun sullahan oli telkkarin kanssa myös outoja ongelmia.Mun konsoli on tässä nyt about viikon verran tehnyt sellaista että se menee valmiustilaan itellään. Se siis tekee niin että alussa tekee muutaman kerran ja muutaman kerran kun käynnistää takaisin päälle PS napista niin sitten se jää päälle
Oletkos sen jatkojohdon vaihtanut, kun sullahan oli telkkarin kanssa myös outoja ongelmia.
Ei ainakaan uusi jatkojohto auttanut. PS menee edelleen itse valmiustilaan. Pakko kysyä mutta voiko televisio vaikuttaa pleikkarin toimintaan. Esim juuri kyseisellä tavalla?Joo niin on. En oo vaihtanut. Täytyy se testata kanssa
Jos sulla telkkari tekee jotain niin telkan vois poissulkea testaamalla ps5 toisessa telkassa. Helppo testi jos tekee toisessa telkassa samaa niin ei siinä ole ainakaan sitten. Ootko sen kokeillut?Ei ainakaan uusi jatkojohto auttanut. PS menee edelleen itse valmiustilaan. Pakko kysyä mutta voiko televisio vaikuttaa pleikkarin toimintaan. Esim juuri kyseisellä tavalla?
Joku näistä kolmesta lienee syy 1.ps sisältä liian pölyinen 2.ps hajoamassa tai 3.tuo edellä mainittu. Itse en usko siihen. Lähinnä toiveajattelen jotta ei tarttis ostaa uutta pleikkaria. Nyt olis tilausta jollekin Sonyn insinöörille.
Kuulostaa joltain HDMI-CEC sekoilulta. Kytke se pois päältä television asetuksista kyseisestä HDMI portista tai vaihtoehtoisesti vaihda pleikkari HDMI porttiin mikä ei tue CECtä? Omaa arvailua tämä..Ei ainakaan uusi jatkojohto auttanut. PS menee edelleen itse valmiustilaan. Pakko kysyä mutta voiko televisio vaikuttaa pleikkarin toimintaan. Esim juuri kyseisellä tavalla?
Joku näistä kolmesta lienee syy 1.ps sisältä liian pölyinen 2.ps hajoamassa tai 3.tuo edellä mainittu. Itse en usko siihen. Lähinnä toiveajattelen jotta ei tarttis ostaa uutta pleikkaria. Nyt olis tilausta jollekin Sonyn insinöörille.
Oletko kokeillyt käynnistää konsolia vikasietotilassa? Ohjeet alla.PS5 ei käynnisty, kun virtanappia painaa, tuuletin lähtee pyörimään täysillä ja kuuluu kolme piippausta. Ruudulla saattaa ehtiä vilahtamaan jotain ennenkuin kone sammuu. Keväällä ostettu.