Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSF klaani hakee pelaajia!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

juuh no toi opa95 heitti mut ulos klaanista, joten mutkin voi poistaa jäsenlistalta.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

joonasmo sanoi:
juuh no toi opa95 heitti mut ulos klaanista, joten mutkin voi poistaa jäsenlistalta.
Minkä takia? Saatan minäkin lähteä jos täs klaanissa ei ole enää jäseniä..
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

joonasmo sanoi:
juuh no toi opa95 heitti mut ulos klaanista, joten mutkin voi poistaa jäsenlistalta.
se ei taida onnistua tämän vuoden puolella kun opan viesti ei voi muokkata kunnes hän itse pääsee takaisin
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Jiikax sanoi:
Minkä takia? Saatan minäkin lähteä jos täs klaanissa ei ole enää jäseniä..
joukkuenhenki alkaa tulla semmoiseksi kuin kylmä sotassa :rolleyes:

PS. kuulin, että kaveri haukkui jossain viestissä opalle :cool: ja sitten kick taisi seurata siitä, jos en ymmärtänyt väärin.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

aleksi0 sanoi:
joukkuenhenki alkaa tulla semmoiseksi kuin kylmä sotassa :rolleyes:

PS. kuulin, että kaveri haukkui jossain viestissä opalle :cool: ja sitten kick taisi seurata siitä, jos en ymmärtänyt väärin.
Tässä opan kaveri: Olin opalla pelaamassa sen pleikkaa kun joku nimimerkki : "RockyFIN" lähetti jotain viestiä viestissä luki: " Vitut sä mikään tän klaanin pomo oot, oot tän klaanin homo etkä pomo" Ymmärrän todella hyvin miksi opa laittaa ulos klaanista jos hänelle vittuillaaan! Lisäksi tuli jotain viestiä missä luki et haista paska ja jne. En halua puuttua asiaan mutta tämän minä näin.

-opan kaveri-
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

RTL sanoi:
Tässä opan kaveri: Olin opalla pelaamassa sen pleikkaa kun joku nimimerkki : "RockyFIN" lähetti jotain viestiä viestissä luki: " Vitut sä mikään tän klaanin pomo oot, oot tän klaanin homo etkä pomo" Ymmärrän todella hyvin miksi opa laittaa ulos klaanista jos hänelle vittuillaaan! Lisäksi tuli jotain viestiä missä luki et haista paska ja jne. En halua puuttua asiaan mutta tämän minä näin.

-opan kaveri-
Ok. Pysyn klaanissa ja ymmärrän sen että tollaset apinat kickitään heti.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Jiikax sanoi:
Ok. Pysyn klaanissa ja ymmärrän sen että tollaset apinat kickitään heti.
Ja kun opa on tietääkseni saanut tänne bannit, hän sanoi myös minulle tänään että hän aikoo pysyä klaanissa :) Itsekkin jos saan joululahjaksi PS3 aijon hakea tähän klaaniin :)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

TÄH!?? onkohan toi opan kaveri vähä seonnu tai jtn. en oo mitää tollasta sanonu... ja opa pyys mut takasi klaanii
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Pojat pojat. Jo kaksi vuotta samassa klaanissa pelanneena voinen antaa muutaman vinkin.

1. Klaania on vaikea lähteä kasaamaan random-pelaajista. Käsittääkseni ette ole edes pelaanneet yhdessä? Ainakaan paljon. Oma klaani kasattiin vasta kun olimme pelanneet yhdessä melkein vuoden. Huomasimme, että kaikki tulevat toimeen kaikkien kanssa, joten miksipä emme perustaisi klaania?

2. Olkoon pelaaja kuinka vitun hyvä tahansa, ei sellaisen kanssa voi pelata jollei se ole mukava. Omaan klaaniimme emme ole ottaneet ketään idioottia. Kaikilta jäseniltä kysellään mahdollisista uusista jäsenistä. Klaanin ylläpitäjät eivät ole muiden yläpuolella. Kaikki matsien sopiminen yms. hoidetaan heidän kauttaan. Ja omassa klaanissani ylläpitäjät kirjoittavat uutiset ja lisäävät otteluiden tulokset scoreboardiin.

3. Voitto ei ole tärkeintä. En minäkään pidä häviämisestä, mutta hyvässä seurassa se ei vituta läheskään niin paljon, kuin ärsyttävien ihmisten kanssa pelatessa. Jaamme keskenämme ilot ja surut. Ison osan klaanista olen nähnyt jopa Livenä. Meistä on muodostunut hyvin tiivis porukka. Pari jamppaa on vaihtanut leiriä. Muuten olemme pitäytyneet alkuperäiskokonpanossa. Tietenkin uusia jäseniä on otettu.

Kuka tahansa pitkään samassa klaanissa pelannut varmaan allekirjoittaa tämän. Pibe, Cyrus. Nisu.. Onhan niitä :)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Just opan kanssa sovittiin, että tämmöistä ei olisi edes tapahtunut, meinaan tätä meidän riitaa... Rehellisesti sanottuna en kyllä ollut sentään suurin osapuoli, molemmilla palo todellakin hihat... Pyydän tätä siis syvästi anteeksi ja lupaan, että tämmöistä ei tule enään ikinä käymään... Toivottavasti ette saanut minusta täysin väärää kuvaa... :( sovittiin siis koko homma jo opan kanssa...
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Ei jumalauta pojat tää on vuoden ehdoton ykkösketju!!!! ihan suoraan kauniita ja rohkeita:)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Pyydän että Kabanossi bannataan foorumilta jottei se pääsisi pilaamaan ehdottomasti hauskinta ketjua aikoihin.
Pyydän samalla että PSF jatkaisi entiseen malliin. Ihan vain yleisen viihtyvyyden kannalta :p

(Pahoittelen mahdollista virhearviointia postauskohteen suhteen koska voi olla että tämä olisikin pitänyt postata känni- ja krapula -threadiin mutta en sattuneesta syystä osaa itse asiaa kunnolla arvioida)

(Varmuuden vuoksi parit ;) Kabanossille, ja Revolle korkeat vitoset)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

silti mä häivyn, mä en jaksa olla klaanissa jossa "pennut", siis 10-15vuotiaat tappelavat, luulin tän olevan hieman aikuistuneempi klaani jossa kaikki hyväksyy kaikki!

PS: Kabanossi, mites teiän klaaniin pääsis osalliseksi;)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Juu eiköhän tää minunkin osalta ollu tässä tämä klaani. Ois ollu kyllä ihan kiva olla näissä klaani hommissa mukana ku ei ole ennen tullu oltua ja muihin suomiklaaneihin tuskin pääsee.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Saatanpa minäkin lähteä. Olisi ollut hauska olla klaanissa, mutta mitä järkeä siinä on kun kaikki jäsenet lähtee pois? Toisaalta, jos muutettais klaanin nimeksi PSN-pennut - PP ja otettais klaanin vain alle 18 vuotiaita niin sitten tästä tulis vielä parempi :D ;)

Sitten ajattelin tehdä psf-klaanin tarinan sillein kauniit ja rohkeat-tyylillä, esim. näin:
Tämän EI ole tarkoitus loukata ketään!

"Olipa kerran, vuonna 2007 opa95 niminen KonsoliFINin käyttäjä. Hän ajatteli perustaa klaanin, ja kun ensimmäisen 50 minuutin aikana näytti epätoivoiselta, Corca tuli ja rauhoitteli häntä..."
Sitten muokkaisin hieman totuutta ja paisuttelisin kaikkea :D Tosin kaikilta tarinassa olevilta (kaikki threadiin postanneet) pitäisi saada suostumus, eikä se onnistuisi jos yksi henkilö ei suostuisi. Mitä mieltä olette? Ja todellakin tuon tarkoitus ei ole loukata ketään, vaikka siltä se voi vaikuttaakin.

edit: toi oli puhdas vitsi..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

mitä jos tänää otettais harkat ja kokeiltas ees pysyy viel kasassa... voi olla ett saatais nää hommat unohdettuu ja luotais hyvä joukkuehenki
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom