Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minkä takia? Saatan minäkin lähteä jos täs klaanissa ei ole enää jäseniä..joonasmo sanoi:juuh no toi opa95 heitti mut ulos klaanista, joten mutkin voi poistaa jäsenlistalta.
se ei taida onnistua tämän vuoden puolella kun opan viesti ei voi muokkata kunnes hän itse pääsee takaisinjoonasmo sanoi:juuh no toi opa95 heitti mut ulos klaanista, joten mutkin voi poistaa jäsenlistalta.
joukkuenhenki alkaa tulla semmoiseksi kuin kylmä sotassaJiikax sanoi:Minkä takia? Saatan minäkin lähteä jos täs klaanissa ei ole enää jäseniä..
Tässä opan kaveri: Olin opalla pelaamassa sen pleikkaa kun joku nimimerkki : "RockyFIN" lähetti jotain viestiä viestissä luki: " Vitut sä mikään tän klaanin pomo oot, oot tän klaanin homo etkä pomo" Ymmärrän todella hyvin miksi opa laittaa ulos klaanista jos hänelle vittuillaaan! Lisäksi tuli jotain viestiä missä luki et haista paska ja jne. En halua puuttua asiaan mutta tämän minä näin.aleksi0 sanoi:joukkuenhenki alkaa tulla semmoiseksi kuin kylmä sotassa
PS. kuulin, että kaveri haukkui jossain viestissä opalle ja sitten kick taisi seurata siitä, jos en ymmärtänyt väärin.
Ok. Pysyn klaanissa ja ymmärrän sen että tollaset apinat kickitään heti.RTL sanoi:Tässä opan kaveri: Olin opalla pelaamassa sen pleikkaa kun joku nimimerkki : "RockyFIN" lähetti jotain viestiä viestissä luki: " Vitut sä mikään tän klaanin pomo oot, oot tän klaanin homo etkä pomo" Ymmärrän todella hyvin miksi opa laittaa ulos klaanista jos hänelle vittuillaaan! Lisäksi tuli jotain viestiä missä luki et haista paska ja jne. En halua puuttua asiaan mutta tämän minä näin.
-opan kaveri-
Ja kun opa on tietääkseni saanut tänne bannit, hän sanoi myös minulle tänään että hän aikoo pysyä klaanissa Itsekkin jos saan joululahjaksi PS3 aijon hakea tähän klaaniinJiikax sanoi:Ok. Pysyn klaanissa ja ymmärrän sen että tollaset apinat kickitään heti.