Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSN-kiertokirjeet ja phishing-sähköpostit (Lue ketjun ensimmäinen viesti myös!)

Vastaus: PSN-kiertokirjeet

Näitä tulee pahammillaan 3 päivässä ja pahempana vielä sama kirje, joskus on tullut 6 samana päivänä. Tätä rasittavampaa ärsytys tapaa ei ole.
Ilmoita jokaiselle kiertokirjeen lähettävälle, että raportoit tapauksen eteenpäin SCEE:lle (ja myös tee niin). Kyllä luulisi loppuvan pikaiseen.

PS. "Ilmiannot" tehdään tällä lomakkeella netissä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tänään sain viestin yhdeltä psn kaverilta "lähetä tämä viesti 50 kaverillesi ja pääset mukaan mw2 beta testiin".
 
Vastaus: PSN-kiertokirjeet

Itseleni tuli noin kuukausi sitten muistaakseni noita VARO ROCKY 1602 viestejä muutama. Ekan katsoin ja tokan poistin suoraan. Sen jälkeen noita ei onneksi ole näkynyt.
 
Vastaus: PSN-kiertokirjeet

Joopa joo, mä oon kans saanu muutaman kerran tuon MW2 beta -kiertoviestin ja VARO ROCKY 1602 ! -viestin (tuon viestin tyhmyydelle kyllä nauroin...) Sitten on myös tullut näitä kuvakiertoviestejä varsin paljon... muttä ei onneksi haitaksi asti.
 
Vastaus: PSN-kiertokirjeet

Ilmoita jokaiselle kiertokirjeen lähettävälle, että raportoit tapauksen eteenpäin SCEE:lle (ja myös tee niin). Kyllä luulisi loppuvan pikaiseen.

PS. "Ilmiannot" tehdään tällä lomakkeella netissä.

Voisivatko arvon moderaattorit, tehdä tästä ketjusta pysyvän sekä muokata ensimmäistä viestiä niin että siinä näkyy tarpeellinen tieto miten toimia. Sekä maininta spammien lähettämisen laittomuudesta?

Kthxbye.

Editzor: Pohdiskelen asiaa ja palailen illemmalla (lätkäpelin jälkeen) asialle. Ennen sitä tosielämä rajoittaa mielikuvituselämääni pahasti :)
 
Vastaus: PSN-kiertokirjeet

Voisivatko arvon moderaattorit, tehdä tästä ketjusta pysyvän sekä muokata ensimmäistä viestiä niin että siinä näkyy tarpeellinen tieto miten toimia. Sekä maininta spammien lähettämisen laittomuudesta?
Jos tulee mieleen jotain, jota aloitusviestiin voisi lisätä/muuttaa, laita kommenttia vaikka privaatisti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Onks muille tullu ps3:seen viestejä et jos lähettää 20 kaverille sen saman viestin, nii saa kutsun 13 lokakuuta järjestettävään betaan? Epäilen itse aika vahvasti sen aitoutta, mut nii monelt se viesti kuitenkin tuli. Tiedä sitten.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Onks muille tullu ps3:seen viestejä et jos lähettää 20 kaverille sen saman viestin, nii saa kutsun 13 lokakuuta järjestettävään betaan? Epäilen itse aika vahvasti sen aitoutta, mut nii monelt se viesti kuitenkin tuli. Tiedä sitten.
Nämä on taas näitä helvetin tyhmiä ketjuviestejä!

Älä nyt missään tapauksessa ala lähettelemään eteenpäin, feikkiähän tuo on.
 
Vastaus: PSN-kiertokirjeet

On tästä melkonen riesa tullut. Taidan tästä eteenpäin poistaa kaverin joka erehtyy mulle tällaisen laittamaan. Ratkeaa samalla toi kaverilistan tila-ongelma.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Onks muille tullu ps3:seen viestejä et jos lähettää 20 kaverille sen saman viestin, nii saa kutsun 13 lokakuuta järjestettävään betaan? Epäilen itse aika vahvasti sen aitoutta, mut nii monelt se viesti kuitenkin tuli. Tiedä sitten.

Itselläni oli tullut tänään viideltä eri ihmiseltä tuo sama viesti... Alkaa ärsyttämään tuollaiset kun ketjukirjeitä on yhteensä tullut toistakymmentä... :rolleyes: Ilmoituskin on joskus tehty tai vastattu kyseiselle henkilölle mutta aina niitä tulee lisää :eek:
 
Vastaus: PSN-kiertokirjeet

Tiedoksi kaikille kirjepommittajille. Jos laitat allekirjoittaneelle yhdenkin kiertoviestin niin poistan sinut ystävälistaltani ja takaisin et pääse. Piste!
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Ketjuviestit... :mad:

Ennätys omalla kohdalla taitaa olla 3 viestiä tunnin sisällä. Pistää vihaks...
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Ketjuviestit... :mad:

Juu, kuten myös, eilen illalla meitin lätkäjoukkueessa joku sai joltain PSN-kaveriltaan ketjuviestin ja ääneen sitten mietti, josko pitäis pistää 20kaverilleen (viestissä pyydetty kaverimäärä) saman viestin etiäppäin, siinä sitten minä ja eräs toinen vain sanottiin, notta älä perkele ala lähettämään mitään spämmi-viestejä :rolleyes:
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Juu, kuten myös, eilen illalla meitin lätkäjoukkueessa joku sai joltain PSN-kaveriltaan ketjuviestin ja ääneen sitten mietti, josko pitäis pistää 20kaverilleen (viestissä pyydetty kaverimäärä) saman viestin etiäppäin, siinä sitten minä ja eräs toinen vain sanottiin, notta älä perkele ala lähettämään mitään spämmi-viestejä :rolleyes:

Seuraava joka laittaa minulle jonkun ketjuviestin, lähtee heti pois kaverilistalta. Mä en niitä kaipaa, enkä oikein jakasa ymmärtää miten kukaan jolla on edes jonkin verran kokemusta netissä olosta, uskoo mitä niissä sanotaan. Lopettakaa hyvät ihmiset niiden edelleen lähettäminen.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Seuraava joka laittaa minulle jonkun ketjuviestin, lähtee heti pois kaverilistalta. Mä en niitä kaipaa, enkä oikein jakasa ymmärtää miten kukaan jolla on edes jonkin verran kokemusta netissä olosta, uskoo mitä niissä sanotaan. Lopettakaa hyvät ihmiset niiden edelleen lähettäminen.

Samoin. Pari viestiä oli eilen tullut, poistin kaverilistalta henkilöt.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Samalla linjalla ollaan vastedes täälläkin, yksikin ketjuviesti ja se on cya.

Harvinaisen sitkeältä vaikuttaa nämä Modern Warfare 2-aiheiset spämmipostit, tuntuu pukkaavan jopa kaverilistan ulkopuolelta (Uncharted 2: Among Thievesissä tavattuja pelaajia).
Alkaa olemaan melkoinen jono käyttäjiä PlayStationin omalla Estolistalla.
 
Vastaus: PSN-kiertokirjeet

Mulle aika vähän noita ketjuviestejä tullut, pari COD4/MW2:sta, mutta nyt tullut pari pariin päivään englanniksi, että lähetä 20 kaverille saat 20$psn rahaa, sony testaa viestijärjestelmää tai jtn. Miten ihmiset menee noihin.
 
Vastaus: PSN-kiertokirjeet

jep jep. itellekin tällä viikolla tullut monta noita mw2 beta kierto viestejä. koskaan en oo lähettäny etiäpäin noita ja voisin itsekin ottaa tuo käytännön, että poistan ko. tyypin kavereista jos näitä vielä sattuu joskus tulemaan...
 
Ylös Bottom