Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 -keskustelu

Ainut ongelma tuossa hahmon liikuttamisessa on itselle se, että analoginen tatti ei liikuta hahmoa analogisesti, vaan hahmo kävelee kun tattia liikuttaa, kun tattia klikkaa kerran se juoksee, ja kun klikkaa vielä yhden kerran niin se sprinttaa, tämä siis first person ohjausasetuksella. Kaikkein paras ois jos tuo tatti ois analoginen, eli mitä enemmän sitä liikuttaa niin hahmokin menee lujempaa ja sitten kun klikkaa niin sprinttaa, first person kameralla ja first person ohjainasetuksella toimii juurikin noin, toivottavasti tulis päivityksenä myös 3rd kameraan.

Tämä +1, nyt on niin kivikautinen systeemi, ajalta PS1 ja ristiohjain :D
 
Onko kukaan täällä törmännyt sellaiseen ilmiöön että sateen alkaessa vesipisaroita ei näy ollenkaan? Maa kastuu, Arthur kastuu, sateen ääni kuuluu, mutta pisaroita ei näy missään. Myös sää vaihtuu jotenkin todella nopeasti. Sade alkaa ja loppuu n. puolessa minuutissa. Yhtään hehkutettua ukkosmyrskyäkään en ole nähnyt vaikka pelitunteja on varmaan jo yli 60.

Välillä törmännyt tähän bugiin ja joskus näkyy komeesti salamat yms. Ihan ekalla kerrallakin kun ukkonen jytisi niin ei ollut salamia ja kuvittelin ukkossään olevan meh, mut toisella kertaa olikin kunnon näyttävät efektit.
 
Tuli ensimmäinen tehtävä missä meinasi mennä hermot oikein kunnolla ja tunteja takana varmaan 40, kertoo jotain pelistä.

Ite oon törmänny varmaan kymmeniin ukkosmyrskyihin, on kyllä erikoista jos ei 60 tunnissa yhtään :eek:

Tehtävä missä paloi vähän hermot
Luolan valtaus niiltä sekopäiltä, meni varmaan 10 yritystä kun tuli ehkä hieman ahnehdittua ja 1 lyönnistä kuoli
 
Ootteko pelannu vielä epilogien jälkeenkin? Ei taida ilmestyä mitään varsinaisia tehtäviä ainakaan? (Poislukien strangersit)
 
Tuli ensimmäinen tehtävä missä meinasi mennä hermot oikein kunnolla ja tunteja takana varmaan 40, kertoo jotain pelistä.

Ite oon törmänny varmaan kymmeniin ukkosmyrskyihin, on kyllä erikoista jos ei 60 tunnissa yhtään :eek:

Tehtävä missä paloi vähän hermot
Luolan valtaus niiltä sekopäiltä, meni varmaan 10 yritystä kun tuli ehkä hieman ahnehdittua ja 1 lyönnistä kuoli
meinaatko sitä annesburgin kannibaaliluolaa?itse kävin tyhjentämässä sen kun ihan randomisti satuin seikkailemaan sielläpäin. Tuleeko tuosta vielä ihan tehtäväkin? Oli kyllä kuumottava se luola ympäristöineen. Tuli vähän Outlast 2 mieleen :D
 
Kyllä mä monet hehkutetut ukkosmyrskyt oon nähnyt, salama iskee maahan jne!

Joo on näkyny täälläkin ukkosmyrskyjä. Näin youtubessa pätkän missä salama iski pelaajan viereen ja ukko otti siitä osumaa, eli sekin on mahdollista!
 
Olen nyt tässä 100% yrittämässä ja jumalauta nää jotkut gambling challenget, varsinkin se voita 3 domino peliä putkeen. Meinaan jotkut asiat tässä menee jo kidutuksen puolelle. Noh, eihän kukaan pakota ja sillee mut silti... 95% tehty nii ei jotenki voi jättää enää siihen!
 
Viimeksi muokattu:
Saako annettuja tehtäviä luettua jostain . Kävin naisen luona joka antoi tehtäväksi käydä hakemassa veljensä huonosta seurasta takasin kotiin. Mutta nyt en tiedä missä veli sijaitsee ja mihin pitäsi mennä ?
 
Saako annettuja tehtäviä luettua jostain . Kävin naisen luona joka antoi tehtäväksi käydä hakemassa veljensä huonosta seurasta takasin kotiin. Mutta nyt en tiedä missä veli sijaitsee ja mihin pitäsi mennä ?

Ristiohjainta näpäytät vasemalle ja kyllä ne kartassa pitäis näkyä myös.
 
Olen nyt tässä 100% yrittämässä ja jumalauta nää jotkut gambling challenget, varsinkin se voita 3 domino peliä putkeen. Meinaan jotkut asiat tässä menee jo kidutuksen puolelle. Noh, eihän kukaan pakota ja sillee mut silti... 95% tehty nii ei jotenki voi jättää enää siihen!
Toimii ainakin leirissä dominoa pelatessa. Lähtee pelistä ennen kuin häviää niin ei häviä tuo kolmen voiton putki. Itse sain kaksi voittoa putkeen ja tämän jälkeen jouduin lähtemään neljä kertaa ennenkuin tuo kolmas voitto tuli ja hyväksytysti läpi.
 
Toimii ainakin leirissä dominoa pelatessa. Lähtee pelistä ennen kuin häviää niin ei häviä tuo kolmen voiton putki. Itse sain kaksi voittoa putkeen ja tämän jälkeen jouduin lähtemään neljä kertaa ennenkuin tuo kolmas voitto tuli ja hyväksytysti läpi.

Joo tuota kikkaa tietenkin käytin, ilman sitä varmaa voittais ennemmin lotossa. Tänään sain sen suht helposti, eilen se kolmas voitto venyi jo niin pitkälle että oli pakko lyödä peli kiinni, nollas tietenki ne kaks voittoo. Tänään sit ei menny varmaa ku max 30 min, sit se 3 pokerivoittoo tuli ekal yrityksel.
 
Joo tuota kikkaa tietenkin käytin, ilman sitä varmaa voittais ennemmin lotossa. Tänään sain sen suht helposti, eilen se kolmas voitto venyi jo niin pitkälle että oli pakko lyödä peli kiinni, nollas tietenki ne kaks voittoo. Tänään sit ei menny varmaa ku max 30 min, sit se 3 pokerivoittoo tuli ekal yrityksel.

Nuo 3 voittoa putkeen haasteet oli helppoja verrattuna siihen blackjackin "hit 3 times" paskaan, joka oli puhtaasti grindausta johon taito ei liittyny mitenkään.

Muutenkin nuo loput challenget tuntuu niin pelin venytykseltä, "kerää 30 höyhentä x5". Mutta pakkohan tuo 100% on saada,
 
Joo ohan noi jotkut loppuhaasteet vähä kidutusta...

Peli näköjää tarjoo vieläki WTF tilanteita, meinaan äskön törmäsin...

Kummitusjunaan o_O Lähin sit seuraa sitä mut aamu oli tulossa ja hävis, olikoha se vaa et se tuli ja meni vai liittyisköhä toho vielä jotain jännää, tuntuu muutenkin öisin tapahtuvan outouksia, alkaa just semmonen spooky musiikki ja sit tapahtuu, kerran suolla joku naisääni huusi mut ku menin kattoo niin ketää ei näkyny missään? Myös villin lännen murhaajaan törmäsin. Sain kartan jossa oli vinkki missä se homma ilmeisesti jatkuu, sekin tapahtui yöllä. Näitä on kyl kivaa kokea itse, eikä et youtubesta kattoo "RDR2 secrets". Ei ainakaa vielä, sitku peli on itse täysin loppuun kulutettu niin ehkä sitten.
 
Vaatii harjoitusta saada tapettua eläimiä perfectillä. Jotenki tuntuu että kokoajan tulee vaan poor. Sanotaan näin että 10 eläintaposta pooreja on ehkä 6-7, 3-4 goodia ja hyvällä tuurilla 1 perfect. No enköhän mä sen vielä opi
 
Ootko kiikareilla katsonut, että ammut kolmen tähden elukoita? Ainoastaan niiltä saa perfecteja.
 
Ja se että ne on 3 tähden elukoita, pitää ne viel tappaa tietyil aseil. Jotkut riflellä, jotkut jousella, pien elukat small game nuolilla, jotkut pitkäkiikari aseella jne. Kattoo kiikareil ja painaa R1 nii näyttää millä aseella pitää murhata.
 
Kun "tutkit" (study) sen eläimen niin siitä saa infot näkyviin jossa kerrotaan esim. millä aseella pitää listiä että pysyy hyvänä. Ja päähän tietty pitää ampua.

Oliko tässä jotain elikoita jotka PITI ampua jouselle? En pahemmin metsästystä harjoittanut, mutta ne muutaman kledjut mitä väsäsin niin ei koskaan tullut elukoita vastaan joiden nahat olisit pitänyt jousen kanssa pyydystää. Aina oli vaihtoehdoksi listattu myös joku luoteja sylkevä kapine. Itse koin homman helpommaksi juurikin noilla kivääreillä päästellä menemään.
 
Ei sillä, että tuo hevosella jolkottelut tympisi. Sopii mainiosti tunnelmaan, mutta kun eihän tässä kerkeä sen tunnin aikana mitä arkena illasta pelaisi tekemään kuin ehkä yhden tehtävän ja lopun aikaa rastastelet menemään. En ole kovin montaa kertaa joutunut väijytyksen uhriksi pelissä, mutta nyt kun kahdesti olen käyttänyt tuota autopilot - toimintoa niin johan kummallakin kerralla kävi rosvot päälle... En tuota sattumana pidä. On muuten edelleenkin alle 50% juonta tehty :D

Nuita tavaroita mitä jotkut hahmot haluaa, voiko ne suoraan ostaa jostain vai löytyykö ne jostain? Ei tarvi sanoa mistä lyötyy tai voi ostaa, lähinnä vaan sillä, että osaan pitää silmät auki.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom