Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ainut ongelma tuossa hahmon liikuttamisessa on itselle se, että analoginen tatti ei liikuta hahmoa analogisesti, vaan hahmo kävelee kun tattia liikuttaa, kun tattia klikkaa kerran se juoksee, ja kun klikkaa vielä yhden kerran niin se sprinttaa, tämä siis first person ohjausasetuksella. Kaikkein paras ois jos tuo tatti ois analoginen, eli mitä enemmän sitä liikuttaa niin hahmokin menee lujempaa ja sitten kun klikkaa niin sprinttaa, first person kameralla ja first person ohjainasetuksella toimii juurikin noin, toivottavasti tulis päivityksenä myös 3rd kameraan.
Onko kukaan täällä törmännyt sellaiseen ilmiöön että sateen alkaessa vesipisaroita ei näy ollenkaan? Maa kastuu, Arthur kastuu, sateen ääni kuuluu, mutta pisaroita ei näy missään. Myös sää vaihtuu jotenkin todella nopeasti. Sade alkaa ja loppuu n. puolessa minuutissa. Yhtään hehkutettua ukkosmyrskyäkään en ole nähnyt vaikka pelitunteja on varmaan jo yli 60.
Tuli ensimmäinen tehtävä missä meinasi mennä hermot oikein kunnolla ja tunteja takana varmaan 40, kertoo jotain pelistä.
Ite oon törmänny varmaan kymmeniin ukkosmyrskyihin, on kyllä erikoista jos ei 60 tunnissa yhtään
Tehtävä missä paloi vähän hermot
Luolan valtaus niiltä sekopäiltä, meni varmaan 10 yritystä kun tuli ehkä hieman ahnehdittua ja 1 lyönnistä kuoli
Kyllä mä monet hehkutetut ukkosmyrskyt oon nähnyt, salama iskee maahan jne!
Saako annettuja tehtäviä luettua jostain . Kävin naisen luona joka antoi tehtäväksi käydä hakemassa veljensä huonosta seurasta takasin kotiin. Mutta nyt en tiedä missä veli sijaitsee ja mihin pitäsi mennä ?
Toimii ainakin leirissä dominoa pelatessa. Lähtee pelistä ennen kuin häviää niin ei häviä tuo kolmen voiton putki. Itse sain kaksi voittoa putkeen ja tämän jälkeen jouduin lähtemään neljä kertaa ennenkuin tuo kolmas voitto tuli ja hyväksytysti läpi.Olen nyt tässä 100% yrittämässä ja jumalauta nää jotkut gambling challenget, varsinkin se voita 3 domino peliä putkeen. Meinaan jotkut asiat tässä menee jo kidutuksen puolelle. Noh, eihän kukaan pakota ja sillee mut silti... 95% tehty nii ei jotenki voi jättää enää siihen!
Toimii ainakin leirissä dominoa pelatessa. Lähtee pelistä ennen kuin häviää niin ei häviä tuo kolmen voiton putki. Itse sain kaksi voittoa putkeen ja tämän jälkeen jouduin lähtemään neljä kertaa ennenkuin tuo kolmas voitto tuli ja hyväksytysti läpi.
Joo tuota kikkaa tietenkin käytin, ilman sitä varmaa voittais ennemmin lotossa. Tänään sain sen suht helposti, eilen se kolmas voitto venyi jo niin pitkälle että oli pakko lyödä peli kiinni, nollas tietenki ne kaks voittoo. Tänään sit ei menny varmaa ku max 30 min, sit se 3 pokerivoittoo tuli ekal yrityksel.