Marauder
Well-Known Member
Olen huomannut saman
Challengeista puheen ollen: voi helvetti sitä blackjack-"haastetta". Pitäisi kolme korttia saada ja voittaa eikä riitä yhdesti vaan kolme kertaa. Yhden ainoan kerran tuo ihme on tapahtunut ja haaste ei silloin ollut aktiivinen. Sen jälkeen kerran saanut viisi korttia pöytään ja jakaja voitti. Hieman otti päähän.
Sekin rasittaa että challenget eivät toimi takautuvasti. Ihan sama vaikka olisi tuhat kertaa tuon tehnyt niin pitää tehdä se kolme kertaa vasta sitten kun tuon saa auki. Joopa joo.
Eihän noita pakko ole tehdä mutta onko se silti liikaa vaadittu että noissa olisi edes jotain järkeä? Ei tuo blackjack-haaste ole mikään haaste kun ei vaadi kuin aikaa ja järetöntä tuuria.
Juu, enimmäkseen noissa haasteissa se haaste on kärsivällisyys. Muutama ihan ok haaste siellä on, mutta eniten ne ovat tuommosta "kerää x määrä asioita" tai "tee tuurilla tapahtuva asia x kertaa" grindausta ovat. Toki ei haasteiden pidäkään olla helppoja, mutta saisi ne kuitenkin olla hauskoja.
Komppaan kyllä myös tuota haasteiden toimivuutta. Olin siinä "tee 8 myrkkyasetta" kohdassa, ja ihmettelin miksen voi tehdä myrkkypuukkoja vaikka ainekset löytyy. No selitys oli se että olin jo tehnyt niitä taskut täyteen, eli piti heittää ne aikasemmin tehdyt puuhun että sai lisää tehdä. Niin vanhahtavan tuntuinen tuo koko systeemi.