Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 -keskustelu

Fiiliksen ja seikkailun tunne on 10/10, elävä maailma ja aina tekee mieli tutkia että löytyykö peräti jotain salaisuuksia ym. Melkosta fiilispohjasta jolkotteluu ollut tähän mennessä, mutta mitään WOW efektiä ei ole vielä herättänyt, muutku tietyt maisemat ym. Ampuminen Rockstar peleissä on tyylii jostain Vice City ajoilta vuodelta kirves ja kivi. Todella kankeeta, voihan sitä itsellee uskotella että "tämä on tarkoitettu että villis lännes ollaan kömpelöitä eikä supersotilaita" Tutoriaalista samaa mieltä OK:n kanssa, paska lentäny jo tuulettimeen siinä vaiheessa kun oppii mitään, kaiken siis tajuu vasta jälkikäteen tyyliin "ai näinki voi tehää" hyvä kun nyt selvisi. Tässä pitää varmaa kokea se koko peli ennen kun voi antaa sen lopullisen arvion, koska tosiaan ei tiedä mitä kaikkea vielä mahdollisesti on edessä.

Mutta kaikki se seikkailu, kalastelu, metästely ym fiilistely kyllä uppoaa. Mutta miten kauan sitä fiilistelyy sitten kestää/jaksaa on sitten eri asia. Mitään mullistavaa openworld muuttajaa elementtejä en kyllä vielä ole itse huomannut, muuta kun että RDR2: The Sims Edition. Kattoo nyt mihin tämä etenee, tähän asti on ollut vaan opettelemista ja ihmettelmistä.

Tuntuu olevan melko ylihypetetty peräti? Kattoo sit mitä sieltä pinnan alta vielä paljastuu, tuntuu että ihmisllä vaan lähteny hype käsistä ja kaikki mitä pelissä on... On pakko olla helvetin hyvä! ... Sit se Online puoli vielä!
 
Tuleeko tuo Arthurin ampuminen vakaammaksi pelin edetessä, nyt meinaan aina tulitaistelun aikana ase heiluu miten sattuu ja vaikeuttaa ampumista :)
 
Edit: jätin karhuntaljan leiriin kun lähdin käymään Trapperilla, nyt tulin leiriin takasin niin talja on kadonnut, mistähän sitä osaisi etsiä?
Ite jätin kerran taljan leiriin ja kun lähdin tekemään tehtävää niin ruutuun ilmestyi viesti, että olen hylännyt taljan. Eli varmaan kadonnut sullakin.
 
Ensivaikutelman perusteella tuntuu vastaavan kyllä odotuksia eikä Rockstar ole sen puoleen ennenkään pettänyt. Hieman pihalla vielä tuosta leiristä ja et kannattaako kaikki mitä pystyy niin vaan lahjottaa sinne vai olisko järkevämpää myydä kylillä.

Ainoa asia mikä ärsyttää on se vasemman yläkulman vinkkilaatikko, mikä tulee aina sillai et joutuu valitseen keskittyykö dialogiin vai siihen tipsiin...
 
Ensivaikutelman perusteella tuntuu vastaavan kyllä odotuksia eikä Rockstar ole sen puoleen ennenkään pettänyt. Hieman pihalla vielä tuosta leiristä ja et kannattaako kaikki mitä pystyy niin vaan lahjottaa sinne vai olisko järkevämpää myydä kylillä.

Vie niin kauan sinne leiriin kaikki kunnes saat sen kehitettyä ”omavaraiseksi”
 
Voe persus… Päivän pelit meni hukkaan. Pitää varmaan poistaa kaikki tallennukset jos se kysyisi kieltä uudestaan.
 
GTA:ssa ainakin sai valita kielen aina kun käynnisti pelin uudelleen.. Ei ole kyllä tullut tässä kokeiltua. :rolleyes:
 
Juu mä en näköjää osaa tätä nykyä enää ampua peleissä ellei siinä oo Fps moodia :D
Monesti oon meinannu delaa niin sit kun palaa sieltä Arthurin silmistä niin mä osun itekin johonki :D

Olenko se vaan minä vai onko lähes kaikissa muissa peleissä tuo touch pad mikä pleikkarin ohjaimesta löytyy se nappula jolla useimmiten avataan pelin kartta?

Siitä muistista mä säädän 9/10 kameraa kun pitäisi vilkaista karttaa.
 
Siitä kyllä miinusta että rahaa saa helposti ja liikaa varsinkin kun muistan jossakin pelin ennakkoossa lukeneeni että pitää oikeasti olla säästeliäs kun rahaa on vähän eikä tuhlata turhaan mihinkään yms. kun muuten on realistisuuteen panostettu hirveästi
 
Kyllä on maistunut lännen seikkailut ainakin tähän mennessä. 2.kappale hyvässä vauhdissa, ilman minimappia mennään ja teen satunnaiset tehtävät kun kohdalle osuu. Onnistunut välttämään myös turhan edestakaisin sahailun kun peli on vienyt luonnollisesti eripaikkoihin ja parin päivän reissut on päätynyt lopuksi oman jengin leiriin, siinä sitten ylimääräiset romppeet antanut yhteiseen hyvään. Tiedossa että pelimekaanikat aukee vielä lisää, eikä kannata koittaa tehdä heti kaikkea. Homma hipoo jo nyt avoimuudessaan joulupöytää, tälläistä ei montaa jaksa vuodessa pureskella.

Eihän tämä mikään HZD oo mutta, IMO Ohjaukseen saa huomattavasti paremman tuntuman kun laittaa
Tähtäysapu/lukitukset: pois
Deathzone: 0 tai 1, tarkentaa tähtäystä, vastaa tatin liikkeisiin heti
Kiihtyvyys : 0 tai 1, poistaa viivettä ohjauksesta ja vastaa tatin liikkeitä paremmin
Katselu/Tähtäys herkkyys: lisää oletusarvoon vielä +2 (oman maun mukaan) nopeuttaa ohjauksen liikkeitä

Btw, joku valitti ettei konia saa jalkautumisen jälkeen enää sidottua kiinni. Onnistuu, nappaa vaan elukan eka talutukseen ja sit voi tarvittaessa kiinnittää. Onko muuten jotain haittaa jos ei sido hevosta kiinni? Piti nimittäin tulla junalla hakee ryyppyreissun jälkeen ratsu kaupungista kun olin erehtynyt sen ennen iltaa kiinittämään saluunan eteen (juna ei tullutkaan joten anastin radan vierestä yksinäiset hevoskärryt ja jolkottelin niillä perille) :D

Ps. Varsin äkäisiä on useat randomi tyypit. Yksikin kullanhuuhtoja kimpaantui kun meni moikkaamaan ja vähän katsastamaan vaskoolia. Seuras perässä varmaan puolikilsaa juosten, itse köpöttelin hevosella karkuun. Lopuksi kyllästyin seuraamiseen, olin jo lähestymässä tehtäväpaikaa. Vedin kultaukkoa turpaan ja heitin ruhon kallionkielekkeeltä alas. Ei ollut silminnäkijöitä niin ei tullut seuraanmuuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Joo se talja on kadonnu sillee et ei sitä voi enää myydä....mut jos meet vaikka trapperille ja haluut sen craftaa jotain sulle ni se on siellä se talja. Mulle kävi samallai.....mut sit kävin trapperilla ja huomasin ku jolu hattu vaati sen harvinaisen karhun taljan ni se oli siinä 1/1...eli piti vaan enää antaa fyrkat...huonosti selitetty, hope et joku snaijas.
 
Sama vika tuon kosketuslevyn kanssa, ei vaan käy järkeen miksi siihen ei ole karttaa laitettu pikanappulaks.
Ja kun kosketuslevyn saa jaettua puoliksi. Miksi toisessa reunassa ei ole karttaa, toisessa kamera.

Btw, joku valitti ettei konia saa jalkautumisen jälkeen enää sidottua kiinni. Onnistuu, nappaa vaan elukan eka talutukseen ja sit voi tarvittaessa kiinnittää. Onko muuten jotain haittaa jos ei sido hevosta kiinni? Piti nimittäin tulla junalla hakee ryyppyreissun jälkeen ratsu kaupungista kun olin erehtynyt sen ennen iltaa kiinittämään saluunan eteen (juna ei tullutkaan joten anastin radan vierestä yksinäiset hevoskärryt ja jolkottelin niillä perille) :D
Mulla ei tule hitch horse kohtaa ollenkaan jos talutan ja menen sellasen kiinnitys pisteen viereen. Yhdessä tehtävässä kyllä ku se piti tehdä, mutta freeroamissa ei anna.

Ja heppa lepää kiinnitettynä. Eli helat, eli sydän (nälkä) ja Stamina, eli salama (väsymys) palautuu.
 
Ite jätin kerran taljan leiriin ja kun lähdin tekemään tehtävää niin ruutuun ilmestyi viesti, että olen hylännyt taljan. Eli varmaan kadonnut sullakin.
Joo se talja on kadonnu sillee et ei sitä voi enää myydä....mut jos meet vaikka trapperille ja haluut sen craftaa jotain sulle ni se on siellä se talja. Mulle kävi samallai.....mut sit kävin trapperilla ja huomasin ku jolu hattu vaati sen harvinaisen karhun taljan ni se oli siinä 1/1...eli piti vaan enää antaa fyrkat...huonosti selitetty, hope et joku snaijas.
Kiitti tipseistä, näin varmasti käynyt itselläkin. Pitää käydä Trapperilta tsekkaamassa. Jonkun verran hidasta on tuo leirialueen tutkiminen kun Arthurin nopeus on luokkaa ryömiminen.

Se miksi jätin taljan leiriin alunalkujaan oli teksti:
''when you drop items in camp it will be stored in a convenient location"'
oh gee, thanks. :cool:

Onpa pitkä matka hakemaan ratsua kaupungista pikku ryyppyreissun jälkeen
 
Ylös Bottom