Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 -keskustelu

Saattoi olla, että mainitsit jo aiemmassa viestissä, mutta miten tuon automaattisen ratsastuksen saa päälle?

Itellä ei toimi edes tuo waypoint, kuuluu vaan sellannen 'pauke ääni', koko kartta näyttää vaan Bounty palkkiota, joka näyttää olevan 285$.

Add markerit toimii ja niiden avulla suunnistanut
Aina kun on waypoint. Eli oma punainen ”gps”-viiva, tai tehtävän keltainen, niin cinematic cameraan kun menee niin ratsastaa itsestään. Sillon kun on käsky seurata toista hahmoa, pitää pitää x (pleikalla) pohjassa.

Waypointille oma asetus tosiaan asetuksissa, jos olet sen ottanut pois.
 
No jopas on omituista, jos ei ns. "premium" konsoleilla näytä hyvältä. Itsellä näyttää ihan ilman hdr/4K/60fps (!) sun muita jeesustelutilpehöörejä vallan mainiolta, open world -pelien mittakaavassa kenties parhaimman näköinen peli tähän asti.

Kyllä peli on komea ei kyse siitä ole, mutta kyllähän tuo ensin melkoisena ihmetyksenä tuli kun HDR päällä peliä pelasi, että miten ihmeessä on niin sumea ja suttuinen. Olisivat jättäneet kylmästi vaan HDR:n pois kuin lisänneet sen rikkinäisenä. Itse pelaan tällä hetkellä 1080p tilassa ilman HDR:ää ja en todellakaan voi moittia pelin ulkoasua. Ihan yksi kauneimmista peleistä ja tuo piirtoetäisyys jotain poikkeuksellista konsolipelille.

Kysymys:

Nuo jengisi NPC:t kun antaa vinkkejä tapahtumista yms. niin tuleeko näistä merkintä mihinkään journaliin? Esim. se yksi nainen sanoi, että "apteekin" takana käy jotain tyyppejä iltaisin ja kun kävin katsomassa illalla ikkunasta niin siellä mies laski rahoja ja joku ukko kävi ovella. Minua ei päästetty sisään. Tuleeko näistä "vinkeistä" mihinkään muistioon merkintään vai pitääkö itse muistaa mitä on sanottu ja heittää karttaan merkki. Itse merkkasin tuon nyt karttaan, että muistan käydä kohteella.
 
Mä pistin alkuun aina automaattiratsastusta päälle ja katselin kännykkää.
Mut sit kolmos chapterin jossain vaiheessa tarina imaisi mukaansa ja sen jälkeen olen halunnut tarinaa seurata todella surkeasta chapter 5:sta huolimatta.
Pitänee vain kärsivällisesti jaksaa pelailla tarinaakin. Toisaalta, ompahan pelistä pidempi ilo kun pelaan päivässä ~5 tuntia ja tuona aikana teen yhden juonitehtävän :D
 
Chapter 3 menossa ja kyllä maistuu hyvältä. Ja peli tosiaan näyttää niin törkeän hyvältä etten mä todellakaan jaksa murehtia jostain hdr 4k ongelmista. Heti alussa kun vielä olisi tajunnut tuon täysin automaattisen ratsastuksen sekä et valikoista pääsee suoraan pois kun pitää ympyrää pohjassa :D
 
Itselle tuo automatisoitu ratsastus tuntuu turhalta koska et näe tutkaa ja et voi tietää meneekö hevonen oikeaan suuntaan.
 
Chapter 3 menossa ja kyllä maistuu hyvältä. Ja peli tosiaan näyttää niin törkeän hyvältä etten mä todellakaan jaksa murehtia jostain hdr 4k ongelmista. Heti alussa kun vielä olisi tajunnut tuon täysin automaattisen ratsastuksen sekä et valikoista pääsee suoraan pois kun pitää ympyrää pohjassa :D
Itse en ole edes tohtinut koittaa automaattiratsastusta, luin kauhutarinoita että arthuri saattaa karauttaa vaikka junan alle, ja olen sen verran kiintynyt Hopeaharja-polleeni että en siitä mieluusti luopuisi.
Hauskoihin sattumuksiin tässä törmää, laitan varuilta spoilereihin
eilen ratsastelin st.dennisissä ja sokea jätkä alkoi kerjätä rahaa. No, ajattelin kasvattaa positiivista mainetta ja nakkasin 50senttiä. Kas kummaa, ukko lähtikin kävelemään ihan normaalisti kun olin ehtinyt pienen matkan päähän. Eikun perään ja kysymään että mikä on homman nimi. Ukko lähti karkuun joten ei muuta kun köydellä pakettiin, vähän syrjemmälle ja loottaamaan taskut mistä rikastuin muutaman dollarin. Ajattelin opetusmielessä antaa vielä turpaan, mutta jäi vahingossa puukko käteen ja henki pois. Ei siinä auttanut kun nakata raato alligaattoreille ruuaksi
 
Onko sitten tehty tuolla tavalla ihan sitä varten että porukka käyttäis appia. Itse pärjään ilmankin kun tykkään ratsastaa itse enemmän kuin antaa pelin hoitaa homma.
Lähinnä tuossa iPadin kartassa on se, että näkee kaukana olevat sivutehtävät, mitkä ei minimapissa näy. Siinä jää monelta moni asia huomaamatta.
 
Onko sitten tehty tuolla tavalla ihan sitä varten että porukka käyttäis appia. Itse pärjään ilmankin kun tykkään ratsastaa itse enemmän kuin antaa pelin hoitaa homma.

Ihan tulee tarpeeksi ratsastusta muutenkin et mä kyllä tykkään pidemmät matkat automatisoida :D
 
"You can disable HDR in the video output settings of the Xbox under advanced video settings" Mikäli laitan tuon noin, niin sehän laittaa kaikista peleistä hdrn pois, eikös? Pitää testata nyt kuitenkin, että onko rdr2 parempi ilman hdr vai ei mutta rasittaa laittaa se aina päälle kun pelaa muita xbox one x pelejä!
 
"You can disable HDR in the video output settings of the Xbox under advanced video settings" Mikäli laitan tuon noin, niin sehän laittaa kaikista peleistä hdrn pois, eikös? Pitää testata nyt kuitenkin, että onko rdr2 parempi ilman hdr vai ei mutta rasittaa laittaa se aina päälle kun pelaa muita xbox one x pelejä!

No jos kerta Boxilla ei ole pelin sisäistä säätö mahdollisuutta niin kyllä, ainoa mahdollisuus.
 
"You can disable HDR in the video output settings of the Xbox under advanced video settings" Mikäli laitan tuon noin, niin sehän laittaa kaikista peleistä hdrn pois, eikös? Pitää testata nyt kuitenkin, että onko rdr2 parempi ilman hdr vai ei mutta rasittaa laittaa se aina päälle kun pelaa muita xbox one x pelejä!

Pitäisi kyllä riittää, että ihan pelissä ottaa HDR:n pois päältä Display - valikosta.

edit: Tosin jos on näin miten @HideoMiyamoto sanoi niin sitten pitää tehdä noin hankalasti
 
Joo, ei tarvi boxin asetuksiin koskea, riittää että säätää pelistä. Itsekin varalta kokeilin mutta totesin että ei tarvi ottaa pois. Eli löytyy siis boxillakin pelistä se säätö tuolta display valikosta.
 
Lähinnä tuossa iPadin kartassa on se, että näkee kaukana olevat sivutehtävät, mitkä ei minimapissa näy. Siinä jää monelta moni asia huomaamatta.

Pitäneen ottaa appi käyttöön kapulalla, kun vedän ilman minimappiä ja noita kysymysmerkkitehtäviä en haluu missaa. Tähänmennessä bongangut noita samalla kun avannut ison kartan suunnistusta varten ja pari ihan randomilla.
 
Joo, ei tarvi boxin asetuksiin koskea, riittää että säätää pelistä. Itsekin varalta kokeilin mutta totesin että ei tarvi ottaa pois. Eli löytyy siis boxillakin pelistä se säätö tuolta display valikosta.
Siis mistä kohtaa? Mulla on vain hdr calibration jossa voi säätää sitä arvoa muttei siellä ole omaa kohtaa, rrä hdr off.
 
Ylös Bottom