Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 -keskustelu

Juu eli sen jälkeen peli
jatkuu John Marstonilla ja pelissä on vielä tässä vaiheessa loppusanat, eli epilogi ja itseasiassa kaksi epilogia. Olisikohan eri hahmoilla?
Tässä alussa epilogia ei Marstonilla ole edes asetta, saati rahaa tms. Eli kaiken menetti mitä tuunaili jne.
Just just.
kyllä rokkistara on innokas tappamaan päähenkilöitään :D vähän harmittaa jo näin ennalta artturini tuleva kohtalo, vaikka spoilaannuinkin tästä jo aiemmin. Tuo pistää vituttamaan että artulle kerätyt romppeet ei siirry marstonille. Muutenkaan marston ei ole koskaan kuulunut suosikkihahmoihini. Saas nähdä kuinka intoa riittää pelailla tarinan jälkeen
 
Just just.
kyllä rokkistara on innokas tappamaan päähenkilöitään :D vähän harmittaa jo näin ennalta artturini tuleva kohtalo, vaikka spoilaannuinkin tästä jo aiemmin. Tuo pistää vituttamaan että artulle kerätyt romppeet ei siirry marstonille. Muutenkaan marston ei ole koskaan kuulunut suosikkihahmoihini. Saas nähdä kuinka intoa riittää pelailla tarinan jälkeen
Ja kun tuon tiesi ilman spoilereita jo puolivälin peliä, niin mua pisti jo silloin ärsyttämään asia. Sen jälkeen juoksin tehtävät läpi.
 
Ja kun tuon tiesi ilman spoilereita jo puolivälin peliä, niin mua pisti jo silloin ärsyttämään asia. Sen jälkeen juoksin tehtävät läpi.
jep, himpunverran latistanut itsellä pelifiilistä alusta alkaen kun tiesi mitä lopussa käy. Arthur on sympaattinen ja tietyllä tavalla samaistuttava ukkeli ja mieluusti pelailisi hänellä tarinan jälkeenkin. No jaa, samalla tavallahan sitä voi ratsastella, ryöstellä ja ajaa partaa marstonillakin. Lieköhän kaikilla edessä tuo että heppa kuolee? Kaikki syöttäminen ja harjaaminen ja yhteiset seikkailut ovat saaneet minut kiintymään polleeni, ja hieman ottaa otsalohkoon kun sekin menee sitten siinä.
 
Onkohan noilla tehtävät kultaiseksi muuta virkaa kun se, että saa yhden trophyn + lisähaastetta tehtäviin niille jotka haluaa lisähaastetta. Kun mitä tulee tuohon trophyyn, niin ainakaan henkilökohtaisesti sillä ei ole mulle merkitystä. Kun en kuitenkaan tule koskaan saamaan minkään pelin kaikkia trophyja. Jo ihan siitä syystä että osa niistä liittyy onlineen ja en ole onlinen ystävä. Jos haluaa pelin 100% läpi niin siihen varmaan riittänee se että tehtävät suorittaa.
 
100% jos haluaa riittää että teet vaan ne tehtävät+ ne miljoonaa muuta asiaa mitä täs vaaditaan. GTAV 100% vaatii perkeleesti kaikkea, tässä tuntuu olevan vielä enemmän. 100% platinaan on sit jo ihan toinen juttu se. Ite kyl vähintään haluan tästä pelistä 100% kun RDR1 on myös 100% ja haluaa nyt kuitenkin tehää kaiken. Tässäkin on kuitenkin näitä mysteerejä ym joita haluais selvittää.
 
jep, himpunverran latistanut itsellä pelifiilistä alusta alkaen kun tiesi mitä lopussa käy. Arthur on sympaattinen ja tietyllä tavalla samaistuttava ukkeli ja mieluusti pelailisi hänellä tarinan jälkeenkin. No jaa, samalla tavallahan sitä voi ratsastella, ryöstellä ja ajaa partaa marstonillakin. Lieköhän kaikilla edessä tuo että heppa kuolee? Kaikki syöttäminen ja harjaaminen ja yhteiset seikkailut ovat saaneet minut kiintymään polleeni, ja hieman ottaa otsalohkoon kun sekin menee sitten siinä.
Kyllä uskoisin että kaikilla tuo tulee eteen, koska se oli tehtävän cutscenessä jossa tuo
hevonen kuoli ja Artturi hyvästeli hänet

Ja tuo Artturin
kuolema oli jotenkin hyvä. Siis pikku hiljaa meni huonoksi ja tajusi kuolevansa ja näytti huonolta ja lopulta myös siihen kuoli, eikä vain ”koska mulla ei oo enää väliä niin kuolen luoteihin” tyyppinen ratkaisu

Mutta tuo loppu kokonaiskuvassa ei maistunut
koska ei aina jaksaisi itsestään selvää petturuutta jonkun osalta yks kaks yllättäen. Samoin tuo miten Duch yks kaks hylkäsi vain Artturin. Olis voinu Artturi kuolla sairauteen ja vaikka muu porukka onnistunut tms. Tai sit ihan jotain muuta, mut ei petturuutta aina.
 
Joo iteki erehyin nyt lukemaan näitä "spoilereita" ja nyt päässä käyn läpi näitä teorioita ja melko varmasti myös arvasin ehkä. Kun ne spoilerit ovat just tämmösiä "spoileireita" että "heh maija sitten käveli sielä metsässä heh, mutta sitten se maija tippui maaha ja sieltä tuli heh... iso paha susi ja se söi sen mutta sitten kävikin niin että se maija ... "Spoiler". Eipä siinä kauheesti tarvii miettiä mitä sille maijalle sit käy.
 
Joo iteki erehyin nyt lukemaan näitä "spoilereita" ja nyt päässä käyn läpi näitä teorioita ja melko varmasti myös arvasin ehkä. Kun ne spoilerit ovat just tämmösiä "spoileireita" että "heh maija sitten käveli sielä metsässä heh, mutta sitten se maija tippui maaha ja sieltä tuli heh... iso paha susi ja se söi sen mutta sitten kävikin niin että se maija ... "Spoiler". Eipä siinä kauheesti tarvii miettiä mitä sille maijalle sit käy.
Pistäkää kunnolla noita spoiler tageja, eikä tuollain että keskelle lausetta, eihän tässä kohta uskalla selata koko ketjua :eek:
Itse olen yrittänyt laittaa spoilereihin lähes kaiken juoneen/tehtäviinliittyvän koska en halua spoilata ketään vahingossa koska itsellenikin on käynyt niin ja se jos mikä nostaa paineita :D pahoittelut jos on jossain kohtaa epähuomiossa jäänyt spoileri laittamatta!
 
Tässä löytää kyllä koko ajan uusia juttuja, vaikka pelikellossa on varmaan 20 tuntia.
Ihan vasta hoksasin että lyhdyn voi ottaa yöllä käteen, jopa ratsastaessa. Eläimien tutkinen tuli myös yllätyksenä, kun pääsee tarpeeksi lähelle niin R1 tutkii eläimen, paljastaa yleensä samalla myös parhaimman metsästysaseen. Onhan tässä vaikka mitä, mekanismejä pissaa kyllä vaikka 10 pelin edestä.

Kamera asetuksista kun laittaa camera follow levelin off tai minimal niin pystyy rauhassa katseleen ympärille kun ratsastaa.
Off muuttaa aika paljon myös hahmon liikuttamista, koska kamera ei enää seuraa automaattisesti, äkkiseltään tuntuu kyllä paljon paremmalta.
 
Viimeksi muokattu:
Joo ite ihmettelin miten saa metsästettyä niitä "perfect" nahkoja ym. Hoksasin vasta eilen iteki sen kun kiikareilla kattelin että R1 paljastaa onko se kolmen tähden elukka ja millä aseella se pitää nirhata että tulee "clean kill". Vaikka nämä ovatki vaan pikselieläimiä niin ite en tykkää niitä nirhata jollain tykillä vaan puhtaasti ja nopeasti. Muutenkin kalastelu ja metsästely mun lempipuuhia, eilen talsin metsässä ja järvillä kalastelemassa, myös aarteita metsästänyt. Välillä sit tehtävä tai pari, näin tämä maistuu mulle parhaiten. Parta ja tukkaki sen näköinen että oikee kunnon erämaa jorma.
 
Mulle kävi niin että tuo heppa oli ns. main horse pitkän aikaa, kunnes aloitin tauon jälkeen pelaamaan. Hevonen nimittäin oli vaihtunut täysin erilaiseksi, nimi oli sentään pysynyt samana. Eikä ole ilmestynyt enää talliinkaan. Eli special editionin hevonen katosi kuin tuhka tuuleen ja tilalle tuli perus ratsu. Ärsyttävä bugi.
Mulla taas bountyhuntterit ampui meikäläisen, ja hevonen katosi johonkin sen seurauksena. Satulankin jouduin hakemaan parin sadan metrin päästä, ja ripustamaan johki rändöm hevoseen. Ärsyttävää..
 
Kovaa vauhtia prosentit kasvaa savessa vaikka chapter 2 lopussa menossa, 34% näyttää olevan, Toki hubin mukaan 52 tuntia jo mittarissa, tosta kun ottaa reilulla kädellä idleä pois niin todellisuus on jossain siinä 40h hujakoilla.
 
Mistä muuten pystyy seuraamaan pelissä vietettyä tuntimäärää? Yhes vaihees olin törmäävinäni siihen mut en sit kuitenkaan uudelleen löytänyt..
 
Mistä muuten pystyy seuraamaan pelissä vietettyä tuntimäärää? Yhes vaihees olin törmäävinäni siihen mut en sit kuitenkaan uudelleen löytänyt..
Tämä olisi kyllä minuakin kiinnostava tieto. Ei ainakaan pause-valikon progressin kautta löytynyt.
 
Chapter 3 mennään ja kyllä on bugejakin tullut eteen. Yhessä tehtävässä hevonen jäi pyörimään paikoilleen ja toisessa tehtävässä ei voinut ampua ollenkaan. En ole edelleenkään saanut waypointtia toimimaan mutta jos kerta asetuksista pitää olla joku päällä...

Tuo pelattu tuntimäärän ilmaisin on käsittämätön puute tämän kokoisessa pelissä, missä ehdottomasti jokainen haluaisi tietää ja seurata omaa tuntimääräänsä. Erittäin iso puute.

Suosittelen tallentamaan usein ja itse vielä varmuuskopioin pilveen kun näköjään bugejakin alkanut ilmaantua ettei menen kymmenet tunnit hukkaan.
 
Mistä muuten pystyy seuraamaan pelissä vietettyä tuntimäärää? Yhes vaihees olin törmäävinäni siihen mut en sit kuitenkaan uudelleen löytänyt..

Xboxilla kun menee guideen->rdr2 kohalle ja starttia->virallinen klubi ja sieltä olisko ollu toisella välilehdellä edistyminen. Boxilla toi taitaa olla kaikissa peleissä noin jos peli ei itessään sisällä laskuria (tai vaikka olisi laskuri niin silti sen näkee myös tuolta klubin kautta). Ainoa huono puoli tossa pelin laskuriin nähen on et toi laskee kokoajan kun sulla on peli päällä, monissa peleissä laskuri ei huomioi kun olet pausevalikossa idlenä.
 
Xboxilla kun menee guideen->rdr2 kohalle ja starttia->virallinen klubi ja sieltä olisko ollu toisella välilehdellä edistyminen. Boxilla toi taitaa olla kaikissa peleissä noin jos peli ei itessään sisällä laskuria (tai vaikka olisi laskuri niin silti sen näkee myös tuolta klubin kautta). Ainoa huono puoli tossa pelin laskuriin nähen on et toi laskee kokoajan kun sulla on peli päällä, monissa peleissä laskuri ei huomioi kun olet pausevalikossa idlenä.
Siinä vastaus boxin pelaajille, itse pelaan pleikkarilla joten jos joku pleikkarin pelaaja tietää nii vinkkiä tänne!
Sivuhuomiona AC III pysty seuraamaan matkoja mitä oli ratsastanut/kävellyt, sama lisä olisi tähänkin peliin hauska lisä, kuitenkin tulee aika paljon käytettyä aikaa ratsastukseen ja siirtymiin :D
 
Tuo ois kova, en tiiä sit onko siinä app:ssa moisia tietoja. En oo saanut aikaseksi selvittää mikä sähköpostiosote mulla on rockstar clubissa että sais palautettua salasanan. Konsolilla kirjautuu automaattisesti mut softan kun lataa tarvii tunnarit
 
Tuo ois kova, en tiiä sit onko siinä app:ssa moisia tietoja. En oo saanut aikaseksi selvittää mikä sähköpostiosote mulla on rockstar clubissa että sais palautettua salasanan. Konsolilla kirjautuu automaattisesti mut softan kun lataa tarvii tunnarit
Ei ollut, tuntuu jotenkin vähän turhakkeelta koko tuo appi, paitsi tietysti karttaahan siitä on hyvä seurata jos ei tykkää pitää minimappia.
 
Ylös Bottom